HALLMARK 28.10.2006 @

376 posts, 19 pages, 54,467 views

Avatar
#341 • • pipa Guest

cjet, 29.10.2006 12:08:
---
mayah, 29.10.2006 12:03:

"Paidaton poika"- T-paidat tulossa myyntiin lähipäivinä (c) Orfeus *lmao*

---


Mä ostan heti yhden! Haluun ens halluihin sellasen! Saaks niitä sliminä? *lmao*

Mä kans!!! seurasin 2h tätä mahtavaa tyyppiä!!! JES! Mä haluan tollasen paidan kanssa! *lol*
Avatar
#342 • • astaroth Guest

sts, 30.10.2006 23:18:
tämä kuvaa suurinta osaa tämän threadin postauksista:


jätkä kaunistelee tilastoja :(
rose

Posts: 1,047

#343 • • rose vakaasti epävakainen
Varsin mukavaa oli, et kiitos asiaan vaikuttaneille *hihu* Kiksuu ja silleen *tanssittel*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Avatar
#344 • • cjet Guest

pipari, 30.10.2006 23:20:
---
cjet, 29.10.2006 12:08:
---
mayah, 29.10.2006 12:03:

"Paidaton poika"- T-paidat tulossa myyntiin lähipäivinä (c) Orfeus *lmao*

---


Mä ostan heti yhden! Haluun ens halluihin sellasen! Saaks niitä sliminä? *lmao*

---
Mä kans!!! seurasin 2h tätä mahtavaa tyyppiä!!! JES! Mä haluan tollasen paidan kanssa! *lol*



Mitä vit? Ooksä joku poliisi vai? *vink* *nauru*
murhis

Posts: 152

#345 • • Edited murhis team hullut

Pirjo Yrjönen, 30.10.2006 12:24:
Katoin yhdessä vaiheessa tanssilattialla et hei, toshan on hyvää tilaa tanssia ton tytön edessä. Siirryin ja kohta tää tyttö otti mua kyljistä kovaa nipistäen kiinni, ja sanoi: "Jos et sä mee nyt siitä muualle tanssii, ni tapan sut!" Mä sanoin et: " Anteeks mitä?! Enhän mee, miks en sais tanssii tässä?" "Jos et siirry ni mä tapan sut! Mä tartten niin paljo tilaa ympärilleni ku mä tanssin!" Mä sit sanoin et: "Okei...selvä..." Siirryin kuuliaisesti n. 50cm sivummalle, jotta tyttö sai jatkaa heilumispyörimissekoilu-tanssiaan..



Hmmm, kohtasin vähän samanlaisen episodin sielä takakorokkeella kun eräs naikkonen pyysi, että vaihdettaisiinko paikkoja ja vastasin tähän myöntyvästi. No, menee hetki ja huomaan kuinka tämä. ko. naikkonen vetää melkosta dancemuuvia n. 5 m x 5 m alueella, niin että kaikki tämän lähellä olevat joutuvat tämän leidin jyrätyksi. Sitten jonki ajan päästä tämä samainen leidi kysäsee, että voisinko siirtyä taaemmaksi johon jo tuohtuneena tokasen, että "EN, ja eikä sielä ole tilaa edes ja sä voisit rajottaa sitä jaloille tallomista...". Hetken päästä onneksi tämä leidi päätti luovuttaa ja lähti pois siitä. Kyllä kiehu hiukka... jos ei siinä omassa egoneliössään mahdu tanssimaan ja ei kunnioita ollenkaa muita tanssijoita, niin saisi mielummin tanssia vaikka kotonaan peilin eessä omalle mielikuvitusyleisölleen.

Mutta joo muuten bileet olivat erittäin muksat ja oikeen yksi bonustunti ! *jiihaa*
La Petite

Posts: 1,160

#346 • • Edited La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Mut hei *tirsk*
toi paidaton poika oli ottanut paitansa pois ihan yleisön pyynnöstä:
ainaskin itse löysin yhden kuvan mis sitä on pyydetty useaan otteeseen! *hymy*

--
Rem tene, verba seqventur

itis

Posts: 2,518

#347 • • itis Morning Star

Käenpoika, 30.10.2006 14:24:
---
sts, 30.10.2006 14:23:
---
Käenpoika, 30.10.2006 14:20:
-clips-

---


Uskalletaankoha me esan kans tulla sittenkää soittaa niihi opiskelijabileisiis.

---


Ehehehe mä oon parantanu tapani. Oon nykyää ku lammas ja syön vaa kaninruokaaki, ja kasvatan chinchilloi kotona *blush*



Onks Chinchillojen kasvattaminen laillista? Millasii lamppui sul siel on? *nauru**hih*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Amnesia

Posts: 888

#348 • • Amnesia
Ööh, milloinkohan olen viimeksi kahlannut läpi 14 sivun palautteen bileistä joissa en edes ollut *lmao* Mutta tällaiset ketjut pitäisi merkata joillain vilkkuvilla valoilla, menee muuten helposti ohi... *joo*
Tiuge

Posts: 109

#349 • • Tiuge
No jopa on yksistä pippaloista saatu aikaan juttua *whaat* Pitkästä aikaa oli ainakin siinä yhden korvilla hyvää musaa, joten itse viihdyin tanssilattialla oikeen hyvin. Ehkä oli myös niin hauskaa että olen ollut jonkin mielestä rasittavan "liikaa liikkuva". *hihu* Puolustamatta sitä "mätapansut"-muijaa (se nyt selkeesti ei ole ihan penaalin terävin kynä) niin muutoin musta on kyllä kiva että ihmiset tanssii koko kropallaan, omaan tapaansa, eikä niin että pönötetään kaikki rivissä, poljetaan jalkaa samaan tahtiin ja kättä samaan tahtiin ettei vaan ole häiriöksi muille. Eli omalta osaltani pahoittelut, jos oranssipaitainen tyttö vei liikaa tilaa korokkeelta *pepsodent*

--
We don't need no education! - Yes you do, you just used the double negative.

Avatar
#350 • • pipa Guest

cjet, 31.10.2006 05:46:
---
pipari, 30.10.2006 23:20:
---
cjet, 29.10.2006 12:08:
---
mayah, 29.10.2006 12:03:

"Paidaton poika"- T-paidat tulossa myyntiin lähipäivinä (c) Orfeus *lmao*

---


Mä ostan heti yhden! Haluun ens halluihin sellasen! Saaks niitä sliminä? *lmao*

---
Mä kans!!! seurasin 2h tätä mahtavaa tyyppiä!!! JES! Mä haluan tollasen paidan kanssa! *lol*

---


Mitä vit? Ooksä joku poliisi vai? *vink* *nauru*

Ei , ku kaveriiiiii.. ;DDD *lol*
Twist

Posts: 925

#353 • • Twist Team Kemuttajat
Haahaa ..TOi KLF viihderaportti oli hyvä . Jeps bileet oli perus halluu , viihdyttävää mutta ei mitään maata järisyttäväää. Kiitos ja ensi kertaa odotellessa..
Avatar
#355 • • *Mirri* Guest
*nauru*
Dave

Posts: 1,750

#357 • • Dave Team Teknolipat :) / The Bunk
*nauru**lmao*

--
a veteran police of means and talent can wear whatever the fuck he damn well pleases.

pyllyjumala

Posts: 469

#360 • • pyllyjumala Ansku aka Pyllis

Hyzenthlay, 29.10.2006 13:31:
hallut vois oikeesti siirtää johonkin vähän syrjäsempään paikkaan niin noi ongelmat vähenis :/ En tosin ollu paikalla (enkä hetkeen tuu varmaan olemaankaan)



Toi pitää kyllä niin paikkansa. *joo*

--
*känni*hölökyn kölökyn!