Pirjo Yrjönen, 30.10.2006 12:24:
Katoin yhdessä vaiheessa tanssilattialla et hei, toshan on hyvää tilaa tanssia ton tytön edessä. Siirryin ja kohta tää tyttö otti mua kyljistä kovaa nipistäen kiinni, ja sanoi: "Jos et sä mee nyt siitä muualle tanssii, ni tapan sut!" Mä sanoin et: " Anteeks mitä?! Enhän mee, miks en sais tanssii tässä?" "Jos et siirry ni mä tapan sut! Mä tartten niin paljo tilaa ympärilleni ku mä tanssin!" Mä sit sanoin et: "Okei...selvä..." Siirryin kuuliaisesti n. 50cm sivummalle, jotta tyttö sai jatkaa heilumispyörimissekoilu-tanssiaan..
Hmmm, kohtasin vähän samanlaisen episodin sielä takakorokkeella kun eräs naikkonen pyysi, että vaihdettaisiinko paikkoja ja vastasin tähän myöntyvästi. No, menee hetki ja huomaan kuinka tämä. ko. naikkonen vetää melkosta dancemuuvia n. 5 m x 5 m alueella, niin että kaikki tämän lähellä olevat joutuvat tämän leidin jyrätyksi. Sitten jonki ajan päästä tämä samainen leidi kysäsee, että voisinko siirtyä taaemmaksi johon jo tuohtuneena tokasen, että "EN, ja eikä sielä ole tilaa edes ja sä voisit rajottaa sitä jaloille tallomista...". Hetken päästä onneksi tämä leidi päätti luovuttaa ja lähti pois siitä. Kyllä kiehu hiukka... jos ei siinä omassa egoneliössään mahdu tanssimaan ja ei kunnioita ollenkaa muita tanssijoita, niin saisi mielummin tanssia vaikka kotonaan peilin eessä omalle mielikuvitusyleisölleen.
Mutta joo muuten bileet olivat erittäin muksat ja oikeen yksi bonustunti !