HALLMARK 28.10.2006 @

376 posts, 19 pages, 54,461 views

Avatar
#141 • • ALIEN Guest
Pitkästä aikaa bilettämässä ihan omasta tahdosta. Ensinnäkin haluan kiittää seuralaisista, tiedätte ketä olette! *vink*

Paaaljon samoja naamareita vuosien takaa ja paaljon tuli keskusteltua itse kunkin kanssa, toivottavasti punaviini ja väsymys ei tehnyt puheestani ihan puuroa. Naurattaa silti meidän henkiset wowi-chatit taidettiin laittaa /general päälle Syderin kaa ja toiset vaan pyörittelivät silmiään :DD


Itse musasta en mitään osannut sanoa koska sitä en kuullut. Varmaan ihan laatua sekin mut pääasia että hauskaa oli! *plur*

Kiitos vielä ja kumarrus.

Over and out.


/alien
Syder

Posts: 2,255

#142 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

ALIEN, 29.10.2006 11:41:
/general päälle Syderin kaa ja toiset vaan pyörittelivät silmiään :DD


Barrens chat... :D
Mutjoo oli huippuu, olin SOPIVASTI laitamyötäses *känni* ja tommottii.

Ainii se vitun paidaton urpo, ei tarvi käydä joka vitun nurkas bodaamaa. Kyl me kaikki tiedetään et nostat vähintää 200 kiloo penkist ja oot varmaa vetäny saman verran kamaaki.

--
Divida et impera.

Aamu

Posts: 999

#143 • • Aamu you had me at hello
örr

mitäköhän mä sanoisin.
oon aika pimee, sori vaan, en voi sille mitään
toivottavasti kukaan ei ikinä kuuntele mun juttuja edes semi tosissaan..

(ja toivottavasti mä aamuisin muistaisin ees puolet
niistä asioista mitä oon taas selitelly..)

Oli ihan kivaa!
joo tosiaan.

terkkuja sille tytölle vaan niin joka käveli ohi ja käänsi katseensa pois
joo kato ei siin mitää nii ei mua vaan haittaa HMPH :D <3


JA MITÄ HITTOA SE SAAKELIN TUOPPIEN HEITTELY
SIELTÄ YLHÄÄLTÄ TAAS PRKL
muhunkinkuitenkin MELKEIN osui :D

stana.

nnnnnnnnnnngh
eikyl,
kivaa oli jeejeejeejeejee
*plur*rit ja sillainjasillain

ps.(KIITTI POJAT KUN SAATOITTE MUT MELKEIN KOTIIN)

--
Do you think the expansion will make me fat?

ronroer

Posts: 98

#145 • • ronroer Tavan Betauros
Kaikenkaikkiaan oivat bileet.
Remontille hatunnosto, lavalla basari ei kuulosta enää paukkuvalta lautakasalta. Tosin aika hassun kuulonen resonointo kuului siinä alakerran lyhyellä vessakäytävällä :)
Hinnat kohdallaan, DJ:ille ISO KÄSI, sillä todellakin NÄIN eikä niin että joka biisissä on meiningin katkaiseva "euforinen" 5 minuutin naisvokaali "sunrise.... dolphins.... swimming in the sea...." (kädet ilmaan). Nyt tuli sitä biittiä biitin perään, as should be.

Ja paidattomalle pojalle pointsit, tommosta kitchiä harvoin näkee :D Kuka väittää ettei bodareilla ole huumorintajua? Mulla ja kaverilla oli ihan helvetin hauskaa! :D :D :D
"I need your clotches, your boots and your motorcycle"
"with the rubber skin the T-600 series was easier to spot. But these new ones, they bleed, they sweat... bad breath!"

--
Tällä mennään

Birgie

Posts: 1,311

#146 • • Birgie Kikati
Jäi ihan hyvät fiilikset ensimmäisistä hallmarkeista, tosin ihmisiä oli ihan liikaa. Kun yritti liikkua johonkin suuntaan niin piti melkeen tuijottaa lattiaan ettei astu portaista tai minkään päälle. Lisäksi joku kiva känniääliö törmäs muhun niin että sain ihanan chillit lonkerot suoraan paidan kaula-aukosta sisään. Ens kerralla uudestaan *jiihaa*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

Avatar
#147 • • ALIEN Guest

ronroer, 29.10.2006 11:57:
"with the rubber skin the T-600 series was easier to spot. But these new ones, they bleed, they sweat... bad breath!"



- Kyle Reese ;)
Avatar
#148 • • astaroth Guest

ronroer, 29.10.2006 11:57:
Ja paidattomalle pojalle pointsit, tommosta kitchiä harvoin näkee :D Kuka väittää ettei bodareilla ole huumorintajua? Mulla ja kaverilla oli ihan helvetin hauskaa! :D :D :D
"I need your clotches, your boots and your motorcycle"
"with the rubber skin the T-600 series was easier to spot. But these new ones, they bleed, they sweat... bad breath!"


- t-1000, advanced model
- you mean more advanced than you?
- yesss, happimatipaliailoi
- the hell does that mean?
- LIQUID METAL!!!111

pacbeg.gif
lostgone

Posts: 2,493

#149 • • Edited lostgone

egmondo, 29.10.2006 09:00:

Ja palataksemme tuohon paidattomaan poikaan... Aivan niin tuo ko. Paidaton poika soi minulle illan parhaat naurut kun alkuillasta olin kaverini (mies) kanssa alakerrassa keskustelemassa jostain ei niin tärkeästä asiasta *hymy* niin yhtäkkiä kaverini (mies) näyttää hieman "hämmentyneeltä" ja samassa kysyy minulta et miksi tuo paidaton poika äsken KOURI sen persettä*whaat**nauru*

Mä uskon kokeneeni tämän saman asian ja olin ainakin lievästi hämmentynyt. Tasa-arvon nimissä mä vaadin, että tähän topicciin saadaan gallup, että kuinka moni tuli kosketelluksi ja kuinka moni näistä koki tämän positiivisena?*täh**justjoo*
Mut kiva huomata, että muutkin ovat osanneet arvostaa tän toimintaa, mua nimittäin vitutti sen verran, että suunnittelin ite tulevani ens kerralla ilman paitaa. Katsotaan kuinka hauskaa se sitten on.*dissaa*
Onnittelut järjestäjille, että ovat onnistuneet keräämään maksimitulot lipunmyynnistä. Muuta positiivista en sitten bileistä keksikkään(tuosta samaisesta syystä). *dissaa*
Pahoitteluni kaikille tutuille ja muutamalle tuntemattomallekin ihastuttavasta käytöksestäni. Mun ois pitän lähteä pari tuntia aikaisemmin, mutta jäin ja onnistuin jakamaan teille syvää rakkautta ja empatiaa koko rahan edestä.*dissaa*

Ps. Kiitos sille ranskaa puhuvalle kaverille, joka ei osannut kauheasti suomea/englantia tai tuntenut Helsinkiäkään, mutta tuli silti ylipuhutuksi heittämään joukko humalaisia Vallilaan ja Käpylään. Ei taida suostua samaan toista kertaa elämässään.*justjoo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Avatar
#150 • • cjet Guest

mayah, 29.10.2006 12:03:

"Paidaton poika"- T-paidat tulossa myyntiin lähipäivinä (c) Orfeus *lmao*



Mä ostan heti yhden! Haluun ens halluihin sellasen! Saaks niitä sliminä? *lmao*
AdonisHercules

Posts: 596

#151 • • AdonisHercules d a n c e m a c h i n e s / Titty Bear / Bakteeri
Oli musiikin ja seuran puolesta aivan *super*hyvät bileet *aplodit*
Iso kiitos jussille ja jennille etkoista*känni*

--
Paitsi että se on helvetin kova panomies, niin se on aivan mielettömän mukava jätkä.

anton fine

Posts: 1,359

#152 • • anton fine myspace.com/finethedj

Jagr, 29.10.2006 05:06:

Bonukset sille blondimimmille joka suuteli mun naisen kanssa narikassa kielareita, melkein oli lähdössä mukaan, tuli hyvä fiilis.



Ai ai, siinä teille tämän vuosisadan ongelma doing well in living colour.

KänniAmatzooniExperience

(olettaen että olit sarkastinen)
itis

Posts: 2,518

#153 • • itis Morning Star

mayah

Mayah -clips-

Eli se, et joku raiskaa ja tappaa, ni se on ihan okei, koska joku tulee aina tekee niin?



Ei, tämä ei ole sama asia kuin tuo tuossa ylhäällä. Se on nimeltään kärjistys.

Olen samaa mieltä. Sun perse on SUN. Ei kuulu muille ilman sun lupaa. Yllätyin vaan tästä riehakkaasta kommentointikimarasta täällä.

Perseenpuristelu ja mauton pukeutuminen/paidattomuus on jotenkin olleet aina iso osa tätä suomen klubiskeneä. Ihmettelin miksi meteli.

Turhaan mä tätä jauhan. Tiedät(te) ihan hyvin että mä en puolusta tässä perseenpuristelijoita ja paidattomia urhoja. Ne vaan on peruskauraa.

Luulen että em. tyyppi saa tästä keskustelusta ajateltavaa. Oppii siis, kuten aiemmin sanoin. Ehkä se on vuoden päästä klubituskelpoinen niin ettei se enää tee moisia tavattomuuksia julkisesti paitsi pasifiquessa voi vähän olla ilman paitaa ja pullistella koska muutkin tekee siellä niin. Mä lupaan tulla pullistelee mahaani sinne ja puristelee omaa persettäni jotta se näyttäis punakammalta tai jotain *nauru*

Mut hei. Muistaako kukaan yhtään yli 30 hengen bilettä jossa todistetusti kukaan ei puristanut ketään mistään?

*plut* mayah -elä hermostu mulle *vink*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Peikkotyttö

Posts: 1,219

#154 • • Peikkotyttö
öh,nää meni taas ihan ohi,totaalisen ohi*ding*

Otin duunikaverin messiin,oli ekaa kertaa bileissä ja diggaili tosi paljon,hyvä hyvä!

mut enivei oli ahdasta ja kuumaa kuten aina ja aivan helvetin hauskaa,seura oli loistavaa ja juoma hyvää.

Kiitos ja anteeksi.

--
Groove is in the Heart

annukkis

Posts: 23

#155 • • annukkis
Ah voih. Oli tosi kivaa, tanssijalkaakin tuli verryteltyä piiitkästä aikaa *hymy* tabi ja super8 soitti aivan ihanaa musiikkia, mark ei niinkään sytyttänyt, tai sitten johtui siitä että puoli kahden aikaan haahuilin jo kovin väsyneenä ympäri ahdasta "neitsyt öljyä"...

Munkin on pakko ottaa kantaa tähän Paidattomaan Poikaan, tai ainakin siinä määrin että minäkin tulin tämän körilään kouraisemaksi *grr* joillakin on sitten otsaa....

Huolimatta suoraan naamalle lentäneestä virtasesta tappelupukareiden suunnalta ja armottomasta väsymyksestä, joka iski liian aikaisin, oli tosi kivat kemut!!! Kiitos seuralaisilleni, ei tarvinnut yksin jorailla *hali*
eclipsed

Posts: 134

#156 • • eclipsed p-p-partyboy
Ilta oli musiikin puolesta mahtava! Kiitos pojille *plur*

Muuten ois ollu mainio ilta, mut väenpaljous vähän latisti menoa, joten tuli lähdettyy jo joskus 02:50 tjsp..

Kiitos jatko-seurueelle, oli hauska kattoo selvänä teidän toilailuja!! *nauru*
Kiera

Posts: 101

#157 • • Kiera
Jeb jeb, tätä oli odotettu jo hetken aikaa! Ja oli kyllä aikas meininki! :) Alkuillasta oli pieni vitutusväsymys kun ystäväni ei päässyt, mutta loppuillasta oli ihan mukavaa..
Oli kivoi biisei ja oli mahtavaa tanssia!! KIIIITOSS seurasta kamuille, tuttuiki tuli nähtyä.

Olihan tuo paikka aika täynnä, porukka alko loppuillast olee suht humalassa eikä tanssilattialla tosiaan enää viihtyny :( Minäkin jouduin paidattoman pojan uhriksi, olisin lyöny mut se ehti jo jatkaa matkaa, damn it! *dissaa*

Positiivinen mieli kyllä jäi onneks :) KIITOs! <3
Uhuu

Posts: 844

#158 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
hei.. jos paidaton poika kerran on tasapuolisuuden nimissä nipistellyt vähän kaikkia, niin ei kannata ottaa niin henkilökohtaisesti... ehkä oikea käsi ei oo vaan tiennyt, mitä vasen käsi tekee... =) no joo... =)

-pyrstösulkapuristeluvalmiinauhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

itis

Posts: 2,518

#159 • • itis Morning Star
Puristeltujen määrästä päätellen siellä on ollut ainakin kolme paidatonta podaria riekkumassa käsi perseessä.

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

egmondo

Posts: 292

#160 • • egmondo Elämäntapa Reivaaja/Perus Erno

mayah, 29.10.2006 12:03:
---
Itis, 29.10.2006 11:37:
"Paidaton poika"- T-paidat tulossa myyntiin lähipäivinä (c) Orfeus *lmao*



Mä haluun niin tollaisen paidan*tirsk*
Onko tuotteella myös sellainen "käyttötakuu" et saa käyttäytyä huonosti ja puristella kaikkien perseitä*nauru* paljon toi paita maksais????

--
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.*nauru*