HALLMARK 28.10.2006 @

376 posts, 19 pages, 55,068 views

AlexS

Posts: 1,389

#101 • • Edited AlexS kummasetä
Liikaa ihmisiä. Hyvä meininki. Hyvää seuraa. Alakerrassa paras musik (monta henk.koht suosikkia tuli). Tusina trancea liikaa. Väsy.

Olin hieman närkästynyt sekä samalla otettu että tämä paidaton tonttu kouraisi myös minun persettäni.

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

Avatar
#102 • • Dorka Guest

mayah, 29.10.2006 02:35:
Oikeesti. Sä et oo niin hyvännäköinen. OIKEESTI.


...poket kävi sanomassa asiasta ja sano niille takaisin: Ei tää paita mahdu päälle! - johon poke totes et hae narikasta nyt joku paita siihen, no lopputulos oli se et se hilli ilman paitaa koko illan tönien kaikkia ja tarttumalla jokasta naarasta joka tuli vastaan *nauru* mut ei saa ottaa vakavasti - otetaan huumorin kera ja nauretaan lisää *hymy*

...itse musa, noh. Onhan se kiva kun on vokaali trancea, siis ihan oikeasti. Joskin siinä vaiheessa, kun nostatusta ja muuta "tunnelman" kohottajaa tulee ... ööö menin laskuissa sekaisin yli toistakymmentä biisiä peräkkäin niin menee jo naurettavaks. Hyviä biisejä, mutta kokonaisuus kyllä oli ... noh, ei uskois. Tungosta oli, mutta kyllä aina löysi paikan missä voi tanssia rauhassa.

Tyytyväinen olen, joskin piti tanssia enemmän mut mut...
Avatar
#103 • • astaroth Guest

mayah, 29.10.2006 02:35:
-klip-


lukitaanko vastaus?

näin salaisesti meidän kaikkien kesken, minulla on jok'ikinen ruumiinosa ennennäkemättömän kovana, koska it's gettin' hot in herre, so take off all your clothes... <3<3<3
Pätkis

Posts: 1,038

#104 • • Pätkis Pikkis
Käsittämätöntä että mä olen todellakin onnistunut välttämään kaikki känniääliöt tänä iltana*ding* (vai olinko mä muka itse niin tuubassa..?) tuli kyllä hytkyttyä melko rivakasti ja pitkään. No, kerran näinkin päin.. Yleensä tuntuu että mä olen nimenomaan aina se, joka saa tuopista päälleen ja kyynärpäästä silmäänsä.

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Avatar
#105 • • Fuzzy Guest
mitä täällä tapahtuu?!?!? olen edelleen humalassa!!
oli PPPAAAALLLJJJOOOOOOON porukkaa, mut ihme kyllä ei haitannu ollenkaan! oli maailman siisteintä!! oli selkeesti AD/HD päivä, anteeks jos joku sivullinen joutu kärsimään siitä*pepsodent*
tutustuin taas uusiin ihmisiin*sydän* jatietty oli PPPAAALLJJOOOOON tuttuja!*sydän*
loistava meno!! koht uusiks!! kiitos kaikille jotka oli humalassa mun kanssa!*känni*
Avatar
#106 • • Muussika Guest
Oli ihan megakiwwaa, tätä mä just kaipasin kaiken ressin keskelle! *plur* Jostain syystä mulla ei oo tällä kertaa oikeens mitään valitettavaa, vaik jengiä olikin aika paljon ja lenkkarit lähti välillä jalasta ku koitti tanssia (lattia aika smäidässä), mut enihau. Meiksi oli ihan fiiliksissä. *jiihaa*

No okei, noita perseenpuristelijoita ym. tyyppejä, jotka luulee et tanssiminen yksinään on yhtä kuin ''Ota minut!'' oli vähän liikaa, mut kyl ne väisty ku näytti keskaria ja heilautti nyrkkiä aika läheltä kuuppaa. *joo* *dissaa*

Oli kiva nähä kamui ja jos en nähny ni ainaski soittelin ristiin ja puhelimes oli kerranki puheluita ja viestejä saapunut, ihan ko ois kerranki ollu elämä! <3

Nii, ja munhan ei alunperin pitäny tulla tänne vaan mennä Kallion rokkiräkälään, joten olin valeasussa ilman pehkoo ja meikkii, mut toihan on oiva tsänssi sikailla ja kukaan ei tiiä kuka oon. *possu* Paitsi nyt ko mainitsin, LOLLLLLLLLLLLLLLLot. Anteeksi kaverit, jotka jouduitte hämmingin valtaan ko en ollu tälläytyneenä WTF!!!???++

*piis*
Fakiiri

Posts: 462

#107 • • Fakiiri Herra rauhallisuus / Gone fishing.
*känni* :P

--
Prohibition goes beyond the bounds of reason in that it attempts to control a mans appetite by legislation and makes crimes out of things that are not crimes.

Fakiiri

Posts: 462

#108 • • Fakiiri Herra rauhallisuus / Gone fishing.
seura korjas kyllä tämän illan puutteet

--
Prohibition goes beyond the bounds of reason in that it attempts to control a mans appetite by legislation and makes crimes out of things that are not crimes.

remotion

Posts: 5,283

#109 • • Edited remotion nostatus guru
laitetaas plussat ja miinukset.

-

aika kusipäistä toimintaa että about 40 ihmistä seisotetaann pakkasessa TUNTI!!!
ja mikä virka on hallun member korteilla kun kerran sillä ei kuitenkaan pääse yhtään nopeammin ineen. ne 40 ihmistä ois voinut ottaa suoraan sisää ja se ei ois enää pahentanut yhtään tungosta.

jonotuksessa asiakkaiden huomioimisesta arvosanaksi 4---

ps. ainii, vaikka satuin tanssii siinä rapputasanteella ni en ihan hirveästi tykkää siitä kun miehet puristelee ohimennen perseestä, varsinkin kun loppu sormet kesken laskuissa. noh oli siellä onneks seassa naisiakin puristelee. :D

+

Itse pääsin bileisiin sisään juuri Pledgerin aloitukseen. ja kyllä TOIMI!!!
täysin selvinpäin liikenteessä, pari kertaa kävin ostamassa järkevästi hinnoiteltua vettä ja tungoskaan ei haitannut kun löyty hyvä spotti tanssia ja kamuja oli hirmuiset määrän. kiitti kaikille jotka tuli halailemaan ja morjenstaa ja tanssi mukana TÄYSILLÄ viimeiseen säveleen asti!!!

bileistä itsestään arvosanaksi 10+++
ja ehdottomasti hyvä maku jäi kuitenkin bileistä.
Ozie

Posts: 1,389

#110 • • Ozie
Jooo-o, vituiksha tää meni taas hyvin pitkälti... tänne piti tulla ja loppupeleis eksyin studiolle kello 02:00...2h jonottamisen jälkeen eri juottoloihin....
sale

Posts: 1,235

#111 • • sale

remotion, 29.10.2006 04:50:
-

aika kusipäistä toimintaa että about 40 ihmistä seisotetaann pakkasessa TUNTI!!!
ja mikä virka on hallun member korteilla kun kerran sillä ei kuitenkaan pääse yhtään nopeammin ineen. ne 40 ihmistä ois voinut ottaa suoraan sisää ja se ei ois enää pahentanut yhtään tungosta.

jonotuksessa asiakkaiden huomioimisesta arvosanaksi 4---

+



Ennakkolippu on tätä varten :)
Jagr

Posts: 30

#112 • • Jagr
Joku sanoi että Hallmark on ruotsinlaivasimulaattori. Hauskasti sanottu. Eniweis, nää on mun mielestä parhaat kemut Suomessa. Vitutti vaan että juomaa saa odottaa, se on oikeasti paha moka järjestäjältä. Enemmän jengiä töihin baareihin, tai sitten alakerran DJ-stage baarikäyttöön. Kah kaikki ei syö naksuja tai työmiestä, joku vetää ihan vaan juomaakin.

Bonukset sille blondimimmille joka suuteli mun naisen kanssa narikassa kielareita, melkein oli lähdössä mukaan, tuli hyvä fiilis.

Njoo, hyvät bileet.
Hila

Posts: 77

#114 • • Hila
Tungos vähän yllätti ja Pledgerin setissä oli turhan monta haukotus-breakdownia. Olipa kuitenkin aivan käsittämättömän hauskaa! *jiihaa* Seuraavia odotellessa...
jonit

Posts: 81

#115 • • jonit pluristi
Joo-o, oli pieni tauko Hallmarkeissa ja sen huomasi. Ehkei kiksu enää uppoa niin hyvin tai levynpyörittäjät soittavat kohtuullisen geneeristä tavaraa jossa ei ole koukkua.
Kiitti silti Tab salmarista vaikka annoin suoran palautteen tiskillä..
Herra Pledger soitti parhaat palat _IMO_ mut tanssilattialle ei silti tällä kertaa jaksanut valua. Ehkä joulukuussa taas halluihin.

--
Joni Turunen;
EOF

Mar6

Posts: 2,178

#116 • • Mar6 Team Apinaorkesteri
Ei ihan niin kivaa kun syksyllä. Synkäksipä on "laituri" muuttunut.
Parit kiksuluritukset tuli tampattua siinä muistojen verestämiseksi :) Loppuillasta vaan hitsas kiinni porukkamäärä ja härvellys ja oli pakko lähteä himaan *hymy*
Seura oli tosin hyvää ja sidukka maistui aika reippaasti :P Se Dj tason paikka ei mun mielestä vaan toimi fiiliksen kannalta, tosin tasannehan on ihan hyvä idea ja kulkuväylät ovat onneksi isompia *hymy*

--
-Where there is house there is a home-

SmILE

Posts: 376

#117 • • SmILE Esanssi mössöö
Hih!!! Onneks ei ollut minkäännäkösiä himoja lähtee näihin bileisiin, vaan tuli vietettyä hyvin levätty yö kotona.

*hih* Mayan vuodatus paidattomasta pojusta*hih* oli hauskaa luettavaa!

--
Hatti tatti tutti putti hilipili vatkuli humpuli pumpuli hipsis höpsis hapatiti hapsis huvituttipulimuppi tatti patti ja Nykäsen Matti *jiihaa*

Avatar
#118 • • cjet Guest

Jagr, 29.10.2006 05:06:
Vitutti vaan että juomaa saa odottaa, se on oikeasti paha moka järjestäjältä.



Tjaa? En mä vaa odottanu. Kävelin tiskille ja sain aina lähes välittömästi palvelua? Sen takia onki näi vitullinen kankkunen. *nauru*
Avatar
#119 • • cjet Guest

Fuzzy, 29.10.2006 04:17:
mitä täällä tapahtuu?!?!? olen edelleen humalassa!!
oli PPPAAAALLLJJJOOOOOOON porukkaa, mut ihme kyllä ei haitannu ollenkaan! oli maailman siisteintä!! oli selkeesti AD/HD päivä, anteeks jos joku sivullinen joutu kärsimään siitä*pepsodent*
tutustuin taas uusiin ihmisiin*sydän* jatietty oli PPPAAALLJJOOOOON tuttuja!*sydän*
loistava meno!! koht uusiks!! kiitos kaikille jotka oli humalassa mun kanssa!*känni*



Nii justiina. EN NÄHNY SUA KERTAAKAA JUAPPO! *tirsk* Hemmetti ku ei juurikaan törmänny ihmisiin ku koko mesta oli nii täynnä ett ei viittiny hirveesti panostaa muuhun liikkumiseen kuin tanssimiseen. *nauru*
Avatar
#120 • • Dorka Guest

remotion, 29.10.2006 04:50:
aika kusipäistä toimintaa että about 40 ihmistä seisotetaann pakkasessa TUNTI!!!
ja mikä virka on hallun member korteilla kun kerran sillä ei kuitenkaan pääse yhtään nopeammin ineen. ne 40 ihmistä ois voinut ottaa suoraan sisää ja se ei ois enää pahentanut yhtään tungosta.


Tulikohan mieleen et jos paikka on "suht täynnä" niin vaikea ottaa inee noita memberläisiä sisään? *ding* - Eiku mahtava herra remotion pitää päästää sisälle - jonon ohi - vaikka tulee tietoisesti myöhään *lmao*