HALLMARK 28.10.2006 @

376 posts, 19 pages, 54,276 views

asdf

Posts: 3,155

#81 • • asdf
Kertokaa sit millanen ilta oli *nyyh*
ulriqa

Posts: 65

#82 • • ulriqa
Ekat hallut tulossa tänään.. ja odotukset korkealla *jiihaa*

--
Smile, it confuses people

katai

Posts: 4,182

#83 • • katai

onni3mk, 28.10.2006 19:37:
Pääseeks member cardilla vielä jonon ohi?



ainakin viimekuussa *joo*

--
Rakentavaa vastaanpanemista kiinteästä otteesta.

Avatar
#85 • • ALIEN Guest
hoho!! IKUISUUTEEN OLLUT TÄÄLLÄ! siis ollut tulossa näihin y0000! =)
Avatar
#86 • • astaroth Guest

onni3mk, 28.10.2006 19:37:
Pääseeks member cardilla vielä jonon ohi?


mutta tääkin kai pätee kello tyyliin kello 23 tai 24 asti
Ozie

Posts: 1,389

#87 • • Ozie
Jep, piti neljäski neuvoa antava ottaa käyttöön ennen ku selkes et oon tulos *plur*
alphamagic

Posts: 3,628

#88 • • alphamagic

roberto, 28.10.2006 18:17:
---
alphamagic, 28.10.2006 16:10:
---
laeski^, 28.10.2006 15:25:
onks joka bileisii oma uniikki lippunsa??
ku mul o yks wanha käyttämätön lippu talles.... ni pystyskö sen käyttää näihi bileisii??

---

Uskosin et kaikille on omansa, ainakin näissä tän päivän lipuissa on ihan et Anjunabeats jne...

---


Ei ainakaan mun lipussa mitään anjunabeatsia lue, ihan samanlainen ku ennenki *täh*


sori vilkasin sitä vähän turhan nopeeta... *blush*
en siis tiiä. vois ehkä vastasuudessa lukee vähän tarkemmin sitä lippuu ennen kun vastaan mitään *nauru*
mut kohta *ökkö* *sydän*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Avatar
#89 • • emppu Guest
Aika lol....mut tullaa hakee koti ovelt ni kai sitä joutuu taipumaan sit tänne :DD
_RixU_

Posts: 320

#90 • • _RixU_
Jjjjjeeeee kohta kohtaaaa! partipartiiiiii! *jiihaa**jiihaa**jiihaa*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#91 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

emppu, 28.10.2006 21:37:
Aika lol....mut tullaa hakee koti ovelt ni kai sitä joutuu taipumaan sit tänne :DD



*senkin* Jätä vaan mut tänne Kotkaan homehtumaan!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

onni3mk

Posts: 3,973

#93 • • onni3mk Onni on.
EKA!!

(lällällää Maija *hih*)

Joo oli aika jees. Paikka olo edelleen samanlainen kun Laturin aikoihin ja ihan tukossa. Äänentoisto oli aika jees. Valotki oli aika jees. Paitsi et oli aika pimeetä muualla kun tanssilattialla.

Mihin se Pledger jäi, kun vielä puol kahelta ei ollu alottanu?

Tuli vähän äkkilähtö, kun joku mies puristi Maijan peppua. *nauru* Mut hei, opin sentään uuden kielen.Osaan nyt tilata tiskiltä juomaa: Jou yks bisse (+käsimerkki) ja yks siideri (+käsimerkki)

Kiitos Maija, oot ihana *sydän*

--
Onni on.

alphamagic

Posts: 3,628

#94 • • alphamagic
Ei herranjumala. Mikään ei voi vituttaa enempää kun tönivät, vittuilevat ja ylikävelevät ihmiset. Ookoo väliin mahtu pari hyvää biisiä mut ei, nautinto oli kaukana ainakin miun fiiliksestä. Saa kyl seuraavat Hallut jäädä väliin... Ja myös sitä seuraavat.
Onneks on kaappi täynnä bisukkaa, niitten kimppuun siis *sydän*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Avatar
#95 • • Edited cjet Guest
Eiku NELJÄS

Olipa ihanaa tanssia. MURRR. Miks mä oon mä enkä joku muu. Ihq *plur*. Repikää siitä. Nyt sitä ruokaa. *nauru* Ja sit nukkumaan. NII! Kelatkaa.

//edit2: Kiitos järjestäjille. Hyvät kemut. *hymy*
Avatar
#96 • • Enkeli Guest

mayah, 29.10.2006 02:35:
Astelimme sisään ravintolaan, haimme juotavaa ja otimme yleiskatsauksen tanssilattian suuntaan. Sinä olit jo kokenut itsesi niin komeaksi, että olit ottanut paidan pois ja tanssit estottomasti lavalla. Ilta jatkui. Huvittuneena seurasin, miten seilasit edestakaisin lavaa, ilman paitaa, olethan USKOMATTOMAN UPEAVARTALOINEN ja ME KAIKKI HALUAMME NÄHDÄ JUURI SINUT ILMAN PAITAA. KOKO AJAN. Ihmiset tanssivat ja nauttivat olostaan. Sinä halusit tulla KAIKKIEN ETEEN TANSSIMAAN ilman paitaa. Olethan USKOMATTOMAN UPEAVARTALOINEN ja ME KAIKKI MAKSOIMME SISÄÄNPÄÄSYMAKSUN VAIN NÄHDÄKSEMME SINUT ILMAN PAITAA.

Ilta jatkuu samaan malliin. Sinä TANSSIT EDELLEEN ILMAN PAITAA, KOSKA ME KAIKKI NAISET OLEMME JO MELKEIN KAKSI TUNTIA KIIMAISENA JA MÄRKINÄ TUIJOTTANEET SINUA JA HAAVEILLEET YHTEISESTÄ YÖSTÄ KANSSASI, olethan USKOMATTOMAN UPEAVARTALOINEN JA TANSSIT ILMAN PAITAA. Seisoskelemme ystävien kanssa ylätasanteella. Kävelet ohi, SINÄ VENTOVIERAS IHMINEN ILMAN PAITAA, kouraiset minua perseestä, koska sinulla on siihen oikeus, OLETHAN ILMAN PAITAA JA VARTALOSI ON NIIN UPEA, ETTÄ SAAN MILTEI VÄLITTÖMÄSTI ORGASMIN. Kävelen luoksesi. Ei, en suinkaan huutamaan "Vitun runkkari, älä vittu ikinä koske muhun enää" vaan luonnollisesti PYYTÄMÄÄN LISÄÄ KOURIMISTA, sillä nautin siitä niin suunnattomasti, OLETHAN ILMAN PAITAA. Tuhannet, ellei jopa SADATTUHANNET orgasmit vavisuttavat kehoani kun katsot minua lautasen kokoisilla pupilleillasi, AAAAAAAH.



Vihdoinkin asiaa! Tää paidaton uros kaatoi myös pöydällisen juomia kultani päälle ja töni sen verran lujaa että meinasin kaatuilla pitkin limaista lattiaa... Kiitos siis paidaton poika.

Joo ei kyllä tarvi hallmarkkeihin mennä vähään aikaan, liikaa ihmisiä ja pissikset ringissä tuijottaa ja osoittaa sormella. Ah haluan niin olla teidän päiväunienne kohde seuraavat kaksi päivää. Liikaa jengii todellakin eikä kukaan jaksa välittää mistään, vessassakin tyypit törmäilee seiniin *igor*
Tanssilattialla viihdyin jonkin verran mutta sain suuren kyrsän otsaani kun kengät tarttuivat joka askeleella lattiaan, kiitos taas paidoton poika.
*dissaa*
Avatar
#97 • • emppu Guest

mayah, 29.10.2006 02:35:

Tämä palaute on omistettu Sinulle, paidaton poika.
Pps. Lauri&Co. ootte ihan parhaita, hyvät bileet, reivoon ja silleen, kyl te tiiätte. Kiitos. ja Krisulle ja muille kavereille kiitos seurasta :)Oli varsin hauska ilta!

T: kyyninen paska.



totaali reps :DDDDDDDD
Avatar
#98 • • Edited cjet Guest

mayah, 29.10.2006 02:35:
TOKA!! (ehkä, koska tässä voi mennä aikaa)

Saavuttiin paikalle joskus yhdentoista maissa, eikä kestänyt kauaakaan, kun jo tiesin mihin tämä palaute tulee keskittymään.

Ei, ei musiikkiin, sillä musiikki oli hyvää. Ei, ei lipun hintaan, sillä lipun hinta oli jälleen varsin kohdallaan ja enemmänkin illan tarjontaan nähden. Ei, ei myöskään väenpaljouteen, juomien hintaan, mahdollisiin järjestyshäiriöihin, päihteiden käyttöön, ravintolan lämpötilaan, narikan/baaritiskin toimivuuteen, markkinointiin, jonottamiseen tai millään tavalla järjestävään tahoon.

Tämä palaute on omistettu Sinulle, paidaton poika.

Astelimme sisään ravintolaan, haimme juotavaa ja otimme yleiskatsauksen tanssilattian suuntaan. Sinä olit jo kokenut itsesi niin komeaksi, että olit ottanut paidan pois ja tanssit estottomasti lavalla. Ilta jatkui. Huvittuneena seurasin, miten seilasit edestakaisin lavaa, ilman paitaa, olethan USKOMATTOMAN UPEAVARTALOINEN ja ME KAIKKI HALUAMME NÄHDÄ JUURI SINUT ILMAN PAITAA. KOKO AJAN. Ihmiset tanssivat ja nauttivat olostaan. Sinä halusit tulla KAIKKIEN ETEEN TANSSIMAAN ilman paitaa. Olethan USKOMATTOMAN UPEAVARTALOINEN ja ME KAIKKI MAKSOIMME SISÄÄNPÄÄSYMAKSUN VAIN NÄHDÄKSEMME SINUT ILMAN PAITAA.

Ilta jatkuu samaan malliin. Sinä TANSSIT EDELLEEN ILMAN PAITAA, KOSKA ME KAIKKI NAISET OLEMME JO MELKEIN KAKSI TUNTIA KIIMAISENA JA MÄRKINÄ TUIJOTTANEET SINUA JA HAAVEILLEET YHTEISESTÄ YÖSTÄ KANSSASI, olethan USKOMATTOMAN UPEAVARTALOINEN JA TANSSIT ILMAN PAITAA. Seisoskelemme ystävien kanssa ylätasanteella. Kävelet ohi, SINÄ VENTOVIERAS IHMINEN ILMAN PAITAA, kouraiset minua perseestä, koska sinulla on siihen oikeus, OLETHAN ILMAN PAITAA JA VARTALOSI ON NIIN UPEA, ETTÄ SAAN MILTEI VÄLITTÖMÄSTI ORGASMIN. Kävelen luoksesi. Ei, en suinkaan huutamaan "Vitun runkkari, älä vittu ikinä koske muhun enää" vaan luonnollisesti PYYTÄMÄÄN LISÄÄ KOURIMISTA, sillä nautin siitä niin suunnattomasti, OLETHAN ILMAN PAITAA. Tuhannet, ellei jopa SADATTUHANNET orgasmit vavisuttavat kehoani kun katsot minua lautasen kokoisilla pupilleillasi, AAAAAAAH.





Oikeesti. Sä et oo niin hyvännäköinen. OIKEESTI.



Ps. Erityiskiitos sille tytölle, joka portaissa päätti avata sanaisen arkkunsa todettuani "Mun täytyy nyt päästä kotiin", sanomalla ylimielisesti "Sun täytyy VARMAAN mennä kotiin". Kiitos. Mä en ollutkaan vielä päättänyt, että mihin mä olen menossa. Joutu vähän repee.



Pps. Lauri&Co. ootte ihan parhaita, hyvät bileet, reivoon ja silleen, kyl te tiiätte. Kiitos. ja Krisulle ja muille kavereille kiitos seurasta :)Oli varsin hauska ilta!

T: kyyninen paska.



*nauru* Se kundi oli kyl himmee. Pitäisköhän itsekin heittää tämä kaunis komean laiha nörtinruskea kroppa joku bilekerta paljaaksi, ja nauttia samalla lailla olosta. *tirsk* Luojan kiitos minimaalisen humalatilani, vältin tämän. Ja onneks en ole nainen.................. paitsi että ihanaa kun pojat jaksoitte puristella mun ihQ hetero-persettä. *vink* *tirsk* Se oli onneks sentään huumoria ystäviltä. *nauru*
xandra

Posts: 281

#99 • • Edited xandra bambi
Hmm, mun ei ollut tarkotus edes eksyä tänne, mutta eksyinpähän kuitenkin.. Eikä se ehkä ollutkaan huono juttu *hihu* Vähän liikaa jengiä mun makuun, mutta ihmeen hyvin jaksoin. Onneksi kohdalle ei osunut liian montaa über-känniääliötä, olisi voinut loppua ilta lyhyempään.

Fiilistähän paikan päällä riitti, ja hetkittäin jopa väsynyt meitsikin piristyi *jiihaa*

Kiitokset kavereille! *sydän*

Ps. Paidaton poika-palaute.. *repslol* *nauru*

edit: alkoi sitten talviaika, lähdin bileistä vähän ennen puol neljää, ja nyt kello on kolme..

--
“Imagination is the highest kite one can fly”

Lauren Bacall

beach82

Posts: 23

#100 • • beach82
Basso kyl paukku aika iloseen et olis voinu kyl vähän kääntää pienemmälle no mut onneks pledger tajus kääntää vähän pienemmälle... mut joka tapauksessa tabi ja super8 soitti hyvän setin niin kuin aina *aplodit*