HALLMARK 28.10.2006 @

376 posts, 19 pages, 54,262 views

Mel

Posts: 249

#241 • • Mel
Hyvät ensimmäiset Hallmarkit oli! Tabin ja Super8 setti oli kyllä hyvä, mutta Pledger ei kauheesti säväyttänyt. Valittamisen aihetta en pahemmin bileistä löydä, kun paidaton poika ei kourassut persettä.
Pelimies

Posts: 229

#242 • • Pelimies back in businesssss....
Oli ihan *super* bileet!! Oli kiva käydä bileissä taas pitkästä aikaa! *hymy*
Oma fiilis oli frendien, boolin ja dooleysin ansiosta hupussaan! *nauru*
Musa oli hyvää ja lavalla oli tilaa jorailla! *pepsodent* Tykkäsin uudesta virginistä muutenkin!

Eli:etkot + kaverit + booli + hyvämusa = kaikinpuolin onnistunut ilta! *plur*

ps.kiitokset sille yhdelle vaalealle tytölle joka anto mulle juotavaa siitä rappusilta, ku en malttanu lähtee itse hakemaan! *hihu*
Jude^

Posts: 39

#243 • • Jude^ team syväjää | Ever After Rave @ Torkkelinmäki
hei mut... moniko teistä puristeli paidatonta poikaa? ku jos se oli niin KUUMA, tuli vaan mieleen. muutoin kuulosti kivalta menolta, harmi ettei oo tullu käytyä sitten maestron.

--
dig it or not - it's me

ElNiño

Posts: 289

#244 • • Edited ElNiño (a.k.a. dj / dr. Peter von Hypnóse)
No onpas tääl puhetta yhest Paidattomast Pojasta.. *hmph**whaat*
Ehdottaisin, että ens Halluissa myydään Paidaton Poika -actionfiguureita, se jää sit nähtäväksi, millainen menekki niille syntyy *lukko*

nim. Leikkinyt Hemaneil ja Turtleseil

Itse en paidatonta poikaa bongannut, sen sijaan illan säälittävin yritys tapahtui jonottaessa sisään (member-cardinikin jäi kotiin:)
Eräs tytsy koetti nimittäin tunkea jonon ensimmäiseks pitkine nokkineen ja päästä suoraan sisään sillä verukkeella, että oli ollut järjestelemässä jotain "motherfuckin" 50-Centin lämmittelykeikkaa. *dissaa* Mitäs helvetin tekemistä sillä on Hallujen kanssa? Pysykää vaan gangstat omissa bileissänne. Ei onneks oikein mennyt läpi pokelle. *tirsk*

Toinen idiootti oli miesten vessassa. Se oli mun vuoro kusee siihen pisuaariin, kun otit mua takaapäin olkapäist kiinni ja aloit tönimään muualle. Seuraavan kerran järjestän suuremman luokan shown, jos alat tekee vastaavaa (et tiedäkään, mitä yllätyksiä mulla on takataskussa) *dissaa*

Ja sit vielä sille, joka tallo mun bilelasit: *dissaa* Ei sun tartte ostaa uusia, vaik halpislasit olivatkin (60*tirsk*)

Muuten varsin kympin bileet *vink* Äänentoisto oli ehkä jopa parempaa luokkaa, mitä laturin aikoina. Ja Pledger soitti about sellaist, mitä odottaa passasi. Tosin tätä biisiä jäin kaipailee: Smith & Pledger - Northern Lights [Johnston vs. Aspekt remix] *tähti* Kaunis kipale, joka sopii varsinkin tähän vuodenaikaan.

Tack.

--
rakkaalla lapsella on monta nimeä

mniittymaki

Posts: 1,641

#245 • • mniittymaki

laite, 29.10.2006 13:48:
Tulkaa Turkuun bileisiin, täällä ei oo muita häiriköitä kuin minä ja myrkky.



laite, myrkky ja nokkahuilu <3

.m
Jagr

Posts: 30

#247 • • Jagr

f, 29.10.2006 12:13:
---
Jagr, 29.10.2006 05:06:

Bonukset sille blondimimmille joka suuteli mun naisen kanssa narikassa kielareita, melkein oli lähdössä mukaan, tuli hyvä fiilis.


---


Ai ai, siinä teille tämän vuosisadan ongelma doing well in living colour.

KänniAmatzooniExperience

(olettaen että olit sarkastinen)




Känni mikä känni. Ei se ase tapa vaan luoti.
Sand3

Posts: 1,157

#249 • • Sand3 satuolento
TAB ja Super8 oli ihan sairaan hyviä *super* ei tarvinnut pettyä heihin, musiikki siis toimi hyvin *joo*! Ja kaikki ne kaverit ketkä onnistuin bongaamaan, kiitos teille teitte illasta 1 000 000 * paremman, jos teitä ei olisi ollut siellä niin en varmasti olisi viihtynyt siellä 2 minuuttia kauempaa ja niille joita en nyt nähnyt niin *hali*. Kiitos Pyronille kotiin kuskaamisesta, ei varmasti oltais ehditty siihen junaan.

Minuuuksena oli oikeasti se että sitä porukkaa oli ihan liikaa. Tanssiminen ja fiilistely jäi tällä kertaa todella vähäiseksi, kun pelkäsin telovani muita ihmisiä (ei ole ensimmäinen kerta kun lyön jotain ja sitten on selittämistä, anteeksi ei ollut tosiaankaan tarkoitus käydä näin).

Kiitos kaikille ihanille ihmisille siellä *hali*

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

Trash biatch

Posts: 53

#250 • • Trash biatch
Musiikki oli loistavaa *sydän* Kiitokset myös ihmisille seurasta, oli mahtavaa olla teidän kanssa! Ihmisiä oli kyllä ihan liikaa, että ei kyl tarvitse taas vähään aikaan sinne eksyä... Oli myös ihanaa nähdä muita tuttuja *hali*
xandra

Posts: 281

#251 • • xandra bambi

mayah, 29.10.2006 12:24:

---

Itis, 29.10.2006 12:14:
Olen samaa mieltä. Sun perse on SUN. Ei kuulu muille ilman sun lupaa. Yllätyin vaan tästä riehakkaasta kommentointikimarasta täällä.

---


*joo* Ja sun perse on sun, mut sit taas esimerkiksi sun tyttöystävän perse on myös mun, koska se on niin sievä.



Hmm.. jaa vai.. *lmao* No okei, mut hyväksyn tän perustelun vaan sulta, Maija *vink*

--
“Imagination is the highest kite one can fly”

Lauren Bacall

Individual

Posts: 10,942

#252 • • Individual HYPNO!

Hypnoosi, 30.10.2006 00:06:
Eräs tytsy koetti nimittäin tunkea jonon ensimmäiseks pitkine nokkineen ja päästä suoraan sisään sillä verukkeella, että oli ollut järjestelemässä jotain "motherfuckin" 50-Centin lämmittelykeikkaa. *dissaa* Mitäs helvetin tekemistä sillä on Hallujen kanssa? Pysykää vaan gangstat omissa bileissänne. Ei onneks oikein mennyt läpi pokelle. *tirsk*



*lmao* "Et sä niinku tiedä kuka mä oon, niinku, vittu."
pocahontazz

Posts: 57

#253 • • pocahontazz ..katsoo saa - ei koskee!!
Aivan MAHTAVAT bileet *plur*

Kiitos Super8 & Tab -hyvin te vedätte!! Tanssin koko illan alusta loppuun.. *jiihaa*
Itse totesin dj kopin uuden sijainnin hyväksi ja toimivaksi.

Anteeksi jos jonkun varpaille olen astunut tai jtn.. *blush* *känni*

Kiitos ja kumarrus pokeille ja narikkamiehille, joilla ei mennyt hermot mun hävinneen narikkalapun kanssa. *pepsodent*


Oli mahtavaa nähdä niiiiiiiiiiin paljon *sydän* tuttuja!!


Seuraaviin bileisiin siis.. *tanssittel*

--
- fallen from heaven -

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#255 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

dj Missiah, 29.10.2006 21:21:
olipa hauskaa, onneks ei muista mtn *nauru*



Onneks mulla on paljon kuvamateriaalia jota voit muistella sitten kun ne julkaistaan *pepsodent*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

loremipsum

Posts: 260

#256 • • Edited loremipsum Furth3r

Jone, 29.10.2006 18:44:
---
Epailija, 29.10.2006 18:40:
Muistaako kukaan milloin ja missä viimeksi skene on vastannut mielikuvia?

---


Unityn kymmenvuotispippaloissa! *jiihaa*



perjantaina jack 3v :D

ja mitä viihtyvyyteen tulee .. ilman känniä 45minsaa hallmarkissa on jo hyvä saavutus :-)
tultiimpa siihen tulokseen et päihteissä olemiselle pitäs pitää kypsyyskokeita kun oli aika vitun huolestuttavan näkösii tyyppei liikkeellä .. turisti määrää vois rajoitaa vähän noihin bileisiin :-)

paikkana kyl toi virgin toimi paremmin tummine seinineen kuin la tour :-)
Summerblink

Posts: 291

#257 • • Summerblink 2 vasenta jalkaa

KooKie, 29.10.2006 18:23:
Sellasen hauskan huomion tein, että oikeestaan oli hyvä, että lattia oli smäihänen, koska alkuillasta se oli tosi liukas korkkareilla tanssittavaksi. Myöhemmin pitoa löytyi kuin jesarilla tanssiessa. :D


Jep, siellä lattian vasemmassa takalaidassa mun edessä heilui sellainen parikymppinen pojankoltiainen elämänsä tunnossa viskomassa limuviinadrinksua sekä suuhunsa että lattialle. Tuopit heitettiin toki tanssivien jalkoihin, opastipa hän jopa ystäväänsä tekemään samalla lailla.
Lätäkköä riitti paikoin niin hurjasti että ois tamppaus tehny Mooseksellekin tiukkaa *ding*

Samoissa koordinaateissa purjehti myös ystävämme ilman paitaa ilmaista hierontaa jakamassa.

Mikäli em. insidenttejä ei noteeraa niin illan setit maistuivat oikein namilta *jiihaa*



Ilmastointi oli myös jotain aivan uskomatonta - jos sellainen edes oli. Yläkerrassa tupakansavu oli lähes saksilla leikattavaa. Tulikin veikan kanssa todettua, että "ravintoloiden savuttomuuslakia odotellessa". Oli todella vaikeaa hengittää ja silmiä kirveli niin maan perkeleesti siinä yhden-kahden kieppeillä.


Niin kipeän totta tuokin. Itse jouduin lähtemään suht aikaisin koska tupakansavu oli jo Mexico City -luokkaa *sars* Jos ilmastointi olisi ollut kybällä ja ilma viileempää niin ehkä olisi se joku pitänyt paitansakin päällä *vink*

[avautuminen] S**tanan ördäturistit! *dissaa* [/avautuminen]
Yrjösen Pirre

Posts: 718

#258 • • Edited Yrjösen Pirre R A K S A
ciXuu, ciXuu!

Oli aika perushallut; väkeä runsaasti, kivan paljon tuttuja, kiksu soi kovaa ja korkealta ja kaikilla oli kädet ilmassa yhtäaikaa. Mulla oli kaiken kaikkiaan erittäin onnistunut ja kiva ja hauska ilta (kiitos järjestäjille ja hyvälle seuralle) ennen tätä seuraavaa välikohtausta:

Katoin yhdessä vaiheessa tanssilattialla et hei, toshan on hyvää tilaa tanssia ton tytön edessä. Siirryin ja kohta tää tyttö otti mua kyljistä kovaa nipistäen kiinni, ja sanoi: "Jos et sä mee nyt siitä muualle tanssii, ni tapan sut!" Mä sanoin et: " Anteeks mitä?! Enhän mee, miks en sais tanssii tässä?" "Jos et siirry ni mä tapan sut! Mä tartten niin paljo tilaa ympärilleni ku mä tanssin!" Mä sit sanoin et: "Okei...selvä..." Siirryin kuuliaisesti n. 50cm sivummalle, jotta tyttö sai jatkaa heilumispyörimissekoilu-tanssiaan..

Loppuun asti silti. Ens kerralla muistan sit myös niitten järjestyksenvalvojien olemassaolon. *piis*

edit: oli mullakin ihan kiva ilta kuitenkin..--> plur-muokkausta

--
You can´t give me the dreams that are mine anyway

Occu

Posts: 2,528

#259 • • Occu

Pirjo Yrjönen, 30.10.2006 12:24:
ciXuu, ciXuu!

Katoin yhdessä vaiheessa tanssilattialla et hei, toshan on hyvää tilaa tanssia ton tytön edessä. Siirryin ja kohta tää tyttö otti mua kyljistä kovaa nipistäen kiinni, ja sanoi: "Jos et sä mee nyt siitä muualle tanssii, ni tapan sut!" Mä sanoin et: " Anteeks mitä?! Enhän mee, miks en sais tanssii tässä?" "Jos et siirry ni mä tapan sut! Mä tartten niin paljo tilaa ympärilleni ku mä tanssin!" Mä sit sanoin et: "Okei...selvä..." Siirryin kuuliaisesti n. 50cm sivummalle, jotta tyttö sai jatkaa heilumispyörimissekoilu-tanssiaan..




nyt kun näitä palautteita on tässä lukennu muutaman päivän verran niin kuulostaa ihan vitun hyvilta bileiltä!

onneks ei tullut lähdettyä...

ei voi muuta kuin päätä pyöritellä, että mihin ihmeeseen on bileet menossa. ei saa tanssia missä haluaa, persettä pitää seivaa, ettei siihen käy kukaan kiinni, pitää varoa yläkerrasta tippuvia stobeja ja ties mitä muuta shaibaa.

jep jep

--
..::MOI::..

pirpeli

Posts: 5,533

#260 • • pirpeli

Pirjo Yrjönen, 30.10.2006 12:24:
jotta tyttö sai jatkaa heilumispyörimissekoilu-tanssiaan..



Mulle tulee tästä mieleen yks tytteli, jota seuratessa menee omakin pää pyörälle...Eikä pelkästään positiivisesti :/ Ihme tyyppejä sitä mukaan mahtuu.Tai no, mahtuuhan ne, jos tollasia "tapan sut"-ääliömäisyyksiä päästelee suustaan.

Teit kyllä viisaasti siirtyessäsi kauemmas :D

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-