376 posts, 19 pages, 72,764 views
bileet!! Oli kiva käydä bileissä taas pitkästä aikaa! 

Tykkäsin uudesta virginistä muutenkin!

Mitäs helvetin tekemistä sillä on Hallujen kanssa? Pysykää vaan gangstat omissa bileissänne. Ei onneks oikein mennyt läpi pokelle. 

Ei sun tartte ostaa uusia, vaik halpislasit olivatkin (60*tirsk*)
Äänentoisto oli ehkä jopa parempaa luokkaa, mitä laturin aikoina. Ja Pledger soitti about sellaist, mitä odottaa passasi. Tosin tätä biisiä jäin kaipailee: Smith & Pledger - Northern Lights [Johnston vs. Aspekt remix]
Kaunis kipale, joka sopii varsinkin tähän vuodenaikaan.laite, 29.10.2006 13:48:
Tulkaa Turkuun bileisiin, täällä ei oo muita häiriköitä kuin minä ja myrkky.
f, 29.10.2006 12:13:
---
Jagr, 29.10.2006 05:06:
Bonukset sille blondimimmille joka suuteli mun naisen kanssa narikassa kielareita, melkein oli lähdössä mukaan, tuli hyvä fiilis.
---
Ai ai, siinä teille tämän vuosisadan ongelma doing well in living colour.
KänniAmatzooniExperience
(olettaen että olit sarkastinen)
ei tarvinnut pettyä heihin, musiikki siis toimi hyvin
! Ja kaikki ne kaverit ketkä onnistuin bongaamaan, kiitos teille teitte illasta 1 000 000 * paremman, jos teitä ei olisi ollut siellä niin en varmasti olisi viihtynyt siellä 2 minuuttia kauempaa ja niille joita en nyt nähnyt niin
. Kiitos Pyronille kotiin kuskaamisesta, ei varmasti oltais ehditty siihen junaan.
Kiitokset myös ihmisille seurasta, oli mahtavaa olla teidän kanssa! Ihmisiä oli kyllä ihan liikaa, että ei kyl tarvitse taas vähään aikaan sinne eksyä... Oli myös ihanaa nähdä muita tuttuja
mayah, 29.10.2006 12:24:
---
Itis, 29.10.2006 12:14:
Olen samaa mieltä. Sun perse on SUN. Ei kuulu muille ilman sun lupaa. Yllätyin vaan tästä riehakkaasta kommentointikimarasta täällä.
---
Ja sun perse on sun, mut sit taas esimerkiksi sun tyttöystävän perse on myös mun, koska se on niin sievä.
No okei, mut hyväksyn tän perustelun vaan sulta, Maija
Hypnoosi, 30.10.2006 00:06:
Eräs tytsy koetti nimittäin tunkea jonon ensimmäiseks pitkine nokkineen ja päästä suoraan sisään sillä verukkeella, että oli ollut järjestelemässä jotain "motherfuckin" 50-Centin lämmittelykeikkaa.Mitäs helvetin tekemistä sillä on Hallujen kanssa? Pysykää vaan gangstat omissa bileissänne. Ei onneks oikein mennyt läpi pokelle.
"Et sä niinku tiedä kuka mä oon, niinku, vittu."

tuttuja!!
Hypnoosi, 30.10.2006 00:06:
Mitäs helvetin tekemistä sillä on Hallujen kanssa?
dj Missiah, 29.10.2006 21:21:
olipa hauskaa, onneks ei muista mtn
Jone, 29.10.2006 18:44:
---
Epailija, 29.10.2006 18:40:
Muistaako kukaan milloin ja missä viimeksi skene on vastannut mielikuvia?
---
Unityn kymmenvuotispippaloissa!
KooKie, 29.10.2006 18:23:
Sellasen hauskan huomion tein, että oikeestaan oli hyvä, että lattia oli smäihänen, koska alkuillasta se oli tosi liukas korkkareilla tanssittavaksi. Myöhemmin pitoa löytyi kuin jesarilla tanssiessa. :D

Ilmastointi oli myös jotain aivan uskomatonta - jos sellainen edes oli. Yläkerrassa tupakansavu oli lähes saksilla leikattavaa. Tulikin veikan kanssa todettua, että "ravintoloiden savuttomuuslakia odotellessa". Oli todella vaikeaa hengittää ja silmiä kirveli niin maan perkeleesti siinä yhden-kahden kieppeillä.
Jos ilmastointi olisi ollut kybällä ja ilma viileempää niin ehkä olisi se joku pitänyt paitansakin päällä 
[/avautuminen]

Pirjo Yrjönen, 30.10.2006 12:24:
ciXuu, ciXuu!
Katoin yhdessä vaiheessa tanssilattialla et hei, toshan on hyvää tilaa tanssia ton tytön edessä. Siirryin ja kohta tää tyttö otti mua kyljistä kovaa nipistäen kiinni, ja sanoi: "Jos et sä mee nyt siitä muualle tanssii, ni tapan sut!" Mä sanoin et: " Anteeks mitä?! Enhän mee, miks en sais tanssii tässä?" "Jos et siirry ni mä tapan sut! Mä tartten niin paljo tilaa ympärilleni ku mä tanssin!" Mä sit sanoin et: "Okei...selvä..." Siirryin kuuliaisesti n. 50cm sivummalle, jotta tyttö sai jatkaa heilumispyörimissekoilu-tanssiaan..
Pirjo Yrjönen, 30.10.2006 12:24:
jotta tyttö sai jatkaa heilumispyörimissekoilu-tanssiaan..