HALLMARK 28.10.2006 @

376 posts, 19 pages, 54,525 views

Lauri

Posts: 1,051

#282 • • Lauri Devoted

Dorka, 30.10.2006 13:56:
---
Lauri, 30.10.2006 13:52:
Joku roti nyt näihin keskusteluihin.
---

Ei saa ottaa vakavasti *nauru*



Nää asiat olisi tietysti fiksua selvittää paikanpäällä,
eikä jälkikäteen puimalla klubituksessa tuhansien ihmisten
luettavana.
Yrjösen Pirre

Posts: 718

#283 • • Yrjösen Pirre R A K S A

Lauri, 30.10.2006 13:52:
Joku roti nyt näihin keskusteluihin.

Täällä verbaalisesti lynkataan yksittäisiä ihmisiä niiden
hölmöilyjen tai omaperäisen käytöksen takia? Mieti sitä
jos se sattuu omalle kohdallesi.


No jos mut meinataan lynkata livenä niin eikö siitä saa antaa palautetta esim. tällä foorumilla? Ei, en halua dissata ketään, mutta tuon kyseisen naisihmisen, josta on ollut puhe, omaksi parhaaksi olisi se, että hän käyttäytyisi vähemmän agressiivisesti ollessaan bileissä.

--
You can´t give me the dreams that are mine anyway

Avatar
#284 • • Dorka Guest

uana, 30.10.2006 14:01:
"Jos et siirry ni mä tapan sut!" tyyliset kommentit vois mun mielesta kylla ottaa aina sen verran vakavasti etta jos silla asenteella joku on liikkeella niin vois samantien ohjata ulos. esim just sinne saunan taakse.


...no itse en olis huolissaan niin pitkään, kun rauha säilyy. Se tappelu sitten on toinen asia kokonaan tai jos joku trippaa kunnolla. Täytyy kyllä myöntää et osa fiiliksistä meni siinä keskellä tanssilattialla tapahtuneeseen tappeluun jonka seurauksena yksi jos toinenkin tuli "lievästi" sanottuna pää vertavaluneena narikalle - saatika sitten yks joka lavan kajarin taakse "sammu" - näin kohteliaasti sanottuna.

En kyllä ihmettele miksi nyt tällä kertaa oli vaikeuksia alle 20v ihmisten päästä sisälle ja se linja toivottavasti pysyy jatkossakin.
Saara

Posts: 1,954

#285 • • Edited Saara #2970

Pirjo Yrjönen, 30.10.2006 13:52:
Joo kuule : jos tuut enää ikinä samoihin bileisiin mis mä oon, niin tapan sut, muista se! Koska ne on mun bileet ja sä ja te kaikki muutkin ootte mun tiellä, koska mä ja mun ego tarvitaan ihan sikana tilaa!

(ja tähän voisi lisätä vaikka että *justjoo* ettei tule väärinkäsityksiä.)

edit: niin noi ei yksi, eikä kaksi, eikä kolme, vaan neljä huutomerkkiä unohtu tosta nickistä



vaikka hymiöt huomioitu, niin imo aika turha alkaa tässä topicissa enempää kaivelemaan, vaikka tappouhkailut on anti-plur tilanteessa kuin tilanteessa.

edit. nicki sensuroitu poies :)

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Lauri

Posts: 1,051

#287 • • Lauri Devoted

Pirjo Yrjönen, 30.10.2006 14:04:
---
No jos mut meinataan lynkata livenä niin eikö siitä saa antaa palautetta esim. tällä foorumilla? Ei, en halua dissata ketään, mutta tuon kyseisen naisihmisen, josta on ollut puhe, omaksi parhaaksi olisi se, että hän käyttäytyisi vähemmän agressiivisesti ollessaan bileissä.



Täältä käsinkö siihen voi vaikuttaa? Vai paikanpäällä ilmoittamalla
henkilökunnalle?
Avatar
#288 • • Edited Dorka Guest

Lauri, 30.10.2006 14:03:
Nää asiat olisi tietysti fiksua selvittää paikanpäällä,
eikä jälkikäteen puimalla klubituksessa tuhansien ihmisten
luettavana.


...olen lievästi sanottuna eri mieltä, ens kerralla tulen sitten hihasta nykimään kun Paidan poika osa 2 ilmestyy paikalle ja samoin "tapan kaikki - tanssin kamat silmissä taivaanrantaan" nainen uhkailee. Käytännössä ei auta, kun et nämä ei sitten pääse sisälle - jos siellä ruvetaan selvittämään asioita niin se selvittäminen muuttuu helposti kyllä yleiseksi tappeluksi - kirjaimmelisesti.

edit: (selvennys) ...ja jos sille linjalle lähdetään et kaikki jotka uhkailee tai käyttäytyy jotakin kohtaa agressiivisesti heitetään ulos, niin kohta siellä bileissä ei tehdäkkään mitään muuta kun et poket on heittämässä ihmisiä ulos. Vaikka miten hyvä tarkoitusperät olisi niin en ymmärrä miten käytännössä tämä asia järjestettäisiin.

edit2: ...ja itseasiassa poket kävivät sanomassa kyllä Paidattomalle pojalle asiasta, mutta paidaton se taisi koko bileiden ajan olla *ding*

edit3: minusta julkinen keskustelu asiasta täällä on helpoin ja käytännöllisin keino puuttua asiaan, jokainen osaa varmasti ottaa opiksi. Samoin julkinen keskustelu mitä täällä käydään on lähinnä iltasanomat / iltalehti tyylistä viihdettä enemmänkin kun haudan vakavasti otettava joten miksi ei?
Yrjösen Pirre

Posts: 718

#289 • • Edited Yrjösen Pirre R A K S A

Saara, 30.10.2006 14:06:
vaikka hymiöt huomioitu, niin imo aika turha alkaa tässä topicissa enempää kaivelemaan, vaikka tappouhkailut on anti-plur tilanteessa kuin tilanteessa.


Höh, meni hyvä hymiö sit ihan hukkaan. Kaikki paitsi purjehdus on turhaa.

--
You can´t give me the dreams that are mine anyway

Neko

Posts: 943

#290 • • Edited Neko No äläpä kerro enempää

Dorka, 30.10.2006 14:08:
---
ens kerralla tulen sitten hihasta nykimään kun Paidan poika osa 2 ilmestyy paikalle ja samoin "tapan kaikki - tanssin kamat silmissä taivaanrantaan" nainen uhkailee.


Hallmark - M.Assters of rowdy behaviour

eiku

Hallmark - Masters beats everyone!
Avatar
#291 • • Edited Dorka Guest

Neko, 30.10.2006 14:14:
Hallmark - Masters beats everyone!


...mä oon nyt niin Dorka ett mä tipuin junan kyydistä.
skywalker

Posts: 159

#293 • • skywalker mr.miyagi
oli kyllä hyvät bileet.tuli tanssittua paljon ja siinä sivussa taisi häröiltyä jotain,kavereiden mukaan ei onneksi kuitenkaan mitään vakavampaa.kivaa oli ja tutustuin uusiin ihmisiin*joo*.jäi mieltä kaivelemaan eniten se neiti joka pyysi minua tarjoamaan hänelle paukun...mihin katosit vai katosinko itse jonnekin?*ding**hymy*.

--
you don`t know the power of the dark side

Avatar
#294 • • Dorka Guest

Käenpoika, 30.10.2006 14:20:
PS. Riskei on otettava sehän on selvää =D


No ihan tuotakaan en allekirjoittaisi, monet nauttivat musiikista ja myös siitä et saa olla rauhassa. Nauttia tunnelmasta, kavereista ja iloisista ihmisistä. Siinä asiassa koko konemusa genre ympäri maailmaa (jos näitä brittien känniääliö ördäämistä ei lasketa mukaan) on omasta mielestäni ollut ja mitä itse olen sitä kokenut ympäri maailmaa.

Jos muutamat ihmiset osaavat pahoittaa näin suurenkin osan bileissä kävijöistä niin miksi sitten ei ihmiset saisi siitä asiasta julkisesti käydä läpi?

Itse voin suoraan sanoa et ne ihanat omaa kansakuuntani lähellä olevat aasialaiset voisivat olla tappelematta, paidaton poika olla paidallinen ja himo tanssija ystävällinen niin kummasti voisin väittää et monenkin bilefiilis olisi ehkä ollut hieman kivempi *ding*
yana

Posts: 877

#296 • • yana That Rules from the Centre of the Ultraworld

Käenpoika, 30.10.2006 14:20:
(joita en ite ainakaan tunnusta alottaneeni...) ja toinen oli jossain fakin opiskelija bileissä (missä oli kusipää TEEKKAREITA



joo ei teekkareit teknopileisii ainakaa :(
Josba

Posts: 322

#297 • • Josba Anjunadiggari
Kaikesta 'oheistapahtumasta' huolimatta täytyy sanoa, että oli taasen musan puolesta todella hienot bileet, eikä yksi lisätunti ainakaan hunontanut tunnelmaa. Alakerrassa oli hirveä tungos, mutta ylhäältä löytyi tilaa, ja musa kuului sinne ihan yhtä hyvin.

Hienoa musaa kaikilta dj:ltä ja jälkitunnelmointia voi jatkaa kotona uunituoreen Anjunabeats Worldwide-kokoelman kanssa... Ainakin mulle ehkä syksyn paras kokoelma.

--
We live our life just once so don´t forget about a thing called love

annabel

Posts: 1,681

#298 • • annabel bändäri

uana, 30.10.2006 14:33:
---
Käenpoika, 30.10.2006 14:20:
(joita en ite ainakaan tunnusta alottaneeni...) ja toinen oli jossain fakin opiskelija bileissä (missä oli kusipää TEEKKAREITA
---


joo ei teekkareit teknopileisii ainakaa :(



Eikä sit diplomi-insinöörejä myöskään!
roberto

Posts: 251

#299 • • Edited roberto
Kai mä sit olin taas niin kännissä etten vaa huomannu mitään tappeluita
tai paidattomia perseestäpuristelijoita *nauru*

Mut iso kiiitos kaikille kanssabilettäjiöille, jättekivaa oli! *hih*

Edit: Niijoo Henry Saariki oli siellä ja veti muuten ihan tunteella :D
Yrjösen Pirre

Posts: 718

#300 • • Edited Yrjösen Pirre R A K S A
Halloween ja ylimääräinen baaritunti taisivat tehdä tepposensa itse kullekin; lehden mukaan katutappeluita ym. oli ollut keskustassa ja Kalliossa tuplasti enemmän kuin normiviikonloppuna.

edit: niin ja sit se myrsky kans

--
You can´t give me the dreams that are mine anyway