HALLMARK 28.10.2006 @

376 posts, 19 pages, 57,566 views

egmondo

#121 • • egmondo Elämäntapa Reivaaja/Perus Erno
Jeps hallmarkit olivat jälleen aivan loistavat musiikin puolesta *plur*. Mutta mitä tulee niihin lukemattomiin kertoihin kun joku saatanan känniääliö kaatoi mun päälle juomansa niin tässä teille*dissaa*

Ja palataksemme tuohon paidattomaan poikaan... Aivan niin tuo ko. Paidaton poika soi minulle illan parhaat naurut kun alkuillasta olin kaverini (mies) kanssa alakerrassa keskustelemassa jostain ei niin tärkeästä asiasta *hymy* niin yhtäkkiä kaverini (mies) näyttää hieman "hämmentyneeltä" ja samassa kysyy minulta et miksi tuo paidaton poika äsken KOURI sen persettä*whaat**nauru*

--
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.*nauru*

SmILE

#122 • • SmILE Esanssi mössöö

SikaihQ, 29.10.2006 05:09:
Nää bileet on omistettu paidattomalle pojalle

Clapsit paidattomalle!!!!*aplodit*

--
Hatti tatti tutti putti hilipili vatkuli humpuli pumpuli hipsis höpsis hapatiti hapsis huvituttipulimuppi tatti patti ja Nykäsen Matti *jiihaa*

Jusna666

#123 • • Jusna666 Diablo

sMilE, 29.10.2006 09:02:
---
SikaihQ, 29.10.2006 05:09:
Nää bileet on omistettu paidattomalle pojalle

---

Clapsit paidattomalle!!!!*aplodit*

Ja parit hooverit kans! *hih*

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

DagO

#124 • • DagO häröö
Joutu kyl repeilee muutamaan otteeseen palautteita lukiessa. No mutta ihan hauskaa oli vaikkakin musa ei toiminu sit yhtään.
egmondo

#125 • • Edited egmondo Elämäntapa Reivaaja/Perus Erno

mayah, 29.10.2006 09:22:
---

---

Vaikee sanoo, ku tossa kuvassa on paita päällä. En kato keskittynyt naamaan, tuijotin koko illan vaan niitä uskomattomia rinta- ja vatsalihaksia. KU NE OLI NIIN VALTAVAT.

No helvetti. pitää varmaan pyytää häntä vaihtamaan profiilikuvansa sellaiseen missä hänellä ei ole paitaa että voit todeta et onko hän se keneksi häntä luulemme*nauru* ja jos hän nyt sattuisi olemaan tämä "mystinen" paidaton poika niin voisimme kysyä että haluaisiko hän vaihtaa vaikka profiili nimeksensä Paidaton Poika*tirsk*

--
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.*nauru*

#126 • • cjet Guest
Voi eeeeeeiiii.. Nyt joku saa morkkiksen.. *tirsk*
La Petite

#127 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
No ehkä sil paidattomal pojal oli vaa kivaa? *tirsk*

--
Rem tene, verba seqventur

tomii

#128 • • tomii kallion herttua
heh... hallmarkien palautteiden lukeminen on kyllä parasta sunnuntaiaamun viihdettä, jota voi koneella tehdä :D

--
reivaan kunnes kuolen

Hupsu

#129 • • Hupsu

tomii, 29.10.2006 09:39:
heh... hallmarkien palautteiden lukeminen on kyllä parasta sunnuntaiaamun viihdettä, jota voi koneella tehdä :D

Second that, vaikka itse kemuissa ei ees tullu oltua. *nauru*

--
Päivän mietelause?

#130 • • Fuzzy Guest

cjet, 29.10.2006 08:29:

Nii justiina. EN NÄHNY SUA KERTAAKAA JUAPPO! *tirsk* Hemmetti ku ei juurikaan törmänny ihmisiin ku koko mesta oli nii täynnä ett ei viittiny hirveesti panostaa muuhun liikkumiseen kuin tanssimiseen. *nauru*

*hali**iloinen* mä kyl yritin vähä ziigailla suakin, mut tosiaan, melko täyttä..!!*hihu*
mut ehkä ens kerralla sitte natsaa*joo*
ja sinuna miettisin uudestaan ketä sä sanot juapoksi, Mr. "onneksmulonhimasbissee" Cjet! NI!*lmao*
#131 • • Equalizer Guest
Meni nää bileet kyl joteski liian nopeesti*tirsk*Mut kivaa oli
Dacey

#132 • • Dacey Hän joka saa sinut ..
tyksin kyl.
harmittaa että kahden aikaan heitti armoton jysäri (thx punkku+bisse yhdistelmän) ja oli pakko todeta että kotiin päin lähdettävä.

Ilta meni aikalailla täysin ystäväni seurassa joka oli kemuissa ensimmäistä kertaa. Aiva fiiliksissä se oli ja käskin sen jäädä sinne pitämään hauskaa vaikka itse lähdenkin *hihu*

Kertaakaan en törmännyt tiskillä tuskastuttavaan odotteluun ja vessaankin pääsi suoraan vaikka talo oli täynnä porukkaa *ding*
Lattialla vähän tuskastutti ja kyl liikkuessaan sai hieroa toiminta suunnitelmaa että miten pääsee tiskiltä esim vessaan *hih*

Ja myös se vähän pisti harmittamaan etten flunssaa saanut *hmph* oisin kaivannut jotain viileämpää aluetta, kun ei alakerrassa paljoa viileämpi ollut, kun tupa sen verran täys.
sts

#133 • • sts Sama pyynti aitta!

remotion, 29.10.2006 04:50:
-clips-

"Get in line early; this club gets packed quickly. Buy your ticket in advance for guaranteed entry."

Suoraan flyeristä & klubitusmainoksesta. TJEU.
^Petunia

#135 • • ^Petunia iätön duracel-pupu

mayah, 29.10.2006 02:35:
-klip-

Siis Heii Voii Eiiii, mitä mä oon missannu ku en tullu Halluihin!! *nyyh*
Kuulosti kyllä sen verran Kuumalta *hikoil* Urokselta et sun olis pitäny soittaa mulle Heti ja käskee tulla jakamaan Se Ihana Paidaton näky kanssasi *kuolaa**pihkassa*
Ja otti sua perseestä kiinni! *pökr* Oonks hieman kade! Mä puhu sulle enää! *släp*

Siis mä oon nyt ihan *uuh*
kinderi

#136 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Fakiiri, 29.10.2006 04:48:
seura korjas kyllä tämän illan puutteet

Aivan samaa mieltä *plur*

Päivä meni töissä koomaillessa,ootin jo kauhulla et koko ilta menee päin peetä.. Noh,pari kauan kadoksissa ollutta kaveria lähti kans bileilee ja jee,kyl oli kivaa *sydän*
Tutustuin taas uusiin ihmisiin ja vanhoiki tuttuja näky jonki verran.
Moikkailu- ja jutusteluinto vaan kostautu,rakkaani tuli siihen tulokseen että olen hänet hylännyt ja pienen kiukkuhuutelun jälkeen lähti kotiin.
Kiitos vaan,mut jos mua ei näy puoleen tuntiin,ei se välttämättä tarkota että oon sut unohtanu.Mä lähen bileisiin tanssimaan ja pitämään hauskaa.
Ja niin mä teinki.

Kiitos *sydän*Jani*sydän* ja *sydän*Nikke*sydän*

Pitää muistaa myös Hra.Astaroth.. Kyllä mä vielä metsästän ne sun setit *joo*

Bileistä itsestään: Vähän vois rajottaa tota ihmismäärää..Onhan se kiva et on porukkaa mut ois se kiva tanssiakki ilman et koko ajan tönii jotain *igor*
Varsinkin kun musiikki oli niinkin nättiä ja ihanaa..Anteeks kaikki joiden varpaita talloin tai muuten "osuin"..
Mulla ei kovin kauaa kestäny niitä juomia saada,ja siks tuliki oltuu hitusen humalassa.

Mut pointti, IHANAA *plur*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

itis

#137 • • itis Morning Star
Kivaa oli. Aikuisten oikeesti.

Hallujen tungos on mulle hyvä asia. On kiva olla paikassa jossa on paljon ihmisiä. Tyhjä tanssilattia masentaisi. Lisäksi hallujen yksi "funktio" on mun mielessä ollut jo pitkään "tuoda uutta porukkaa klubeille". Siksi mua ei haittaa vaikka siellä on uusia naamoja jotka käyttäyy oudosti.

Paidattomasta pojasta... mun mielestä ihmiset sekoilee toisinaan. Jos isokokoiset sekoilee se herättää enemmän huomiota. Mitäpä yhdestä paidasta, on noita ennenkin nähty. Ja tullaan näkemään. Eikä tuo perseenpuristelukaan mitenkään tavatonta tai uutta ole, sitä kuulemma on joku muukin joskus tehny... Ei se eilinen mitään järin fiksua ollut, mut sattuuhan noita, ens kerralla paita ehkä pysyy päällä tai sitten ei, ehkä perseet kiinnostaa jotakuta toista enempi ens kerralla tai jotain... eikös tuo ole aika sama? Sinänsä hupaisaa jos bileistä haluaa seuraa ja aseet on paidattomuus ja perseenpuristelu *nauru* Verbaalista antia peräänkuulutetaan.

Markin setti kolahti. riehaannuin. *jiihaa* nostatus ja nostatus ja...

Kiva nähdä vähän selväpäisempiä tuttuja... kännisempiä joutui hiukan hätistelemään kun rasittavuusraja ylittyi, mut kavereita ne on silti. *hymy*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Tapi

#138 • • Tapi Dreamstate
Olipas paskat bileet. Tulin mestoille joskus kahdentoista maissa ja jo siinä vaiheessa musiikki oli melkoista voimakiksua ja kohtuullisen hyvin soinut PA ihan helvetin kovalla. Mark Pledger jatkoi samaa paahtoa ja kun musiikki puoli kolmelta kävi polkaksi, niin oli aika lähteä kotiin.

Nykyinen DJ:n sijainti ja PA:n sijoitus on mielestäni syvältä. Ennen Hallmarkissa pystyi pousailemaan yläkerran baaritiskin välittömässä läheisyydessä, jossa kuuli hyvin musiikin, näki DJ:n ja yleisön. Nyt tanssilattian ulkopuolella kuului ainoastaan hillittömät bassoresonanssit ja musiikkia piti mennä kuuntelemaan tanssilattialle tai takaseinän portaikkoon.

Yleensä ei ole tapana valittaa turisteista, mutta joku roti sentäs. Nyt ihmisten käytös muistutti lähinnä ruotsinlaivojen yökerhon meininkiä eikä sitä, mihin bileissä on tottunut. Toivottavasti ilta oli poikkeuksellinen, sillä moista menoa ei pahemmin tee mieli katsella toiste.

Ps. Miks mun persettä ei kourittu? Oli sentään pinkki paita ja kaikki. Mayah REVEAL YOUR SECRET! *senkin*
Tapi

#139 • • Tapi Dreamstate

Itis, 29.10.2006 11:25:
Eikä tuo perseenpuristelukaan mitenkään tavatonta tai uutta ole, sitä kuulemma on joku muukin joskus tehny... Ei se eilinen mitään järin fiksua ollut, mut sattuuhan noita, ens kerralla paita ehkä pysyy päällä tai sitten ei, ehkä perseet kiinnostaa jotakuta toista enempi ens kerralla tai jotain... eikös tuo ole aika sama?

Öh? Eiks meillä kaikilla oo oikeus nauttia bileissä ja kaikkialla muuallakin fyysistä koskemattomuutta ja vetää perustellusti herne nenään jos joku tuhannen kuoseissa oleva jannu käy syyttä kiinni? Ainakin mä pidän tuollaista käytöstä helvetin loukkaavana ja halventavana kaikkia kohtaan, eikä ihan heti tulis mieleen tehdä ite samoin. Lisäks sekavuustila ei tod. oo peruste huonolle käytökselle.
itis

#140 • • itis Morning Star

Maailman paras Tapi, 29.10.2006 11:32:
---
Itis, 29.10.2006 11:25:
Eikä tuo perseenpuristelukaan mitenkään tavatonta tai uutta ole, sitä kuulemma on joku muukin joskus tehny... Ei se eilinen mitään järin fiksua ollut, mut sattuuhan noita, ens kerralla paita ehkä pysyy päällä tai sitten ei, ehkä perseet kiinnostaa jotakuta toista enempi ens kerralla tai jotain... eikös tuo ole aika sama?
---

Öh? Eiks meillä kaikilla oo oikeus nauttia bileissä ja kaikkialla muuallakin fyysistä koskemattomuutta ja vetää perustellusti herne nenään jos joku tuhannen kuoseissa oleva jannu käy syyttä kiinni? Ainakin mä pidän tuollaista käytöstä helvetin loukkaavana ja halventavana kaikkia kohtaan, eikä ihan heti tulis mieleen tehdä ite samoin. Lisäks sekavuustila ei tod. oo peruste huonolle käytökselle.

Mun pointti on että ei noi tyypit lopu. Niit on aina. Ne oppii joskus. Niit joutuu sietää. Yritin vaan sanoa, että ei ole paljon hyötyä stressaa jurpokäytöksestä, koska jurpoja on aina. Koitin myös sanoa, että vaikka en juuri tuota tyyppiä tunne, se voi toisen kerran olla ihan ok tai sitten ei, katsotaan?

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?