HALLMARK 28.10.2006 @

376 posts, 19 pages, 54,281 views

nibo

Posts: 8

#181 • • nibo
oli kyl hyvät bileet pitkastä aikaa samallaita tulevaisuudessa ni hyvä tulee :)
Avatar
#182 • • Equalizer Guest
Kuvia ootellessa*tirsk*
remotion

Posts: 5,283

#183 • • remotion nostatus guru
ollaan kyllä ajauduttu aika kauas siitä alkuperäsestä hallusta, sillon sentään the allmighty skenekin viihtyi niiden kännisekoilijoiden ja turistien lisäksi bileissä :D

itelle ainakin bileet oli aivan mahtavat. trademark sillipurkkiefekti ilman pahaa hajua, kaikki hymyili, tunnelmaa ei tarvinnut teeskennellä tippaakaan selvinpäin ja tulpat päässä, ehkä mököttäjät oli ehtineet jo kotiin riimittelee klubitukseen ja ne jotka oli musan takia, tanssi viimeiseen iskuun asti. eikä tietoakaan lynkkausmenttaliteetistä.

*jiihaa*
Anime

Posts: 1,939

#184 • • Anime Retrostööpeli
Heh ei kyl tarvii tulla ees paikanpäälle ku tässähän se koko illan kirjo on, todellaki mitä parhainta sunnuntaipäivän viihdettä Simpsoneiden kompatessa *nauru* Varmasti olisin tykännyt bileistä, mut hyvä näin. Taidan lähtee koht punttikselle, jos vaikka ens kemuihin kehtais tulla paidatta.

--
-K

Air

Posts: 319

#185 • • Edited Air
Kiitos ja sori ja anteeksi. Hyvät bileet, vielä parempi humalatila*tirsk*
Edit: oon nauranu äänee jo ainaki neljä kertaa tät threadia lukiessa, jatkakaa ihmeessä:D
itis

Posts: 2,518

#186 • • itis Morning Star

mayah, 29.10.2006 14:53:
---
remotion, 29.10.2006 14:34:
ehkä mököttäjät oli ehtineet jo kotiin riimittelee klubitukseen

---


:D

Joo, kato me tultiin ajoissa jo riimittelee klubitukseen siks, ku me tultiin ajoissa bileisiin, joihin oli kehotettu tulemaan ajoissa jonottamisen välttämiseksi. Ni ei tarvinnu jonottaa tuntii pakkasessa (OMG ASTE IIK). Ni pysty sit kato pitää hauskaa heti siit asti ku tuli sisälle ja reivata ihan täysillä musiikkii ja nauttii kavereiden seurasta ja lähtee sit ajoissa kotiin riimittelee klubitukseen (*lmao*)

REMOTION VIHAA MUA. meen itkee :(



Lainaus kirjasta Manu ja Kultatupsu: "Riimittelyn aa ja öö on Adjöö Mösjöö" *nauru*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

laite

Posts: 2,994

#187 • • laite MastahWankah

mayah, 29.10.2006 14:53:
---
remotion, 29.10.2006 14:34:
ehkä mököttäjät oli ehtineet jo kotiin riimittelee klubitukseen

---


:D

Joo, kato me tultiin ajoissa jo riimittelee klubitukseen siks, ku me tultiin ajoissa bileisiin, joihin oli kehotettu tulemaan ajoissa jonottamisen välttämiseksi. Ni ei tarvinnu jonottaa tuntii pakkasessa (OMG ASTE IIK). Ni pysty sit kato pitää hauskaa heti siit asti ku tuli sisälle ja reivata ihan täysillä musiikkii ja nauttii kavereiden seurasta ja lähtee sit ajoissa kotiin riimittelee klubitukseen (*lmao*)

REMOTION VIHAA MUA. meen itkee :(


:D
Hyvä hyvä!
Jone

Posts: 8,258

#189 • • Jone Archibald Haddock

remotion, 29.10.2006 04:50:
ps. ainii, vaikka satuin tanssii siinä rapputasanteella ni en ihan hirveästi tykkää siitä kun miehet puristelee ohimennen perseestä, varsinkin kun loppu sormet kesken laskuissa. noh oli siellä onneks seassa naisiakin puristelee. :D



Toisin kuin tavallisten kuolevaisten sun täytyy vaan tottua tohon. Kun elää elämäänsä julkisuuden julmassa valokiilassa, niin joskus on vaan täysin mahdotonta välttyä siltä, että ihmiset osoittavat kuinka paljon sua itseasiassa haluavatkaan. Ajattele positiivisesti - todennäköisesti ainoastaan pieni osa faneistasi käyttäytyi näin röyhkeästi ja suuremmat massat tyytynevät vastaisuudessakin palvomaan sinua hiljaa huokaillen kunnioittavan etäisyyden päästä.

Niin minäkin.

*sydän*
Avatar
#191 • • Edited Dorka Guest

remotion, 29.10.2006 14:23:
no meitä oli siinä ulkona semmonen 30-40 henkeä ja sanottiin et 20 henkeä kun tulee ulos niin pääsette sisään, no ulos tuli kyllä varmaan sata henkeä ennen kuin meidät päästettiin sisään.


Sallinette käyttää hieman karskimpaa kieltä, mutta kun näköjään tämä tulee omalle kohdalle Remotionin mahta ego ja valta niin suon itselleni käyttää hieman epäasiallista kielikuvaa.

Mikä helvetti suo vaivaa? *lmao*
Turhaan kirjoitat mitään kommentteja vaan laita kaikki tunnontuskasi tänne, kun se tähän asiaan liittyy *nauru*

[29.10.2006 14:36] remotion: morjens, en ole sulle mikään mahtava herra, etkä sinä minulle just tasan mitään. joten ei ehkä kannata kaikkea kommentoida kun ei oo hajuakaan asioista. hyvää päivänjatkoa.

...minkä sortin idiootti ei edes tajua miten narikka toimii? Jos narikka on täysi tai järjestysmiehet katsovat, että sisälle ei kannata enempää ottaa sisälle turvallisuuden ja yleisen järjestyksen nimissä niin silloin ei ketään tule sisälle. EI edes Herra tai enneminkin Jumala Remotion. Tule ajoissa paikalle tai jos jonottaminen ei kiinnosta niin olet varmaan niin skene, että hommaat itsellesi ja seurueellesi nimen listaan... tai niin, kuin maalliset tekivät ratkaistakseen tämän vaikean dilemman - ostamalla ennakkolipun? *ding*
tomii

Posts: 3,594

#193 • • Edited tomii kallion herttua
Internet ja forumit, gotta love it. Jengi saa kyl AINA biiffit aikaan mitä tyhmimmistä asioista (olen kyllä joskus itekin sortunut tähän, myönnettäköön :D )

--
reivaan kunnes kuolen

$

Posts: 1,802

#194 • • $ Destination weekend!
Tänne päädyin sattumalta. Jonotin 45 minsaa koska ei ollut ennakkoa ja tupa alkoi olla täynnä siinä yhden jälkeen.

Heitin komeat lipat rappusissa. Selässä on sellainen Saarioisten pizzan kokoinen (ja näköinen) mustelma. Se lattia oli todella liukas.

+penis tranz
+kaverit

-liukkaat lattiat
-testot
m1kk3

Posts: 5,560

#195 • • m1kk3 no-life

Quu, 29.10.2006 15:18:
Mitä naurat? Onhan Dj Remotionilla paljonkin faneja!
http://irc-galleria.net/channel.php?channel_id=1264732


no siis ei mulla itse Remotionia vastaan mitään ole, mut ei juma jos pitää tehä itelleen oma faniyhteisö ni lol *lmao*

(ja joo, tajusin kyllä sun sarkasmin tossa;)

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Tapi

Posts: 1,437

#196 • • Tapi Dreamstate
Tähän kaikkeen pystyy ainoastaan Remotion ja paidaton poika.
Avatar
#197 • • Dorka Guest

mayah, 29.10.2006 15:22:
Oli muutenkin mainiota palvelua kyllä järkkäreiltä!


Oli kyllä, pitää ens kerralla vinkata ovimiehille et pitää sen Remotionin jäähyllä 3 tuntia et palaa takaisin maanpinnalle *hymy*
Zombi

Posts: 61

#198 • • Zombi
Jep jep... hallut jatkaa samaa voittokulkuaan. Eikä nyt oikeastaan löydy valittamistakaan. TOsin joidenkin käytös ampu HIUKAN yli*eikä*, mutta sitä sattu paremmissakin piireissä. Sit vielä kiitokset ja aplodit tapille, joka löyty sit myös loppuillasta tanssilattialta *aplodit**jiihaa*
tomii

Posts: 3,594

#199 • • Edited tomii kallion herttua
Asiahan ei minulle nyt varsinaisesti kuulu, kuten Pätkä asian olisi ilmaissut, mutta miten tämä Remotionin dissaus liittyy oleellisesti näihin bileisiin? Jannu vaan ilmoitti mielipiteensä,e ttä ei tykännyt jonottaa ja heti ollaan vittuilemassa. *uuh* Enkä kyllä ole yhtään yllättynyt vittuilevista tahoistakaan, mitä nyt olen tätä forumia vähän aikaa seurannut. Ihme menoa joillakin täällä olevilla tahoilla.

(Ja nyt odotellaan niitä mulel vittuiluja :)

--
reivaan kunnes kuolen

asdf

Posts: 3,155

#200 • • asdf
Huaah tää keskustelu on kyl pelastanut mun krapulaisen aamun *nauru*