HALLMARK 28.10.2006 @

376 posts, 19 pages, 57,773 views

Caro²

#261 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

mayah, 29.10.2006 02:35:
Sinä TANSSIT EDELLEEN ILMAN PAITAA, KOSKA ME KAIKKI NAISET OLEMME JO MELKEIN KAKSI TUNTIA KIIMAISENA JA MÄRKINÄ TUIJOTTANEET SINUA JA HAAVEILLEET YHTEISESTÄ YÖSTÄ KANSSASI

No ei kaikki naiset, ku en ollu paikalla *uuh*

Mut kuvia kuvia! Pakko päästä läähättämään jos maija noin kehuu *iloinen*
AlexS

#262 • • Edited AlexS kummasetä

Pirjo Yrjönen, 30.10.2006 12:24:
ciXuu, ciXuu!

Katoin yhdessä vaiheessa tanssilattialla et hei, toshan on hyvää tilaa tanssia ton tytön edessä. Siirryin ja kohta tää tyttö otti mua kyljistä kovaa nipistäen kiinni, ja sanoi: "Jos et sä mee nyt siitä muualle tanssii, ni tapan sut!" Mä sanoin et: " Anteeks mitä?! Enhän mee, miks en sais tanssii tässä?" "Jos et siirry ni mä tapan sut! Mä tartten niin paljo tilaa ympärilleni ku mä tanssin!" Mä sit sanoin et: "Okei...selvä..." Siirryin kuuliaisesti n. 50cm sivummalle, jotta tyttö sai jatkaa heilumispyörimissekoilu-tanssiaan..

Olikos tää nainen semmonen tummat pitkät hiukset ja mustan paidan omaava jolla aina kaikki raajat heiluu joka suuntaan? Aina silloin tällöin halluissa tulee vastaan ja aina negatiivisessa mielessä. Lauantainakin jyräsi meidän porukan yli ilman mitään sanomatta hirveellä vauhdilla.

Tiedän kyllä henkilön nimimerkin täälläkin *justjoo*

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

Yrjösen Pirre

#263 • • Yrjösen Pirre R A K S A

AlexS, 30.10.2006 13:05:
Olikos tää nainen semmonen tummat pitkät hiukset ja mustan paidan omaava jolla aina kaikki raajat heiluu joka suuntaan? Aina silloin tällöin halluissa tulee vastaan ja aina negatiivisessa mielessä. Lauantainakin jyräsi meidän porukan yli ilman mitään sanomatta hirveellä vauhdilla.

Tiedän kyllä henkilön nimimerkin täälläkin *justjoo*

Kyllä kuulostaisi juuri samalta tyypiltä.

--
You can´t give me the dreams that are mine anyway

#266 • • Dorka Guest

AlexS, 30.10.2006 13:05:
Olikos tää nainen semmonen tummat pitkät hiukset ja mustan paidan omaava jolla aina kaikki raajat heiluu joka suuntaan?

Samasta naisesta varmaan puhutaan, se hääs kaikki sen lähelle tulevat lievästi sanottuna "töykeästi". Mut eipähän mitään ongelmia aiheuttanu, kun sen anto olla rauhassa ison turvavyöhykkeen kera *nauru*
-xx-

#268 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

Dorka, 30.10.2006 13:34:
---
Samasta naisesta varmaan puhutaan, se hääs kaikki sen lähelle tulevat lievästi sanottuna "töykeästi". Mut eipähän mitään ongelmia aiheuttanu, kun sen anto olla rauhassa ison turvavyöhykkeen kera *nauru*

Jos ja kun samasta naishenkilöstä puhumme niin ko. tapaus näkyi myös siellä Dj-aitiossa kun Mark oli puikoissa. Mielummin olisin katellut pelkkää soittajaa...
Eikä myöskään Hallut ole ainoat bileet missä vastaavaa käytöstä on tullut havaittua (nimim. kerran sain kyynärpäästä kunnolla naamaan ja sen jälkeen olen pitänyt turvaväliä)

--
kiitos ja anteeksi ^^

AaKo

#269 • • AaKo Tosi veivaaja

-xx-, 30.10.2006 13:41:
---
Dorka, 30.10.2006 13:34:
---

---

Jos ja kun samasta naishenkilöstä puhumme niin ko. tapaus näkyi myös siellä Dj-aitiossa kun Mark oli puikoissa. Mielummin olisin katellut pelkkää soittajaa...
Eikä myöskään Hallut ole ainoat bileet missä vastaavaa käytöstä on tullut havaittua (nimim. kerran sain kyynärpäästä kunnolla naamaan ja sen jälkeen olen pitänyt turvaväliä)

just piti sanoa et mimmi tunki itsensä markin viereen bailaan,, ja kyllä..ei o ekakerta kun hänen käytöstään saanu ihmetellä sivusta(no ei omassakaan käytöksessään o aina hurraamista...)

--
En se mää ollut!!!

#271 • • Dorka Guest

MaaKoz, 30.10.2006 13:44:
(no ei omassakaan käytöksessään o aina hurraamista...)

...joo, mä tanssin leveästi ja huomaan et ihmiset on antanu suosiolla tilaa *lmao* *blush*
#272 • • Dorka Guest

Individual, 30.10.2006 13:45:
Miksette joukkopiesseet tätä naisihmistä, samoin kuin sitä puristelijaa. SAK:issa olet vahvempi. *pepsodent*

Se on vain niin säälittävää, kun nainen niin aineista sekaisin ja on ihme hurmiossa. Eikä se ollu ainoa, siellä oli niitä kaappiäijiä jotka oli pari päätä pidempiä jotka riehu sillä tavalla et omatkin heilumiset tuntu aika vaatimattomilta... en olis yhtään yllättyny jos muutama sai niiltä kyynärpäätä silmille *ding*
Individual

#273 • • Individual HYPNO!
Kyl meillä maakunnissa on bileissä kivaa, ku kaikki on reivaajia ja kaikki tuntee toisensa ja kukaan muu ei bileisiin eksy, ku pitää meitä vähän outoina ja kuosipäinä. Saa kyllä olla pippaloissa rauhassa ja käytös on asiallista kaikilla. *hih*
Lauri

#274 • • Lauri Devoted
Joku roti nyt näihin keskusteluihin.

Täällä verbaalisesti lynkataan yksittäisiä ihmisiä niiden
hölmöilyjen tai omaperäisen käytöksen takia? Mieti sitä
jos se sattuu omalle kohdallesi.
Neko

#275 • • Neko No äläpä kerro enempää
Se paidaton pullistelija olisi voinut mennä lääppimään sitä "tapan kaikki 2 metrin säteellä" -muijaa *lmao*
plink

#276 • • plink team paska

Pirjo Yrjönen, 30.10.2006 12:24:
"Jos et siirry ni mä tapan sut! Mä tartten niin paljo tilaa ympärilleni ku mä tanssin!" Mä sit sanoin et: "Okei...selvä..." Siirryin kuuliaisesti n. 50cm sivummalle, jotta tyttö sai jatkaa heilumispyörimissekoilu-tanssiaan..

tanssi on vakava bisnes ;D

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

AaKo

#278 • • AaKo Tosi veivaaja
halluista vois tehä reality-tvsarjan..senverran tapahtumarikkaita häppeninkiä ovat *nauru*

--
En se mää ollut!!!

shaderna

#279 • • shaderna
mä en oo varma näiksmä harhoja, mut mun mielest se muija heitettii ulos sielt bileist

--
just tryin` not to give a fuck

yana

#280 • • yana That Rules from the Centre of the Ultraworld

Dorka, 30.10.2006 13:56:
---
Lauri, 30.10.2006 13:52:
Joku roti nyt näihin keskusteluihin.
---

Ei saa ottaa vakavasti *nauru*

"Jos et siirry ni mä tapan sut!" tyyliset kommentit vois mun mielesta kylla ottaa aina sen verran vakavasti etta jos silla asenteella joku on liikkeella niin vois samantien ohjata ulos. esim just sinne saunan taakse.