mayah, 29.10.2006 02:35:
Sinä TANSSIT EDELLEEN ILMAN PAITAA, KOSKA ME KAIKKI NAISET OLEMME JO MELKEIN KAKSI TUNTIA KIIMAISENA JA MÄRKINÄ TUIJOTTANEET SINUA JA HAAVEILLEET YHTEISESTÄ YÖSTÄ KANSSASI
No ei kaikki naiset, ku en ollu paikalla
Mut kuvia kuvia! Pakko päästä läähättämään jos maija noin kehuu
Katoin yhdessä vaiheessa tanssilattialla et hei, toshan on hyvää tilaa tanssia ton tytön edessä. Siirryin ja kohta tää tyttö otti mua kyljistä kovaa nipistäen kiinni, ja sanoi: "Jos et sä mee nyt siitä muualle tanssii, ni tapan sut!" Mä sanoin et: " Anteeks mitä?! Enhän mee, miks en sais tanssii tässä?" "Jos et siirry ni mä tapan sut! Mä tartten niin paljo tilaa ympärilleni ku mä tanssin!" Mä sit sanoin et: "Okei...selvä..." Siirryin kuuliaisesti n. 50cm sivummalle, jotta tyttö sai jatkaa heilumispyörimissekoilu-tanssiaan..
Olikos tää nainen semmonen tummat pitkät hiukset ja mustan paidan omaava jolla aina kaikki raajat heiluu joka suuntaan? Aina silloin tällöin halluissa tulee vastaan ja aina negatiivisessa mielessä. Lauantainakin jyräsi meidän porukan yli ilman mitään sanomatta hirveellä vauhdilla.
AlexS, 30.10.2006 13:05:
Olikos tää nainen semmonen tummat pitkät hiukset ja mustan paidan omaava jolla aina kaikki raajat heiluu joka suuntaan? Aina silloin tällöin halluissa tulee vastaan ja aina negatiivisessa mielessä. Lauantainakin jyräsi meidän porukan yli ilman mitään sanomatta hirveellä vauhdilla.
AlexS, 30.10.2006 13:05:
Olikos tää nainen semmonen tummat pitkät hiukset ja mustan paidan omaava jolla aina kaikki raajat heiluu joka suuntaan?
Samasta naisesta varmaan puhutaan, se hääs kaikki sen lähelle tulevat lievästi sanottuna "töykeästi". Mut eipähän mitään ongelmia aiheuttanu, kun sen anto olla rauhassa ison turvavyöhykkeen kera
Dorka, 30.10.2006 13:34:
---
Samasta naisesta varmaan puhutaan, se hääs kaikki sen lähelle tulevat lievästi sanottuna "töykeästi". Mut eipähän mitään ongelmia aiheuttanu, kun sen anto olla rauhassa ison turvavyöhykkeen kera
Jos ja kun samasta naishenkilöstä puhumme niin ko. tapaus näkyi myös siellä Dj-aitiossa kun Mark oli puikoissa. Mielummin olisin katellut pelkkää soittajaa...
Eikä myöskään Hallut ole ainoat bileet missä vastaavaa käytöstä on tullut havaittua (nimim. kerran sain kyynärpäästä kunnolla naamaan ja sen jälkeen olen pitänyt turvaväliä)
-xx-, 30.10.2006 13:41:
--- Dorka, 30.10.2006 13:34:
---
---
Jos ja kun samasta naishenkilöstä puhumme niin ko. tapaus näkyi myös siellä Dj-aitiossa kun Mark oli puikoissa. Mielummin olisin katellut pelkkää soittajaa...
Eikä myöskään Hallut ole ainoat bileet missä vastaavaa käytöstä on tullut havaittua (nimim. kerran sain kyynärpäästä kunnolla naamaan ja sen jälkeen olen pitänyt turvaväliä)
just piti sanoa et mimmi tunki itsensä markin viereen bailaan,, ja kyllä..ei o ekakerta kun hänen käytöstään saanu ihmetellä sivusta(no ei omassakaan käytöksessään o aina hurraamista...)
Individual, 30.10.2006 13:45:
Miksette joukkopiesseet tätä naisihmistä, samoin kuin sitä puristelijaa. SAK:issa olet vahvempi.
Se on vain niin säälittävää, kun nainen niin aineista sekaisin ja on ihme hurmiossa. Eikä se ollu ainoa, siellä oli niitä kaappiäijiä jotka oli pari päätä pidempiä jotka riehu sillä tavalla et omatkin heilumiset tuntu aika vaatimattomilta... en olis yhtään yllättyny jos muutama sai niiltä kyynärpäätä silmille
Kyl meillä maakunnissa on bileissä kivaa, ku kaikki on reivaajia ja kaikki tuntee toisensa ja kukaan muu ei bileisiin eksy, ku pitää meitä vähän outoina ja kuosipäinä. Saa kyllä olla pippaloissa rauhassa ja käytös on asiallista kaikilla.
Pirjo Yrjönen, 30.10.2006 12:24:
"Jos et siirry ni mä tapan sut! Mä tartten niin paljo tilaa ympärilleni ku mä tanssin!" Mä sit sanoin et: "Okei...selvä..." Siirryin kuuliaisesti n. 50cm sivummalle, jotta tyttö sai jatkaa heilumispyörimissekoilu-tanssiaan..
"Jos et siirry ni mä tapan sut!" tyyliset kommentit vois mun mielesta kylla ottaa aina sen verran vakavasti etta jos silla asenteella joku on liikkeella niin vois samantien ohjata ulos. esim just sinne saunan taakse.