Kulttuurien väliset erot - mikä on sairasta ja mikä ei.

2,158 posts, 108 pages, 626,884 views

shapeshifter

Posts: 202

#1821 • • shapeshifter Erikoismies.
No näytäppäs yksi uutinen, missä on konkreettisia todisteita....Todistajaa ei ole yllättäen tavoitettu ja nauhatkin paljastui olemattomiksi. Mitä jää? No se 8-vuotiaan sana, sehän on varmasti tarkka ja luotettava tieto.
mane

Posts: 137

#1822 • • mane

shapeshifter, 27.5.2009 22:11:
No näytäppäs yksi uutinen, missä on konkreettisia todisteita....Todistajaa ei ole yllättäen tavoitettu ja nauhatkin paljastui olemattomiksi. Mitä jää? No se 8-vuotiaan sana, sehän on varmasti tarkka ja luotettava tieto.



Kyllähän lehdissä julkaistaan pahoinpitely- ja raiskausuutisia ilman, että niistä löytyy yhtään nauhaa. Lähijunassa päiväsaikaan ei ole yhtään outoa, että yhden oven kohdalta ei löydy silminnäkijöitä.
Yllättäen kaikki idiootit älähtää heti, kun kyseessä on somalilapsi.
shapeshifter

Posts: 202

#1823 • • Edited shapeshifter Erikoismies.
Newsflash: jotta mikään ilmoitus ylittää tutkinta- tai viimeistään syyttämiskynnyksen väkivaltarikoksessa pitää olla muutakin tukena kuin oma sana, vaikkapa ruhjeita. Tuppaa vastaavat yleensä jäämään yllättäen mappi ö:hön. Raiskaus pystytään toteamaan samoin kuin useimmat muut väkivallanteot, niistä kun jää jälkiä. Yllättäen tässä junakaustissa -->ei ole mitään<--, mutta pitäähän sitä silti hehkuttaa kolmatta viikkoa. Lähinnä säälittävää.

Eipä ole muuten kuulunut mitään siitä muksunnappaamisjutusta, lähtökohdathan on siinä samat: ei todistajia eikä kuvaa. Miksei siitä ole lehtijuttuja joka v*tun päivä?
kuilu ja kummitus

Posts: 3,815

#1824 • • Edited kuilu ja kummitus
http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/144507.shtml

Tuntematon mies löi 13-vuotiasta nyrkillä päähän


Kyllähän noita uutisoidaan ihonväreistä riippumatta. MUTTA silloin, kun ihonväriä ei mainita väkivallan tai rikoksen yhteydessä, nämä "moku-kriittiset" kovaan ääneen epäilevät, että tekijä on "mamu", ja vaativat sitä seikkaa julki. MUTTA kun uhri on "mamu", niin se taas pitäisi jättää kertomatta. En oikein ymmärrä kuinka vakaumuksellinen "anti-moku-uskis" pitää olla, ettei huomaa tuollaista tuplastandardia.

Ja tämä viimeisin "junaholokaustin" käänne... "Ei ole todistajia!" Eli NYT sitten epäilevät, että tuskin on edes tapahtunut, vaikka alkuvaiheessa argumentti oli: "No sellaistahan tapahtuu niin yleisesti, ettei uutisointi ole edes tarpeen." Eli ensin tapaus on yleinen, ei uutinen, ja sitten niin harvinainen, ettei sellaista ole varmaankaan edes tapahtunut, koska ei ole edes todistajia. Niin se mieli ja maailma muuttuu oman uskomuksen voimalla. Se kuulema siirtää myös vuoria.

--
Wikipedia: Internetissä leviää todellisen informaation ohella runsaasti epämääräistä ja valheellista tietoa. --- Joillakin ihmisillä tämä saattaa johtaa esim. toden ja epätoden rajan hämärtymiseen.

shapeshifter

Posts: 202

#1825 • • Edited shapeshifter Erikoismies.
On olemassa sanonta, että vain varkaat ja huorat lähtevät oikeudessa peräämään kunniaansa, tuosta porvoon jutusta tuskin koskaan kuullaan enää mitään. Mun argumentit ei ole muuttuneet mihinkään, kyllä mä vieläkin uskon että tönimisiä tapahtuu millon mistäkin syystä. So what? Enpä ole kuullut, että noista kamalasti maanlaajuisia etsintöjä järjestetään kokonaisen konsernin voimin, ja toi viimenen käänne on lähinnä koominen osoitus hesarin asenteellisuudesta.

edit: tuli muuten mieleen, että on se käytäntö jännäksi mennyt kun nykyisin kerätään todisteita siitä, että jotain EI ole tapahtunut. Mun muistaakseni todistustaakka oli väitteen esittäjällä; tähän perustui mm. "syytön kunnes toisin todistetaan". Ei taida päteä ihan kaikessa enää.
Kon-tiki

Posts: 1,936

#1826 • • Kon-tiki The Unsinkable

shapeshifter, 28.5.2009 09:43:
On olemassa sanonta, että vain varkaat ja huorat lähtevät oikeudessa peräämään kunniaansa



Voi olla että joku jossain on joskus niin sanonut, mutta toivotaan ettei kukaan oikeasti ajattele niin terv. eräästä sopimusoikeuskäsittelyä valtakirjan välityksellä odottava (siinä kyse on ennen kaikkea taloudellisesta toimeentulosta, mutta välillisesti myös siitä, miten isompi vastapuoli saa kyykyttää ihmisiä = kunniasta)

Sinänsä hassu yhteensattuma, että isompi vastapuoli sattuu olemaan eräs ihan viimekin viesteissä keskusteltu suuryritys, jonka ns. sydäntä pienen huivipään _ehkä_ töniminen koskettaa tuhansin verroin enemmän kuin yrityksen käyttämän 600 alihankkijan kohtalo. Nomutta, ainakin tää keissi etenee oikeuteen *ding*
shapeshifter

Posts: 202

#1827 • • shapeshifter Erikoismies.

Kon-tiki, 28.5.2009 10:13:
---
shapeshifter, 28.5.2009 09:43:
On olemassa sanonta, että vain varkaat ja huorat lähtevät oikeudessa peräämään kunniaansa
---


Voi olla että joku jossain on joskus niin sanonut, mutta toivotaan ettei kukaan oikeasti ajattele niin terv. eräästä sopimusoikeuskäsittelyä valtakirjan välityksellä odottava (siinä kyse on ennen kaikkea taloudellisesta toimeentulosta, mutta välillisesti myös siitä, miten isompi vastapuoli saa kyykyttää ihmisiä = kunniasta)

Sinänsä hassu yhteensattuma, että isompi vastapuoli sattuu olemaan eräs ihan viimekin viesteissä keskusteltu suuryritys, jonka ns. sydäntä pienen huivipään _ehkä_ töniminen koskettaa tuhansin verroin enemmän kuin yrityksen käyttämän 600 alihankkijan kohtalo. Nomutta, ainakin tää keissi etenee oikeuteen *ding*



Maine tai "kunnia" ei ole oletusarvo, se on jotain mikä ansaitaan ja sitäkautta sitä ei ole mahdollista oikeusteitse pelastaa. Toimeentulomahdollisuus ja taloudelliset intressit on asia erikseen, niitä saa ja pitääkin penätä jos meinaa kusetukseksi mennä. Ko. konsernin politiikka on hyvinkin läpinäkyvä pienen ryhmän atujen ajaminen muiden kustannuksella, se ei sinällään yllätä.
Kon-tiki

Posts: 1,936

#1828 • • Kon-tiki The Unsinkable

shapeshifter, 28.5.2009 10:21:
Maine tai "kunnia" ei ole oletusarvo, se on jotain mikä ansaitaan ja sitäkautta sitä ei ole mahdollista oikeusteitse pelastaa.



Maineen kohdalla olen jossain määrin samaa mieltä, mutta "kunnia"-sanasta tulee mulle niin vahvasti mieleen patriarkaaliset kamelinkasvattajakulttuurit ja juuri kaikki se millä länsimaita ja länsimaiden naisten elämää ei tarvitsisi tuhota, että toivoisin koko termin jäävän pikkuhiljaa käytöstä. Jatkakaa..
shapeshifter

Posts: 202

#1829 • • shapeshifter Erikoismies.

Kon-tiki, 28.5.2009 10:26:
---
shapeshifter, 28.5.2009 10:21:
Maine tai "kunnia" ei ole oletusarvo, se on jotain mikä ansaitaan ja sitäkautta sitä ei ole mahdollista oikeusteitse pelastaa.
---


"kunnia"-sanasta tulee mulle niin vahvasti mieleen patriarkaaliset kamelinkasvattajakulttuurit ja juuri kaikki se millä länsimaita ja länsimaiden naisten elämää ei tarvitsisi tuhota,



BiNGö! ;)
Kon-tiki

Posts: 1,936

#1830 • • Kon-tiki The Unsinkable

shapeshifter, 28.5.2009 10:34:
---
Kon-tiki, 28.5.2009 10:26:
---
shapeshifter, 28.5.2009 10:21:
Maine tai "kunnia" ei ole oletusarvo, se on jotain mikä ansaitaan ja sitäkautta sitä ei ole mahdollista oikeusteitse pelastaa.
---


"kunnia"-sanasta tulee mulle niin vahvasti mieleen patriarkaaliset kamelinkasvattajakulttuurit ja juuri kaikki se millä länsimaita ja länsimaiden naisten elämää ei tarvitsisi tuhota,

---


BiNGö! ;)



Niin että älä sit säkään/älkäämme käyttäkö sitä sanaa ikään kuin se olis yksiselitteisesti mahtava sana mahtavassa käytössä. "Maine" on jees.
kuilu ja kummitus

Posts: 3,815

#1831 • • Edited kuilu ja kummitus
http://www.breitbart.com/article.php?id=D98AUEK01&show_article=1%22

http://www.yle.fi/uutiset/viihde/2009/05/apocalyptica_suivaantui_tshekkilaispuolueelle_756583.html

http://www.network54.com/Forum/171225/message/1243035323/Masai-heimo+ja+yhteis%F6n+valtarakenteet

http://www.telegraph.co.uk/news/picturegalleries/worldnews/5330481/New-outrage-over-Iraq-prison-abuse-photographs.html

http://www.aamulehti.fi/uutiset/ulkomaat/144215.shtml

Lynkkausjoukkio ajoi 30 pakolaista pois pikkukaupungista Ruotsissa


Varmaa kiva, ku saa paeta kahdesti väkivaltaa...

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1691455

Yksin tämän vuoden tammikuussa amerikkalaissotilaita kuoli enemmän itsemurhien vuoksi kuin kaatui taisteluissa.



http://www.halla-aho.com/scripta/umayya_abu_hanna_ja_kohtaamisongelma.html

Taitaa olla taas oikeusjuttu ilmassa! =D Ite en olis Abu Hannan kommenteista kuullut halaistua sanaa, mutta taitaa Hallis kuunnella kyseistä aamulähetystä korva tarkkana, kun kerran sitä vetää hänen "vihollisensa"... NYT on sitten "kohtaamisholokausti" valmis.

Halla-aho: 1) Abu-Hanna pyöri vaunuissa istuvine tyttärineen eksyneen näköisenä kadunkulmassa edessämme. Toki tunnistin hänet, mutta en arvannut, että hän olisi tunnistanut minua.

2) A-H lähestyi meitä hyvin hermostuneen näköisenä, mutta muutti mielensä ja lähtikin kiitämään eteenpäin. Hetken kuluttua hän muutti uudelleen mielensä ja tuli, edelleen hyvin hermostuneen näköisenä, kysymään, missä on päiväkoti Eira. Kerroin hänelle, että suoraan ja oikealle. Sanoin myös, että olemme menossa samaan paikkaan, ja että hän voi halutessaan tulla samaa matkaa.

3) A-H ei kiittänyt opastuksesta, vaan lähti kiitämään nopeahkoa vauhtia neuvottuun suuntaan. Minä, Hilma ja Kerttu jatkoimme matkaa sillä nopeudella, jolla 4- ja 5-vuotiaiden kanssa kuljetaan, kun ei ole erityistä kiirettä. Luultavasti (en muista) ajattelin, että olipas sekin epäkohtelias, mutta tuskin annoin asian erityisesti pilata päivääni. Tuollaisiahan suuri(n) osa ihmisistä on.

4) Perillä päiväkodissa törmäsimme vielä kerran. Sanoin A-H:lle, että löysitte sitten perille. A-H vastasi hermostuneesti, että "hihi".

5) Tämä oli ensimmäinen ja viimeinen kohtaamisemme. Samoin, luonnollisesti, ensimmäinen ja viimeinen jutustelumme.

---

Abu-Hanna: Se on mun kaveri, mä en tiedä, et haluaaks hän sitä kertoo, niin viime jouluna, kun mä olin viemässä tytärtäni tonne Eirassa päiväkotiin, kun hänen päiväkotinsa oli suljettu, sit mä pysähdyin ihan tässä entisen teatterikorkean edessä. Sit mä katoin, et joku mies, jol oli kaks lasta, mul on hirveen huono kasvomuisti, mä kysyin, et anteeksi, missä on se yks päiväkoti. Se katto mua eikä vastaa...

toimittaja: Heh heh, ei vastannut mitään?

Abu-Hanna: Ei, sit mä katoin, et miksei se vastaa enne ku mä tajusin, et se on Jussi, ja se katto mua, et onks tää vittuiluu...

toimittaja: Halla-aho? Heh heh heh.

Abu-Hanna: Joo. Seitsemältä aamulla yksi arabinainen, jolla on musta pikkulapsi ja kysyy, et "anteeksi, missä on se päiväkoti". No sit päädyttiin, se kuitenki kertoi, missä se on. Sit se käveli hirveen hitaasti perässä. Me päädyttiin samaan päiväkotiin. Eli mun lapsi ja Jussi Halla-ahon tyttäret ovat käyneet samaa päiväkotia. Ja sit me tavattiin siel päivittäin ja häntä vähän kiusas se, et mä joka päivä toivotin hyvää päivää, hyvää joulua.

---

Halla-ahon tulkinta Abu-Hannan puheista: * Halla-aho käveli hitaasti, koska halusi pitää hajurakoa. Tämä johtui ihonväristäni.

* Halla-aho varmaan vihasi minua ja lastani.

* Halla-aho varmaan halusi vahingoittaa minua ja lastani.

* Itse asiassa Halla-aho varmasti aikoi vahingoittaa minua ja lastani.

* Ajatelkaa nyt, minä ja lapseni pelastuimme täpärästi Halla-ahon kynsistä keskellä katua.

* Miten kukaan voi olla niin sairas, että haluaa vahingoittaa pientä lasta ihonvärin takia? Suomi on tooosi rasistinen maa.


=DDD Huikee loikka noista Abu Hannan kitinöistä tollaseen "analyysiin"!? Mikään tossa Abu-Hannan tarinassa ei viitaa tollasiin asenteisiin, joten niiden on oltava Halliksen omassa päässä...

Halla-aho on mielestäni jopa oikeassa tuossa kirjoituksessaan siinä, että monen "rasismikokemuksen" takan voi piilla rasismia kokevan oma psykologinen asenne. MUTTA ihan samoin monen suomalaisen pelko "mamuja" kohtaan ja "huonot kokemukset mamuista" voivat perustua myös psykologiaan. Ja molemmissa tapauksissa on kyse samasta asiasta, KSENOFOBIASTA, molemmissa. "Mamu" pelkää suomalaisia, ja suomalaiset "mamuja". Siitä oravanpyörästä olisi helppo astua ulos, mutta ei.

En kyl enää ennusta kauhean ruusuista poliittista tulevaisuutta tälle tohtori Halla-aholle, jos tollanen saa noin lyömään tulta ja tappuraa ja noinkin pahasti ohisekoriin! =D Mutta molemmat tarinat, Halla-ahon ja Abu-Hannan, ovat yhtä epäuskottavia/uskottavia, IMO. MUT kyl Halliksen itkut "päästään sairaista ihmisistä" on aika naurettavia. Oma propaganda on hyvä asia, toisten propaganda "sairasta".

Video or STFU, molemmat! =DDD

Ja jos joku nyt haluaa faktoja kehiin tai asiallista dokumentointia, niin tässä linkki BBC'n dokkarisarjan Rasismin historia ekaan osaan, loputkin löytyvät sieltä:

http://video.google.com/videoplay?docid=-967187698277037804

(tossakaan ei käsitellä muiden kuin eurooppalaisten rasismia, joten se jää vajaaksi, mut aika hyvin kuitenkin kertoo rasismin synnystä ja alkuajoista tähän päivään)

Ja loppuun mukava "mokutus" uutinen Berliinistä:

http://www.karneval-berlin.de/de/english.175.html

--
Wikipedia: Internetissä leviää todellisen informaation ohella runsaasti epämääräistä ja valheellista tietoa. --- Joillakin ihmisillä tämä saattaa johtaa esim. toden ja epätoden rajan hämärtymiseen.

kuilu ja kummitus

Posts: 3,815

#1832 • • kuilu ja kummitus
http://yle.fi/uutiset/ulkomaat/2009/05/ruotsin_kansalaisia_osallistuu_somalian_taisteluihin_765258.html

Veikkaan, et siel on myös suomalaisia. Onko se nyt sitten hyvä vai huono asia, arvon "moku-kriitikot"?

http://www.v2.fi/uutiset/viihde/6162/Iranin-poliisi-ratsasi-keikkapaikan-100-saatananpalvojaa-putkaan/

=D Mitenköhän kävis Dimmu Borgirille?

http://www.network54.com/Forum/171225/message/1243485457/Salaliitto+USA-ssa-+keskitysleirej%E4

Keskitysleirejä USA'ssa! Soittakaa Timo TA'lle!!!

Ja Homma.org, eli "halla-aholaiset" puuhaa jo uutta puoluetta! =D Yllätysten jysäys. Profiloituvat pian pelkiksi korttienkeräilijöiksi.

http://hommaforum.org/index.php/topic,7537.msg118232.html#msg118232

Samalla he "tukevat" "omia" ehdokkaitaan modailemalla uusia "mainoksia"! =D Ehkä klabbarilaisia eniten "liikuttava" Disco's out! -shoppaus

1095042561b26.jpg

--
Wikipedia: Internetissä leviää todellisen informaation ohella runsaasti epämääräistä ja valheellista tietoa. --- Joillakin ihmisillä tämä saattaa johtaa esim. toden ja epätoden rajan hämärtymiseen.

shapeshifter

Posts: 202

#1834 • • shapeshifter Erikoismies.
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Lapistania+vastaan+harjoitteleva+Nato+suututtaa+Ruotsissa/1135246456953

Sotilasliitto Naton johtama ilmasotaharjoitus Loyal Arrow herättää ärtymystä Pohjois-Ruotsissa. Sotilasliiton harjoituksessa kuvitteellinen vihollisvaltio on nimetty Lapistaniksi.

Aftonbladet-lehdelle asiaa kommentoineiden lähteiden mukaan nimitys loukkaa sekä muslimeja että saamelaisia. Afghanistansolidaritet-yhdistyksen varapuheenjohtaja Stefan Lindgren sanoi lehdelle, että istan-pääte maan nimessä vie ajatukset heti muslimimaahan.

Saamelaisten liiton johtaja Anders Blom ei myöskään arvostanut nimitystä.

"Olisi herättänyt suurta kohua, jos harjoitusalue olisi nimetty Judeistaniksi tai Niggeristaniksi", Blom toteaa Aftonbladetissa.

Ruotsin puolustusvoimien verkkosivulla esitellään harjoituksen lähtötilanne. Sen mukaan "Lapistan" on epädemokraattinen, vallankumouksellinen valtio, jonka hallitsijat johtivat maataan kovalla kurilla ja sotilasvoimilla. Lisäksi Lapistanissa on koulutettu terroristeja.

Lapistan on myös kiistellyt liittoutuneisiin kuuluvan "Bothnian" kanssa öljy- ja kaasuvaroista. Lapistanilla on Bothnian lisäksi myös puolueettomat naapurimaat "Nordistan" ja "Suomia".

Carina Wrangberth Ruotsin puolustusvoimien tiedotuksesta selitti Aftonbladetille, että Lapistan-nimi on Naton keksintöä.

Pohjois-Ruotsin Norrbottenissa ensi maanantaista lähtien järjestettävään harjoitukseen osallistuu kymmenen maata mukaan lukien Suomi. Harjoitus on suurin Ruotsissa koskaan järjestetty ilmasotaharjoitus.



On se kovaa.
shapeshifter

Posts: 202

#1835 • • shapeshifter Erikoismies.

kuilun partaalla, 31.5.2009 09:31:
http://yle.fi/uutiset/ulkomaat/2009/05/ruotsin_kansalaisia_osallistuu_somalian_taisteluihin_765258.html

Veikkaan, et siel on myös suomalaisia. Onko se nyt sitten hyvä vai huono asia, arvon "moku-kriitikot"?



Ihan kantaväestöä varmaankin.


Ja Homma.org, eli "halla-aholaiset" puuhaa jo uutta puoluetta! =D Yllätysten jysäys. Profiloituvat pian pelkiksi korttienkeräilijöiksi.

http://hommaforum.org/index.php/topic,7537.msg118232.html#msg118232

Samalla he "tukevat" "omia" ehdokkaitaan modailemalla uusia "mainoksia"! =D Ehkä klabbarilaisia eniten "liikuttava" Disco's out! -shoppaus



Onkos tuo nyt sitten jotnkin tuomittavaa tai laitonta? Jos haluavat perustaa puoleen, niin mikäs siinä sitten on niin pahaa? Ihan sama on jos esim. Anarkomarkot perustaa oman puolueensa, äänestämällä sen vaikutusvalta luodaan.
Avatar
#1836 • • Edited Reivaaja Guest

shapeshifter, 14.4.2009 19:34:
Rasismia on se, että suojavärillä annetaan erityisoikeuksia, ja hankaloitetaan kantaväestön elämää kysymättä.


Voi kyynel. Fubut tulee sossulta, mutta silti pitää ryöstellä. :( Millä tavoin säännöt hankaloittavat elämääsi? Koska käsityksesi rasismista on LÄNSIMAALAISESTA poikkeavaa, ja siten et saa laukoa mielestäsi perusteltuja ennakkoluuloja?
Miten helvetissä sä voit olla kateellinen? Ne tulee tänne materialistien valtakuntaan tyhjin käsin. Jos ne ei massia saa, ne ottaa sen, se on varma. Ja sekin on varma että niin tekisit sinäkin heidän tilanteessaan. Eiku, niin, koska rahan antaminen on väärin, niin heitä ei voi siten päästää tänne... Sulla on etiikka ja pitkän matkan tähtäin hakusessa ja noin lyhytnäköinen politiikka johtaa alle sadassa vuodessa tietyjen kulttuurien katoamiseen sotimalla. Sehä ei sua haittaa, koska sä olet varustautunut siihen näivettämällä ensin talousjärjestelmät, joten me voidan tilanteen eskaloituessa hävittää kenet halutaan NATON voimin.


*nuotti* Annoin pikkusormen... *nuotti* Loppuskeida biisistä jääkööt omaan arvoonsa.
Avatar
#1838 • • Annakins Guest

Umbala, 3.6.2009 13:41:
Monikulttuurisuuden vastustajien tarraprojekti
http://iltalehti.fi/helsinki/200906029697055_hi.shtml
Aika mielenkiintoista nähdä miten tässä käy.



Olin maanantaina siinä Loopin edustalla kun huomasin vanhemman mieshenkilön liimaavan tarran lyhtypylvääseen. Uteliaisuuttani kävin tietysti katsomassa mitä tarrassa luki. Pylväässä oli tarra, joka matki savukerasiaa ja jossa luki Monikulttuurisuus on haitallista lapsillesi ja lapsenlapsillesi. Tämä vanhempi mies oli liimannut sen päälle pienemmän tarran, jossa luki Yksisilmäisyys parantaa näkökykyäsi.
20pistettä

Posts: 8

#1839 • • 20pistettä

Annakins, 3.6.2009 13:51:
---
Umbala, 3.6.2009 13:41:
Monikulttuurisuuden vastustajien tarraprojekti
http://iltalehti.fi/helsinki/200906029697055_hi.shtml
Aika mielenkiintoista nähdä miten tässä käy.

---


Olin maanantaina siinä Loopin edustalla kun huomasin vanhemman mieshenkilön liimaavan tarran lyhtypylvääseen. Uteliaisuuttani kävin tietysti katsomassa mitä tarrassa luki. Pylväässä oli tarra, joka matki savukerasiaa ja jossa luki Monikulttuurisuus on haitallista lapsillesi ja lapsenlapsillesi. Tämä vanhempi mies oli liimannut sen päälle pienemmän tarran, jossa luki Yksisilmäisyys parantaa näkökykyäsi.



Voihan ketola kun ei ihmisillä ole aivoja päässä. Pitäisi levitellä mielummin tarroja joissa lukee "Pelkosi, vihasi ja ennakkoluulosi pilaavat lapsesi ja lapsenlapsesi juuri sinun asenteesi takia".
Umbala

Posts: 769

#1840 • • Umbala d a n c e m a c h i n e s

20pistettä, 3.6.2009 14:01:

Voihan ketola kun ei ihmisillä ole aivoja päässä.


Mä en kyllä nyt ymmärrä. Pidätkö sä ylipäätään tota tarrojen liimaamista aivottomana, vai vain tuota monikulttuurin vastustajien mielipide kampanjaa?
Meinaan jos kyseinen kampanja ei ole kiihottamista kansanryhmää vastaan, mun mielestä se vanha mies joka liimasi oman mielipidetarransa kyseisen projektin päälle, on jossain määrin paskempi jätkä, kun mitä kyseisen tarraprojektin takaa löytyvät henkilöt.

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*