2,158 posts, 108 pages, 651,721 views
shapeshifter, 27.5.2009 22:11:
No näytäppäs yksi uutinen, missä on konkreettisia todisteita....Todistajaa ei ole yllättäen tavoitettu ja nauhatkin paljastui olemattomiksi. Mitä jää? No se 8-vuotiaan sana, sehän on varmasti tarkka ja luotettava tieto.
Tuntematon mies löi 13-vuotiasta nyrkillä päähän
shapeshifter, 28.5.2009 09:43:
On olemassa sanonta, että vain varkaat ja huorat lähtevät oikeudessa peräämään kunniaansa
Kon-tiki, 28.5.2009 10:13:
---
shapeshifter, 28.5.2009 09:43:
On olemassa sanonta, että vain varkaat ja huorat lähtevät oikeudessa peräämään kunniaansa
---
Voi olla että joku jossain on joskus niin sanonut, mutta toivotaan ettei kukaan oikeasti ajattele niin terv. eräästä sopimusoikeuskäsittelyä valtakirjan välityksellä odottava (siinä kyse on ennen kaikkea taloudellisesta toimeentulosta, mutta välillisesti myös siitä, miten isompi vastapuoli saa kyykyttää ihmisiä = kunniasta)
Sinänsä hassu yhteensattuma, että isompi vastapuoli sattuu olemaan eräs ihan viimekin viesteissä keskusteltu suuryritys, jonka ns. sydäntä pienen huivipään _ehkä_ töniminen koskettaa tuhansin verroin enemmän kuin yrityksen käyttämän 600 alihankkijan kohtalo. Nomutta, ainakin tää keissi etenee oikeuteen
shapeshifter, 28.5.2009 10:21:
Maine tai "kunnia" ei ole oletusarvo, se on jotain mikä ansaitaan ja sitäkautta sitä ei ole mahdollista oikeusteitse pelastaa.
Kon-tiki, 28.5.2009 10:26:
---
Maine tai "kunnia" ei ole oletusarvo, se on jotain mikä ansaitaan ja sitäkautta sitä ei ole mahdollista oikeusteitse pelastaa.
---
"kunnia"-sanasta tulee mulle niin vahvasti mieleen patriarkaaliset kamelinkasvattajakulttuurit ja juuri kaikki se millä länsimaita ja länsimaiden naisten elämää ei tarvitsisi tuhota,
shapeshifter, 28.5.2009 10:34:
---
Kon-tiki, 28.5.2009 10:26:
---
---
"kunnia"-sanasta tulee mulle niin vahvasti mieleen patriarkaaliset kamelinkasvattajakulttuurit ja juuri kaikki se millä länsimaita ja länsimaiden naisten elämää ei tarvitsisi tuhota,
---
BiNGö! ;)
Lynkkausjoukkio ajoi 30 pakolaista pois pikkukaupungista Ruotsissa
Yksin tämän vuoden tammikuussa amerikkalaissotilaita kuoli enemmän itsemurhien vuoksi kuin kaatui taisteluissa.
Halla-aho: 1) Abu-Hanna pyöri vaunuissa istuvine tyttärineen eksyneen näköisenä kadunkulmassa edessämme. Toki tunnistin hänet, mutta en arvannut, että hän olisi tunnistanut minua.
2) A-H lähestyi meitä hyvin hermostuneen näköisenä, mutta muutti mielensä ja lähtikin kiitämään eteenpäin. Hetken kuluttua hän muutti uudelleen mielensä ja tuli, edelleen hyvin hermostuneen näköisenä, kysymään, missä on päiväkoti Eira. Kerroin hänelle, että suoraan ja oikealle. Sanoin myös, että olemme menossa samaan paikkaan, ja että hän voi halutessaan tulla samaa matkaa.
3) A-H ei kiittänyt opastuksesta, vaan lähti kiitämään nopeahkoa vauhtia neuvottuun suuntaan. Minä, Hilma ja Kerttu jatkoimme matkaa sillä nopeudella, jolla 4- ja 5-vuotiaiden kanssa kuljetaan, kun ei ole erityistä kiirettä. Luultavasti (en muista) ajattelin, että olipas sekin epäkohtelias, mutta tuskin annoin asian erityisesti pilata päivääni. Tuollaisiahan suuri(n) osa ihmisistä on.
4) Perillä päiväkodissa törmäsimme vielä kerran. Sanoin A-H:lle, että löysitte sitten perille. A-H vastasi hermostuneesti, että "hihi".
5) Tämä oli ensimmäinen ja viimeinen kohtaamisemme. Samoin, luonnollisesti, ensimmäinen ja viimeinen jutustelumme.
---
Abu-Hanna: Se on mun kaveri, mä en tiedä, et haluaaks hän sitä kertoo, niin viime jouluna, kun mä olin viemässä tytärtäni tonne Eirassa päiväkotiin, kun hänen päiväkotinsa oli suljettu, sit mä pysähdyin ihan tässä entisen teatterikorkean edessä. Sit mä katoin, et joku mies, jol oli kaks lasta, mul on hirveen huono kasvomuisti, mä kysyin, et anteeksi, missä on se yks päiväkoti. Se katto mua eikä vastaa...
toimittaja: Heh heh, ei vastannut mitään?
Abu-Hanna: Ei, sit mä katoin, et miksei se vastaa enne ku mä tajusin, et se on Jussi, ja se katto mua, et onks tää vittuiluu...
toimittaja: Halla-aho? Heh heh heh.
Abu-Hanna: Joo. Seitsemältä aamulla yksi arabinainen, jolla on musta pikkulapsi ja kysyy, et "anteeksi, missä on se päiväkoti". No sit päädyttiin, se kuitenki kertoi, missä se on. Sit se käveli hirveen hitaasti perässä. Me päädyttiin samaan päiväkotiin. Eli mun lapsi ja Jussi Halla-ahon tyttäret ovat käyneet samaa päiväkotia. Ja sit me tavattiin siel päivittäin ja häntä vähän kiusas se, et mä joka päivä toivotin hyvää päivää, hyvää joulua.
---
Halla-ahon tulkinta Abu-Hannan puheista: * Halla-aho käveli hitaasti, koska halusi pitää hajurakoa. Tämä johtui ihonväristäni.
* Halla-aho varmaan vihasi minua ja lastani.
* Halla-aho varmaan halusi vahingoittaa minua ja lastani.
* Itse asiassa Halla-aho varmasti aikoi vahingoittaa minua ja lastani.
* Ajatelkaa nyt, minä ja lapseni pelastuimme täpärästi Halla-ahon kynsistä keskellä katua.
* Miten kukaan voi olla niin sairas, että haluaa vahingoittaa pientä lasta ihonvärin takia? Suomi on tooosi rasistinen maa.
Vähemmistövaltuutetun toimistoon otettiin viime vuonna yhteyttä entistä useammin nettirasismin vuoksi.
Yhteydenottajat olivat usein suomalaisia, jotka kokivat maahanmuuttajia leimaavan puheen loukkaavan oikeustajuaan.
Sotilasliitto Naton johtama ilmasotaharjoitus Loyal Arrow herättää ärtymystä Pohjois-Ruotsissa. Sotilasliiton harjoituksessa kuvitteellinen vihollisvaltio on nimetty Lapistaniksi.
Aftonbladet-lehdelle asiaa kommentoineiden lähteiden mukaan nimitys loukkaa sekä muslimeja että saamelaisia. Afghanistansolidaritet-yhdistyksen varapuheenjohtaja Stefan Lindgren sanoi lehdelle, että istan-pääte maan nimessä vie ajatukset heti muslimimaahan.
Saamelaisten liiton johtaja Anders Blom ei myöskään arvostanut nimitystä.
"Olisi herättänyt suurta kohua, jos harjoitusalue olisi nimetty Judeistaniksi tai Niggeristaniksi", Blom toteaa Aftonbladetissa.
Ruotsin puolustusvoimien verkkosivulla esitellään harjoituksen lähtötilanne. Sen mukaan "Lapistan" on epädemokraattinen, vallankumouksellinen valtio, jonka hallitsijat johtivat maataan kovalla kurilla ja sotilasvoimilla. Lisäksi Lapistanissa on koulutettu terroristeja.
Lapistan on myös kiistellyt liittoutuneisiin kuuluvan "Bothnian" kanssa öljy- ja kaasuvaroista. Lapistanilla on Bothnian lisäksi myös puolueettomat naapurimaat "Nordistan" ja "Suomia".
Carina Wrangberth Ruotsin puolustusvoimien tiedotuksesta selitti Aftonbladetille, että Lapistan-nimi on Naton keksintöä.
Pohjois-Ruotsin Norrbottenissa ensi maanantaista lähtien järjestettävään harjoitukseen osallistuu kymmenen maata mukaan lukien Suomi. Harjoitus on suurin Ruotsissa koskaan järjestetty ilmasotaharjoitus.
kuilun partaalla, 31.5.2009 09:31:
http://yle.fi/uutiset/ulkomaat/2009/05/ruotsin_kansalaisia_osallistuu_somalian_taisteluihin_765258.html
Veikkaan, et siel on myös suomalaisia. Onko se nyt sitten hyvä vai huono asia, arvon "moku-kriitikot"?
Ja Homma.org, eli "halla-aholaiset" puuhaa jo uutta puoluetta! =D Yllätysten jysäys. Profiloituvat pian pelkiksi korttienkeräilijöiksi.
http://hommaforum.org/index.php/topic,7537.msg118232.html#msg118232
Samalla he "tukevat" "omia" ehdokkaitaan modailemalla uusia "mainoksia"! =D Ehkä klabbarilaisia eniten "liikuttava" Disco's out! -shoppaus
shapeshifter, 14.4.2009 19:34:
Rasismia on se, että suojavärillä annetaan erityisoikeuksia, ja hankaloitetaan kantaväestön elämää kysymättä.
Umbala, 3.6.2009 13:41:
Monikulttuurisuuden vastustajien tarraprojekti
http://iltalehti.fi/helsinki/200906029697055_hi.shtml
Aika mielenkiintoista nähdä miten tässä käy.
Annakins, 3.6.2009 13:51:
---
Umbala, 3.6.2009 13:41:
Monikulttuurisuuden vastustajien tarraprojekti
http://iltalehti.fi/helsinki/200906029697055_hi.shtml
Aika mielenkiintoista nähdä miten tässä käy.
---
Olin maanantaina siinä Loopin edustalla kun huomasin vanhemman mieshenkilön liimaavan tarran lyhtypylvääseen. Uteliaisuuttani kävin tietysti katsomassa mitä tarrassa luki. Pylväässä oli tarra, joka matki savukerasiaa ja jossa luki Monikulttuurisuus on haitallista lapsillesi ja lapsenlapsillesi. Tämä vanhempi mies oli liimannut sen päälle pienemmän tarran, jossa luki Yksisilmäisyys parantaa näkökykyäsi.
20pistettä, 3.6.2009 14:01:
Voihan ketola kun ei ihmisillä ole aivoja päässä.