`´, 15.10.2008 16:03:
No, esim. tää topic on aika sairas, ja kertoo ihmisten kusipäisyydestä. Ja rappiosta.
Kumpaa osapuolta tarkoitat, monikulttuurin nimeen vannovia tärähtäneitä fanaatikkoja, vai monikulttuurin ongelmia käsitteleviä ihmisiä?
Koska jos tarkoitat tuolla niitä ihmisiä jotka sumeilematta syöttävät läheisensä susille vaatimalla ja äänestämällä valtaan ihmisiä, jotka haluavat kasvattaa suomen etnodiversiteetin kymmeneen prosenttiin, niin olen ihan samaa mieltä. Kusipäistä ja rappiollista.
Kutsunkin jokaisen maahanmuuttajia tänne vaativan ihmisen viettämään hieman aikaa iltaisin ja viikonloppuisin kampin, rautatieaseman ja kaisaniemen puiston nurkilla. Pankaa iPodi kaulaan roikkumaan ja lompakko törröttämään takataskusta. Katsokaa mitä käy.
Jos luvut ryöstörikoksista, raiskauksista, työttömyydestä tai muusta ohitetaan olankohautuksella ja toistellaan käsittämättömyyksiin asti mantroja työvoimapulasta ja monikulttuurin pelastavasta enkelistä, niin hetken kuluttua täällä on ihan todellinen helvetti valloillaan.
Niinkuin Pariisissa, hollannissa, englannissa, ruotsissa, tanskassa ja norjassa. Mitä suomessa ollaan tekemässä eri tavalla kuin näissä maissa, kun voidaan aivan selvästi todeta, että monikulttuuriksi nimetty epäinhimillinen kokeilu on räikeästi epäonnistunut? Miksi juuri ME onnistuisimme siinä, missä kukaan muu ei ole onnistunut? Varsinkin kun monikulttuuristit jaksavat muistuttaa siitä, miten hirveän rasistinen ja umpimielinen maa suomi on?
Itse tuossa ehdotinkin jo omia puitteitani asialle, joihin kukaan ei kuitenkaan viitsinyt tarttua:
Kansalaisuuskoe, johon kuuluu kielitesti. Tämä pitää suorittaa. Pitää myös saada määräajassa työ- ja opiskelupaikka, tai ainakin toinen näistä. Rikoksiin syyllistyvät ulkomaalaiset pitää välittömästi karkottaa lähtömaahansa ilman lupaa paluuseen.
Mikä tässä on niin jäätävän epäreilua, ellei maahanmuuton todellisena tarkoituksena olekin pelastaa afrikan kaikki ihmiset? Jos asia on näin, niin SANOKAA SITTEN NIIN, älkääkä jauhako paskaa työvoimapulan pelastamisesta. Se on arvokysymys. Itse olen sitä mieltä että näin pieni maa kuin suomi ei pysty elättämään koko afrikan manteretta, mutta se on toki makuasia. Jotkut hyvinvointikrapulasta kärsivät kansankynttilät toki solidaarisuuden vuoksi ajaisivat kaikki niihin samoihin savimajoihin missä siellä eletään, mutta itse ainakin arvostan hyvinvointivaltion luomia mahdollisuuksia ja turvallisuutta enemmän kuin sitä, että keskenään edelleen äärimmäisen verisesti sotivat somalit ovat turvassa ja saavat valtion täyden ylläpidon.