Lordi teki viisuhistoriaa

394 posts, 20 pages, 129,061 views

homppa

Posts: 731

#141 • • homppa
no vittu katoin ja huusin ja lauloin ja hurrasin ja olin kyl aika kännissäkin mut vähän oli kivaa kun oli kerrankin edes yks ainoo biisi joka oli muutakin kuin sitä uskomattoman hirveää discopop sontaa

tosin carolan abba pastissi oli musta ihan vitun kova :D
diorite

Posts: 437

#142 • • diorite 180+
Suomi voitti euroviisut vs Lordi hävis euroviisuissa
Suomi voitti lätkän MM kultaa vs Leijonat hävis loppuottelun

On se hienoa että silloin kun jotain saavutetaan niin se on meidän kaikkien ansiota mutta jos jotain hävitään niin silloin häviäjä on se taho joka sen voitonkin olisi tuonut.

Silti on se hienoa että lordi pärjäsi siel euroviisuissa vaikken mä sitä nyt sen kummemmin juhlikaan. Oli kyllä todellinen piristysruiske tuolla tasapaksussa tuubassa. En etukäteen olisi uskonut että ykköspaikkaa tulee mutta olin varma että ainakin sijoitus tulee olemaan huomattavasti parempi kuin koskaan aikaisemmin. Niinkuin monet muutkin on sanonut niin toivottavasti jatkossa muutkin maat uskaltaa tuoda tonne jotain vähän erikoisempaa ettei aina ole niin tasapaksua kamaa.

Ja mitä tulee mummoihin jotka 'oli' kauhuissaan lordin lähettämisestä tonne kilpailuihin niin, mitä itse on kuullut ja lukenut, niin on tuntunut siltä, että ne ketkä siitä todellisuudessa oli kauhuissaan oli keski-ikäisiä, about 40-50 vuotiaita. Nuoriso ja vanhemmat ihmiset olivan lordin puolella.

Toivottavasti ihmiset alkaa pikkuhiljaa ymmärtämään ettei iskelmälaulajilla pärjätä tuolla. Siitä tulikin mieleen vitsi minkä kuulin juuri pari päivää sitten: Mitä eroa on heinäkuormalla ja iskelmälaulajalla? -Heinäkuorma heiluu lavalla. Itseasiassa eihän toi mikään vitsi edes ollut....

HALLELUJAH!

--
Kuka? Minäkö?

La Petite

Posts: 1,160

#143 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Kaks huononäköistä ja -kuuloista mummua katteli Euroviisuja, toinen tokas:

"Onhan se hyvä että toi Loiri jaksaa viel yrittää, mut on se kyl hirveen näköseks ittensä ryypänny."

*lmao*

sorry, huono läppä, I'm tired *blush*

--
Rem tene, verba seqventur

lostgone

Posts: 2,493

#145 • • lostgone

alek száhala, 21.5.2006 21:38:
---
Oot nyt ihan selvästi Joneassimilaation ensimmäisessä vaiheessa. *vink*


Mä vaan putosin.*lmao* sori ei sais.

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#146 • • Edited isfnbojbbssn sdonvoinv

mekaanikko, 21.5.2006 17:00:
---

... mut Lordin voitto osoittaa et euroviisut ovat muuttumassa yhdentekevästä jollotuskilpailusta sekopäiseksi kitch-bakkanaaliksi, which is very nice! Voi vain kuvitella millaista on meno 10 vee päästä kun pitää keksiä yhä hämärämpää matskua esitettäväksi.



nimenomaan! *piis*

ja siis ihan oikeesti... mitä jos aiempina vuosina joku jari sillanpää tai
laura voutilainen olis voittanut? kuka olis mielummin nähnyt ne lordin
sijaan tän skaban voittajina ja suomen edustajina? käsiä ylös. ite kyl
preferoin aika voimakkaasti jotain monsterilaumaa ku jotai elähtänyttä
iskelmämuijaa tai elähtänyttä tangofägäriä!

kyllä musta ainaki toi lordin voitto on pelkästään loistokas ja hieno asia...
vaikka euroviisut onkin ihan joutavaa paskaa ja vaikkei ko. orkan saundi
olekaan lähellä mun sydäntä. kuitenki ainoo omaperänen esitys!

ja niinku sts sanoki: mielummin voitto viisuissa ku mm-lätkässä! *plur*

--
dasinoaisnvs

Valentina

Posts: 110

#147 • • Valentina
Hard Rock Hallelujah.*super*

*aplodit**tanssittel**tanssittel**tanssittel**aplodit*

--
- Mitä reivaaja sanoi toiselle kun heiltä loppui ekstaasi?
- Vittu tää musiikki on perseestä!

ElNiño

Posts: 289

#149 • • ElNiño (a.k.a. dj / dr. Peter von Hypnóse)
Mummo katsoi Suomen Euroviisuesitystä ja tokaisi: "Herran pieksut, on se tuo Loiri kyllä muuttunut viimenäkemästä!" *känni**pepsodent*

--
rakkaalla lapsella on monta nimeä

Jago

Posts: 4,039

#150 • • Jago un-trained monkee

Hypnoosi, 21.5.2006 22:29:
Mummo katsoi Suomen Euroviisuesitystä ja tokaisi: "Herran pieksut, on se tuo Loiri kyllä muuttunut viimenäkemästä!" *känni**pepsodent*

*nauru*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

-P

Posts: 4,972

#151 • • -P

Hypnoosi, 21.5.2006 22:29:
Mummo katsoi Suomen Euroviisuesitystä ja tokaisi: "Herran pieksut, on se tuo Loiri kyllä muuttunut viimenäkemästä!" *känni**pepsodent*



et ikinä arvaa kuinka kauan toi läppä on kiertänyt irkissä.

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Pätkis

Posts: 1,038

#152 • • Edited Pätkis Pikkis

diorite, 21.5.2006 21:53:

On se hienoa että silloin kun jotain saavutetaan niin se on meidän kaikkien ansiota mutta jos jotain hävitään niin silloin häviäjä on se taho joka sen voitonkin olisi tuonut.



Eiks tää nyt ole ihan normaalia elämää... Kukaan ei halua hävitä, joten siihen "pitää" aina löytää syyllinen. Sen sijaan suurin osa ihmisistä haluaa onnistua ja kokea pärjäävänsä, joten on kai melko luonnollista sitten juhlia sitä -oman maan menestystä -vaikkei lajista mitään tajuaisikaan. Toisten mielestä yltiöpäinen me -henkisyys on ilmeisesti vähän noloa, mutta mä optimistisesti toivon, että jos sellaista yleensä löytyy, se joskus kantaa myös vastoinkäymisten yli. Mä en näe, että euroviisuvoitto olis mitenkään mun ansiota, mutta kyllä mä sille aion vielä korkata*hymy*

Ja tikulla silmään niitä, jotka Lordin hävitessä olisivat ilkeämielisesti todenneet, ettei tuosta pelleilystä mitään voinutkaan tulla. Jos ei yritä, ei onnistu. Jos yhdellä tavalla ei pärjää, on koitettava toista*nauru*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

zaler

Posts: 1,545

#153 • • zaler e h k i s
siis en olis kyllä ikinä uskonut.. huh huh

--
let´s eat to the beat!

diorite

Posts: 437

#154 • • diorite 180+

Pikkis*, 21.5.2006 22:38:
Eiks tää nyt ole ihan normaalia elämää... Kukaan ei halua hävitä, joten siihen "pitää" aina löytää syyllinen. Sen sijaan suurin osa ihmisistä haluaa onnistua ja kokea pärjäävänsä, joten on kai melko luonnollista sitten juhlia sitä -oman maan menestystä -vaikkei lajista mitään tajuaisikaan. Toisten mielestä yltiöpäinen me -henkisyys on ilmeisesti vähän noloa, mutta mä optimistisesti toivon, että jos sellaista yleensä löytyy, se joskus kantaa myös vastoinkäymisten yli. Mä en näe, että euroviisuvoitto olis mitenkään mun ansiota, mutta kyllä mä sille aion vielä korkata*hymy*



Täysin totta. Kyllä minäkin viimeyönä lordin voitolle tuoppia kohotin. Ja niinkuin sanoit ettei lordin voitto ole sinun ansiota, ei se ole minunkaan eikä monen muunkaan. Siksi mielummin otankin maljaa lordin voitolle euroviisuissa kuin sille että ME voitettiin euroviisuissa =)


Ja tikulla silmään niitä, jotka Lordin hävitessä olisivat ilkeämielisesti todenneet, ettei tuosta pelleilystä mitään voinutkaan tulla. Jos ei yritä, ei onnistu. Jos yhdellä tavalla ei pärjää, on koitettava toista*nauru*



Nimenomaan! Sen takia toivoinkin lordille hyvää menestystä etukäteen että kerrankin päästäisiin näyttämään 'vanhojen perinteiden kannattajille' ettei aina pidä toimia vanhojen kaavojen mukaan vaan välillä pitää olla rohkeutta kokeilla jotain uutta. Nyt varsinkin kun sieltä tuli ihan ykkössija niin ei voi muuta sanoa kuin että iso ähäkutti kaikille ketkä etukäteen oli lordin lähettämistä vastaan. Olisi mielenkiintoista tietää kuinka moni niistä ketkä etukäteen haukku lordia paskaksi sitten loppupeleissä olikin niitä jotka sitä voittoa oli juhlimassa...

--
Kuka? Minäkö?

POSER

Posts: 800

#155 • • Edited POSER Wimp and Poser
Vaikka musta onkin todella makeeta että Lordi voitti, mua vituttaa jo valmiiks se miten tästä vihatusta ja pelätystä artistista tulee koko kansan rakamstama kultapoju. Ja jos se edes jäisi siihen, no no.. ennustan että tätä "vitsiä" tullaan jatkamaan ja jatkamaan taas aidolla Suomi tavalla: iltalehdet kirjoittaa kuukausitolkulla miten lordi on nähty ostamassa bensaa ypäjän nesteellä.

Nyt kun MM95 lippikset vaihdetaan Lordi lätsiin, niin jäänkin innolla odottelemaan mikä onkaan se 10vuoden päästä tapahtuva ihme joka saa ne taas vaihtumaan.

PS: Silvia Night on ihqu

--
Keppiä Jehoville!

Jarsseli

Posts: 356

#156 • • Jarsseli
ihan loistavaa!!! Jos joku olis 90 luvulla sanonu että suomi voittaa joskus euroviisut niin heh heh. Ehdottomasti paras oli lordi, täysin ansaittu voitto. Muilla sitä ikuista rakkautta lässytystä. Lordi rokkaa ,, tosi tarttuva biisi.
ens vuonna Lordi feat Proteus!!


Kovin suoritus lajista ja aiheesta riippumatta mitä suomessa koskaan kukaan tehnyt!!
herra tassu

Posts: 282

#157 • • Edited herra tassu

POSER, 21.5.2006 23:20:
.. ennustan että tätä "vitsiä" tullaan jatkamaan ja jatkamaan taas aidolla Suomi tavalla: iltalehdet kirjoittaa kuukausitolkulla miten lordi on nähty ostamassa bensaa ypäjän nesteellä.

Nyt kun MM95 lippikset vaihdetaan Lordi lätsiin, niin jäänkin innolla odottelemaan mikä onkaan se 10vuoden päästä tapahtuva ihme joka saa ne taas vaihtumaan.


no johan nuo roskalehdet ovat jo nyt kuukausitolkulla kirjoittaneet, miten lordi on nähty ostamassa bensaa ypäjän nesteellä. ostamalla lordi lööppejä saamme entistä enemmän lordilööppejä. mutta ehkä matti nyt jätetään vihdoin omaan arvoonsa.

mikä sitten on se seuraava ihme, minkä ei koskaan uskottu tapahtuvan??
-suomi voittaa jääkiekon mm-kultaa: check
-mikä häkkinen voittaa f1 osakilpailun: check
-suomalainen voittaa alppihiihdossa mm-kultaa: check
-suomi voittaa euroviisut: check
-suomi voittaa futiksen mm-kultaa:
vaiko
-karjala palautetaan suomelle:

jään myös innolla odottelemaan seuraavaa vuosikymmentä:)
Sepistö

Posts: 621

#158 • • Sepistö eläin saalistaja
se mikä tossa voitossa edelleen vähän pistää hymyilemään on että se vaan on niin absurdi tilanne että suomi voittaa euroviisut. meidän menestys oli jo semmonen käsite että ihan hyvästä vitsistä kävi kun seuras vuosittain miten jengi jaksaa yrittää voittaa maailman hirveintä kilpailua mutta saa 0 pistettä. nyt ku me voitettiin niin se on tosiaan vähän sama kun putin sanois että saatte karjalan takas.
Dementation

Posts: 2,892

#159 • • Dementation wednesday?

Sepistö, 21.5.2006 23:53:
nyt ku me voitettiin niin se on tosiaan vähän sama kun putin sanois että saatte karjalan takas.



No hiukan offtopic, mutta kantsis kyllä monta kertaa miettiä, haluttaisko sitä edes takas, sinne menis niin paljon rahaa, ettei mitään järkeä...

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Juhgu

Posts: 7,921

#160 • • Juhgu Virnistelijä

Fyraett, 21.5.2006 19:05:
Loldi :D


:D

Hypnoosi, 21.5.2006 22:29:
Mummo katsoi Suomen Euroviisuesitystä ja tokaisi: "Herran pieksut, on se tuo Loiri kyllä muuttunut viimenäkemästä!" *känni**pepsodent*


Ai sunkin mummo.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)