394 posts, 20 pages, 130,147 views
alek száhala, 21.5.2006 21:38:
---
Oot nyt ihan selvästi Joneassimilaation ensimmäisessä vaiheessa.
mekaanikko, 21.5.2006 17:00:
---
... mut Lordin voitto osoittaa et euroviisut ovat muuttumassa yhdentekevästä jollotuskilpailusta sekopäiseksi kitch-bakkanaaliksi, which is very nice! Voi vain kuvitella millaista on meno 10 vee päästä kun pitää keksiä yhä hämärämpää matskua esitettäväksi.
Hypnoosi, 21.5.2006 22:29:
Mummo katsoi Suomen Euroviisuesitystä ja tokaisi: "Herran pieksut, on se tuo Loiri kyllä muuttunut viimenäkemästä!"
Mummo katsoi Suomen Euroviisuesitystä ja tokaisi: "Herran pieksut, on se tuo Loiri kyllä muuttunut viimenäkemästä!"
diorite, 21.5.2006 21:53:
On se hienoa että silloin kun jotain saavutetaan niin se on meidän kaikkien ansiota mutta jos jotain hävitään niin silloin häviäjä on se taho joka sen voitonkin olisi tuonut.
Pikkis*, 21.5.2006 22:38:
Eiks tää nyt ole ihan normaalia elämää... Kukaan ei halua hävitä, joten siihen "pitää" aina löytää syyllinen. Sen sijaan suurin osa ihmisistä haluaa onnistua ja kokea pärjäävänsä, joten on kai melko luonnollista sitten juhlia sitä -oman maan menestystä -vaikkei lajista mitään tajuaisikaan. Toisten mielestä yltiöpäinen me -henkisyys on ilmeisesti vähän noloa, mutta mä optimistisesti toivon, että jos sellaista yleensä löytyy, se joskus kantaa myös vastoinkäymisten yli. Mä en näe, että euroviisuvoitto olis mitenkään mun ansiota, mutta kyllä mä sille aion vielä korkata*hymy*
Ja tikulla silmään niitä, jotka Lordin hävitessä olisivat ilkeämielisesti todenneet, ettei tuosta pelleilystä mitään voinutkaan tulla. Jos ei yritä, ei onnistu. Jos yhdellä tavalla ei pärjää, on koitettava toista*nauru*
POSER, 21.5.2006 23:20:
.. ennustan että tätä "vitsiä" tullaan jatkamaan ja jatkamaan taas aidolla Suomi tavalla: iltalehdet kirjoittaa kuukausitolkulla miten lordi on nähty ostamassa bensaa ypäjän nesteellä.
Nyt kun MM95 lippikset vaihdetaan Lordi lätsiin, niin jäänkin innolla odottelemaan mikä onkaan se 10vuoden päästä tapahtuva ihme joka saa ne taas vaihtumaan.
Sepistö, 21.5.2006 23:53:
nyt ku me voitettiin niin se on tosiaan vähän sama kun putin sanois että saatte karjalan takas.
Fyraett, 21.5.2006 19:05:
Loldi :D