Lordi teki viisuhistoriaa

394 posts, 20 pages, 126,806 views

typ0

Posts: 1,892

#161 • • typ0 syntax error

Fyraett, 21.5.2006 19:05:
Loldi :D



REPS =D

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Worin

Posts: 526

#163 • • Worin
Oli kyllä melkonen yllätys kun odotti hyvässä tapauksessa jotain kymmenettä sijaa ja tulikin voitto. Pisteiden laskun alussa joutu sit lähtee kapakkiin kattoo screeniltä loppupisteiden lasku. Oli vaan vähän vähissä tilat baareissa. Siellä sitten hurrattiin ja oli se siistiä :)

Lordilla oli selkee etu kun sitä ei oltu tehty viisuja varten, eikä ilmeisesti biisiäkään. Ne veti ihan oman juttunsa omalla näyttävällä tyylillään, eikä koittanukkaan pujottautua viisujen ankeeseen konseptiin. Toivottavasti tosta nytten sitten alkaa kisat muuttua niin, että sinne saadaan jotain muutakin kun poppirallatusta.

Way to go lordi! :)
Samu81

Posts: 1,224

#165 • • Samu81 kokolihaa
Hyvin se väänsi englantia haastattelussa, ihan erilailla kuin perussuomalaisittain *nauru*

Joku jo mainitsikin, sangen absurdi tilanne ja juurikin se pistää naurattamaan. Kuinka montaa ihmistä esim. täältä oikeasti jotkut viisut on jaksaneet kiinnostaa vaikkapa viimeisenä kymmenenä vuotena? Nää on ollu pelkkä iso vitsi yhdessä Matin toilailuiden ja G.W Bushin edesottamuksien kanssa.
Juurikin tästä johtuen nyt päällä oleva hirveä viisubuumi ja hehkutus ja jotenkin se miten ihmiset elää ja hehkuttaa asiaa joka on aiemmin ollut täysin EVVK, lähinnä huvittaa minua. Vähän jos Matti menisi ja voittaisi mäkihypyn Olympiakultaa, tai vastaavaa.
Homma tuntuu itselle pikemminkin isolta vitsiltä kuin "tätä on odotettu 43,5 vuotta!!11" -toiveiden täyttymykseltä.

*piis*

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

Avatar
#166 • • cjet Guest
JEAH! Pitäisköhän siirtyä jo heavitus.org sivustolle iha nöyrästi Lordin takia.. *tirsk*

Oltii Töölön Papa's ravintolassa lauantai-iltana tapastelee pientä pöperöö, ja tsiigailtii viisuja. Enpä oo koskaan kuullu sellasta huutoa kuin siellä, aina ku Looooordi sai pisteitä lisää ja lisää ja lisää.. *nauru*

Ja mä en ees koskaan aiemmin oo kattonu viisuja.. *justjoo* Tuleekohan täst nyt jokavuotinen tapa?
ratsastuskoulu

Posts: 604

#167 • • ratsastuskoulu
Hah, mayah ja jone täällä avautuu kun joku "pelle" on voittanut "pellekisan".

Vähän sama kun proteus voittaisi paras dj -kategorian klubiawardseissa
Jone

Posts: 8,258

#168 • • Jone Archibald Haddock

miikka, 22.5.2006 08:38:
Hah, mayah ja jone täällä avautuu kun joku "pelle" on voittanut "pellekisan".

Vähän sama kun proteus voittaisi paras dj -kategorian klubiawardseissa



Vähänkö hyvä kuitti hei! Ihanko itse keksit? *nauru*
phear

Posts: 804

#169 • • phear <X>
Suhtaudun melko neutraalisti tähän. Voitto ei herättänyt minkäänlaisia tunteita, ei puolesta eikä vastaan. Olenko ainoa? *nauru*

Ihmiset olivat kyllä lauantaina erittäin hilpeällä tuulella kaupungilla ja sehän on aina mukavaa. Eli hyvä, että voitti.
Gleba

Posts: 549

#170 • • Gleba

phear, 22.5.2006 09:24:
Suhtaudun melko neutraalisti tähän. Voitto ei herättänyt minkäänlaisia tunteita, ei puolesta eikä vastaan. Olenko ainoa? *nauru*



et oo ainoo :D
kaikki vaan jauhaa tästä, ihkua.

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

ratsastuskoulu

Posts: 604

#172 • • Edited ratsastuskoulu

Jone, 22.5.2006 08:48:
---
miikka, 22.5.2006 08:38:
Hah, mayah ja jone täällä avautuu kun joku "pelle" on voittanut "pellekisan".

Vähän sama kun proteus voittaisi paras dj -kategorian klubiawardseissa

---


Vähänkö hyvä kuitti hei! Ihanko itse keksit? *nauru*



En mä tiedä, mutta ihan yhtä vitun pelle olet esim tuossa profiilikuvassasi mitä lordi mielestäsi on.

Laitetaan tähän vielä reps ja vaikka lollerson ja rotflmao ettet luule että olen tosissani ;)
ratsastuskoulu

Posts: 604

#173 • • Edited ratsastuskoulu

mayah, 22.5.2006 09:10:
---
miikka, 22.5.2006 08:38:
Hah, mayah ja jone täällä avautuu kun joku "pelle" on voittanut "pellekisan".

Vähän sama kun proteus voittaisi paras dj -kategorian klubiawardseissa

---


:D Oot hilpee.

Ps. Näytä se kohta missä mä sanoin noin?



:D Oot idiootti

Laitetaan vielä tähän reps ja lol ettei kukaan luule että oon tosissani.
kolina

Posts: 315

#174 • • kolina
Hahaaa! Radio Helsingistä tuli äsken versio tosta Lordin biisistä johon oli miksattu väliin Alice Cooperin Poisonia. Aika hyvin sopi yhteen, vähän liianki hyvin.. Ei kai vaan Lordipoijjaat oo vähän ottanu vähän liikaa mallii AC:sta. Aijai.. *tirsk*
ratsastuskoulu

Posts: 604

#175 • • Edited ratsastuskoulu

mayah, 21.5.2006 18:33:
---
lostgone, 21.5.2006 18:19:
Ymmärrän kyllä, että monia Jari Sillanpää-faneja - ja jostain kumman syystä Joneakin - Lordin menestys korpeaa

---


No en mä nyt usko, että ketään se millään muotoa vituttaa että Lordi voitti (paitsi ehkä muita maita, mut ei ainakaan tota tossa toisella tietokoneella olevaa), onhan se ihan kiva juttu, et suomen euroviisuhistorian huomioon ottaen joskus edes kolahtaa pisteet näille nurkille. Mua lähinnä huvittaa seurata, miten ihmiset joita ei ennen ole pätkääkään kiinnostanut koko kisat, on nyt juoksemassa kaduille riemuitsemaan.

Pääsääntöisesti meidän (viittaan nyt siis 20-30v.) ikäpolvemme nauraa ajatukselle euroviisuista. Harvempi niitä edes katsoo (paitsi Akir0 ja hänkin huvittuneena viihdyttääkseen itseään). Mutta kun sitten yhtäkkiä Suomen edustaja onkin finaalissa, ollaan heti että HYVÄ SUOMI, HYVÄ ME!

Musta on tosi kivaa, että erilainen kokonaisuus voitti tällä kertaa. Kuten aikaisemminkin totesin, olivat muut biisit mielestäni juuri sellaista sontaa, jota suomestakin on aikaisemmin euroviisuihin lähetetty. Juuri sitä samanlaista, mitä tälläkin kertaa oli kaikissa muissa paitsi Lordin showssa.

PS. 5-0 *jiihaa*



Euroviisuja katsoo vuodesta toiseen yli miljoona ihmistä. Tarkoittaako tämä sitä että "harvempi niitä edes katsoo"?

PS. Ämmämkisat ne vasta ovatkin sopiva hetki hypätä lätkän-junttipändvakoniin varsinkin olympiavuonna. Enemmän mua huvittaa just sun kaltaiset tiukat pissikset jotka "tsiigaa lätkän ämmäm-kisoja ku suomi on paras lätkämaa ja nummeliinin petu on ihq"
Nikke

Posts: 881

#176 • • Nikke Robodisco / Techmu

kolina, 22.5.2006 10:41:
Hahaaa! Radio Helsingistä tuli äsken versio tosta Lordin biisistä johon oli miksattu väliin Alice Cooperin Poisonia. Aika hyvin sopi yhteen, vähän liianki hyvin.. Ei kai vaan Lordipoijjaat oo vähän ottanu vähän liikaa mallii AC:sta. Aijai.. *tirsk*



No siis se kertsihän on melkei yks yhteen Poisonin kanssa. But then again harvemmin biisi on täysin uusi ja omaperäinen, joten sallittakoon tämä *hymy* Niin ja imo aika hiton hieno homma, että voittivat ja ansaitsi kyllä voiton ton eurokuran seassa. Ehottomasti paras biisi ja esitys kisoissa. Pelolla tosin odottelen seuraavaa paria kuukautta/vuotta kun tota luukutetaan joka paikassa...

--
Wunderbar... wundervoll... superschön... supertoll
Dj-info

kolina

Posts: 315

#177 • • kolina

Nikke, 22.5.2006 10:48:
Niin ja imo aika hiton hieno homma, että voittivat ja ansaitsi kyllä voiton ton eurokuran seassa. Ehottomasti paras biisi ja esitys kisoissa.



Joo, samaa mieltä olen kanssasi. En vain aikasemmin tajunnu tota, et se on noin samanlainen ku Poison. Lordi on tosi jees juttu kyl ja oon tyytyväinen et ne voitti.
ratsastuskoulu

Posts: 604

#178 • • Edited ratsastuskoulu

mayah, 22.5.2006 10:49:Toki on helppo huudella idioottia, kun ei kerran ole muuta sanottavaa kyseiseen viestiin.



Aivan! Eikö ole inhottavaa kun joku replyää vaikka ei ole mitään sanottavaa

LOL ja REPS
Lauri

Posts: 1,051

#179 • • Lauri Devoted

miikka, 22.5.2006 10:42:

Euroviisuja katsoo vuodesta toiseen yli miljoona ihmistä. Tarkoittaako tämä sitä että "harvempi niitä edes katsoo"?



Itseasiassa aiempina vuosina Suomessa Euroviisuja on seurannut n. 350000
katsojaa yli miljoonan sijaan. Tänä vuonna lukema oli jonkun verran yli 1,4milj.
ratsastuskoulu

Posts: 604

#180 • • Edited ratsastuskoulu


[iso]Pääsääntöisesti meidän (viittaan nyt siis 20-30v.) ikäpolvemme[/iso] nauraa ajatukselle euroviisuista. Harvempi niitä edes katsoo (paitsi Akir0 ja hänkin huvittuneena viihdyttääkseen itseään). Mutta kun sitten yhtäkkiä Suomen edustaja onkin finaalissa, ollaan heti että HYVÄ SUOMI, HYVÄ ME!



Ai, luuletko tosiaan että suurin osa euroviisukatsojista on vanhoja mummoja ym? Kuinka luulet, että Lordi pärjäsi A) Suomen karsinnassa B) Finaalikarsinnassa C) Finaalissa?

Euroviisuja katsoo nuorempi sukupolvi ihan siinä missä vanhempikin. Itse väittäisin että esim 20-35 vuotiaita katsojia on huomattavasti enemmän kuin +50 katsojia. Tästä kertoo mm se, että tekstiviestiäänillä Lordi voitti suomen karsinnan.