Lordi teki viisuhistoriaa

394 posts, 20 pages, 126,972 views

Avatar
#201 • • astaroth Guest

miikka, 22.5.2006 11:57:
Ehkä sun pitäisi harkita tapaa millä tuot asioita esiin, niin joku viitsisi sisältää lukemansa.


tai jos sä vaikka opettelet lukemaan?
efo

Posts: 1,908

#202 • • efo Laserpoint

Android, 22.5.2006 12:03:
Mun pitäisi selkeästi tulla kaikkiin kiksu- ja polkkatopiceihin jotka kiinnostaa mua aivan järkyttävän paljon kertomaan miten vähän mua oikeasti kiinnostaa ne tulevat polkkabileet. Sehän näyttää olevan tärkeää, että tullaan kertomaan muille miten vähän niiden topicit ja keskustelut kiinnostaa.


Mikä estää?

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

Jone

Posts: 8,258

#204 • • Edited Jone Archibald Haddock

wetware, 22.5.2006 12:00:
onko joku nyt erityisesti dissannut sua siitä että sua ei jaksa kiinnostaa suomen voitto pellehyppykisoissa? tai ettet ota osaa hurmokseen?



Siltä se tosi vahvasti vaikuttaa kun lukee tämän keskustelun kannanotot mun asenteeseeni asiaa kohtaan. Yleiseksi hiekkasäkiksihän tässä päätyy kun onkin penseä asian suhteen eikä naama näkkärillä kuin tuplien jälkeen kiksunostatuksissa.

wetware, 22.5.2006 12:00:
vai olisiko tässä ollut niin että itse väheksyvällä asenteellasi osoitat että sinun mielestäsi ne jotka ottavat tähän iloitteluun osaa ovat jotenkin kakkosluokan kansalaisia koska lordin ja euroviisujen musiikki on paskaa? :)



No mut kun mä en oo ollenkaan tota mieltä. Voi tosin olla että sellaisen fiiliksen mun jutuista saa. *nauru*

Musta asiasta iloittelevat kansalaiset ovat kansalaisia siinä missä minäkin. En vaan ymmärrä tätä iloittelua, mutta en mä ole omasta mielestäni missään vaiheessa väittänyt että se olisi edes mun näkökulmastani kenenkään muun ongelma kuin mun. Totta hemmetissä sitä nyt iloita eikä iloitsemista tarvitse lopettaa siihen kun joku sanoo "en tajuu." Sille, joka ei tajua, voi joko koittaa selittää asiaa tai jatkaa iloitsemista sen kummemmin selittelemättä. It's all good.

wetware, 22.5.2006 12:00:
chill out jone. mitä väliä sillä on jos joku pitää sinua kakkosluokan kansalaisena siksi ettet osallistu riemujuhliin. kokeeko itsetuntosi kolauksen, etkö vain antaa ignoranttien olla omissa luuloissaan. vai onko sinun väkisinkin pidettävä yllä kyynista imagoasi ja hyökättävä kaikkia vähänkin väheksyjiksesi epäilemiäsi kohtaan?



Kyllä mun kyyninen imagoni ylläpitää ihan itse itseään ilman sen kummempia pakottelemisia. *nauru*

Mut joo, ei sillä ole mitään väliä. Ei mun itsetuntoni kärsi tästä, mutta kyllä tämä ihan rehellisesti pistää miettimään että onkohan mussa joku perustavanlaatuinen valuvirhe kun muiden riemu ei tartu muhun.
Kon-tiki

Posts: 1,936

#205 • • Kon-tiki The Unsinkable

putteh, 22.5.2006 11:56:
(---) Lordi. Bändi, jota etenkin Euroviisut vakavasti ottavat pitivät noloimpana mahdollisena ehdokkaana, vailla mitään menestysmahdollisuuksia.



Älä yleistä. Mä olen katsonut Euroviisut paria poikkeusta lukuun ottamatta yli 20 vuoden ajan mukaan luettuna Suomen karsinnat ja kv. esikatselut. Tänä vuonna Lordi oli mielestäni paras edustaja Suomelle, koska Suomen karsinnan muut biisit olivat niin pliisua paskaa että voivoi.

Täysin vakavasti Euroviisuja en voi katsoa, mutta silleen musiikista ja showmeiningistä huolta kantaen kyllä, ja tuota jälkimmäistä Lordi toi kisaan niin että koko Eurooppa lakosi. Ja kun Euroviisuja katselee vuosien -- eikä vain iltapäivälehtien -- antamalla perspektiivillä, oppii arvostamaan hyviä melodioita ja komeita esittäjiä, tulivat ne sitten mistä maasta ja millä kielellä vaan. Se juuri on Euroviisujen diggailussa parasta *hih*
ezzy

Posts: 8,060

#206 • • Edited ezzy Droid-pappa

Android, 22.5.2006 11:56:
---
ezzy, 22.5.2006 11:53:
On se kyllä kumma, kun jaksetaan jauhaa aiheesta, joka ei OIKEASTI ketään VOI kiinnostaa...kollektiivinen itsetunto my ass. Ensi vuonna voidaan taas hävitä tyylikkäästi kotimaan kamaralla Hard Pop Hallelujjaah:lla.

Nähdään kauppatorilla niinq.


ps. vitun pop-renkutusfestarit...

---


Ei kiinnosta ketään? Haluatko tarkentaa? Ja jos se EI VOI kiinnostaa ketään, miksi se silti KIINNOSTAA niin monia?

Tuollaiset "ketä kiinnostaa"-kommentit ovat aina yhtä huvittavia, etenkin puhuttaessa asioista jotka selkeästi kiinnostavat aika helvetin monia, tässä tapauksessa suurta osaa Suomen kansasta.



Sanoin "EI OIKEASTI VOI kiinnostaa ketään", jos ollaan tarkkoja. Määrittelen tämän niin, että hyvin pieni prosentti katsojista/äänestäjistä ottaa kisan tosissaan. Sinä olet ehkä yksi heistä, jos näin on, otan osaa. Kiitos.

ja mitä irkistä seurasin karsintojen aikana, niin jengi piti koko showta erittäin huvittavana, lähes saippuamaisena roskana, mutta sitähän viihde on. Hyvä niin.
Android

Posts: 3,908

#207 • • Android

ezzy, 22.5.2006 12:17:
Sinä olet ehkä yksi heistä, jos näin on, otan osaa. Kiitos.



No, ymmärrän toki että jos aihe ei sinua kiinnosta niin et välttämättä tätä topicia ole lukenut erityisen tarkasti, mutta jos olisit, olisit huomannut että vastustan koko konseptia siitä että kilpaillaan musiikilla.

Ja mä en kyllä ymmärrä miten se, että "EI OIKEASTI VOI kiinnostaa ketään" on synonyymi sille, ettei ota kisaa tosissaan. Kai sitä nyt voi seurata ottamatta sitä tosissaan? Ottavatko ihmiset komediat tosissaan? Tai kauhuelokuvat? Kyllähän nekin näyttää ihmisiä kiinnostavan.
ratsastuskoulu

Posts: 604

#208 • • Edited ratsastuskoulu
Enpä usko että euroviisuja mitenkään erityisesti tosissaan otetaan missään. Esim suomen euroviisuseuran (kyllä, sellainenkin on :D) edustaja sanoi toivoneensa että Lordi valitaan tuonne kisoihin. Euroviisut on euroviisut - kieli poskessa tehty euroopan suurin musiikkitapahtuma, jossa on jonkinlaista glamouria mutta myös huumoria aina mukana. Viihteenä se pitää ottaa eikä liian tosissaan :)
Kon-tiki

Posts: 1,936

#209 • • Kon-tiki The Unsinkable

miikka, 22.5.2006 12:27:
Euroviisut on euroviisut - kieli poskessa tehty euroopan suurin musiikkitapahtuma, jossa on jonkinlaista glamouria mutta myös huumoria aina mukana. Viihteenä se pitää ottaa eikä liian tosissaan :)



Samaa mieltä!
Avatar
#210 • • Enkeli Guest
Onhan tää nyt hienoo kuitenkin *hymy*
Sen verran katoin su päivällä että kaikki muut laulut oli tyyliin "Rakastan sua, ikuisesti, palavasti. Jos tahdot rakkauteni niin tule ja ota, naanananaanaa nininini nananaa"
Mun mielestä ihan oikea valinta, kerrankin suomen esityksessä oli munaa *aplodit*
wetware

Posts: 244

#211 • • wetware wenator

Jone, 22.5.2006 12:12:
mutta kyllä tämä ihan rehellisesti pistää miettimään että onkohan mussa joku perustavanlaatuinen valuvirhe kun muiden riemu ei tartu muhun.



onneksi tuota tunnetta varten meillä on Koskenkorva! \o/
typ0

Posts: 1,892

#212 • • typ0 syntax error
oi voi =D ihmiset ihmiset. Laardi tuli ja voitti. Euroviisut on maailman turhin leukakisa x) ei kai täs oo mitää epäselvää?

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Jone

Posts: 8,258

#213 • • Jone Archibald Haddock

wetware, 22.5.2006 12:45:
onneksi tuota tunnetta varten meillä on Koskenkorva! o/



*hihu*

Pullotettua yhteenkuuluvuutta!
hallucinogen

Posts: 8,190

#215 • • hallucinogen Edain

Nacu, 22.5.2006 13:23:
Se vaan oli hyvä kuva imo :)

Ja sopi aiheeseen. Ni.


Muksu oli yhtä ruma kuin Lordin solisti? ;DD

--
pikku-*possu*

Sallakat

Posts: 2,220

#216 • • Sallakat jungle, baby !
ihan jees, että euroviisut on saaneet tälläistä show meininkiä, ettei vedetä perinteistä irkku balladi-linjaa alusta loppuun niinku vielä muutama vuosi sitten.

Kuitenkin harmillista on, että tuonne on nähtävästi valittu esiintymään täysin ulkomusiikillisin kriteerein. Lordin musakin on tollasta tusinasukkanauhapoppiheviä, mutta pyrot toimii aina hyvänä efektinä.

Kaiken tollasen show meiningin takana olisi kiva silti havaita jotain musikaalisuutta. Harva edes osasi kunnolla laulaa tuolla. Naisesiintyjät kompensoivat paskaa biisiä/huonoa laulutaitoa todella lyhyellä ja avoimella mekolla. Miehet.. no miehet vetivät laidasta laitaan, toisessa laidassa Liettua (herran jumala :( !!!) ja toisessa päässä monsterit, kummankaan laulutaidoista ei ole todisteita esitystensä perusteella.

En ole itse vieläkään varma, että Suomen euroviisuvoitto juuri Lordin avulla on just se kaikkein paras markkinointikeino Suomelle... mä en oikeasti edes tajua mikä juttu ne naamarit 24/7 oikein on??? aika passé ettei voida omina itsenään esiintyä. ei se musa tosta huonontua vois vaikka ne jänkhäläiset naamansa näyttäisi, vai voiko??
hallucinogen

Posts: 8,190

#217 • • hallucinogen Edain

Sallakat, 22.5.2006 13:42:
En ole itse vieläkään varma, että Suomen euroviisuvoitto juuri Lordin avulla on just se kaikkein paras markkinointikeino Suomelle... mä en oikeasti edes tajua mikä juttu ne naamarit 24/7 oikein on??? aika passé ettei voida omina itsenään esiintyä. ei se musa tosta huonontua vois vaikka ne jänkhäläiset naamansa näyttäisi, vai voiko??


No onhan noissa naamareissa se hyvä puoli(show meiningin lisäksi) ,että jos tulee sitä mainetta ja mammonaa niin kukaan ei tunnista sua kaupungilla jos joka paikassa on hengannu naamari päässä :D Tosin luulis, että jostain kuvan saa. Iltalehdes tais olla iso lööppi kun oli saatu huono kuva Lordista ilman naamaria :D

Tai sit ne jäbät on vaan niin saatanan rumia et parempi on pitää naamaria päässä koko aika :D

--
pikku-*possu*

Aidrian

Posts: 1,799

#218 • • Aidrian Furian Master
Onnittelut Lordille viisuvoitosta*joo**pahis*
Jone

Posts: 8,258

#219 • • Jone Archibald Haddock

a, 22.5.2006 13:51:
tiedän quottaavani aiempaa, mut ootko jone nyt ihan varma ettet oo ihan itse päättäny ruveta hiekkasäkiks jos meet keskelle neppisrataa mesoo kuinka et yhtään tykkää neppiksestä, neppis on ihan paskaa ja kaikki jotka leikkii neppistä on tyhmiä :p



Joo, kyllä mä tiedän tehneeni juuri noin (vaikkakaan alkuperäinen tarkoitukseni ei kyllä ollut ihan se mihin homma sitten hyvin pian karkasi), mutta reaktio oli kieltämättä voimakkaampi kuin oletin.

PS. Koitatko sä nyt sanoa et neppis on ihan paskaa? Peru heti sanasi!
diorite

Posts: 437

#220 • • diorite 180+

Android, 22.5.2006 12:21:
Ja mä en kyllä ymmärrä miten se, että "EI OIKEASTI VOI kiinnostaa ketään" on synonyymi sille, ettei ota kisaa tosissaan. Kai sitä nyt voi seurata ottamatta sitä tosissaan? Ottavatko ihmiset komediat tosissaan? Tai kauhuelokuvat? Kyllähän nekin näyttää ihmisiä kiinnostavan.



Mitä itselle tulee tuosta lausahduksesta mieleen on, että joku ei oikeasti ole kiinnostunut siitä kisasta sen kisan takia vaan siksi, että on joku muu syy miksi siitä on kiinnostunut. Eli ei ota sitä kisaa tosissaan koska se itse kisa ei ole se asia minkä takia sitä katsoo.

--
Kuka? Minäkö?