miikka, 22.5.2006 11:57:
Ehkä sun pitäisi harkita tapaa millä tuot asioita esiin, niin joku viitsisi sisältää lukemansa.
tai jos sä vaikka opettelet lukemaan?
394 posts, 20 pages, 130,523 views
miikka, 22.5.2006 11:57:
Ehkä sun pitäisi harkita tapaa millä tuot asioita esiin, niin joku viitsisi sisältää lukemansa.
Android, 22.5.2006 12:03:
Mun pitäisi selkeästi tulla kaikkiin kiksu- ja polkkatopiceihin jotka kiinnostaa mua aivan järkyttävän paljon kertomaan miten vähän mua oikeasti kiinnostaa ne tulevat polkkabileet. Sehän näyttää olevan tärkeää, että tullaan kertomaan muille miten vähän niiden topicit ja keskustelut kiinnostaa.
wetware, 22.5.2006 12:00:
onko joku nyt erityisesti dissannut sua siitä että sua ei jaksa kiinnostaa suomen voitto pellehyppykisoissa? tai ettet ota osaa hurmokseen?
vai olisiko tässä ollut niin että itse väheksyvällä asenteellasi osoitat että sinun mielestäsi ne jotka ottavat tähän iloitteluun osaa ovat jotenkin kakkosluokan kansalaisia koska lordin ja euroviisujen musiikki on paskaa? :)
chill out jone. mitä väliä sillä on jos joku pitää sinua kakkosluokan kansalaisena siksi ettet osallistu riemujuhliin. kokeeko itsetuntosi kolauksen, etkö vain antaa ignoranttien olla omissa luuloissaan. vai onko sinun väkisinkin pidettävä yllä kyynista imagoasi ja hyökättävä kaikkia vähänkin väheksyjiksesi epäilemiäsi kohtaan?
putteh, 22.5.2006 11:56:
(---) Lordi. Bändi, jota etenkin Euroviisut vakavasti ottavat pitivät noloimpana mahdollisena ehdokkaana, vailla mitään menestysmahdollisuuksia.
Android, 22.5.2006 11:56:
---
ezzy, 22.5.2006 11:53:
On se kyllä kumma, kun jaksetaan jauhaa aiheesta, joka ei OIKEASTI ketään VOI kiinnostaa...kollektiivinen itsetunto my ass. Ensi vuonna voidaan taas hävitä tyylikkäästi kotimaan kamaralla Hard Pop Hallelujjaah:lla.
Nähdään kauppatorilla niinq.
ps. vitun pop-renkutusfestarit...
---
Ei kiinnosta ketään? Haluatko tarkentaa? Ja jos se EI VOI kiinnostaa ketään, miksi se silti KIINNOSTAA niin monia?
Tuollaiset "ketä kiinnostaa"-kommentit ovat aina yhtä huvittavia, etenkin puhuttaessa asioista jotka selkeästi kiinnostavat aika helvetin monia, tässä tapauksessa suurta osaa Suomen kansasta.
ezzy, 22.5.2006 12:17:
Sinä olet ehkä yksi heistä, jos näin on, otan osaa. Kiitos.
miikka, 22.5.2006 12:27:
Euroviisut on euroviisut - kieli poskessa tehty euroopan suurin musiikkitapahtuma, jossa on jonkinlaista glamouria mutta myös huumoria aina mukana. Viihteenä se pitää ottaa eikä liian tosissaan :)
Jone, 22.5.2006 12:12:
mutta kyllä tämä ihan rehellisesti pistää miettimään että onkohan mussa joku perustavanlaatuinen valuvirhe kun muiden riemu ei tartu muhun.
wetware, 22.5.2006 12:45:
onneksi tuota tunnetta varten meillä on Koskenkorva! o/
Nacu, 22.5.2006 13:17:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=``teinimamma``&image_id=36064934
:D
Nacu, 22.5.2006 13:23:
Se vaan oli hyvä kuva imo :)
Ja sopi aiheeseen. Ni.
Sallakat, 22.5.2006 13:42:
En ole itse vieläkään varma, että Suomen euroviisuvoitto juuri Lordin avulla on just se kaikkein paras markkinointikeino Suomelle... mä en oikeasti edes tajua mikä juttu ne naamarit 24/7 oikein on??? aika passé ettei voida omina itsenään esiintyä. ei se musa tosta huonontua vois vaikka ne jänkhäläiset naamansa näyttäisi, vai voiko??
a, 22.5.2006 13:51:
tiedän quottaavani aiempaa, mut ootko jone nyt ihan varma ettet oo ihan itse päättäny ruveta hiekkasäkiks jos meet keskelle neppisrataa mesoo kuinka et yhtään tykkää neppiksestä, neppis on ihan paskaa ja kaikki jotka leikkii neppistä on tyhmiä :p
Android, 22.5.2006 12:21:
Ja mä en kyllä ymmärrä miten se, että "EI OIKEASTI VOI kiinnostaa ketään" on synonyymi sille, ettei ota kisaa tosissaan. Kai sitä nyt voi seurata ottamatta sitä tosissaan? Ottavatko ihmiset komediat tosissaan? Tai kauhuelokuvat? Kyllähän nekin näyttää ihmisiä kiinnostavan.