Lordi teki viisuhistoriaa

394 posts, 20 pages, 126,960 views

Jone

Posts: 8,258

#221 • • Edited Jone Archibald Haddock

a, 22.5.2006 14:04:
ai tuliks yllätyksenä et saat aikaseks fleimisodan jos alat trollaa ihmisiä :D



Eiks trollaaminen ole kärkevän ja usein omaa oikeaa mielipidettä vastaamattoman mukamielipiteen heittämistä kehiin tarkoitushakuisesti liekkimerta kalastellen?

Jos noin, niin sit en varsinaisesti trollannut. *vink*
Karski

Posts: 6,049

#222 • • Karski Pomon kätyri

Jone, 22.5.2006 14:11:
---
a, 22.5.2006 14:04:
ai tuliks yllätyksenä et saat aikaseks fleimisodan jos alat trollaa ihmisiä :D

---


Eiks trollaaminen ole kärkevän ja usein omaa oikeaa mielipidettä vastaamattoman mukamielipiteen heittämistä kehiin tarkoitushakuisesti liekkimerta kalastellen?

Jos noin, niin sit en varsinaisesti trollannut. *vink*



Ei, kyl omalla (vilpittömälläkin) mielipiteellä
voi trollata.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Verano

Posts: 4,649

#223 • • Verano Merituuli
Jone teki vain arvokasta tutkimusta siitä kuinka *plur*-kansa hyökkää yhtenä rintamana väärämielisen kimppuun *joo*


Ps. Torilla tavataan.
diorite

Posts: 437

#224 • • Edited diorite 180+

Jone, 22.5.2006 14:11:
Eiks trollaaminen ole kärkevän ja usein omaa oikeaa mielipidettä vastaamattoman mukamielipiteen heittämistä kehiin tarkoitushakuisesti liekkimerta kalastellen?

Jos noin, niin sit en varsinaisesti trollannut. *vink*



http://fi.wikipedia.org/wiki/Trollaus

Pelkkä kritiikki tai eriävä mielipide, radikaalikaan sellainen, ei vielä tee trollia, ellei ihmisten ärsyttäminen ollut tavoite. Vaikka ärsyyntyminen olisikin lopputulos, trollista ei voi puhua, ellei se myös ollut kirjoittajan ainoa tavoite.

edit: Karskille anteeksi, quotasin vahingossa väärää henkiköä *piis*

--
Kuka? Minäkö?

Karski

Posts: 6,049

#225 • • Edited Karski Pomon kätyri
*piis*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

typ0

Posts: 1,892

#226 • • typ0 syntax error

a, 22.5.2006 13:51:
meet keskelle neppisrataa mesoo kuinka et yhtään tykkää neppiksestä, neppis on ihan paskaa ja kaikki jotka leikkii neppistä on tyhmiä :p



vahvaaa

Jone, 22.5.2006 14:01:
PS. Koitatko sä nyt sanoa et neppis on ihan paskaa? Peru heti sanasi!



putoamista xDDDDD

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Jone

Posts: 8,258

#227 • • Edited Jone Archibald Haddock

Karski, 22.5.2006 14:15:
Ei, kyl omalla (vilpittömälläkin) mielipiteellä
voi trollata.



Huomioi sana "usein". *vink*

Tiedän et omalla vilpittömällä mielipiteelläänkin voi trollata jos sen ilmaisun tarkoituksena on puhtaasti päräyttää liekkimeri valloilleen. Mä en oo kuitenkaan trollannut koskaan noin, koska aina trollatessani ilmaisen joko karrikoidun, kolmen metrin levyisellä punaisella tussilla alleviivatun version oikeasta asiaan liittyvästä mielipiteestäni mielipiteestäni tai sitten ihan puhtaasti tekaistun provopiikkipallon (jälkimmäisille olen edelleen itsekin aivan liiallisen altis tyhmyyttäni).

Tässä keskustelussa punaisen tussin kärjen leveys mitataan vielä senttimetreissä. *nauru*
Samu81

Posts: 1,224

#228 • • Samu81 kokolihaa



Tuntuu monen jättäneen nyt huomioimatta sen, että Euroviisuihin on yleisesti ottaen pyritty lähettämään sellaisia kappaleita, jotka miellyttävät valtaväestöä, ts. eivät ärsytä "ketään". Siksi kilpailukappaleet ovat pliisuja. Nyt, kun poikkeuksellinen kappale voitti viisut, tavallaan murtui muuri, jota ei olla uskallettu ylittää tappion pelossa. Jatkossa kuullaan kilpailuissa varmastikin marginaalisempia kappaleita ja nähdään monenmoisia musiikkiesityksiä.

Yksi hyvä syy kotimaiselle voitosta hehkutukselle ja ylpeydelle on ensi vuoden kisojen järjestäminen. Viisujen voitto ei vielä maineen tuojana ole Suomelle mitään verrattuna ensi vuoden kisoihin. Mm. Yle pääsee näyttämään koko euroopalle, mistä se on tehty. Vaikka onkin tappiota tekevä. Ylen muun tuotannon markkinoinnissa saattaisi olla merkittäväkin referenssi.




Ei ole uskallettu, tai nämä paljonpuhutut mummot (tm) ovat olleet äänessä. Onhan täällä Suomessakin järjestetty ainakin vuodesta 2000 saakka oikein äänestys siitä kenet lähetämme kulloinkin nolaamaan Suomen viisuihin. Eikös juurikin v.2000 Nightwish ollut aika lähellä nimenomaan yleisöäänestyksessä saada paikkaa tuonne, mutta joku JariSillanpää -artisti vei sen paikan nenän edestä. *ding*

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

hallucinogen

Posts: 8,190

#229 • • hallucinogen Edain

Samu*, 22.5.2006 14:47:
Ei ole uskallettu, tai nämä paljonpuhutut mummot (tm) ovat olleet äänessä. Onhan täällä Suomessakin järjestetty ainakin vuodesta 2000 saakka oikein äänestys siitä kenet lähetämme kulloinkin nolaamaan Suomen viisuihin. Eikös juurikin v.2000 Nightwish ollut aika lähellä nimenomaan yleisöäänestyksessä saada paikkaa tuonne, mutta joku JariSillanpää -artisti vei sen paikan nenän edestä. *ding*


Miten mä muistelisin et silloin kun oli nighwish viisukarsinnois niin se voitti yleisöäänestyksen kirkkaasta mut Jukka Virtanen ja co. valitsi jotain skeidaa sit edustaa Suomea

--
pikku-*possu*

Avatar
#230 • • Galadhan Guest
http://www.lariq.net/blogit/mitvit/archives/004287.html

Parasta Lordin voitossa on tietenkin, että se tuntuu vituttavan juuri niitä piirejä, joita kuuluukin vituttaa mahdollisimman usein: hyperkonservatiiveja, rock- ja viisupuritaaneja sekä syväuskonnollisia aineksia. Iloisena esimerkkinä Ruotsin edustaja Carola Häggkvist, joka vaikuttaa niin takakireältä, että jos joku irrottaisi tulpan Carolan perseestä, rouva singahtaisi viiltävän vinkunan säestyksellä aina Albaniaan asti." *lmao*
Avatar
#231 • • Annakins Guest

miikka, 22.5.2006 11:57:
---
mayah, 22.5.2006 11:50:
---
Annakins, 22.5.2006 11:33:
Mutta niinhän se menee kaikessa! Mun mielestä siinä ei ole yhtään mitään väärää, että kansa tajuaa herätä kannustamaan jonkun pärjätessä, oli se sitten curlingia, lätkää tai Euroviisit.

---


Mä oon nyt ehkä noin 40 kertaa tän topikin aikana todennut, että MIELESTÄNI SIINÄ EI OLE MITÄÄN PAHAA, EIKÄ VÄÄRÄÄ, ETTÄ PUHUN TÄSTÄ ASIASTA SIKSI, ETTÄ MOINEN ILMIÖ HERÄTTÄÄ MINUSSA HILPEYTTÄ.

Sori käpsit, mut voisko joku joskus lukee mitä mä kirjotan?

---


Ehkä sun pitäisi harkita tapaa millä tuot asioita esiin, niin joku viitsisi sisältää lukemansa.



Ei ku mä en vaan jaksanu lukee kaikkii sivui :)
lostgone

Posts: 2,493

#233 • • lostgone

Remotion, 22.5.2006 15:08:
Vetoomus: http://www.platinum.ac/eurovision07/

Muuten allekirjoittaisin, mut jotta tuo vetoomus saisi ansaitsemansa huomion (mikä olisi hyvä asia, sillä ne yleisurheilukisa-avajaiset olivat jotain todella kamalaa katseltavaa) toivoisin siinä käytettävän kielen korjaamista asiallisemmaksi.

Niin ja Risto Kaskilahti juontamaan. Tulisi vähän vaihtelua juontajamuottiinkin..*piis*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Laura

Posts: 365

#234 • • Laura pikkulaura/kanimummo/jänislaura
juu ei tätä vielkään oikeen todeks usko, mut MAHTAVAA Lordi&Suomi!!!!!!!!!!!!!!
typ0

Posts: 1,892

#235 • • typ0 syntax error

hallucinogen, 22.5.2006 14:52:
Jukka Virtanen



Ehkä jopa turhin ihminen universumissa heti tommy tabermanin jälkeen nii ja stillerin =D

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

liikkuva muna

Posts: 2,652

#236 • • Edited liikkuva muna an egg on the move

mayah, 22.5.2006 07:20:
---
alek száhala, 21.5.2006 21:38:
Mitä "hippaisen" huvittavaa tossa nyt on? Tottamaar mua kiinnostaa curlingin finaali, jos Suomi on sinne asti päässy, vaikken ois ikinä käyny Hyvinkään curlinghallissa kattomassa Riihimäki vs. Hyvinkää matsia (eikä ko. matsi kyllä vois vähempää kiinnostaa olympialaisten jälkeenkään).

---


No, musta tällainen "koko kansan innostuminen" on huvittavaa. Ei se siitä mitenkään väärää tai pahaa tee, musta se vaan on huvittavaa. Siinä se.

Edit. Miten sä perustelisit kaiken mistä oot huvittunut? Mua hymyilyttää tää ilmiö, minkä suomen euroviisuvoitto toi tullessaan. Ihan samalla tavalla kun mua huvittaa curling-buumi. Tai jääkiekko. Tai pituushyppy. Tai ampuminen jokunen vuosi sitten. Älä väitä, etteikö sua olis joskus huvittanut joku ilmiö, olkoon se sitten pukeutumiseen, peleihin, leikkeihin, uskontoon tai mihin vaan ikinä liittyvää. Pitääkö sille olla joku peruste, että joku ilmiö saa sut huvittuneeksi? Musta ei. Tai ehkä se peruste on se ilmiö itse. Vähän niinku sillon ku ne tamagotsihässäkät oli pop. Ensin yhdellä ihmisellä oli sellainen ja yhtäkkiä kaikilla piti olla oma virtuaalinen lemmikki. Ketään ei enää kiinnostanut narulla hyppiminen, jokainen välitunti meni elektroniikkalaitteen ruokkimiseen ja nukuttamiseen. Se on ilmiö muitten joukossa, ei se siitä pahaa tai väärää tee, mut silti mä pidin sitä buumia vähän huvittavana. Ihan sama pätee vaikkka Tommi Evilän pituushyppymenestykseen. Siellä se sai kisailla ihan rauhassa, kunnes yhtäkkiä kaikki halus Tommi Evilän kuvan seinälleen. Musta se on vähän huvittavaa. Ja jälleen kerran, siinä ei ole mitään pahaa, että suomalaiset menestyy, siinä ei ole mitään pahaa, että ihmiset innostuvat tästä menestyksestä. Silti mä pidän sitä vähän huvittavana.

Edit2. Tuli vielä sellainen esimerkki mieleen, kuin irc-galleria. Ensin se oli pienen (ihan oikeasti irkkaavan) porukan touhua, kunnes yhtäkkiä kaikki tunki kuvansa "irkkiin" ja "irkkas". Musta se on huvittavaa. Ei väärää, ei pahaa, ihan vaan huvittavaa. Eikö sua oo koskaan tääkään ilmiö huvittanut?



No mutta menestyshän tuo aina faneja ja uutta porukkaa piireihin; kenellä oli Ville Valon kuvia seinillä ennenkö HIM löi itsensä läpi? Ja noi jojo- ja tamakotsijututhan nyt on ihan normaalia lasten käyttäytymistä, jos itsellä on puuauto ja kaverilla matchbox. Se matchbox on paljon kivempi ja pakko saada. Toi ei sinäänsä oo huvittavaa, vaan aika ikävää, sillä noita vielä usein mainostetaan "osta tää tai oo luuseri" -tyyliin.

En toki väitä etteikö mua huvittais monikin asia. Kyllä huvittaa. Olin revetä ääneen viime vuonna kun satuin lentämään bisnesluokassa. Välittömästi nousun jälkeen joka helvetin bisnesmies kaivo läppärin eteen ja alko näpyttelemään jotain exceliä ja wordia. Seurasin paria niistä, toinen ei saanu kappalettakaan kirjoitettua kahden tunnin lennon aikana ja toinen vaan siirteli kuvakkeita ympäri työpöytää ja välillä avas jotain excel-projekteja ja sitten sulki ne tekemättä mitään. Piti vaan poikien näyttää kiireisiltä ja tärkeiltä.

Toi issigallerian muuttuminen ei-irkkaajien galleriaksi on ikävää, mutta jos se nyt on kasvaakseen niin kasvakoon. Sinänsä hauskaa, että 12-30 vuotiasta suomalaisista n. 20% on laittanut kuvansa tonne, ja 15-19-vuotiaista yli 50%. Tosta saadaan poliisille vielä kunnon työkalu joskus *vink*

Mutta en vieläkään näe hupia "ivallisessa mielessä" siinä, jos kansa innostuu 40 vuoden yrityksen jälkeen saavutetusta viisuvoitosta. Varsinkin tällä kertaa, kun viisuvoittaja varmasti muistetaan pitkään ulkomaillakin hyvällä ja vähemmän hyvällä (vähän kun 1998 Israelin transuvoitto). Saa Suomi taas vähän lisää huru-ukkomainetta.

Ja edit: Saat hilpeillä, en oo sitä sulta kieltämässä. Mutta itse en näe syytä hilpeilyyn tässä asiassa. Luin mitä oot aiemmin kirjottanu. *joo*
ezzy

Posts: 8,060

#237 • • ezzy Droid-pappa

a, 22.5.2006 14:16:
---
nimim. katto syrjäsilmällä viisut ekaa kertaa ehkä sitten preteen-vuosien ja ainoo mikä vitutti oli et silvia night ei päässy finaaliin.



Onneksi Silviasta jäi ihana kuva kaikille *lmao*

domi

Posts: 7,069

#239 • • domi Työn sankari.

toffee, 22.5.2006 16:51:
---
Tontsis, 22.5.2006 15:24:
---
Remotion, 22.5.2006 15:08:
Vetoomus: http://www.platinum.ac/eurovision07/

---


Ei helvetti. Typerintä, mitä oon pitkään aikaan kuullut esitettävän tollasella paatoksella :D

---

Typerintä on ehkä toi "kisat Rovaniemelle".


Vitut. Just parhain idea :D Vakaana maaseudun kannattajana toivon todellakin että vetoomus kisojen järkkäämisestä Lappi-areenalle menee läpi ja toteutuu :D
Cloudberry

Posts: 493

#240 • • Cloudberry

Mikä näyttäisi Euroopassa paremmalta kuin porot parveilemassa viisuhallin parkkipaikalla?



Jee! Kisat Rolloon! *jiihaa*
Allekirjoitin vetoomuksen heti. *joo*

Tosin ne porot pitää varmaan roudata kaupunkialueelle jostain kauempaa... mutta eihän se ole kuin järjestelykysymys! *pepsodent*