Lordi teki viisuhistoriaa

394 posts, 20 pages, 127,356 views

Anselmi

Posts: 2,578

#241 • • Anselmi And sell me
Kisat Sipooseen.

--
sen pituinen se

pirpeli

Posts: 5,533

#242 • • pirpeli

Anselmi, 22.5.2006 17:15:
Kisat Sipooseen.



LOL. paras.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Worin

Posts: 526

#243 • • Worin

alek száhala, 22.5.2006 16:25:

En toki väitä etteikö mua huvittais monikin asia. Kyllä huvittaa. Olin revetä ääneen viime vuonna kun satuin lentämään bisnesluokassa. Välittömästi nousun jälkeen joka helvetin bisnesmies kaivo läppärin eteen ja alko näpyttelemään jotain exceliä ja wordia. Seurasin paria niistä, toinen ei saanu kappalettakaan kirjoitettua kahden tunnin lennon aikana ja toinen vaan siirteli kuvakkeita ympäri työpöytää ja välillä avas jotain excel-projekteja ja sitten sulki ne tekemättä mitään. Piti vaan poikien näyttää kiireisiltä ja tärkeiltä.



HAHA :D Noin oon aina kuvitellutkin sen olevan.

Topikista:

Sehän on sika hekumaa hurrata yhteiselle tulokselle. Mulla tarttuu muitten hyvä fiilis itelle ja lauantaina oli sika hyvä fiilis jokasella joka tuli vastaan. Varmaan näkyy tollanen yleinen juttu ihan jo väkivalta tilastoissa.

Toivottavasti viisut nyt muuttuu sellasiks mitä lordikin toivoo, eli siis eri musiikki genrejen edustajat kisailis toisiaan vastaan. Mä ainakin ite petyin nightwish aikaan, eli siihen kun se ei päässy perille, että eikö siinä nyt mitään oltu opittu kun aina samaa paskaa tungettu sinne viisuihin. Tänä vuonna 40 vuoden perseilyn jälkeen tajuttiin, et vaikka aika kultaa muistot niin paskasta ei siltikään tule kultaa. Heti siitä hetkestä kun lordi ilmottautu touhuun alko mua tän vuotinen kisa kiinnostaa. Ens vuonna kiinnostaa varmaan maailmalla yleisesti enemmän, koska ens vuonna varmaan voidaan nähdä lisää rohkeita vetoja tai sit ei. Sitähän tässä voikin oottaa, et miten käy.

Sit ens vuonna pitää taas muistaa niitten iskelmäehdokkaiden kohdalla, ettei ne edelleenkään myy platinaa, kultaa tai edes "tinaa" ulkomailla ja omaa maata ei saa äänestää.
remotion

Posts: 5,283

#245 • • remotion nostatus guru
mun mielestä oli kiva nähdä, et lordilla oli bändi, vaikkakin maskit päässä, ne veti niiden biisin niin hyvin ku osasivat, ja se kantoi hedelmää.
Kaikki mukataiteelliset ylimääräset lavalla pyörijät ja stripparin näköset heruttelut eivät johtaneet voittoon. muutenkin aikä älytöntä että kisoissa suurin osa esiintyjistä oli lähes tulkoon alasti ja esitti jotain riisuutumis rituaaleja ja lavalla koikkelehti lisäksi jos jonkinlaista puolialastonta akrobaattia, lipunkantajaa ja suolansirottelijaa...

toisaalta mikäli esityksellä haluaa sen voiton, ni oon varma et kun lavalle laitetaan ens vuonna dj neon tulkitsemaan jonkun kappaleen kaikki nyanssit ni se on siinä. harmi vaan ettei nutipää tee omia biisejä. :D
toffee

Posts: 71

#246 • • toffee

domi, 22.5.2006 17:05:
---
toffee, 22.5.2006 16:51:
---
Tontsis, 22.5.2006 15:24:
---
Remotion, 22.5.2006 15:08:
Vetoomus: http://www.platinum.ac/eurovision07/

---


Ei helvetti. Typerintä, mitä oon pitkään aikaan kuullut esitettävän tollasella paatoksella :D

---

Typerintä on ehkä toi "kisat Rovaniemelle".

---

Vitut. Just parhain idea :D Vakaana maaseudun kannattajana toivon todellakin että vetoomus kisojen järkkäämisestä Lappi-areenalle menee läpi ja toteutuu :D



Mut mahtuuko sinne riittävästi väkeä? Ja millä kaikki viisuvieraat majoitetaan Rovaniemelle/lähistölle? Ja millä viisuvieraat yksinkertaisesti edes pääsevät sinne?

Okei, ehkä ajattelen liian vaikeasti. Vähän vaan outo ajatus Euroviisut Rovaniemellä, kun kuitenkin useimmat maat on ne pääkaupungissaan pitäneet.
domi

Posts: 7,069

#247 • • domi Työn sankari.

toffee, 22.5.2006 20:31:
---
Mut mahtuuko sinne riittävästi väkeä? Ja millä kaikki viisuvieraat majoitetaan Rovaniemelle/lähistölle? Ja millä viisuvieraat yksinkertaisesti edes pääsevät sinne?

Okei, ehkä ajattelen liian vaikeasti. Vähän vaan outo ajatus Euroviisut Rovaniemellä, kun kuitenkin useimmat maat on ne pääkaupungissaan pitäneet.


Varmasti ihmismäisen matkan päästä(100-200km) löytyy majoitustiloja tarpeeksi monelle ihmiselle. Laskettelukeskuksia on kuitenkin molemmille käsille ja jaloille tuolla säteellä. Kittilän lentokentälle mahtuu Concorde laskeutumaan (ellen väärin muista), sieltä vain kuljetukset Rovaniemelle, reittilentoja ei ole vaikee muuttaa.

Pointti on se, että olympialaisissakin usein tingitään välimatkoista. Jos kuljetukset toimii ja vieraat saa mistä maksavat, en näkisi yhtään mahdottomana, ettei yksiä Euroviisuja saataisi pidettyä jossain muualla kuin (AH, niin ihanan) kehä kolmosen sisäpuolella.
Caro²

Posts: 5,301

#248 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Eiks ketää häirinny, että biisi tuntu olevan miksattu ihan päin persettä (varsinkin television välityksellä tulemana).
Laulut ihan pirun pinnassa. Taustat ei kuulu kunnolla, syntikat liian taustalla, samoin muut soittimet oli aika vaimeena.

Toisaalta ihan hyvä tehdä noin, ni sanat tuli paljon paremmin esille ja sitä kautta sai kiillotettua "saatananpalvoja metallistien" julkisuuskuvaa hiukan normaalimmaksi. Ehkä joku talttapää tuon rallin jälkeen ajattelee, ettei ne ehkä ihan kaikki pidä veririittejä kuunvalossa.
Tyranoid

Posts: 1,552

#250 • • Tyranoid FINRG

Caro², 22.5.2006 20:39:
Eiks ketää häirinny, että biisi tuntu olevan miksattu ihan päin persettä (varsinkin television välityksellä tulemana).



Mua kyllä. Hurja ero levyversioon verrattuna.
Karski

Posts: 6,049

#251 • • Karski Pomon kätyri

~~maarit~~, 22.5.2006 21:11:
Whatever, mutta tässä kuitenkin Nostradamuksen ennustus:

"He luulevat nähneensä auringon pimeällä kun he tulevat näkemän eläimen puoliksi ihmisen: Hellaan taivaalla nähdään ääntä, laulua, taisteluja, kahinoita ja silloin voidaan kuulla eläimellisten petojen puhuvan. Vallan muutos alkaa kirkkaasta tulesta, kun kaukaa pohjoisesta nousee usvasta uusi tähti. Salatut kasvot tuovat uuden kauas kuuluvan äänen, joka nousee yli vanhan maanpiirin ja sen entisten valtiaiden"

:D



Jumalaut', ehkä osuvin Nostradamuksen
ennustus ikinä *lmao*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

toma

Posts: 2,009

#252 • • toma Tototoototo

Karski, 22.5.2006 22:33:
Jumalaut', ehkä osuvin Nostradamuksen
ennustus ikinä *lmao*


Mitä vittua :DDDD

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Sunflower

Posts: 363

#253 • • Sunflower

Caro², 22.5.2006 20:39:
Eiks ketää häirinny, että biisi tuntu olevan miksattu ihan päin persettä (varsinkin television välityksellä tulemana).
Laulut ihan pirun pinnassa. Taustat ei kuulu kunnolla, syntikat liian taustalla, samoin muut soittimet oli aika vaimeena.

Toisaalta ihan hyvä tehdä noin, ni sanat tuli paljon paremmin esille ja sitä kautta sai kiillotettua "saatananpalvoja metallistien" julkisuuskuvaa hiukan normaalimmaksi. Ehkä joku talttapää tuon rallin jälkeen ajattelee, ettei ne ehkä ihan kaikki pidä veririittejä kuunvalossa.



Eikös tämä ole aika yleinen ongelma näissä tv:n välityksellä tulevissa konserteissa? Joko kuulostaa hirveelle telkkarista tai paikan päällä (ja usein on tainnut näin olla molemmissa päissä). En tiedä, onko urbaanilegendaa, mutta käsittääkseni molempia ei vain voi saada. Enkä kyllä tiedä, onko euroviisujen kohdalla yritettykään parastaan, sillä en usko kenenkään olettavan viisujen olevan joku musiikillinen elämys.
toma

Posts: 2,009

#256 • • toma Tototoototo

Karski, 22.5.2006 22:52:
:-DDDDD

nyt menee jo pahasti myötähäpeän puolelle.


Eli lisää löylyä! Meitsi kävi signaa!

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

domi

Posts: 7,069

#257 • • domi Työn sankari.

Tontsis, 22.5.2006 22:46:
---
Euroviisut Lappiin:
---

Hahah. Lappiinhan ne totta kai kannattaakin järjestää. Mahdollisimman epälogistisesti ja kalliisti. Kreikassa oli 10 000 toimittajaa seuraamassa Euroviisuja. Tähän vielä artistit ja näiden apujoukot ja muu kisayleisö. Mihin ne kaikki majoitetaan, millä rahalla ja resursseilla? Miettikääs nyt vähän. Entä mistä Lapista löytyy vastaavankokoinen tila kisoille (15 000 henkeä)?



En nyt muuhun kommentoi (koska en osaa, myönnän), mutta oon edelleen sitä mieltä, että realistinen mahdollisuus järjestää kisat Lappiin on. Kuten sanoin, laskettelukeskuksia löytyy ihmismäisen matkan päästä Rovaniemeä 10-20 kappaletta, majoituskapasiteetti ylittää varmasti jopa 20 000 henkeä tarvittaessa. Lisäksi välimatkat eivät ole suuret, normaalien olympialaisten luokkaa.

Todennäköisesti sama rahoitus tähänkin järjestyy, kuin se,että ne kisat järjestettäisiin etelässä. Se taas on eriasia, onko se imagollisesti realistinen ajatus. Tilakysymyskin on vähän niin ja näin...

Mutta, tulevaisuus näyttää. Itse ainakin mielenkiinnolla odotan, että jos tuo ajatus saataisiin todeksi, ja pystyttäisiin näyttämään, et muuallakin se onnistuu kuin Helsingissä. Liputan vahvasti jo pelkän ajatuksen puolesta *joo*

P.S. Eikä mun elämä lopu, vaikka ne nyt siellä Hjallis-hallissa on.
Caro²

Posts: 5,301

#258 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2
Äänenlaatu kotikatsomossa vs. paikanpäällä:

Sunflower, 22.5.2006 22:38:
En tiedä, onko urbaanilegendaa, mutta käsittääkseni molempia ei vain voi saada. Enkä kyllä tiedä, onko euroviisujen kohdalla yritettykään parastaan, sillä en usko kenenkään olettavan viisujen olevan joku musiikillinen elämys.



En o tuohon niin perehtyny, mutta luulis tuon tason tapahtumissa olevan käytössä erilliset miksaajat tv-lähetykseen ja kaiuttimiin. Kaikki on mahdollista jos vaan säätä *joo*
Mutta lähinnä ihmetystä aiheutti se, että lordi tuntui olevan ainoa, jolla miksaus oli tosissaan out-of-balance. Mutta uskoisin sen olleen ihan tarkoituksella. Sanat välittyy huomattavasti paremmin tuon tyyppisellä miksaamisella, kuin sillä, että kaikki olisi balanssissa. Harmi vaan, että laulaja on aika ammattilaisen kuulonen - joka teki kuunteluelämyksestä vähemmän nautittavan.
domi

Posts: 7,069

#259 • • domi Työn sankari.

Tontsis, 22.5.2006 23:20:
---
......samalla kuitenkin majoittaa toimittajat ympäri maailmaa viikoksi tai kahdeksi Lapin räkäisiin ja huonokuntoisiin majoihin puhumattakaan siitä, että ne sijaitsevat siellä täällä ja mahdollisesti jopa hankaloittavat toimittajien viestintäyhteyksiä :)


Henkilökohtaisesti mua houkuttelee enemmän lapin hirsimökit, kuin etelän hotellihuoneet, ja ei niiden WLAN-verkkojen rakentaminen nykyään enää kauheen hinnakasta oo :)
IInesAnkka

Posts: 656

#260 • • IInesAnkka

__BeN, 22.5.2006 22:51:
http://www.kiitoslordi.tk/



Missäköhän sitä voisi käydä kiittämässä niitä tyyppejä, jotka oli painattaneet julisteita, flyereita, tarroja, oli jopa I Vote Lordi -pinssejä! Paras paikka maailmassa nähdä juuri nuo Euroviisut livenä: Itä-Berliini, Paule´s Metal Eck! *pahis**nauru*