Rx, 21.5.2006 20:17:
niin mulle on jääny hieman epäselväks et vetääks toi silvia tosisssaan vai onko tuo vaan joku rooli mitä se vetää?
Ilmeisesti ja toivottavasti se on rooli. Oikeasti hän on näyttelijä, jonka nimeä en muista mutta jonka kuuluisin hahmo on Silvia, talk show -juontajaksikin kotimaassaan kohonnut hahmo. Parasta tässä on, ettei Suomea ole koskaan edustanut Sarasvuo tai Joonas Hytönen.
Yleisemmin Euroviisuista. Itse kun olen klubbarin vanha mamma -osastoa, olen jo lapsuudesta asti tottunut seuraamaan Euroviisuja, kun ei mun lapsuudessa ollut esim. tosi-tv:tä tai nettiä ja biletyskään ei tossa 8-vuotiaana ole se päällimmäinen asia mielessä. Euroviisut olivat kevään ehdoton event nro 1 ja koko kalenterivuodenkin kakkosbileet heti joulun jälkeen
Muistikerrostumiin on tarttunut kymmeniä aivan ihania biisejä eri vuosikymmeniltä, ja voin kertoa että ne huonot tuppaavat unohtumaan, paitsi tietyt suomalaiset järkytysviisut 80- ja 90-luvulta. Edelleen kuuntelen kotioloissa tuhat kertaa mieluummin euroviisuhittejä kuin vaikka prinsessanpelastustrancea tai polkkaa. Kunnon tekno ja house nyt tietysti voittavat euroviisutkin, tai rokin.
Mun mielestä eilisessä kisassa oli mukana enemmän hyviä biisejä kuin kertaakaan 80-luvun jälkeen. Pakko oli äänestää muutamaa. Eilisen kisan tarjonnasta järkyttyneiden olisi (tai ehkä ei) pitänyt kuulla Suomen karsinnat talvella. Toistakymmentä biisiä, joissa ei ollut melodiaa, ei rytmiä, ja esiintyjät karisman mustia aukkoja vailla edes sitä seksiä, joilla Euroviisuissa pärjätään muissa maissa. Siitä paskajengistä Lordi oli paras, vaikka onkin ärsyttävää lelumetallia.
Joten onnittelut vaan Lordille, jonka oletin ennen eilistä kisaa pääsevän sijoille 5-10. Itse Euroviisut on tv-katsojien lupamaksuilla kustannettua eurotrashia, ja siitä joko tykkää tai sitten ei. Yliampuvan kökköhuumorin ystävänä en häpeä tunnustaa, että minä kyllä tykkään