"Ainoastaan vastustaminen on tärkeää"-topic

279 posts, 14 pages, 61,474 views

pirpeli

Posts: 5,533

#141 • • pirpeli
Vastustan huumorintajuttomuutta, jääräpäisyyttä, yleistä järjetöntä kiirettä ja tyhmiä ihmisiä (ei tekemistä ÄÖ:n kanssa, vaan tilannetajuttomuuden).

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

äm

Posts: 2,376

#142 • • äm

pirpeli, 21.4.2006 14:26:
...ja tyhmiä ihmisiä (ei tekemistä ÄÖ:n kanssa, vaan tilannetajuttomuuden).



Vastustan ihmisiä, jotka kirjoittavat ÄÖ.

Kuten myös ihmisiä, jotka kirjoittavat päivämäärät muotoon 21.4


Ja koska täällä piti olla kovasti vastaan, eikä vaan huomauttaa tylsästi, niin lisätään pari ärräpäätä:

VOITTEKO NYT SAATANA OPPIA, ETTÄ SE KIRJOITETAAN ENSIN Ä JA SITTEN O NIINKUIN OSAMÄÄRÄ! EI OLE OLEMASSA MITÄÄN ÖSAMÄÄRÄÄ!

JA VITUN PÄIVÄMÄÄRIIN TULEE VITUN PISTE PERÄÄN! 21 PISTE 4 ON ERI ASIA KUIN KAHDESKYMMENESENSIMMÄINEN NELJÄTTÄ!

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

pirpeli

Posts: 5,533

#143 • • Edited pirpeli
Vastustan itseäni, koska kirjoitin älykkyysÖsamäärä. Kun kuitenkin tarkoitin älykkyysOsamäärää, joka itselläni ainakin Mensan testien mukaan on vain keskiverto.

Mut sä äm oot aina tosi ihana, niin saat anteeks, että vittuilet vahingosta.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Riku

Posts: 3,187

#144 • • Riku The Little Prince

andi--, 21.4.2006 13:00:
Vastustan salaatin ja muun vihreän syömistä, koska ne ovat ruoan ruokaa.

Mä vastustan tollasia idioottimaisia "tosimiesläppiä", jotka eivät ole edes pätkänkään vertaa hauskoja.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Jammailija

Posts: 3,224

#146 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

äm, 21.4.2006 15:11:
---
pirpeli, 21.4.2006 14:26:
...ja tyhmiä ihmisiä (ei tekemistä ÄÖ:n kanssa, vaan tilannetajuttomuuden).

---


Vastustan ihmisiä, jotka kirjoittavat ÄÖ.

Kuten myös ihmisiä, jotka kirjoittavat päivämäärät muotoon 21.4


Ja koska täällä piti olla kovasti vastaan, eikä vaan huomauttaa tylsästi, niin lisätään pari ärräpäätä:

VOITTEKO NYT SAATANA OPPIA, ETTÄ SE KIRJOITETAAN ENSIN Ä JA SITTEN O NIINKUIN OSAMÄÄRÄ! EI OLE OLEMASSA MITÄÄN ÖSAMÄÄRÄÄ!

JA VITUN PÄIVÄMÄÄRIIN TULEE VITUN PISTE PERÄÄN! 21 PISTE 4 ON ERI ASIA KUIN KAHDESKYMMENESENSIMMÄINEN NELJÄTTÄ!


Sä oot ehdottomasti äikän open lemppari!*joo*

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Verano

Posts: 4,649

#147 • • Verano Merituuli

pirpeli, 21.4.2006 15:15:
Mut sä äm oot aina tosi ihana



Vastustan sanan "aina" käyttöä tässä yhteydessä *nauru*
Verano

Posts: 4,649

#148 • • Verano Merituuli

domi, 21.4.2006 15:48:
Mä vastustan sitä, et tykkään teistä kaikista tasapuolisesti!



Mä vastustan sitä, ettet ole vieläkään kertonut mulle mitä suolatissi tarkoittaa! Kohta mun on mentävä tuonne muualle kysymään tyhmiä.
domi

Posts: 7,069

#149 • • domi Työn sankari.

Verano, 21.4.2006 15:55:
---
domi, 21.4.2006 15:48:
Mä vastustan sitä, et tykkään teistä kaikista tasapuolisesti!

---


Mä vastustan sitä, ettet ole vieläkään kertonut mulle mitä suolatissi tarkoittaa! Kohta mun on mentävä tuonne muualle kysymään tyhmiä.


Vastustan sitä, ettet ole tiiviimmin ottanut asiasta selvää. Olet siis: laiska.
Verano

Posts: 4,649

#150 • • Verano Merituuli

domi, 21.4.2006 15:55:
Vastustan sitä, ettet ole tiiviimmin ottanut asiasta selvää. Olet siis: laiska.



Lomalla aion vastustaa työntekoa.
Nectarine

Posts: 475

#152 • • Nectarine Rouva T

peepe, 20.4.2006 15:16:
Huh huh, vaatis varmaan vielä lisää hiljentymistä.



aina välil vetää hiljaseks miten joku _voi_ olla sellainen/toimia niinkuin toimii. (sellaisia kirosanoja ei olekkaan joilla sen voisi ilmaista, ilman kiroilua tunne välity tarpeeks hyvin *hmph*)
mua myös ärsyttää aivan suunnattmasti ihmiset (pässit) ,jotka rupee vineen heti kun joku on vahvasti jotain muuta kun ihqplurhali-mieltä asioista.
... seuraava joka edes leikillään kehtaa pyytää minua hiljentymään ko. aiheesta, tutustutan hänet edellä mainitsemaani hyvin epämiellyttävään suohirviöön. katsotaan sitten oletko vielä samaa mieltä *vink*

--
Prinsessa Ruusunen

peepe

Posts: 904

#153 • • peepe

Nectarine, 26.4.2006 12:20:
---
peepe, 20.4.2006 15:16:
Huh huh, vaatis varmaan vielä lisää hiljentymistä.

---


aina välil vetää hiljaseks miten joku _voi_ olla sellainen/toimia niinkuin toimii. (sellaisia kirosanoja ei olekkaan joilla sen voisi ilmaista, ilman kiroilua tunne välity tarpeeks hyvin *hmph*)
mua myös ärsyttää aivan suunnattmasti ihmiset (pässit) ,jotka rupee vineen heti kun joku on vahvasti jotain muuta kun ihqplurhali-mieltä asioista.
... seuraava joka edes leikillään kehtaa pyytää minua hiljentymään ko. aiheesta, tutustutan hänet edellä mainitsemaani hyvin epämiellyttävään suohirviöön. katsotaan sitten oletko vielä samaa mieltä *vink*



jaa no mun korvaan se kuulosti vaan karulta, mitä kirjoitit sun miesystävän lapsesta+sen äidistä.
Nectarine

Posts: 475

#154 • • Nectarine Rouva T

peepe, 26.4.2006 12:27:
jaa no mun korvaan se kuulosti vaan karulta, mitä kirjoitit sun miesystävän lapsesta+sen äidistä.


lapsesta ei ole mitään pahaa sanottavaa, hellyyttävämpää saa hakea! toisin, tää susiruma suohirviö vois kyl palaa roviolla tms. mut näähän nyt oli niit mielipideasioita joissa ei voi olla oikeassa *plur*

--
Prinsessa Ruusunen

Avernian

Posts: 7,451

#155 • • Avernian Kerettiläinen
Your Honor, I object !

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

siveys

Posts: 2,492

#156 • • siveys lovely

Karski,
Mä vastustan näkemystä, jonka mukaan
huonot biologiset vanhemmat olis se perimmäinen
sosiaalinen ongelma, ja biologisen vanhemmuuden
kontrolloiminen sen ratkaisu.


Vastustan sitä, että huonot biologiset vanhemmat eroteltaisiin huonoista adoption avulla lapsensa hankkineista vanhemmista!

Vastustan myös sitä, että joitakin sosiaalisia ongelmia vähätellään vertaamalla niitä "perimmäiseen sosiaaliseen ongelmaan", jota ei määritellä.

Vastustan myös sitä, että ylipäätään olisi olemassa sellaisia perimmäisiä sosiaalisia ongelmia, joita vastaan taistelevia ihmisiä ei kyettäisi hyvässä kodissa kasvattamaan.

Ja ennen kaikkea vastustan sitä, että kuviteltaisiin ihmisten olevan aikuisiällä kykeneväisiä omatoimisesti muovaamaan ajatusrakenteensa ja toimintansa tällaisia perimmäisiä sosiaalisia ongelmia ehkäisevään ja parantavaan suuntaan mikäli heidän vanhempansa ovat olleet ns. "saappaita", eivätkä ole antaneet näille ihmisille lapsuusiällä hyvää kasvualustaa, jossa kehittää loogisen, kriittisen ja empaattisen ajattelun pohjaa!
Karski

Posts: 6,049

#157 • • Edited Karski Pomon kätyri
Mä vastustan sitä että kaivetaan
väkisin absurdeja tulkintoja rivien
väleistä.

Mä vastustan epäkoherenttiuttakin.
Ja sitä että kun mua quotataan, niin
se quote ei liity hevon vitun vertaa
siihen mitä mä sanoin. *nauru*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Jusna666

Posts: 1,447

#158 • • Jusna666 Diablo
Vastustan 15-v jakis-teinejä, jotka kulkee itiksessä lastenvaunujen kanssa rööki suussa, toinen muksu tuloillaan mahassa ja lasten isästä ei ole tietoa tai se on vankilassa.
Näiden "naisten" olemukseen kuuluu myös räkiminen ja runsas vittu yms. sivistyssanojen käyttö.

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

Kauluspaita

Posts: 91

#159 • • Kauluspaita
Tätä tulisi ja paljon mutta tehdäänpä mallia kootut teokset.

Vastustan kaljupäisiä feministihippejä joilla on "kuole puutteeseen sika"-rintamerkki ja päällimmäinen tavoite naisten ylivalta.

Vastustan nykyistä tasa-arvokeskustelua johtuen sen yksipuolisuudesta.

Vastustan nykyistä asenneilmapiiriä koko tasa-arvokysymysten ympärillä.
Jos mtv:llä tulee musiikkivideo jossa nainen hakkaa koko videon ajan poikaystäväänsä, joka on ilmeisesti pettäny kyseistä tytteliä aiemmin ja nainen esitetään videon jälkeen elämän suurena sankarina on asiat päin vittua. Tehdäänpä sama toisin päin, musiikkivideo jossa mies pieksee tyttöystäväänsä 3-5min ei varmaankaan saisi erityisen positiivista mainetta yleisön keskuudessa.

Vastustan lehtijuttuja joissa puhutaan naisjohtajista. Johtaja kuin johtaja, sukupuolella ei väliä.

Vastustan vielä enemmän lehtijuttua jossa todetaan, että naisjohtajan arki on raskasta koska siihen kuuluu myös kotityöt ja lapset. Onneksi miesjohtajilla ei ikinä ole moisia ongelmia.

Vastustan ihan vitusti tasa-arvo kiintiöitä julkisissa laitoksissa, kuten eduskunnassa. Päätösvalta kenet kyseiseen laitokseen valitaan kuuluu äänestäjille, ei kiintiön määräämälle vähemmistöosuudelle. (Kiintiötä ei ole kylläkään vielä tähän päivään mennessä jouduttu soveltamaan, kiitos äänten tasaisesta jakautumisesta, mutta 30% vähemmistöosuus on totista totta.)

Vastustan henkeen ja vereen menettelytapaa, että avioeroissa lapset menevät lähestulkoon automaattisesti naiselle.


Vastustan ja hieman halveksun naisia jotka hakeutuvat tietoisesti huonopalkkaiselle alalle ja valittavat, että naisen euro on 0.80 senttiä. Pyytäköön lisää palkkaa perkele!

Vastustan myös jonkin verran asevelvollisuuden pakollisuutta vain miehille.

Tasa-arvon nimissä vastustan myös työnantajien huonoa suhtautumista äitiyteen sekä vanhoja sovinistisikoja joiden mielestä naiset eivät saisi edes äänestää.

Vastustan aivan vittuperkeleesti ihmisiä jotka hankaloittavat asoita ennakkoluulojensa perusteella vastakkaista sukupuolta kohtaan.

Ja selvennykseksi en siis vastusta millään muotoa absoluuttisen tasa-arvon toteutumista, olen sen suuri kannattaja. Mielestäni nyt ollaan vaan väärillä raiteilla.

ni.

Vastustan myös liiallista sanalaskujen käyttöä arkikielessä, kiituri mallisia(ne tavalliset) miesten alushousuja, juorulehtiä, PALATAAN ASTIALLE sanotaa, uhoamista, mustalaismallin silkkitakkeja muilla kuin mustalaisilla, humalaisia keskiän ylittäneitä, teekkareita(itsekin sellainen, mut onhan ne paskaa porukkaa), 1800-luvun brittiläistä nyrkkeilyä, suomirokkia, koiran hajua, parkkipaikalla skeittaavia rumia teinejä, amis skinejä, pikkupaikkakuntia, harjaamattomia hampaita, kauppojen aukioloaikoja, bussikuskeja jotka ei morjesta vaikka niitä moikkaa, taloyhtiökivaa kuten pikkujoulut yms, yli 20 vee jätkiä joilla kasvaa parta mutta sitä ei ole IKINÄ ajettu joten niiden naama on kauttaaltaan amisviiksen peitossa, näkkileipiä koska ne murustelee liikaa, ihmisiä jotka käyttää "ei mua kiinnosta"-lausahdusta aina kun he eivät ymmärrä, venyneitä t-paitoja, takaperin kuperkeikkkoja, sitä kun on liian pitkät puntit ja farkut hajoo kantapään kohdalta sen takia, laiskuutta että ei jaksa lyhentää farkkuja,
Yleisönosastojen tekstiviesti palstoja(vittu, jos on asiaa niin täytyisi sen julki tuomiseksi nähdä sen verran vaivaa että joutuu kirjeen kirjoittamaan. Ehkä sitä omaa mahtavaa ideaa tulee siinä harkittua useampaankin otteeseen ja se ei välttämättä osoittaudu aina niin loistavaksi. Tekstiviestin lähettäminen no vaan liian helppoa, joten lehtiin lähetellään asioita jotka eivat ole totta tai ovat täyttä paskaa huomattavasti entistä enemmän. Sitten medialukutaidottomat mokkulat ottavat ne todesta ja äänestävät ensi vaaleissa vasemmmistoliittoa tai tonihalmetta :D)

Lopuksi vastustan vähän jääkiekon morkkaamista junttilajiksi. Vaikka se Timo Jutila selostamossa ei aina annakaan sitä parasta mahdollista kuvaa eikä hampaaton kärppien vasen laita osaa oikeen puhua tv-haastattelussa, on se silti lajina vallan mainio ja harvinaisen mukava pelattava.

*piis*

--
-Taistelu rauhan puolesta on samaa kuin naiminen neitsyyden puolesta-

Kauluspaita

Posts: 91

#160 • • Kauluspaita

äm, 20.4.2006 11:56:
---
Jone, 19.4.2006 15:12:
Mutta perkelens, tämä topic on nyt olemassa tasan sitä varten että täällä saa itse kukin nillittää sydämensä kyllyydestä eikä argumenttien taso ole olenkaan tärkeää. On aivan sama mitä ja ketä vastustaa - pääasia että vastustaa kovaäänisesti.

---


Annetaas sitten mennä!

Olen äärimmäisen suivaantunut siitä, millaiset ihmiset hankkivat lapsia. Millaisten ihmisten ANNETAAN hankkia lapsia.

Miten voi olla mahdollista, että ihmiset, jotka eivät osaa huolehtia itsestään, tekevät pieniä lisäihmisiä? Miksi heidän annetaan tehdä niin?

"Yritin itsaria viime viikon loppuna, mut nyt mun kulta lopetti huumeiden käytön ja lupas rakastaa mua aina ja mamma anto meille 50 egee ku mun käsi katkes ja mun mielen terveys lääkkeetkin tuntuu purevan ja mä en oo yhtää hakannu päätäni seinää enää ja meille tulee vauvva!!!"


Ei niinkun jumalauta sanon minä.


Tämä on se topikki, jossa teillä kenelläkään ei ole valtaa tulla itkemään, että miten sä voit sanoa jotain tollasta ja vaatimaan multa selitystä, että millä perusteella sitten pitäisi valita, kuka saa tehdä lapsia, ja kuka sen muka päättäis ja itkuparkuvinkuvonku.

Lohdutukseksi teille, jotka haaveilette esittävänne näitä lisäkysymyksiä: en tiedä, kuka sen valinnan tekisi ja en tiedä, millä perusteella. En ole vaivautunut suunnittelemaan asiaa niin pitkälle, koska oletan, että kohtaisin vastustusta ylemmillä tasoilla, jos esittelisin asiani heille. En siis esittele, enkä perustele teille enempää.

Kerron vaan, että on se nyt perkele, että iloisesti katsellaan vierestä, kun vajaaälyiset lisääntyy.

Miehistä en ole niinkään huolissani. On monta esimerkkiä miehistä, jotka on vitun vajakkeja ja sekopäisiä, mutta lapsen synnyttyä tasoittuvat. Ja jos eivät, niin helvetti, helppohan niistä äijistä on eroon päästä.

Mutta äidit.

Äitiin pieni lapsi luottaa ihan jo vaistojensa pohjalta. Ei se tiedä, että se äiti, jota se suuresti tarvitsee, on vetänyt 10 kaljaa ennen imettämistä tai yrittänyt itsemurhaa päiväunien aikana.

Lapsi tarvitsee normaalin, täysipäisen äidin. Ei mitään huumehörhöä, alkoholistia, mielisairasta, liikalihavaa tai saapasta.

Kyllä. Liikalihava äiti on riski lapsilleen. Katsokaa (lähes) ketä tahansa porsasta äitiä ja verratkaa lapseen. Ihan samat piirteet näkyy jo parivuotiaissa lapsissa. Yleensä näihin perheisin törmää McDonald'sissa.
Äiti opettaa ruokatapansa lapselleen ja aiheuttaa aivan mielivaltaisesti terveydellisiä vaaroja päätöskyvyttömälle lapselleen.

Saappaus on sitten jo ihan oma lukunsa. Kouluttamattomat ihmiset lisääntyvät kuin kanit. Kouluttautuneet kehittävät uraansa ja harkitsevat raskautumisensa tarkkaan.
Luin kerran jotain mikä-lie mammapalstaa kaverini kehotuksesta ja itku meinasi päästä. Siellä kysellään ihan tosissaan aivan uskomattomia asioita! En edes jaksa avautua niistä sen tarkemmin.
Jotain on kuitenkin helvetin raskaasti vialla, jos äiti ei tiedä perusasioita lapsensa tai itsensä anatomiasta, tarpeista tai ylipäänsä mistään!

Mitä tapahtuu tulevaisuudessa, kun nämä nykyiset tyhmät* ihmiset lisääntyvät keskenään? (Ihminenhän yleensä löytää aina kaltaisensa.) Ei tarvita montakaan sukupolvea, kun näiden tyhmien lapset ovat pariutuneet keskenään ja lisääntyneet taas vähän. Sori vaan, mutta idiooteista vahemmista ei ole odotettavissa kauhean järkeviä lapsia kuin täysin poikkeustapauksissa. Tyhmät siis lisääntyvät, lisääntyvät ja lisääntyvät.

* Tyhmä ihminen ei ole välttämättä kouluttautumaton, kuten sanoin aiemmin. Moni meistä tuntee varmasti ihan henkilökohtaisestikin ihmisiä, jotka on turhauttavan tyhmiä koulutuksesta huolimatta. Koulutuksella saa vaan helposti mitattua sitä yleistä sivistystä.
Vertaa:
"Olen lukenut itselleni ammatin."
"Emmä mihkää vitun lukioo vittu menny ku ei siel oo mulle mitää kiinnostavaa, mä haluun rassata autoi tai sit mä muutan johonki kommuunii ja teen muovailuvahasta jäniksii ja myyn niitä sokeille tai rupeen hifkin tsiirliideriks, mut eka mä kuitenki suurennutan mun tissit ja sit hankin lapsen ja puen sen rokkivaatteisiin."


Sanon vaan, että on se nyt saatana ja pari muuta pyhää kaveria, ettei kukaan kontrolloi sitä, ketkä ryhtyvät vanhemmiksi!




Kyllähän se on totuus ollut aina, että kun kusipäät lisääntyy ei siittä hyvää seuraa. Vastustan sitä, että suomessa ei ole valvontajärjestelmää joka olisi kohtuuttoman kallis ja mahdoton toteuttaa, mutta valvoisi kuinka vahemmat kasvattavat lastaan. Jos ei homma pelaa niin tatti kiertoon, kyllä sen ehkä joku adoptoi. Vastustan myös sitä, että toiset uskovat kusipäisyyden siityvän geeneissä. Kyllä se on enemmänkin kasvatuksen suoma etu.
Vastustan myös vauvoja koska ne sotkevat syödessään ja nauramatta paskovat housuihinsa.

--
-Taistelu rauhan puolesta on samaa kuin naiminen neitsyyden puolesta-