"Ainoastaan vastustaminen on tärkeää"-topic

279 posts, 14 pages, 61,144 views

Jone

Posts: 8,258

#1 • • Jone Archibald Haddock
Suurin osa meistä on varmaan törmännyt siihen kuinka webbiforumien keskusteluissa tunteet kuumenevat ja asian eri osapuolet ovat henkeen ja vereen jonkun asian puolesta tai sitä vastaan. Loppupeleissä argumenteissa ei välttämättä enää ole mitään järkeä ja koko keskustelussa mitään mieltä. Se on usein jopa harmillista.

Mutta perkelens, tämä topic on nyt olemassa tasan sitä varten että täällä saa itse kukin nillittää sydämensä kyllyydestä eikä argumenttien taso ole olenkaan tärkeää. On aivan sama mitä ja ketä vastustaa - pääasia että vastustaa kovaäänisesti.

Itse vastustan pussirottia. Jopa on eläimellä helvetin tyhmä nimi. Kukahan idiootti senkin on keksinyt?
Dementation

Posts: 2,892

#3 • • Dementation wednesday?
"We must dissent!"

Vastustan tän topikin lukitsemista jo etukäteen ja sit vastustan armeijaa ja nälänhätää ja karvojen kasvua ja typeriä ihmisiä. Aion myös vastustaa vielä lisää asioita, kunhan ehdin.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Jone

Posts: 8,258

#4 • • Jone Archibald Haddock

T-mu, 19.4.2006 15:13:
no joo ompa taas vitun turha topic

ehdotan *lukko*



No voi elämän kevät. Keksi itse parempi jos oot kerran niin helvetin nokkela. Just tollaisten paukapäiden olemassaolo todistaa tän topicin tarpeellisuuden.

Vastustan sun ja puollan tän topicin olemassaoloa.
Timce

Posts: 5,381

#7 • • Timce
Hassu sanaleikki:

Viimeinen Sana is the Word!

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Jone

Posts: 8,258

#10 • • Jone Archibald Haddock

T-mu, 19.4.2006 15:16:
Perusteluja?

Mistä tiedät että sen nimen keksijä oli idiootti?

Jotain lähteitä ja faktoja pöytään



Mä en tiedä faktaksi, että "pussirotta"-nimen ko. jyrsijälle keksinyt henkilö oli idiootti, eli siis ihminen, jonka älyykkyysosamäärä on alle tietyn pistemäärän (jota en voi varmistaa, koska Wikipedia on alhaalla). Musta vaan tuntuu siltä. Musta tuntuu myös että "pussirotta" olis parempi nimitys sulle kuin sille jyrsijälajille, jonka nimittelyä vastustan lajin itsensä vastustamisen lisäksi.
T-mu

Posts: 2,980

#11 • • Edited T-mu Läskimooses

Jone, 19.4.2006 15:22:
Mä en tiedä faktaksi, että "pussirotta"-nimen ko. jyrsijälle keksinyt henkilö oli idiootti, eli siis ihminen, jonka älyykkyysosamäärä on alle tietyn pistemäärän



ÄO 90 saatanan palikka


(jota en voi varmistaa, koska Wikipedia on alhaalla).



Wikipedia on kommareitten juonia ja näinollen antaa kyseenalaista tietoa


Musta vaan tuntuu siltä. Musta tuntuu myös että "pussirotta" olis parempi nimitys sulle kuin sille jyrsijälajille, jonka nimittelyä vastustan lajin itsensä vastustamisen lisäksi.



Menee aika henkilökohtaseks. Jos haluut sotaa ni täältä alkaa pesee
Jone

Posts: 8,258

#12 • • Edited Jone Archibald Haddock

T-mu, 19.4.2006 15:24:
ÄO 90 saatanan palikka



Ehkä palikka, mutta en niin tyhmä että olisin väittänyt tietäväni jotain mitä en tiedä.


id·i·ot (d-t)
n.
A person of profound mental retardation having a mental age below three years and generally being unable to learn connected speech or guard against common dangers. The term belongs to a classification system no longer in use and is now considered offensive.


Et diu-diu vaan sinne Lahteen, nii.

T-mu, 19.4.2006 15:24:
Wikipedia on kokmmareitten juonia



Mitä vikaa kommareissa, eiku sori "kokmmareissa", nyt sit muka on ja koitatko sä sanoa et mä oon muka kokmmari?

T-mu, 19.4.2006 15:24:
Menee aika henkilökohtaseks. Jos haluut sotaa ni täältä alkaa pesee



Anna tulla vaan, mut älä satuta itseäsi prosessissa.
T-mu

Posts: 2,980

#14 • • T-mu Läskimooses

Jone, 19.4.2006 15:30:
Et diu-diu vaan sinne Lahteen, nii.



Mielummin Lahti ku KERAVA.


Mitä vikaa kommareissa, eiku sori "kokmmareissa", nyt sit muka on ja koitatko sä sanoa et mä oon muka kokmmari?



Mä luulen että sä ja sun kätyrit pyöritättte koko suomen kokmmarininjojen kattojärjestöä, ei hätää siat on sun ovellas ihan pian.
Jone

Posts: 8,258

#15 • • Jone Archibald Haddock

Individual, 19.4.2006 15:32:
Mä olen useimmiten eri mieltä kaikesta. Että repikää siitä.



Vastustan ja halveksun jyrkästi paremmuudentuntoasi. Kuka säki niinq luulet oikein olevasi?
Jone

Posts: 8,258

#16 • • Jone Archibald Haddock

T-mu, 19.4.2006 15:34:
Mä luulen että sä ja sun kätyrit pyöritättte koko suomen kokmmarininjojen kattojärjestöä, ei hätää siat on sun ovellas ihan pian.



Sanoo Suomen lievästi ylipainoisten dyslektikko-alkoholistien katto- ja porttikongijärjestön puheenjohtaja. Eittämättä siat on ihan just mun ovella jos te ootte tulossa käymään, jota kyllä vastustan.

Otatko kahviisi sokeria ja/tai maitoa? Kysyn et tiedän mitä olla tarjoamatta.
Android

Posts: 3,908

#17 • • Edited Android
Vastustan (turhaa) yksityisautoilua Helsingissä. Vastustan turkistarhausta. Vastustan Yhdysvaltain hyökkäystä Irakiin. Vastustan uhanalaisten eläimien tappamista.

Ja mua vituttaa Donald Rumsfeld. Tyyppi, joka mahdollisesti on Bushiakin suurempi älykääpiö. Vastustan sellaista ihmiskunnan alinta idiotimsia mitä koko Bushin hallinto edustaa. Haistakaa vittu ja painukaa helvettiin.
phear

Posts: 804

#18 • • phear <X>
Vastustan puolustautumista. Obey!
Verano

Posts: 4,649

#20 • • Verano Merituuli
Ehanaa, tän topikin ansiosta voidaan olla kaikissa muissa topikeissa vaan *piis* and *plur*