"Ainoastaan vastustaminen on tärkeää"-topic

279 posts, 14 pages, 61,476 views

Jone

Posts: 8,258

#21 • • Jone Archibald Haddock

T-mu, 19.4.2006 15:41:
JUMALAUTA!

tää on kunnianloukkaus! tää ei jää tähän! Raastuvassa nähdään.



Olkinukke ja Ad hoc.
Anselmi

Posts: 2,578

#22 • • Anselmi And sell me
Mä vastustan kiusausta*hymy*

--
sen pituinen se

kakku111

Posts: 146

#25 • • kakku111 pikku pioneeri
mä vastustan niitä jotka kyseenalaistaa minun sanomisiani ja takertuu kirjoitusvirheisiin.NI! vastustan myös lintuinfluessa kohua, se ärsyttää minua suunnattomasti*toktok*

--
Sinä kysyit:
Kuka on karoliina?

Oraakkeli vastasi:
Joku omituinen hiihtelijä.

Avatar
#26 • • Galadhan Guest
Vastustan turhaa vastustamista.
Individual

Posts: 10,942

#27 • • Individual HYPNO!

kakku111, 19.4.2006 15:55:
mä vastustan niitä jotka kyseenalaistaa minun sanomisiani ja takertuu kirjoitusvirheisiin.NI! vastustan myös lintuinfluessa kohua, se ärsyttää minua suunnattomasti*toktok*


Eiks "lintuinfluenssa kohu" ole yhdyssana? Lintuinfluenssakohu. Näin ikkääs.
Jone

Posts: 8,258

#28 • • Jone Archibald Haddock

Verano, 19.4.2006 15:51:
Vastustan sitä, ettei kunnianloukkauksista oteta vastuuta.



---
Verano, 19.4.2006 15:19:
---
Jone, 19.4.2006 15:12:
Itse vastustan pussirottia. Jopa on eläimellä helvetin tyhmä nimi. Kukahan idiootti senkin on keksinyt?

---


Vastustan henkilökohtaisuuksiin menemistä.

---



Vastusta vaan mut minkäs voit, lälläslää!

Mun on sitäpaitsi kurjaa että tuut pilaamaan ihan hyvää pahantuulista keskustelua koittamalla repeilyttää jengiä aivan kesken kaiken. Mikähän sunkin motiivis ton tekemiseen oli ja kenen etu? Kysynpähän vaan.
%

Posts: 568

#29 • • %
Mä vastustan perintöveroa, ensin maksat palkastasi sen 50% veroa ja kun kuolet maksat vielä toiset 50% veroa, jotta voit lahjoittaa omaisuutesi esim. kodittomien pussirottien hyväksi. Prkl.

Mä vastustan sitä, että jotkut joutuu oleen intissä yli 6 kk vaikka ei haluais ja toiset saa olla vaan sen 6 kk. Prkl.

Mä vastustan tätä perkeleen eurooppalaista kapitalistista järjestelmään, jonka mukaan kaikkien olis oltava niin perkeleen tehokkaita ja valmistuttava 2 vuodessa akateemisista laitoksista ja uhrattava sielunsa ja elämänsä jollekkin korporaatiolle mahdollisimman nopeasti, jotta valtio saisi mahdollisimman paljon verotuloja ja näin Suomessa olisi kaikki hyvin. Prkl.

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

Occu

Posts: 2,528

#30 • • Occu
Hyvin alko tämänkin topicin taival bittiavaruudessa nimeltä klubitus :DD

Ei voi muuta kuin hymyillä! :D

--
..::MOI::..

Jone

Posts: 8,258

#31 • • Jone Archibald Haddock

Galadhan, 19.4.2006 15:58:
Vastustan turhaa vastustamista.



Mä vastustan vastustamisen väittämistä turhaksi. Kunnes toisin osoitetaan on vastustaminen pelkästään vastustamisen itsensä vuoksi mun kirjoissani suurinta parhautta.

Viva la resistancé!
phear

Posts: 804

#32 • • phear <X>

T-mu, 19.4.2006 15:34:
koko suomen kokmmarininjojen kattojärjestöä, ei hätää siat on sun ovellas ihan pian.



Mun muistaakseni tästä olikin jo "sioilla" jokin organisaatiokaavion poikanen piirrettynä joskus. *pahis*

Sitä vastustettiin.
liikkuva muna

Posts: 2,652

#33 • • liikkuva muna an egg on the move
Mä vastustan tota Elisan vitun ärsyttävää lätkähuutoflässiperseilyä. Ylivoimasesti ärsyttävin banneri ikinä. Ainakin toistaseks pyörii vielä iltalehden sivuilla oikeassa yläkulmassa.

Jos toi mainos ei katoa viikon sisällä, vaihdan liittymää. En tollasten munahuorien paskamainontaa rahota SAATANA! VITTU! HUORA!
henkka

Posts: 4,973

#34 • • Edited henkka

Jone,
Sanoo Suomen lievästi ylipainoisten dyslektikko-alkoholistien katto- ja porttikongijärjestön puheenjohtaja. Eittämättä siat on ihan just mun ovella jos te ootte tulossa käymään, jota kyllä vastustan.

Otatko kahviisi sokeria ja/tai maitoa? Kysyn et tiedän mitä olla tarjoamatta.



Vastan nimimekrin T-mu yhdistamista (etenknin viittaamista puheenjohtajana) moniongelmaisten järjestomme.
kakku111

Posts: 146

#35 • • kakku111 pikku pioneeri

Individual, 19.4.2006 15:59:
---
kakku111, 19.4.2006 15:55:
mä vastustan niitä jotka kyseenalaistaa minun sanomisiani ja takertuu kirjoitusvirheisiin.NI! vastustan myös lintuinfluessa kohua, se ärsyttää minua suunnattomasti*toktok*

---

Eiks "lintuinfluenssa kohu" ole yhdyssana? Lintuinfluenssakohu. Näin ikkääs.



vastustan tuollaista huomauttelua*dissaa*

--
Sinä kysyit:
Kuka on karoliina?

Oraakkeli vastasi:
Joku omituinen hiihtelijä.

MiMoSa

Posts: 1,664

#37 • • MiMoSa
Vastustan kokeita ja läksyjä!*dissaa*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Dementation

Posts: 2,892

#38 • • Dementation wednesday?
Mä vastustan nyt kyllä sitä että ihmiset huomauttelee toisten keskusteluihin vanhoilla omilla henkilökohtaisuuksilla ja pahoittaa toisen mielen kertomalla toiselle että toinen on tehnyt tätä ja sitä pahaa ja tekee aina vaan... Vastustan siis tiedon pihtaamista ja jälkikäteen aiheetta käyttöä.

*dissaa*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Dementation

Posts: 2,892

#39 • • Dementation wednesday?
Vastustan myös sitä ettei kukaan ole soittanut mulle ja pyytänyt joskus vaikka kahville tai jotain vaikka mun numero on ollut tuolla tomon privanumeron herutustopikissa jo vaikka kuinka ja kauan. Vastustan siis kaikkien ko. privatopikissa olevien makua ja/tai aloitekykyä.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Jutu

Posts: 3,054

#40 • • Jutu Blondi

Verano, 19.4.2006 15:45:
Ehanaa, tän topikin ansiosta voidaan olla kaikissa muissa topikeissa vaan *piis* and *plur*


Mä vastustan *plur*in käyttöä.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.