"Ainoastaan vastustaminen on tärkeää"-topic

279 posts, 14 pages, 61,471 views

MiMoSa

Posts: 1,664

#201 • • MiMoSa
Vastustan maanantaita!*igor*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

devisss

Posts: 345

#202 • • devisss superhero.
Vastustan tulevaa tiistaita.
Vastustan myös lapsellisia ihmisiä, jotka vetää työasiat henkilökohtaselle tasolle.

--
if i was dressed in my best defenses
would you agree to meet me for coffee?

enkeliina

Posts: 169

#203 • • enkeliina kiksurinsessa
Vastustan töitä.
Ja sitä, että täältä ei voi ikinä olla pois.
Ei edes kipeänä. Koska tänne ei saada tuuraajaa.
Ja vastustan pomoja, joilla asiat on aina "työn alla"
eli mitkään työntekijöiden tarpeet ja toiveet eivät
toteudu, eivät ainakaan ajallaan. *dissaa*

--
Sinä kysyit: Mitä kiksu on?
Oraakkeli vastasi: Rakkautta.

Avatar
#204 • • Hexe Guest

enkeliina, 2.5.2006 12:16:
Vastustan töitä.
Ja sitä, että täältä ei voi ikinä olla pois.
Ei edes kipeänä. Koska tänne ei saada tuuraajaa.
Ja vastustan pomoja, joilla asiat on aina "työn alla"
eli mitkään työntekijöiden tarpeet ja toiveet eivät
toteudu, eivät ainakaan ajallaan. *dissaa*


Työnteko on vaan yksi hermostuneisuuden muoto :D
Dementation

Posts: 2,892

#205 • • Dementation wednesday?
Vastustan sitä että perustellaan asioita topikissa jossa pitäisi vastustaa eikä perustella!

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Jone

Posts: 8,258

#206 • • Edited Jone Archibald Haddock
"Vapun mielenosoitukset"-topicista:

hallucinogen, 2.5.2006 12:07:
Ja näin se pitää ollakkin, poliisin sana on laki, piste. Sitä on turha kenellekään alkaa uikuttaa, että poliisi on fasistisika jos ei tee niinkuin pyydetään vaan alkaa rähiseen vastaan ja samalla saa pienen mustelman.



Vastustan näin sanomista, koska se osoittaa mun mielestäni tyhmyyttä ja täydellistä kritiikittömyyttä yhteiskunnan ylläpitävän koneiston tätä osaa kohtaan.

-

Dementation, 2.5.2006 12:27:
Vastustan sitä että perustellaan asioita topikissa jossa pitäisi vastustaa eikä perustella!



Ei kukaan ole sanonut ettei täällä saisi perustella asioita - sitä ei vaan edellytetä.
Caro²

Posts: 5,301

#207 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2
Vastustan topikin alkuperäisen idean hienovaraista muokkaamista vastustamisen mahdollisuuksien kasvattamiseksi

Jone, 19.4.2006 15:12:...saa itse kukin nillittää sydämensä kyllyydestä eikä argumenttien taso ole olenkaan tärkeää.



Argumenttien esittämistä ei ollut kielletty *hihu*
EDIT: Itseasiassa ensimmäisestä viestistä selviää, että argumentteja voi hyvinkin olla - mutta niiden tason ei tarvi olla kovinkaan korkea *hihu*
Dementation

Posts: 2,892

#208 • • Edited Dementation wednesday?

Jone, 2.5.2006 12:29:
Ei kukaan ole sanonut ettei täällä saisi perustella asioita - sitä ei vaan edellytetä.


Caro², 2.5.2006 12:30:
Argumenttien esittämistä ei ollut kielletty *hihu*



En mä niin väittänytkään mutta vastustan silti.

EDIT: Quote-muutos

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Dementation

Posts: 2,892

#210 • • Dementation wednesday?

Caro², 2.5.2006 12:32:
Vastustan haisevia vieraita



Mä vastustan sitä että ne vielä yrittää roikkua kiinni vaikka niille on jo kerrottu että ne haisee pahalle.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Jusna666

Posts: 1,447

#211 • • Edited Jusna666 Diablo

Hansu, 29.4.2006 19:57:

Joten jos sinä et käytä kirjaston palveluja vastustat sitä? Vastustatko samoin esim. päivähoitoa, koska juuri sinä et sitä käytä?



Kyllä.. samoin terveyspalveluita (käyny lääkäris joskus ala-asteel viimeks), kehitysapua, kirkkoja...
Teiden ylläpito on niitä harvempia asioita joita en vastusta.
(Tosin tieliikennelaki on ihan vitun syvältä)

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

Riku

Posts: 3,187

#212 • • Riku The Little Prince

Jone, 2.5.2006 12:29:
"Vapun mielenosoitukset"-topicista:

---
hallucinogen, 2.5.2006 12:07:
Ja näin se pitää ollakkin, poliisin sana on laki, piste. Sitä on turha kenellekään alkaa uikuttaa, että poliisi on fasistisika jos ei tee niinkuin pyydetään vaan alkaa rähiseen vastaan ja samalla saa pienen mustelman.

---

Vastustan näin sanomista, koska se osoittaa mun mielestäni tyhmyyttä ja täydellistä kritiikittömyyttä yhteiskunnan ylläpitävän koneiston tätä osaa kohtaan.

Kuten tuli jostain luettua, niin olisi vaan ihmiset ajatelleet noin kun 60% Suomen miesväestöstä jätti ilmaantumatta tsaarin armeijan kutsuntoihin aikoinaan. If the power ain't right, fight it.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

domi

Posts: 7,069

#213 • • domi Työn sankari.
Vastustan auringonpaistetta, mitä on kestänyt liian monta päivää putkeen.
siveys

Posts: 2,492

#214 • • siveys lovely

domi, 9.5.2006 00:49:
Vastustan auringonpaistetta, mitä on kestänyt liian monta päivää putkeen.


Niin.. Varsinkin kun se tarkoittaa sitä, että sitten kun meillä kaikilla on lomaa, sataa kaatamalla kun ne kesän ainoat aurinkoiset päivät "meni jo!" :)
äm

Posts: 2,376

#215 • • äm
Vastustan pakkoa tavata sukulaisia.

Siitä asti, kun mulla on ollut omia mielipiteitä, olen vastustanut sukulaisten tapaamista. Jo 6-vuotiaana olin sitä mieltä, että jonkun käsittämättömän kaukaisen sukulaisen 50-vuotisjuhlat oli paskat ja lähdin pihalle keinumaan.

Varsinkin, kun ihmiset suunnittelevat häitä, tuntuu heidän suurimpiin ongelmiinsa kuuluvan mietintä siitä, ketkä sukulaiset voi tai jopa uskaltaa jättää kutsumatta.
Kun isällä on 3 veljeä ja äidillä 5 siskoa, kaikilla puolisot ja 2 lasta, joista osalla jo omiakin, kutsuttavien lukumäärä nousee nopeasti aivan käsittämättömäksi.

Sitten tuskaillaan, että suuttuuko Erkki-setä, jos sitä ei kutsu. Voiko Pekka-enon entisen vaimon jättää kutsumatta? Entä nykyisen vaimon lapset entisestä liitosta?

Vastustan sitä, että sukulaisten joukosta ei saisi muka tehdä valintoja.
Harva kutsuu koko ystävä- tai työporukkaakaan. Karsintaa hyväksytään tehtävän kaikissa muissa joukoissa paitsi sukulaisissa.

Vastustan sitä, että sukulaisiaan ei saa valita.
Sille ei kuitenkaan mahda oikein mitään, joten totta hitossa ihmiselle on annettava oikeus valita porukasta omat lempparinsa!
Jos sattuu tykkäämään Liisa-tädin huumorista, Liisa on todellakin syytä kutsua.
Jos Einari-sedän mursuviikset ja piipunhajuinen hengitys ei kiinnosta, niin VITTUUN EINARI!

Vastustan sitä, että vanhemmat sukulaiset järkyttyvät ytimiään myöten siitä, että joku nuoremman polven edustaja uskaltaa sanoa, ettei pidä kaikista, eikä aio heitä myöskään vapaaehtoisesti katsella. Että sitten on niinkun paska ihminen.

Kaikki seniilit on itse aina kutsuneet kaikki, koska "se kuuluu tapoihin". Tekopyhät paskat, sanon minä.
Turha väittää, etteivätkö hekin olisi joskus (ainakin salaa päässään) toivoneet, että joku tietty henkilö ei pääsisi paikalle. Että sille tulisi joku ylitsepääsemätön este.

Vittujako se on mun moka, että ihmiset on vuosikymmenestä toiseen jatkaneet tuota "se kuuluu tapoihin" -perinnettä ja totuttaneet ihmiset siihen, että ne miettivät kotikoloissaan, että "jaa, sehän täyttääpi serkun isoisän veljen eks-vaimo Pirkitta kohta viiskytä vuotta, jotta sehän on ilimasten viinojen ja voeleipäkaakun aika!"

Vittu, mun kakkuja ei tuu syömään ykskään sukulainen, joka on vuosien saatossa päässyt "mulkut sukulaiset, joista en pidä" -listalle.

Vastustan sitä, että on muka pakko ajatella ja murehtia, että kuka suuttuu, jos uskaltautuu poikkeamaan perinteistä. Helvetti, siellähän sitten itkevät. Jos ei olla muuten nähty neljään vuoteen Pertti-ukin hautajaisten jälkeen, miksi hitossa pitäisi kutsua johonkin omiin juhliinsa?

Onhan se niinkin, että joskus jostain sukulaisesta voi oikeasti tykätä ja sen kanssa voi viettää vapaaehtoisesti aikaa, mutta VASTUSTAN (jos ei ole jo tullut selväksi :) sitä, että aikaa pitäisi viettää myös niiden kanssa, joiden kanssa ei IKINÄ olisi tekemisissä, jos eivät olisi sukua.

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

josbe

Posts: 1,982

#216 • • josbe suomalainen juhlakinkku
Vastustan sitä, etten saisi tuntea yhteenkuuluvuutta sukulaisteni kanssa. *pepsodent*
äm

Posts: 2,376

#217 • • äm

Tontsis, 18.5.2006 13:50:

Entäs sit nää avec-kutsut tuntemattomien ihmisten häihin? Jos sut kutsutaan poikaystäväs avecina pariskunnan häihin, joista et ole tavannut kumpaakaan koskaan tai vaikka sitten toisen jossain kesähuvilan takapihalla kerran, niin hypitkö riemusta kattoon, että "HÄÄT IHANAA!"? *pepsodent*



a) mun ei tarvii (varsinkaan tän viestin jälkeen *tirsk*) murehtia, että mut kutsuttais muka ikinä mihinkään.

b) en hämmästyisi, jos kutsun nähdessäni sanoisin ääneen: "keitäs vittuja nää on?"


Voihan sinne mennä juomaan viinat, haukkumaan morsianta lihavaksi ja jutella sulhasen äidille, että "juu, mähän ton sun poikas tapasin sillon -99 Rodoksella ja mulla on kotona sellanen syksyllä kouluun menevä vekara. Oon vähän sellasen kuvan saanu, ettei toi morsian taida siitä tietääkään, mitäs mamma sanot, pitäsköhän kertoa?" [kilistää lasia ja nousta seisomaan].

Oppisivat ehkä olemaan kutsumatta vääriä ihmisiä :)


*tirsk*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Nacu

Posts: 1,293

#218 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside

Tontsis
Entäs sit nää avec-kutsut tuntemattomien ihmisten häihin? Jos sut kutsutaan poikaystäväs avecina pariskunnan häihin, joista et ole tavannut kumpaakaan koskaan tai vaikka sitten toisen jossain kesähuvilan takapihalla kerran, niin hypitkö riemusta kattoon, että "HÄÄT IHANAA!"? *pepsodent*



Tulitko ajatelleeksi, että tuollaisissa tilaisuuksissa on hyvä mahdollisuus tutustua uusiin ihmisiin. Sellasiin, ketkä ovat sinun seuralaisellesi hyvinkin tärkeitä ja joihin hän saattaa jopa toivoa sinun tutustuvan. Ihan vaan sillä, että voisi niitä ihmisiä jopa nähtäillä jatkossakin? Siis tietty muitakin kuin hääparia. Koska eiköhän siellä ole muitakin kaverisi kavereita, joita et ole koskaan ennen tavannut...

Mutta täällä kun vastustaminen on tärkeintä, niin minä puolestani vastustan ennakkoluuloja ja nihkeilyä.

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

Sunflower

Posts: 363

#219 • • Sunflower
äm ja Tontsis: Allekirjoitan teidän viestit lähes täysin.

Vastustan pakkoa pitää isoja kemuja.

Ei kaikki naisetkaan halua prinsessahäitä, maksaa moisista monen ulkomaanmatkan verran, pukeutua hepeneisiin ja tehdä järjestelyjä noin vuoden ajan. Tänä päivänä liian moni tuntuu haluavan isoja häitä, eikä niinkään sitä avioliittoa ja tuo on mielestäni lähinnä naurettavaa.

Kaikkia nimipäiviä ja syntymäpäiviä ei ole edes tarpeen muistaa. Jos perheessä on esim. neljä ihmistä on typerää tehdä joka samperin juhlasta niin iso juttu, että sinne täytyy raahautua koko suvun perheineen. Tuottaa vaikeuksia muistaa jo oman porukan syntymä-/nimipäivät, joten ei kai kukaan voi oikeasti loukkaantua siitä, ettei nyt satu muistamaan jotain kumminkaiman nimipäivää?

Hautajaisia. Ihmiset, jotka eivät olleet välttämättä pätkääkään kiinnostuneita vainajasta hänen eläessään, kilpaa kehuvat miten loistava ihminen hän oli. Voi oksennus. Tulee oikeasti paha olo. Ja se, ettei vainajasta koskaan missään tilanteessa saisi sanoa mitään pahaa. Vaikka joku ihminen olisi tehnyt elämästäsi helvettiä, ei hänestä kuoltuaan saisi sanoa kuin positiivisia asioita.

Hautoja. Valitettavasti nämä muistopaikat tulevat usein suvun taistelun kohteiksi. Kuka hoitaa ja mitä ja kuka vie minkäkin kukan. Voi blääh. Eikö ihmiset keksi muuta tappelun aihetta??
josbe

Posts: 1,982

#220 • • josbe suomalainen juhlakinkku
Vastustan typerää ja epäloogista ajattelutapaa.
Sitä, että joku on jostain asiakysymyksestä jotain mieltä sillä perusteella, että "tää on mielipidekysymys", kun huomaa, ettei ole kykeneväinen perustelemaan.