äm, 20.4.2006 11:56:
Tämä on se topikki, jossa teillä kenelläkään ei ole valtaa tulla itkemään, että miten sä voit sanoa jotain tollasta ja vaatimaan multa selitystä, että millä perusteella sitten pitäisi valita, kuka saa tehdä lapsia, ja kuka sen muka päättäis ja itkuparkuvinkuvonku.
Lohdutukseksi teille, jotka haaveilette esittävänne näitä lisäkysymyksiä: en tiedä, kuka sen valinnan tekisi ja en tiedä, millä perusteella. En ole vaivautunut suunnittelemaan asiaa niin pitkälle, koska oletan, että kohtaisin vastustusta ylemmillä tasoilla, jos esittelisin asiani heille. En siis esittele, enkä perustele teille enempää.
No voi prkl sua hemmetin ovelusta!!
Kai mun on sitten hammasta purren jätettävä tästä keskusteleminen väliin, ihan senkin takia, että olin tulossa huomauttamaan tuosta intti- jne keskustelusta, kuinka _mm_ topikin aloittanut taho on ajautunut kauas topikin aiheesta. Täällä kun on kaiken lisäksi se sivari-topikkikin jossain.
Onneksi sentään tuli kerran sanomaboksissa asiasta keskusteltua sun ja kukasenytolikaan kanssa. Tosin en edelleenkään pidä vastauksiasi läheskään riittävinä.
Jaaha, ehkä mun pitää perustaa tästäkin oma off-topic -topic.
Ed, toisaalta tämähän oli se topikki, jossa ei edes tarvinnut yrittää löytää konsensusta vaan asioita saa vastustaa niin voimallisesti kuin haluaa. Joten mullakin on perustuslaillinen oikeus esittää oma vastustukseni. Koska kuitenkin vastustukseni on hyvin voimakasta tässä asiassa, ja näin ollen kirjoittaisin aiheesta vähintään pari romaania, en voi sitä nyt tehdä sen takia, että istun töissä. Harkitsen kuitenkin huomenna alkavan yksitoista päiväisen lomani käyttämistä voimalliseen vastustamiseen.