279 posts, 14 pages, 63,625 views
pirpeli, 21.4.2006 14:26:
...ja tyhmiä ihmisiä (ei tekemistä ÄÖ:n kanssa, vaan tilannetajuttomuuden).
Mä vastustan tollasia idioottimaisia "tosimiesläppiä", jotka eivät ole edes pätkänkään vertaa hauskoja.andi--, 21.4.2006 13:00:
Vastustan salaatin ja muun vihreän syömistä, koska ne ovat ruoan ruokaa.
äm, 21.4.2006 15:11:
---
pirpeli, 21.4.2006 14:26:
...ja tyhmiä ihmisiä (ei tekemistä ÄÖ:n kanssa, vaan tilannetajuttomuuden).
---
Vastustan ihmisiä, jotka kirjoittavat ÄÖ.
Kuten myös ihmisiä, jotka kirjoittavat päivämäärät muotoon 21.4
Ja koska täällä piti olla kovasti vastaan, eikä vaan huomauttaa tylsästi, niin lisätään pari ärräpäätä:
VOITTEKO NYT SAATANA OPPIA, ETTÄ SE KIRJOITETAAN ENSIN Ä JA SITTEN O NIINKUIN OSAMÄÄRÄ! EI OLE OLEMASSA MITÄÄN ÖSAMÄÄRÄÄ!
JA VITUN PÄIVÄMÄÄRIIN TULEE VITUN PISTE PERÄÄN! 21 PISTE 4 ON ERI ASIA KUIN KAHDESKYMMENESENSIMMÄINEN NELJÄTTÄ!
pirpeli, 21.4.2006 15:15:
Mut sä äm oot aina tosi ihana
domi, 21.4.2006 15:48:
Mä vastustan sitä, et tykkään teistä kaikista tasapuolisesti!
Verano, 21.4.2006 15:55:
---
domi, 21.4.2006 15:48:
Mä vastustan sitä, et tykkään teistä kaikista tasapuolisesti!
---
Mä vastustan sitä, ettet ole vieläkään kertonut mulle mitä suolatissi tarkoittaa! Kohta mun on mentävä tuonne muualle kysymään tyhmiä.
domi, 21.4.2006 15:55:
Vastustan sitä, ettet ole tiiviimmin ottanut asiasta selvää. Olet siis: laiska.
Verano, 21.4.2006 15:57:
---
domi, 21.4.2006 15:55:
Vastustan sitä, ettet ole tiiviimmin ottanut asiasta selvää. Olet siis: laiska.
---
Lomalla aion vastustaa työntekoa.
peepe, 20.4.2006 15:16:
Huh huh, vaatis varmaan vielä lisää hiljentymistä.
Nectarine, 26.4.2006 12:20:
---
peepe, 20.4.2006 15:16:
Huh huh, vaatis varmaan vielä lisää hiljentymistä.
---
aina välil vetää hiljaseks miten joku _voi_ olla sellainen/toimia niinkuin toimii. (sellaisia kirosanoja ei olekkaan joilla sen voisi ilmaista, ilman kiroilua tunne välity tarpeeks hyvin )
mua myös ärsyttää aivan suunnattmasti ihmiset (pässit) ,jotka rupee vineen heti kun joku on vahvasti jotain muuta kun ihqplurhali-mieltä asioista.
... seuraava joka edes leikillään kehtaa pyytää minua hiljentymään ko. aiheesta, tutustutan hänet edellä mainitsemaani hyvin epämiellyttävään suohirviöön. katsotaan sitten oletko vielä samaa mieltä
peepe, 26.4.2006 12:27:
jaa no mun korvaan se kuulosti vaan karulta, mitä kirjoitit sun miesystävän lapsesta+sen äidistä.
Karski,
Mä vastustan näkemystä, jonka mukaan
huonot biologiset vanhemmat olis se perimmäinen
sosiaalinen ongelma, ja biologisen vanhemmuuden
kontrolloiminen sen ratkaisu.
äm, 20.4.2006 11:56:
---
Jone, 19.4.2006 15:12:
Mutta perkelens, tämä topic on nyt olemassa tasan sitä varten että täällä saa itse kukin nillittää sydämensä kyllyydestä eikä argumenttien taso ole olenkaan tärkeää. On aivan sama mitä ja ketä vastustaa - pääasia että vastustaa kovaäänisesti.
---
Annetaas sitten mennä!
Olen äärimmäisen suivaantunut siitä, millaiset ihmiset hankkivat lapsia. Millaisten ihmisten ANNETAAN hankkia lapsia.
Miten voi olla mahdollista, että ihmiset, jotka eivät osaa huolehtia itsestään, tekevät pieniä lisäihmisiä? Miksi heidän annetaan tehdä niin?
"Yritin itsaria viime viikon loppuna, mut nyt mun kulta lopetti huumeiden käytön ja lupas rakastaa mua aina ja mamma anto meille 50 egee ku mun käsi katkes ja mun mielen terveys lääkkeetkin tuntuu purevan ja mä en oo yhtää hakannu päätäni seinää enää ja meille tulee vauvva!!!"
Ei niinkun jumalauta sanon minä.
Tämä on se topikki, jossa teillä kenelläkään ei ole valtaa tulla itkemään, että miten sä voit sanoa jotain tollasta ja vaatimaan multa selitystä, että millä perusteella sitten pitäisi valita, kuka saa tehdä lapsia, ja kuka sen muka päättäis ja itkuparkuvinkuvonku.
Lohdutukseksi teille, jotka haaveilette esittävänne näitä lisäkysymyksiä: en tiedä, kuka sen valinnan tekisi ja en tiedä, millä perusteella. En ole vaivautunut suunnittelemaan asiaa niin pitkälle, koska oletan, että kohtaisin vastustusta ylemmillä tasoilla, jos esittelisin asiani heille. En siis esittele, enkä perustele teille enempää.
Kerron vaan, että on se nyt perkele, että iloisesti katsellaan vierestä, kun vajaaälyiset lisääntyy.
Miehistä en ole niinkään huolissani. On monta esimerkkiä miehistä, jotka on vitun vajakkeja ja sekopäisiä, mutta lapsen synnyttyä tasoittuvat. Ja jos eivät, niin helvetti, helppohan niistä äijistä on eroon päästä.
Mutta äidit.
Äitiin pieni lapsi luottaa ihan jo vaistojensa pohjalta. Ei se tiedä, että se äiti, jota se suuresti tarvitsee, on vetänyt 10 kaljaa ennen imettämistä tai yrittänyt itsemurhaa päiväunien aikana.
Lapsi tarvitsee normaalin, täysipäisen äidin. Ei mitään huumehörhöä, alkoholistia, mielisairasta, liikalihavaa tai saapasta.
Kyllä. Liikalihava äiti on riski lapsilleen. Katsokaa (lähes) ketä tahansa porsasta äitiä ja verratkaa lapseen. Ihan samat piirteet näkyy jo parivuotiaissa lapsissa. Yleensä näihin perheisin törmää McDonald'sissa.
Äiti opettaa ruokatapansa lapselleen ja aiheuttaa aivan mielivaltaisesti terveydellisiä vaaroja päätöskyvyttömälle lapselleen.
Saappaus on sitten jo ihan oma lukunsa. Kouluttamattomat ihmiset lisääntyvät kuin kanit. Kouluttautuneet kehittävät uraansa ja harkitsevat raskautumisensa tarkkaan.
Luin kerran jotain mikä-lie mammapalstaa kaverini kehotuksesta ja itku meinasi päästä. Siellä kysellään ihan tosissaan aivan uskomattomia asioita! En edes jaksa avautua niistä sen tarkemmin.
Jotain on kuitenkin helvetin raskaasti vialla, jos äiti ei tiedä perusasioita lapsensa tai itsensä anatomiasta, tarpeista tai ylipäänsä mistään!
Mitä tapahtuu tulevaisuudessa, kun nämä nykyiset tyhmät* ihmiset lisääntyvät keskenään? (Ihminenhän yleensä löytää aina kaltaisensa.) Ei tarvita montakaan sukupolvea, kun näiden tyhmien lapset ovat pariutuneet keskenään ja lisääntyneet taas vähän. Sori vaan, mutta idiooteista vahemmista ei ole odotettavissa kauhean järkeviä lapsia kuin täysin poikkeustapauksissa. Tyhmät siis lisääntyvät, lisääntyvät ja lisääntyvät.
* Tyhmä ihminen ei ole välttämättä kouluttautumaton, kuten sanoin aiemmin. Moni meistä tuntee varmasti ihan henkilökohtaisestikin ihmisiä, jotka on turhauttavan tyhmiä koulutuksesta huolimatta. Koulutuksella saa vaan helposti mitattua sitä yleistä sivistystä.
Vertaa:
"Olen lukenut itselleni ammatin."
"Emmä mihkää vitun lukioo vittu menny ku ei siel oo mulle mitää kiinnostavaa, mä haluun rassata autoi tai sit mä muutan johonki kommuunii ja teen muovailuvahasta jäniksii ja myyn niitä sokeille tai rupeen hifkin tsiirliideriks, mut eka mä kuitenki suurennutan mun tissit ja sit hankin lapsen ja puen sen rokkivaatteisiin."
Sanon vaan, että on se nyt saatana ja pari muuta pyhää kaveria, ettei kukaan kontrolloi sitä, ketkä ryhtyvät vanhemmiksi!