T-mu, 19.4.2006 15:34:
---
Jone, 19.4.2006 15:30:
Et diu-diu vaan sinne Lahteen, nii.
---
Mielummin Lahti ku KERAVA.
Ootte molemmat ihan vitun lapsellisia retardeja. Vastaus on CANADA
279 posts, 14 pages, 63,504 views
T-mu, 19.4.2006 15:34:
---
Jone, 19.4.2006 15:30:
Et diu-diu vaan sinne Lahteen, nii.
---
Mielummin Lahti ku KERAVA.
Jone, 19.4.2006 15:12:
Suurin osa meistä on varmaan törmännyt siihen kuinka webbiforumien keskusteluissa tunteet kuumenevat ja asian eri osapuolet ovat henkeen ja vereen jonkun asian puolesta tai sitä vastaan. Loppupeleissä argumenteissa ei välttämättä enää ole mitään järkeä ja koko keskustelussa mitään mieltä. Se on usein jopa harmillista.
Mutta perkelens, tämä topic on nyt olemassa tasan sitä varten että täällä saa itse kukin nillittää sydämensä kyllyydestä eikä argumenttien taso ole olenkaan tärkeää. On aivan sama mitä ja ketä vastustaa - pääasia että vastustaa kovaäänisesti.
Itse vastustan pussirottia. Jopa on eläimellä helvetin tyhmä nimi. Kukahan idiootti senkin on keksinyt?
Juhgu, 19.4.2006 16:24:
WANHA.
zeuzz, 19.4.2006 23:08:
"hauska".gif
Individual, 19.4.2006 23:19:
Vastustan tyyppejä, jotka on sitä mieltä, että jonkun ihme tasa-arvon takia myös naisille kuuluisi yleinen asevelvollisuus.
T: Rautaa rajalle ry. ja Uraliin vaan niin, että nuppi tutisee Tuntematon Sotilas- perinneseura
Jone, 20.4.2006 09:16:
---
Vastustan tyyppejä, jotka on sitä mieltä, että jonkun ihme tasa-arvon takia myös naisille kuuluisi yleinen asevelvollisuus.
T: Rautaa rajalle ry. ja Uraliin vaan niin, että nuppi tutisee Tuntematon Sotilas- perinneseura
---
Mä vastustan tyyppejä, jotka pyrkii aina ymmärtämään tahallaan ton asian väärin ja uskovat että tyypit, jota ne taas vastustaa (joihin itsekin kuulun) olis ihka oikeasti pakottamassa Marjattaa ja Minnaa ottamaan rynnäreitä käteen ja opettelemaan taisteluhuutoja. Vastustan siksi, että toi on aika helvetin harvan kohdalla meistä oikea väitä. Itsekin olen jopa pasifisti, mutta samalla myös todellakin tasa-arvon kannattaja ja sitä mieltä että jos jollekin väestönosalle langetetaan laissa velvollisuus antaa valtiolle elämästään tietty pätkä, niin on syrjintää jos sama velvollisuus ei koske koko väestöä.
Individual, 20.4.2006 09:31:
Vai onko kyse siitä, kun nuoret miehet Suomessa joutuvat antamaan elämästään valtion käyttöön tietyn määrän kuukausia, sama tasa-arvon nimissä tulisi koskea myös naisia. Ei välttämättä niin, että heidän pitäisi opetella tappamaan (lue= puolustamaan maataan) , vaan se aika voisi koostua jostain muusta yleishyödyllisestä työstä ja tekemisestä? Olenks mä vielä väärät?
---
Jone, 20.4.2006 09:16:
---
---
Mä vastustan tyyppejä, jotka pyrkii aina ymmärtämään tahallaan ton asian väärin ja uskovat että tyypit, jota ne taas vastustaa (joihin itsekin kuulun) olis ihka oikeasti pakottamassa Marjattaa ja Minnaa ottamaan rynnäreitä käteen ja opettelemaan taisteluhuutoja. Vastustan siksi, että toi on aika helvetin harvan kohdalla meistä oikea väitä. Itsekin olen jopa pasifisti, mutta samalla myös todellakin tasa-arvon kannattaja ja sitä mieltä että jos jollekin väestönosalle langetetaan laissa velvollisuus antaa valtiolle elämästään tietty pätkä, niin on syrjintää jos sama velvollisuus ei koske koko väestöä.
---
Kun armeijassa kuitenkin koulutetaan sodanajanjoukkoja, niin kuin itsekin tiedät, niin eikö se juuri siihen johda, että nämä Marjatta ja Minna painavat rynkkärit kädessä pelonsekaista taisteuhuutoa huutaen, kun mennään tuon suon yli niin, että heilahtaa. Vai onko kyse siitä, kun nuoret miehet Suomessa joutuvat antamaan elämästään valtion käyttöön tietyn määrän kuukausia, sama tasa-arvon nimissä tulisi koskea myös naisia. Ei välttämättä niin, että heidän pitäisi opetella tappamaan (lue= puolustamaan maataan) , vaan se aika voisi koostua jostain muusta yleishyödyllisestä työstä ja tekemisestä? Olenks mä vielä väärät?
Jone, 20.4.2006 09:37:
---
-klip-
---
Juuri näin.
Tropico, 20.4.2006 09:43:
Armeijahan on sotia varten olemassa. Jos sota syttyisi ja rintamalla olis miehet että naiset, kuka tekis ammuksia, ketkä hoitas lapsia, kuka hoitais haavoittuineita ja kuka hoitas muonitusta.
Luulenpa ettei naiset sodankynnyksellä jäis kotiin cosmoa lukemaan.
Jone, 19.4.2006 15:12:
Mutta perkelens, tämä topic on nyt olemassa tasan sitä varten että täällä saa itse kukin nillittää sydämensä kyllyydestä eikä argumenttien taso ole olenkaan tärkeää. On aivan sama mitä ja ketä vastustaa - pääasia että vastustaa kovaäänisesti.