Silloin tunsin itseni blondiksi

309 posts, 16 pages, 195,698 views

Fresia

Posts: 764

#41 • • Fresia vähän outo
Mun kämpässä oli sairaan kylmä tos ennen joulua. Soitin huoltomiehelle, mut se ei koskaan ehtinyt tulla katsomaan, mikä mättää. Isä tuli käymään ja samalla päätti katsoa, miksi asunto oli kuin jääkaappi. Isä käveli suoraan keittiöön, katsoi pöydän taakse ja ehdotti et jos vaikka vääntäisin patterin päälle... *justjoo*

Mun huoneen patterin olin kyl laittanut päälle, en tajua, miksen keittiöön osannut katsoa...*ding*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

akiapina

Posts: 2,729

#42 • • akiapina apinaki
Tänään tarkoituksena oli monistaa työtodistus kirjastossa, ja koneen löydyttyä luin ohjeet, laitoin rahan sisälle ja painoin enteriä. Tuloksena oli kuitenkin tyhjä paperi, ja hetken tutkailtuani huomasin että olin laittanut työtodistuksen väärinpäin monistuskoneeseen. Naama punaisena nopea vilkaisu saliin ettei ketään vain huomannut, ja toisella yrityksellä monistaminen sentään jo onnistui *hikoil*
Avatar
#43 • • djmg Guest
kerran töissä kassalla ollessani siihen tuli sitten asiakas ja osti sitten jotai ja antoi pankkikorttinsa maksaakseen ostoksensa,no höyläsin kortin lukijasta (Siinä meidän kassakoneessa on semmonen nappula mistä kun painaa ni löytyy meidän lihavalikoima mitä meillä töissä on.) no kun höyläsin sen kortin ni se lukija oli pikkasen vinossa,joka osu samalla siihe lihanäppäimeen ja siihen kassa näyttöön ilmesty meidän lihavalikoima ja siinä sitten ihmettelin vähän aikaa.. ja tokaisin asiakkaalle : "meillä ei käy lihakortti" . asiakas katsoi suu auki hölmistyneenä ja katsoin korttia uudestaan.. totesin että kyllähän tämä pankkikortilta näyttää mutta kone väittää sitä lihakortiksi.. pikkasen aikaa pähkäiltyäni tajusin mokani :D kyllä oli näkemisen arvoinen ilme asiakkaalla.
Wezpa

Posts: 86

#44 • • Wezpa
oot mun idoli :D
minttu83

Posts: 179

#45 • • minttu83
Tuli tosta fresian jutusta mieleen tapaus joka sattu eraalle kokki -kaverille.

Han oli yks iltapaiva toissa yksin ollessaan tajunnut, etta yksi jaakaappi oli uhkaavasti lampenemassa. Han oli tietty siina paikalla roudannut koko ison jaakaapin varaston toiseen kaappiin ja kutsunut huoltomiehen paikalle (joka muuten sakotti noin 250 egee yhdelta kayntikerralta). No hultomies oli sit hetken tutkiskellut kaappia ja huomannut etta on/off nappula oli off asennossa. Lupasi sitten onneksi, etta siita ei kerrottaisi pomolle mitaan. On sentaan sen verta pihi mies, etta ei olis heti sulattanut tuota 250 egen tuhlausta.

--
Wake me up when September ends

Hetu

Posts: 666

#46 • • Hetu hetaro
Kerran kun muutettiin tänne meille krunaan ja olin laittamassa lamppuja.. Eteisessä oli valmiiks katosta roikkuva johto ja siinä selkeä paikka lampulle. Siinä sitten pitkään ahersin tikkaiden avulla, että miten tämä normaali(kantainen) lamppu ei millään mene paikalleen. Tässä on siis oltava jotain vikaa!! Olin jo soittaa huoltomiehelle, mutta päädyin soittamaan veljelleni, joka on oikea tee-se-itse-mies. Veli sen ainakin osaisi katsoa mikä on vikana!!

Veli sitten tuli ja katsoi.. "korjauksessa" kesti tasan sen verran että löysin sille pienikantaisen kynttilälampun ja sitten syttyi valo :D Jesh, hieman nolona havaitsin juuri kutsuneeni veljeni vaihtamaan minulle lampun *ding*
eepero

Posts: 45

#49 • • eepero
Joka ikinen päivä*pepsodent*
MissKoo

Posts: 1,289

#50 • • MissKoo
Kun yritin itse korjata telkkaria.. hyvä ettei henki lähtenyt, kaikki sulakkeet kyllä kärähti koko asunnosta *nauru*
kakku111

Posts: 146

#51 • • kakku111 pikku pioneeri
joskus uuteen kämppään muuttaessani kuulin viheltelyä aina kun olin yksin. ihan paniikissa kiersin kämppää ympäri ja olin varma että se oli täynnä demoneita. pari viikkoo sitä kesti ja näin sit naapurin rapussa. kerroin viheltelystä johon se totes et siinähän asuu teidän yläpuolella mies jolla on papukaija, siitähän se viheltely johtu *blush*

viikonloppuna tallinnassa käydessä kaveri sai hyvät naurut kun ihmettelin miksei hotelli huoneen ovi aukee.. no se johtu siitä että työnsin siihen visa elektronia, no kaveri sit huomautti siitä ja nolona aloin kaivaan huonekorttia ja sit työnsinkin maihinnousukorttia, no onneks kolmas kerta toden sanoo ja pääsin sisäänkin vihdoista viimein *nauru*

--
Sinä kysyit:
Kuka on karoliina?

Oraakkeli vastasi:
Joku omituinen hiihtelijä.

Samu81

Posts: 1,224

#52 • • Samu81 kokolihaa

kakku111, 29.3.2006 13:11
viikonloppuna tallinnassa käydessä kaveri sai hyvät naurut kun ihmettelin miksei hotelli huoneen ovi aukee.. no se johtu siitä että työnsin siihen visa elektronia, no kaveri sit huomautti siitä ja nolona aloin kaivaan huonekorttia ja sit työnsinkin maihinnousukorttia, no onneks kolmas kerta toden sanoo ja pääsin sisäänkin vihdoista viimein *nauru*




*nauru*

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

MiMoSa

Posts: 1,664

#53 • • MiMoSa
Tää tapahtu mun kaverille joskus vuosia sitten, mut oli kuitenkin ihan pakko se tähän laittaa...*joo*

Kaveri oli saanut uuden kameran ja ihmetteli kun ei saanut sitä toimimaan. No se ajatteli että kameran on pakko olla viallinen ja meni palauttamaan sitä liikkeeseen. Liikkeessä tokaistiin vaan, et kyllä se kamera toimii kun laittaa filmin sinne sisälle...*tirsk*

Sillon se oli kuulemma tuntenu ittensä todella blondiks....*toktok*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Jocular

Posts: 1,359

#54 • • Jocular Janni
Systerin auto lainassa, mokoma on Intiassa. Mutta asiaan; aamulla oltiin lähdössä töihin niin varsin väkivaltaisesti huidoin nuoskalunta pois auton päältä ja kappas, pyyhkijän sulka lähti irti.

Noooh, siinä pimeessä sitten tuikkasin sen vaan jotenki siihen.. "se pysyy ja sil pystyy pyyhkii, hyvä o. menoks".. Matkalla huomasin, et mokoma on väärin päin. Nooh, katotaan jos muistan/jaksan kääntää sen niinku sen pitää olla sit ku pääsen töistä vai jätänkö väpättämään siihen miten sattuu siihen saakka kunnes systeri tulee takas ;)

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Jocular

Posts: 1,359

#55 • • Jocular Janni
Uuden vuokrasopparin myötä pitää avata uus tili.. Joku vakuustili tms.. Nooh, tässä sitte fiksuna tyttönä aloin miettimään kaikkia bulevardia lähellä olevia Sammon konttoreita, jotta kerkeisin safkiksella tilipaperit hoitamaan.. Mietin jo kauhuissani kuinka ruokatauko venyy parin tunnin mittaiseksi pankin muista asikkaista riippuen, koska pankithan aukeaa tänä päivänä vasta 9-10 aikaan ja tätä asiaa ei voisi hoitaa ennen työpäivää..

Mietittiin duunikaverin kanssa oikein yksissä tuumin, että miten tän asian hoitaisi kunnes kaverilla välähti! Onhan ne pankit viiteen tai kuuteen saakka jopa auki.. Ite lopetan yleensä kolmen aikaan, joten siinähän mulla jää monta tuntia aikaa hoidella näitä papereita *nauru*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Jocular

Posts: 1,359

#56 • • Jocular Janni
Siirsin sähkösopimuksen uuteen osotteeseen alkavaks 1.5. Muutan kuitenki 28.4.. Enkä tosiaan tiiä onko edellisellä asukkaalla sähkösopparia vielä sillon siellä voimassa, koska mun tietojen mukaan se on muuttanu sieltä jo viikkoja sitte pois.. Hmmph. Entäs ku tarviin sähköä kummassaki kämpässä ens viikonloppuna.. Nooh, sähköyhtiön vastausta odotellen *täh*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

akir0

Posts: 2,554

#57 • • akir0 idleRPG champion 2009

Jocular, 24.4.2006 08:35:
Siirsin sähkösopimuksen uuteen osotteeseen alkavaks 1.5. Muutan kuitenki 28.4.. Enkä tosiaan tiiä onko edellisellä asukkaalla sähkösopparia vielä sillon siellä voimassa, koska mun tietojen mukaan se on muuttanu sieltä jo viikkoja sitte pois.. Hmmph. Entäs ku tarviin sähköä kummassaki kämpässä ens viikonloppuna.. Nooh, sähköyhtiön vastausta odotellen *täh*



Pahimmassa tapauksessa toi tulee sulle _kalliiksi_. Itelle kävi vastaava tapaus ja kun haluttiinkin sähköt sit pari päivää aikaisemmin käyttöön niin oisko ollu 80-100 euron kertamaksu siitä, että haluttiin sähköt toimintaan.. Mut koitappa selvittää sähköyhtiöstä etukäteen.
Wert

Posts: 3,386

#58 • • Wert Varapalkkaliukuja

Jocular, 24.4.2006 08:35:
Siirsin sähkösopimuksen uuteen osotteeseen alkavaks 1.5. Muutan kuitenki 28.4.. Enkä tosiaan tiiä onko edellisellä asukkaalla sähkösopparia vielä sillon siellä voimassa, koska mun tietojen mukaan se on muuttanu sieltä jo viikkoja sitte pois.. Hmmph. Entäs ku tarviin sähköä kummassaki kämpässä ens viikonloppuna.. Nooh, sähköyhtiön vastausta odotellen *täh*


muistan omista muutoistani ainaki helsingin alueella että ku tein tulevaan kämppään sähkösopparin nii edellisessä kämpässä oli sähköt siihen asti viel "mun maksettavana" kunnes uus asukas teki sähkösopparin siihen asuntoon.. en ainakaan saanu loppulaskua vasta ku kuukausien päästä. uskoisin että ne ei katkaise sähköjä heti kun on sähkösopimus siirretty muualle.. varma en kyl oo.
Mut sen verran että mulla ainaki on ollu sähköt päällä aina joka asunnossa ku oon muuttanu.
Jocular

Posts: 1,359

#59 • • Jocular Janni

Jocular, 24.4.2006 08:35:
Siirsin sähkösopimuksen uuteen osotteeseen alkavaks 1.5. Muutan kuitenki 28.4.. Enkä tosiaan tiiä onko edellisellä asukkaalla sähkösopparia vielä sillon siellä voimassa, koska mun tietojen mukaan se on muuttanu sieltä jo viikkoja sitte pois.. Hmmph. Entäs ku tarviin sähköä kummassaki kämpässä ens viikonloppuna.. Nooh, sähköyhtiön vastausta odotellen *täh*



kauheeta. Tajusin just et mun pitäs olla ilman nettiäki pari päivää!! OMG *ranteitviiltel*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Caro²

Posts: 5,301

#60 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Toukka kysyy viime fiiliksessä:
"Mitkäs tuolla teknarin koneistossa vaikuttaa virtapiikkien tasaamiseen, niin, ettei ne virtapiikit välity lautasen liikkeeseen"...