Silloin tunsin itseni blondiksi

309 posts, 16 pages, 195,402 views

Lyylikki

Posts: 2,975

#21 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Eräs perheenäiti tässä paasasi, että: "Meidän perheessä ei kyllä enää broileria syödä. Kariniemen maustamattomassa filee suikaleessa on 90 % kotimaista broileria ja marinoidussa 70 % kotimaista broileria. Eikä siinä yhtään mainita, että mistä se loppu sitten tulee!"

Miten voit toiselle sano, että älä ole ääliö. Noh loppujen viimein ihan kiltisti, että ehkä se 30 % on sitä marinadia tosiaan...
Darkness

Posts: 518

#23 • • Darkness Spank~monkey
Rupesin soittamaan miksausta koneelle ja huomasin sitten noin 40min kohdalla
et en ollukkaan laittanu nauhotusta päälle.

--
There aint no party like an alcoholic party!

wiwi

Posts: 1,575

#24 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
No tätä ei väläyttänyt minä vaan siskoni mutta:

Kaveri: "Tää meijän joulukuusi on sahattu 30-metrisen kuusen latvasta"

-mietteliäs hiljaisuus-

Sisko: "Joo niin varmaan, ei kai kukaan ihan oikeesti kiipee 30:een metriin HAKEMAAN JOULUKUUSTA?!"

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Caro²

Posts: 5,301

#25 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Pari kertaa tullu tosi naisellinen olo, ku isoveli on selittäny jotain teknistä - enkä o tajunnu..
Occu

Posts: 2,528

#26 • • Occu

mayah, 10.11.2005 11:14:
Jokunen vuosi sitte kesällä mun vessassa oli sikakuuma, ku patteri oli koko ajan täysillä enkä saanu sitä pois vaikka miten viikko tolkulla pyörittelin sitä nuppia. Soitin naapuritalossa asuvalle siskoni poikaystävälle, josko hän voisi katsoa sitä. Hän kehotti soittamaan huoltomiehelle. ONNEKSI ongelma ratkesi ennen.

Sen säätönupin päällä oli sellainen muovinen suojus, joka pyöri siinä ympyrää. Johan toimi, kun suojuksen otti pois..



ihana :D

--
..::MOI::..

Tiinuliinu81

Posts: 510

#27 • • Tiinuliinu81 Säätäjä
Useimmiten *enkeli**pepsodent*

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

RainChild

Posts: 909

#28 • • Edited RainChild
Puhuin kaverilleni Shrek-leffoista antaumuksella:

"Niitähän on kaks, molemmat on hyvii.
Mut se ykkönen on ykkönen"

*edit: luinpas just äsken tän topikin nimen hieman väärin "silloin tunsin itseni IDOLIKSI" *igor* ei hyvin mee *lmao*

--
Rainchild is back home

Avatar
#29 • • Annakins Guest

mayah, 26.12.2005 17:54:
Maija täällä taas moikka!

No nyt kun olen kipee, niin ajattelinpa että lämmitän itselleni vähän mehua. Kävin keittiössä ja tulin takaisin koneelle. Hetken tässä mietin, että jotain on hassusti. Palasin keittiöön. Mehupurkki löytyi keittiön pöydältä ja mehua täynnä oleva kuppi jääkaapista.

Ja ei, se ei ollut vielä lämmintä, joten laitoin sen mikroon.



Mä laitan usein sokerin jääkaappiin tms..
domi

Posts: 7,069

#30 • • domi Työn sankari.
Kaakao vietti aikaa useemman päivän jääkaapissa, sekä maito kaakaon tilalla kaapissa.... *hmph*
Saarre

Posts: 1,151

#31 • • Saarre
joskus sitä vaan jää tuijottelemaan tyhjyyteen jotain ja unohtaa mitä funtsii samalla ku tekee..tai toistepäin. Esim suihkuun mennessä sukat pois ottaessa ne on useemman kerran menny vessanpönttöön pyykkikorin sijasta *eikä*

--
*tähti* Full hearts cant lose

Saarre

Posts: 1,151

#32 • • Saarre

wiwi, 26.12.2005 18:17:
No tätä ei väläyttänyt minä vaan siskoni mutta:

Kaveri: "Tää meijän joulukuusi on sahattu 30-metrisen kuusen latvasta"

-mietteliäs hiljaisuus-

Sisko: "Joo niin varmaan, ei kai kukaan ihan oikeesti kiipee 30:een metriin HAKEMAAN JOULUKUUSTA?!"



piti selittää jocularille mikä tos oli vikana *aplodit*

--
*tähti* Full hearts cant lose

UnityF

Posts: 15,721

#33 • • UnityF joo just se

Sir Dominique Trévisan, 26.12.2005 21:25:
Kaakao vietti aikaa useemman päivän jääkaapissa, sekä maito kaakaon tilalla kaapissa.... *hmph*



mä oon laittanu likaisia astioita jääkaappiin monet kerrat joskus ne on saanu olla siel muutaman tunninkin kun en oo tajunnu mikä pönttöpää oon ollu.. *hih*
iam

Posts: 3,085

#34 • • iam Studying Inner Paths to Outer Space
Silloin kun code-tabs oli uusi tuote.. Kuullessani että markkinoille on tullut uudenlainen yskänlääketabletti, en tosiaankaan ajatellut että kyseessä olisi imeskelytabletti, vaan ihan semmoinen normaali veden kanssa nieltävä pilleri. Mietinkin että mitenköhän hemmetissä se mahtaa toimia, mutta aika hieno keksintö. Kun totuus kävi ilmi, petyin tablettiin vähintään yhtä paljon kuin itseenikin *justjoo*
Samu81

Posts: 1,224

#35 • • Samu81 kokolihaa

tintsu, 22.11.2005 11:25:
Tää oli tosi noloa ja nyt sitten jaan valtavan älykkyysosamääräni teidän kanssa;
Oltiin isin ja broidin kanssa ajamassa Helsingissä ja pysähdyimme liikennevaloihin.
Isi huusi broidille, että "Kato, hummeri!" Siinä miehet sitten ihastelivat sitä
hummeria ja mä en nähnyt mitään. Kysyin isiltä "Missä se on ku en nää?"
Iskä siihen sit " Se meni jo tonne aika vauhdilla."
Nooh, tietysti oisin voinut jättää tän sanomatta ja miettii hiljaa itekseni hummeri-mysteeriä,mutta ei. Tokaisimpa vaan "Se on varmaan karannu jostain, mut emmä tienny et hummerit on niin nopeita liikkumaan. Kohta joku ajaa sen päälle, voi ei."
Kuten arvata saattaa, miehet repesivät nauruun, ja niimpä mulle sitten selvisi, että puhe oli autosta...*blush*



Ahahahahaaa... tää oli ihan ykkönen *nauru*

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

wammi

Posts: 627

#36 • • wammi

mkuisma, 27.12.2005 01:19:
Silloin kun code-tabs oli uusi tuote.. Kuullessani että markkinoille on tullut uudenlainen yskänlääketabletti, en tosiaankaan ajatellut että kyseessä olisi imeskelytabletti, vaan ihan semmoinen normaali veden kanssa nieltävä pilleri. Mietinkin että mitenköhän hemmetissä se mahtaa toimia, mutta aika hieno keksintö. Kun totuus kävi ilmi, petyin tablettiin vähintään yhtä paljon kuin itseenikin *justjoo*



alunperin kyseinen tuote oli nimeltään codesann. silloin siinä oli kodeiinia, joka vaikuttaa keskushermostoon - nykyisten code-tabsien vaikutus on ilmeisesti pelkkää placeboa.

näinkin hyödyllinen infopläjäys tähän saumaan*nauru*
tintsu

Posts: 96

#37 • • tintsu pikkuriiviö. ^_^

Samu*, 27.12.2005 01:26:



Ahahahahaaa... tää oli ihan ykkönen *nauru*



Jooh *blush*

--
a Devil without the horns.

Kimbou

Posts: 608

#38 • • Kimbou
Oltiin muutaman kaverin kanssa jumbon alkon edessä pohtimassa että pitäsköhän sitä jouluksi käydä hakee muutamat viini pullot. Kaverit siinä jotain juttelee ja mä huomasin siellä alkossa olevan katossa sellasen pitkän taulun, missä vaihtu tiuhaan tahtiin digitaaliset numerot. Kattelin ja mietin et mitäköhän toi laskee. Kysäsin sitte kaverilta siitä että mitä toi taulu laskee? aikaa vuoden vaihteeseenko? kaveri sitten yhtä fiksuna tokas että varmaan sitä, että paljon pulloja myydään. Siinä sitten pohdittiin ja odotettiin että kaveri lopettaa puhelun. Kolmas kaveri lopetti puhelun ja selvensi asian meille ja selitti perinpohjin miten kello toimii ja mihin sitä käytetään, esitteli sitten vielä oman ranteessa olevan samalla periaattella toimivan kummallisen vekottimen :D

--
pitäkää kiinni pienistä pippeleistä ja roikkuvista tisseistä se on menoa nyt.

sune

Posts: 2,096

#39 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

mkuisma, 27.12.2005 01:19:
Silloin kun code-tabs oli uusi tuote.. Kuullessani että markkinoille on tullut uudenlainen yskänlääketabletti, en tosiaankaan ajatellut että kyseessä olisi imeskelytabletti, vaan ihan semmoinen normaali veden kanssa nieltävä pilleri. Mietinkin että mitenköhän hemmetissä se mahtaa toimia, mutta aika hieno keksintö. Kun totuus kävi ilmi, petyin tablettiin vähintään yhtä paljon kuin itseenikin *justjoo*



mut on kuule sellasia nieltäviä silomat-tabuja ! kannattaa kokeilla *vink*

--
ei kovin ihku eikä plur

Freja

Posts: 8,775

#40 • • Freja Sihteeri

mayah, 23.3.2006 21:50:
oikea reikä, väärä pää



*tirsk* *nauru* mulla kerran töissä kävi samantyylisesti, mutta kassalippaan avaimen kanssa - reikä näytti siltä, että paksumpi osa avaimesta menisi yläpuolelle, ja sitä ähersin kauan ja hakkasin lipasta kun avain ei vain kääntynyt ja rahaa ois pitänyt asiakkaalle saada. Sitten tuli kolleega, otti avaimen pois, käänsi sen ja laittoi takaisin ja simsalabim - lipas aukesi *pepsodent*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been