Silloin tunsin itseni blondiksi

309 posts, 16 pages, 196,060 views

Sirppu

Posts: 685

#61 • • Sirppu
näähän on ku suoraa jostain seittämänpäivää lehdestä*hih* "silloin olin lähellä kuolla" jne.. kuten tämäki, hyvä huomio minulta.*pepsodent*
Oleanterinkukka

Posts: 183

#62 • • Oleanterinkukka Hehkuttaja
Jokaisena päivänä, vaikken blondi olekaan... :)

--
Camoon baby join my nasty joyride... ;)

Jocular

Posts: 1,359

#63 • • Jocular Janni

akir0, 24.4.2006 09:10:
---
Jocular, 24.4.2006 08:35:
Siirsin sähkösopimuksen uuteen osotteeseen alkavaks 1.5. Muutan kuitenki 28.4.. Enkä tosiaan tiiä onko edellisellä asukkaalla sähkösopparia vielä sillon siellä voimassa, koska mun tietojen mukaan se on muuttanu sieltä jo viikkoja sitte pois.. Hmmph. Entäs ku tarviin sähköä kummassaki kämpässä ens viikonloppuna.. Nooh, sähköyhtiön vastausta odotellen *täh*

---


Pahimmassa tapauksessa toi tulee sulle _kalliiksi_. Itelle kävi vastaava tapaus ja kun haluttiinkin sähköt sit pari päivää aikaisemmin käyttöön niin oisko ollu 80-100 euron kertamaksu siitä, että haluttiin sähköt toimintaan.. Mut koitappa selvittää sähköyhtiöstä etukäteen.



Huh. Tuli sähköyhtiöstä vastaus, jossa kerrotaan, että sähköt alkaa uudessa kämpässä 28.4 ja vanhassa päättyy 1.5. Viestissä ei ollu mitään mainintaa lisämaksusta, joten jos sellasta tulee ni rupeen helisemään *nauru* Mut hyvä et onnistu näinki helposti. Ei tarvi olla parii päivää alkukantasesti ilman sähköä ;)

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Jago

Posts: 4,039

#64 • • Jago un-trained monkee
miten niin silloin???

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Sunflower

Posts: 363

#65 • • Sunflower
Kun taas vaihteen vuoksi seisoin väsyneenä, omissa ajatuksissa ja kynä kädessä kassalla käteisoston jälkeen. Ylipirteä myyjä purskahti nauruun ja kysyi, että ajattelinko vaihtorahat kuitata vai kenties antaa puhelinnuomeron.. Tuli kieltämättä hieman blondi olo, vaikka on tuota useamminkin sattunut...
villelope

Posts: 2,846

#66 • • villelope Lope of Lope & Kantola

Sunflower, 12.5.2006 12:22:
Kun taas vaihteen vuoksi seisoin väsyneenä, omissa ajatuksissa ja kynä kädessä kassalla käteisoston jälkeen.


Mulle tota käy useamminkin. Oon tottunut maksamaan kortilla. Jos kerrankin maksan käteisellä kaupan kassalla, tulee kuittia odotellessa vaistomaisesti napauttua kynä käteen.

Samoin käy kun maksaa electronilla ja kassalla on tunnuslukulaite. Silti. Aina kynä käteen.

Ei se oo blondiutta, se on pinttynyt tapa. *hymy*
RainChild

Posts: 909

#67 • • RainChild
Olin menossa eilen tuttuun lävistysliikkeeseen (skin craftiin) kysymään neuvoa lävistäjältä liittyen huulikoruuni. Tulin pyörällä ja jätin sen sitten liikkeen eteen. Oven edustalla oli liikeen tatuoija ja jotain sen kavereita ilmeisesti.
Yritin sit sisään ovesta, mut se oli lukossa, ihmettelin vähän aikaa ja mieleeni tuli, että jos tatuoija on tauolla ja laittanut oven lukkoon, eikä lävistäjä oo paikalla. Sittenpä kysyin tältä tatuoijalta, että onko lävistäjä tänään paikalla. Herra tatuoija katsoi hetken hölmistyneenä ja sanoi: "joo, mut kokeile tuota viereistä ovea" ja naurahduksia siitä porukasta. Olin yrittänyt skin craftin viereiseen kapakkiin *justjoo*, kyl siinä vähän sit ittekki nolona naureskeli *blush**tirsk*

--
Rainchild is back home

Elmiira

Posts: 1,446

#68 • • Elmiira
Mulla on ollu uusi puhelin tässä vähän aikaa käytössä
ja nyt siitä oli päässyt akku loppumaan.
Aikani sitten pyörittelin puhelinta käsissäni ja
painelin kaikkia nappeja, mutta en saanut sitä
päälle. Virtanappi oli vain kadonnut.

Sit rupesin kitisemään kullalle et tää ei mee päälle.
Mietin jo et se on varmaan paskana...
Mut siellähän se virtanappi oli puhelimen päällä *blush*

Oon mä sen aiemminkin laittanu päälle, mut...

"Ei oo helppoo siirtyy Samsungista Nokiaan..."

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Laura

Posts: 365

#69 • • Laura pikkulaura/kanimummo/jänislaura
sellasii hetkiä on aika usein ku välil päästelen suusta mitä sattuu ajattelematta sen koommin...ja ajatuksen kulku...ku se ei vaan aina välil kulje.., noh eiköhän meissä jokaisessa asu pikkuruinen blondi, heh heh!
Jago

Posts: 4,039

#70 • • Jago un-trained monkee
mitenniin silloin...*täh*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Jago

Posts: 4,039

#72 • • Jago un-trained monkee

satumetsä, 12.6.2006 22:18:
---
Jago, 12.6.2006 22:15:
mitenniin silloin...*täh*

---


?? siis mitä *hymy*


*täh*
siis mitä kysyttävää tossa voi olla*täh*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

MesMeRise

Posts: 667

#74 • • MesMeRise Spinnamon
Kävelin keittiöön hakemaan juomista leveähihainen kylpytakki päällä.

avasin vesihanan ja ihmettelin ku ääni kuuluu mut vettä ei tuu mukiin.

no ei se vesi varmaan mene siihen mukiin jos se menee hihaan *nauru*
tigger

Posts: 178

#76 • • tigger
menin raskaan tyopaivan jalkeen nukkumaan parvelleni bissepullon kera. olin liian vasynyt enka jaksanut juoda kuin puolet joten pistin bissen sivuun ja menin nukkumaan. jalkani sai kauhen nykays potkun johtuen kai jostain unesta (joita sain myos paljon lapsuudessani. esim. putoon jostain tai kaadun ja heraan kauheeseen satkyyn). bisse lens siina samalla alas lattialle. olin kuitenkin liian vasynyt ja paatin jattaa siivoamisen aamuun. muutamia minuutteja myohemmin unentuloa odotellessani lattialla olleen tietokoneeni naytto rajahti melko kova aanisesti saatuaan kunnon kalja suihkun(sarjaa vanhemmat isot mustat pallotykarit). ihme ettei kukaan soittanu kyttia. olis varmaan pitany siivoo sotku samantien (note: se bisse putos siihen monitorin viereen. ei sen paalle).
Avatar
#77 • • Enkeli Guest
Sain kämppikseltä jotain kasvonaamioita kiinasta ja aloin laittaa yhtä niistä naamaan. Kelasin että se on sellaista läpinäkyvää limaa ja laitoin sitä pari kertaa naamaan. Ei oikein kosteuttanut, mietin vaan että ompas huonoo kiinalaista naamioo.... kunnes löysin sellaisen naaman kokoisen sideharsonaamion pakkauksesta.
Olin siis laittanut "pakkauslimaa" naamaani jo useamma päivän ajan *tirsk*
alphamagic

Posts: 3,628

#78 • • alphamagic

Enkeli, 13.6.2006 10:16:
Sain kämppikseltä jotain kasvonaamioita kiinasta ja aloin laittaa yhtä niistä naamaan. Kelasin että se on sellaista läpinäkyvää limaa ja laitoin sitä pari kertaa naamaan. Ei oikein kosteuttanut, mietin vaan että ompas huonoo kiinalaista naamioo.... kunnes löysin sellaisen naaman kokoisen sideharsonaamion pakkauksesta.
Olin siis laittanut "pakkauslimaa" naamaani jo useamma päivän ajan *tirsk*


*nauru* miun blondi *tirsk*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Android

Posts: 3,908

#79 • • Edited Android
En nyt voi sanoa, että tunsin itseni blondiksi tällöin, mutta hajamieliseksi kyllä. Tämä tapahtui pari viikkoa sitten; käyn automaatilla, nostan 20 rahaa, otan kortin mutta unohdan ottaa setelin automaatista ja lähden kävelemään. Huomattuani että lompakki olikin tyhjä seteli ei ylläri enää ollut automaatissa.

Minulla on myös huono tapa unohtaa lompakko kotiin kun käyn kaupassa ja tämä onkin aina yhtä mukavaa huomata kassalla kun on vuoroni maksaa. Suhteellisen usein myös unohdan ostamiani tavaroita kauppoihin.
dncr

Posts: 249

#80 • • dncr aika notkee
Tää on ihan paras topicci, repeilin noille edellisille *nauru* Mulle tapahtuu näitä niin usein...

Matkalla stadiin Kirkkonummen paikkeilla meitsi ratissa:
kaveri: "mennäänkö kehä kakkosta pitkin niin päästään nopeemmin?"
minä: "ööö... missä on kehä kakkonen? en oo ikinä tajunnu et mihin sitä pääsee..."
*kaveri yrittää siinä selitellä ja neuvoo mihin mennään* Hetken kuluttua:
minä: "ai mä en tajunnutkaan et tää kehä kakkonen tulee tänne!"
kaveri: "me ei olla oltu kehä kakkosella enää vähään aikaan...."

*ding* ei se kehä kakkonen vaan aukene mulle *igor* mut ei mun onneks tarvii tajuu *blondeil*

--
The love we give away is the only love we keep.