Silloin tunsin itseni blondiksi

309 posts, 16 pages, 195,548 views

soturi

Posts: 194

#81 • • soturi hypnotoad
Allekirjotin vuokrasopimuksen ja sit ku se nainen näytti kynällä et mihin se nimi tulee ja tarjos kynää ni otin sen ja kirjotin alle.
No sit vähän ajan päästä se näytti jotain muuta lappua ja siitä joitain yksityiskohtia sillä mustekynällä, ni nappasin siltä sen kynän kädestä vaikka siinä ei siis ollu mitään allekirjotettavaa. Sit se nainen katto mua tosi tyhmästi ja ku tajusin mitä olin tehny ni annoin kynän takasin ja mutisin naama punasena jotain tosi tyhmää et eihän tähän muute tarviikkaa laittaa puumerkkiä.

Nii ja sit laitoin taas vaihteeks automaattikortin jumiin ku laitoin kortin sisään ja toisen kortin tunnusluvun. eikä ollu muuten eka kerta.. eikä varmaa vikakaan

--
ALL GLORY TO THE HYPNOTOAD!

Cloud

Posts: 2,162

#82 • • Cloud Game Freak
Mähän oon blondi joten ei mun tarvi tuntee itteeni blondiks vain "silloin"

Toinen hyvä puoli blondina olossa on se että voi kertoo niin paljon paskasia blondi vitsejä kuin haluu :)

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

anthocyan

Posts: 1,511

#83 • • anthocyan Kohti valoa...
Voi niitä hetkiä on niin paljon! *nauru*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

evvk

Posts: 1,918

#84 • • Edited evvk

Cloud, 18.9.2006 18:33:
Mähän oon blondi joten ei mun tarvi tuntee itteeni blondiks vain "silloin"

Toinen hyvä puoli blondina olossa on se että voi kertoo niin paljon paskasia blondi vitsejä kuin haluu :)



Eiks blondit oo naisia?
Cloud

Posts: 2,162

#85 • • Cloud Game Freak

Mark Hamilton, 18.9.2006 18:44:
---
Cloud, 18.9.2006 18:33:
Mähän oon blondi joten ei mun tarvi tuntee itteeni blondiks vain "silloin"

Toinen hyvä puoli blondina olossa on se että voi kertoo niin paljon paskasia blondi vitsejä kuin haluu :)

---


Eiks blondit oo naisia?



Onko ne noh voe en mä sit voi olla blondi :)

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

evvk

Posts: 1,918

#86 • • evvk

Cloud,

---


Eiks blondit oo naisia?

---


Onko ne noh voe en mä sit voi olla blondi :)



Ainakin vitseissä ne on aina naisia.

Blondi meni parturiin ja sillä oli korvalappustereot päässä ja parturi otti ne pois ja blondi kuoli. Se kuoli koska, nauhalta tuli kokoajan: "hengitä sisään!" ja "Hengitä ulos!"; muistuksia.
soturi

Posts: 194

#87 • • soturi hypnotoad

Mark Hamilton, 18.9.2006 19:01:
---
Cloud,

---


Eiks blondit oo naisia?

---


Onko ne noh voe en mä sit voi olla blondi :)

---


Ainakin vitseissä ne on aina naisia.

Blondi meni parturiin ja sillä oli korvalappustereot päässä ja parturi otti ne pois ja blondi kuoli. Se kuoli koska, nauhalta tuli kokoajan: "hengitä sisään!" ja "Hengitä ulos!"; muistuksia.



Mut eihän tossakaan sanota et se oli nainen.

--
ALL GLORY TO THE HYPNOTOAD!

evvk

Posts: 1,918

#88 • • evvk

soturi,
Mut eihän tossakaan sanota et se oli nainen.



Ei mitenkään ja arvasin että näin joku sanoisi. Mutta mulla on sellainen käsitys, että vitseissä aina annetaan ymmärtää että kyseessä on nainen vaikka se voisi olla mieskin. Voi olla että minulla on väärä käsitys asiasta.
soturi

Posts: 194

#90 • • Edited soturi hypnotoad

Mark Hamilton, 18.9.2006 19:10:
---
soturi,
Mut eihän tossakaan sanota et se oli nainen.

---


Ei mitenkään ja arvasin että näin joku sanoisi. Mutta mulla on sellainen käsitys, että vitseissä aina annetaan ymmärtää että kyseessä on nainen vaikka se voisi olla mieskin. Voi olla että minulla on väärä käsitys asiasta.



No en nyt tiedä siitä että annetaanko niin ymmärtää, ainakaan tarkoituksenmukaisesti, mutta itsekkin miellän blondivitsien blondit yleensä naisiksi.

--Mikä tulee kun blondeja laitetaan peräkkäin korvat vastakkain? tuulitunneli--

ps. nyt baariin=lähipubiin parille

--
ALL GLORY TO THE HYPNOTOAD!

evvk

Posts: 1,918

#91 • • evvk

soturi,


No en nyt tiedä siitä että annetaanko niin ymmärtää, ainakaan tarkoituksenmukaisesti, mutta itsekkin miellän blondivitsien blondit yleensä naisiksi.

--Mikä tulee kun blondeja laitetaan peräkkäin korvat vastakkain? tuulitunneli--

ps. nyt baariin=lähipubiin parille



No ainkain telkkarissa kun näkee blondi keskusteluja niin aina kun mä olen niitä nähnyt niin blondit on aina naisia. Tästä se mielleyhtymä varmaan tuleekin.
Siren

Posts: 826

#92 • • Siren Seinäruusu
Kävelin tänää oveen pahki. en uskonu tällasta koskaa käyvän mulle. katoin et noi ovet on auki, sit katoin ylös et millä junalla kotii ja pam. ovet oli päättäny täs ajas mennä kii. kyllä hävetti *eikä* ja siis kyseessä on nää ovet jotka automaattisesti aukee ja sulkeutuu.

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

oooo

Posts: 1,249

#93 • • oooo

rmtn, 18.9.2006 19:17:

LOOL, onneksi nämäkin olet satumetsä postannut ihan oikeaan topikkiin... :D



No nyt mää tunnen itteni blondiksi *nauru*
larzizi

Posts: 1,661

#94 • • larzizi
Menin tänään kavereiden kusetuksiin ihan kuus nolla. Vaiks tiedän, että ne kusettaa aina, niin silti ne sai mut uskomaan juttujaan *toktok*

Kaveri myös kusetti kusettavansa.. "HAHA, TUPLAKUSETUS!" *tirsk*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

kap-pu

Posts: 1,167

#95 • • kap-pu the amazing suction cup boy
ku tankkasin entisen duunipaikan diesel-autoon ysivitost. tosin ei sikäli ollut mun vika ettei mua auton käyttämästä löpötyypistä informoitu, enkä koskaan aikaisemmin ollut dieseliä käyttävää autoa ajanut, joten en varsinaisesti tunnistanut sitä moottorinkaan käynnistä.

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

MesMeRise

Posts: 667

#96 • • MesMeRise Spinnamon

soturi, 18.9.2006 18:31:
Allekirjotin vuokrasopimuksen ja sit ku se nainen näytti kynällä et mihin se nimi tulee ja tarjos kynää ni otin sen ja kirjotin alle.
No sit vähän ajan päästä se näytti jotain muuta lappua ja siitä joitain yksityiskohtia sillä mustekynällä, ni nappasin siltä sen kynän kädestä vaikka siinä ei siis ollu mitään allekirjotettavaa. Sit se nainen katto mua tosi tyhmästi ja ku tajusin mitä olin tehny ni annoin kynän takasin ja mutisin naama punasena jotain tosi tyhmää et eihän tähän muute tarviikkaa laittaa puumerkkiä.

Nii ja sit laitoin taas vaihteeks automaattikortin jumiin ku laitoin kortin sisään ja toisen kortin tunnusluvun. eikä ollu muuten eka kerta.. eikä varmaa vikakaan



*lmao**nauru*

enpä oo aikoihin revenny..
Freja

Posts: 8,775

#97 • • Freja Sihteeri
Onneksi siskoni tällä kertaa.

Oltiin Saksassa ja katottiin telkkua. Tuli kivasti CSI, mutta ne kun on kaiken dubanneet saksaksi, niin katsominen oli vaikeaa. Laitoin sitten äänet pois telkusta ja luin huulilta (siis yritin). Aloin sitte systerille kehuun että "hitsi mähän osaan lukee huulilta, äsken toi sanoi 'why not' ja ny toi sanoi 'its not my fault', siistii, käyhän tää telkun kattominen näinkin!" Siskoni sitten hetken kattoi minua tyhmästi ja sanoi (minua tyhmänä pitäen) et "mut noihan puhuu saksaa!?"

... *justjoo*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

zaler

Posts: 1,545

#98 • • zaler e h k i s
Olin tossa ruokakaupassa vähän aikaa sitten ja olin ostamassa mm kesäkurpitsaa. Jostain syystä se ei silmiini osunut. Siinä sitten mietin tyhmänä että onkohan kesäkurpitsaa nimensä mukaisesti saatavilla vain kesäisin :D Löytyi sitten kuitenkin..
Ja tossa yksi päivä töissä kun olin syömässä mietin tosi pitkään kumpaan käteen tulee haarukka ja kumpaan veitsi.. Jätin sitten veitsen käyttämättä :D

--
let´s eat to the beat!

Kon-tiki

Posts: 1,936

#99 • • Kon-tiki The Unsinkable
Tän vuoden huhtikuussa vaihdatin hiusteni värin tummanruskeasta kupariraidalliseksi ja tunsin itseni ihan äärettömän blondiksi.
Avatar
#100 • • Edited cjet Guest
Eilises viikkopalaverissa ku nukahdin ja muut nauro mulle.. *ding* Ku en mä tajunnu niistä jutuista mitää ja sit rupes nukutta.. *nauru*

SITÄPAITSI: Vähäx mä oon ihana ku mä nukun.. *vink*