Silloin tunsin itseni blondiksi

309 posts, 16 pages, 195,582 views

Woox

Posts: 146

#101 • • Woox
Joskus yläasteella oli paikallisen R-kioskin edes iltasanomien ym. otsikot .. Siin oli otsikko, että "Mustasukkainen mies tappoi vaimonsa" (about noin), ja tuumasin sit et "O_o wtf, mistä ne ties sukkien värin" .. En vieläkään tajua mitä ajattelin, miksi ajattelin .. ja touh *lmao*
larzizi

Posts: 1,661

#102 • • Edited larzizi
Juttelin parin kaverin kanssa yhdestä heidän kaverista, joka oli ollut ircissä samalla kanavalla kanssamme, mutta joka potkittiin pois.

Toinen kavereista sanoi "niin kun se kickattiin" ja kun lauseeseen lisätään turun murre "nii ku se kickattii" ja huono kuuloni "nii ku se kikatti". Kyseessä oli miespuolinen henkilö ja ihmeissäni ja vähän naureskellen kysyin kavereilta "häh, kikattaaks se?!".

Kavereitten repeilyn ja "voi vittu Laura!" lausahdusten jälkeen tajusin mistä oikeasti oli kyse *igor*

Ja siis tämä keskustelu käytiin ihan suullisesti, joten en voinut tietää miten tuo kikattii sana kirjoitettiin *justjoo*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

_RixU_

Posts: 320

#103 • • Edited _RixU_
Kun java-luennolta ei jääny muuta päähän ku stringit *pepsodent*
...nii ja nekin sanan väärässä merkityksessä *lmao*
Optik

Posts: 1,691

#104 • • Optik Piikkisika/Outopallo

_RixU_, 22.11.2006 08:57:
Kun java-luennolta ei jääny muuta päähän ku stringit *pepsodent*



Odotas kun pääset javan jatkokursseille *vink**lmao*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

sune

Posts: 2,096

#105 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

zaler, 21.11.2006 10:48:
Olin tossa ruokakaupassa vähän aikaa sitten ja olin ostamassa mm kesäkurpitsaa. Jostain syystä se ei silmiini osunut. Siinä sitten mietin tyhmänä että onkohan kesäkurpitsaa nimensä mukaisesti saatavilla vain kesäisin :D Löytyi sitten kuitenkin..
Ja tossa yksi päivä töissä kun olin syömässä mietin tosi pitkään kumpaan käteen tulee haarukka ja kumpaan veitsi.. Jätin sitten veitsen käyttämättä :D



mä voisin kertoa niin monta tarinaa mistä voi päätellä et sä oot niin blondi.. *lmao*

--
ei kovin ihku eikä plur

zaler

Posts: 1,545

#106 • • zaler e h k i s

sune, 22.11.2006 10:12:
---
mä voisin kertoa niin monta tarinaa mistä voi päätellä et sä oot niin blondi.. *lmao*


HEI!? *nauru*

--
let´s eat to the beat!

vinsku

Posts: 749

#107 • • vinsku huba huba
Vielä lukioon mentyänikin pyöristin desimaaleja niin, että jos on vaikka 7,12345 niin ajattelin, että "ensin toi vitonen pyöristää nelosenki vitoseks, sit se vitonen pyöristää kolmosen neloseks, nelonen jättää kakkosen kakkoseks" jne. :D *lmao*

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

laeski^

Posts: 478

#108 • • laeski^ LaiskaLäski

mayah, 22.11.2006 08:53:
Työvuoroni alkoi tänään 07.00. Laitoin illalla nukkumaan mennessäni kellon herättämään hyvissä ajoin 06.45.

Heräsin 06.45, laitoin vaatteet päälle, laitoin aamupalaa, söin, pesin hampaat, meikkasin, petasin sängyn ja siivoilinkin hieman, sillä olihan minulla aikaa. Katsoin kelloa ainakin neljä kerta aamun aikaan. Noin varttia vailla tein lähtöä, vein roskat ja kävelin kohti metroasemaa. Päästyäni metroasemalle huomasin, että Valintatalon ja S-marketin ovet olivat auki. Hmm. Miten se on mahdollista, sillä kello on vasta kymmentä vaille seitsemän? Otin kännykän taskusta ja tarkistin. Todentotta, se on vasta kymmentä vaille. KYMMENTÄ VAILLE KAHDEKSAN, joka tarkoittaa sitä, että seison metroasemalla ja olin jo 50 minuuttia myöhässä töistä.

Nauroin itselleni niin paljon, että silmistäni tuli kyyneleitä. Vain meitsi pystyy tähän.



äläs ny, kyl mäki pystyn *nauru*
laiton illal kellon soimaan 05.50 ku työt alkaa 7.00... kerkii hyvin heräilee enneku lähtee liikenteesee.
noh heräsin aamul "virkeenä" ja hyvin levänneenä ennen kelloo, katoin et kello o varttii vaille ja aattelin et turhaa täs ny yritän muutamaa miinuttii enää nukkuu*hymy*
keitin kahvit, söin aamupalaa, kävin tupakil ja jumittelin.. katoin mont kertaa kelloo etten vaa myöhästy *hymy*
noh, kello kulki nii hitaasti etten jaksanu venaa ihan siihe asti ku normisti lähen. pyörällä ku meen, ni ei haittaa vaik vähä aikasemmin lähtee, voi sit polkee iha rauhas..
matkallaki katoin kelloo, juu hyvin on aikaa, ei oo mitää kiirettä viel..
matkal vaa ihmettelin et ompas vähän porukkaa liikentees *ding*
autoi koko matkal vaa muutama ja ihmisii ei juur yhtää *ding*
kummallist, onks kaikil muka lomaa samaa aikaa...
noh pääsin töihin hyvis ajoin. menin sisää, ketää muit ei ollu viel tullu..
poltin tupakan ja istuskelin.. kattelin kelloo, et mitä ny perkelettä ku ketää ei vielkää oo tullu, kellohan o jo 10 yli... onks kaikki muka myöhäs *eikä*

katoin kelloo vaik kui mont kertaa ja juu-u 10 yli....
mut ai että et naratti, wooooot, kellohan o kymment yli kuus *tirsk*
olin sit nukkunu joku 3h ja heränny pirteen ja lähteny töihin, tunti liia aikasin...
ja tietenkää en sammuttanu herätys kelloo, ni se o sit piipitelly yksin himas *nauru*
Takyon

Posts: 2,945

#109 • • Edited Takyon Möwkö

laeski^, 22.11.2006 10:54:
äläs ny, kyl mäki pystyn *nauru*
laiton illal kellon soimaan 05.50 ku työt alkaa 7.00... kerkii hyvin heräilee enneku lähtee liikenteesee.
noh heräsin aamul "virkeenä" ja hyvin levänneenä ennen kelloo, katoin et kello o varttii vaille ja aattelin et turhaa täs ny yritän muutamaa miinuttii enää nukkuu*hymy*
keitin kahvit, söin aamupalaa, kävin tupakil ja jumittelin.. katoin mont kertaa kelloo etten vaa myöhästy *hymy*
noh, kello kulki nii hitaasti etten jaksanu venaa ihan siihe asti ku normisti lähen. pyörällä ku meen, ni ei haittaa vaik vähä aikasemmin lähtee, voi sit polkee iha rauhas..
matkallaki katoin kelloo, juu hyvin on aikaa, ei oo mitää kiirettä viel..
matkal vaa ihmettelin et ompas vähän porukkaa liikentees *ding*
autoi koko matkal vaa muutama ja ihmisii ei juur yhtää *ding*
kummallist, onks kaikil muka lomaa samaa aikaa...
noh pääsin töihin hyvis ajoin. menin sisää, ketää muit ei ollu viel tullu..
poltin tupakan ja istuskelin.. kattelin kelloo, et mitä ny perkelettä ku ketää ei vielkää oo tullu, kellohan o jo 10 yli... onks kaikki muka myöhäs *eikä*

katoin kelloo vaik kui mont kertaa ja juu-u 10 yli....
mut ai että et naratti, wooooot, kellohan o kymment yli kuus *tirsk*
olin sit nukkunu joku 3h ja heränny pirteen ja lähteny töihin, tunti liia aikasin...
ja tietenkää en sammuttanu herätys kelloo, ni se o sit piipitelly yksin himas *nauru*



Mä oon muuten joskus aikoinani tehnyt aivan saman. Tosin työvuoro alkoi 6.00 ja työmatkan pituuden takia herätys normaalisti oli neljän tienoilla. Joku aamu sitten heräilin ilmeisesti kahdelta ihan ilman kelloa, söin aamupalat ja tein normaalit aamupuuhastelut. Katoin myöskin kelloa useampaan kertaan siinä ajassa. Vasta kehä kolmosella ajellessani tajusin että mä oon aika vitusti ajoissa, ei ollu kivaa :/

Yritin nukkua autossa muutaman tunnin :P

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

laeski^

Posts: 478

#110 • • laeski^ LaiskaLäski

Takyon, 22.11.2006 11:02:
---
laeski^, 22.11.2006 10:54:


---


Mä oon muuten joskus aikoinani tehnyt aivan saman. Tosin työvuoro alkoi 6.00 ja työmatkan pituuden takia herätys normaalisti oli neljän tienoilla. Joku aamu sitten heräilin ilmeisesti kahdelta ihan ilman kelloa, söin aamupalat ja tein normaalit aamupuuhastelut. Katoin myöskin kelloa useampaan kertaan siinä ajassa. Vasta kehä kolmosella ajellessani tajusin että mä oon aika vitusti ajoissa, ei ollu kivaa :/

Yritin nukkua autossa muutaman tunnin :P



*nauru**tirsk**nauru*
kyl noi on kivoi *joo*
Sand3

Posts: 1,157

#111 • • Sand3 satuolento

mayah, 22.11.2006 08:53:
Työvuoroni alkoi tänään 07.00. Laitoin illalla nukkumaan mennessäni kellon herättämään hyvissä ajoin 06.45.

Heräsin 06.45, laitoin vaatteet päälle, laitoin aamupalaa, söin, pesin hampaat, meikkasin, petasin sängyn ja siivoilinkin hieman, sillä olihan minulla aikaa. Katsoin kelloa ainakin neljä kerta aamun aikaan. Noin varttia vailla tein lähtöä, vein roskat ja kävelin kohti metroasemaa. Päästyäni metroasemalle huomasin, että Valintatalon ja S-marketin ovet olivat auki. Hmm. Miten se on mahdollista, sillä kello on vasta kymmentä vaille seitsemän? Otin kännykän taskusta ja tarkistin. Todentotta, se on vasta kymmentä vaille. KYMMENTÄ VAILLE KAHDEKSAN, joka tarkoittaa sitä, että seison metroasemalla ja olin jo 50 minuuttia myöhässä töistä.

Nauroin itselleni niin paljon, että silmistäni tuli kyyneleitä. Vain meitsi pystyy tähän.



tää on ihan normaalia mulle *joo*

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

sune

Posts: 2,096

#112 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

zaler, 22.11.2006 10:18:
---
sune, 22.11.2006 10:12:
---
mä voisin kertoa niin monta tarinaa mistä voi päätellä et sä oot niin blondi.. *lmao*

---

HEI!? *nauru*



no hei heiii.. käytsä usein tääl *vink*

--
ei kovin ihku eikä plur

Avatar
#113 • • Norb Guest
.. Jatkuvasti..

Joskus kun luen lehdestä jonkun naurettavan jutun ja alan lukee sitä ääneen läsnäolijoille. Ja sit huomaan tehneeni aluksi lukuvirheen, tai olen tajunnut väärin, jonka huomaan vasta siinä ääneen lukiessa kaikille.. Pahinta tää on työpaikan kahvihuoneessa.
ratsastuskoulu

Posts: 604

#114 • • ratsastuskoulu
Tulin töistä yks päivä about viikko sitten, ja ihmettelin hemmetin pitkään, että kuka meiltä on lähtenyt kun lumessa menee vain kengän jäljet ulospäin mutta ei tule yksiäkään sisään...
laeski^

Posts: 478

#115 • • laeski^ LaiskaLäski

Norb, 22.11.2006 12:10:

Joskus kun luen lehdestä jonkun naurettavan jutun ja alan lukee sitä ääneen läsnäolijoille. Ja sit huomaan tehneeni aluksi lukuvirheen, tai olen tajunnut väärin, jonka huomaan vasta siinä ääneen lukiessa kaikille.. Pahinta tää on työpaikan kahvihuoneessa.



noit sattuu.. en ny sentää äänee lue..
mut kerran lukasin et "kanariansaarille ennätys määrä maapähkinöitä" *justjoo*
oli nii tyhmä otsikko etten jaksanu lukasta tarkemmin ja vaihoin sivuu... sit rupesin miettii et miks ihmeessä kanariansaaret haluu paljon maapähkinöit *ding* kummallisii ihmisii siel...
katoin sit tarkemmin sitä juttuu...
*tirsk* ne oliki maahanmuuttajii *nauru*
FreeFall

Posts: 2,256

#116 • • FreeFall music addict
aamu, avaan silmät katon kello on 15min vaille 8 (hitto nyt äkkii etten myöhästy koulusta) kauheet vauhtia vaatteet päälle ja juoksujalkaa koululle vain huomatakseni et koulu on kiinni..prkele, on sunnuntai. *toktok*
kotona vanhemmat kyseli et mihin mulla niin kiire oli *iloinen*
(tämä oli joku 6v sitten)

suurinpiirtein samoihin aikoihin (vähän aiemmin kuitenki joku öö, 7v sitten) mulla oli omassa huoneessa kasettisoitin, lankapuhelin, "tieto"kone ja herätyskello) herään äärimmäisen ärsyttävään ääneen, (ajattelen päässä: pakko saada toi melu loppumaan!! nopeasti!!) jouksen puhelimelle; haloo...HALOO?!?!) puhelimelta mankalle painelee STOP nappia ei mitään tapahdu sit ymmärsin Heeeii, herätyskello *eiei**eikä*
olin kyl aina (ja oon kyl vieläkin) niin sekasin kun herään *iloinen*

(..no, sitä on kyl kaikennäköstä, mut nyt täytyy mennä palaveriin...)

--
Lintuperspektiivi

Mimir

Posts: 1,366

#117 • • Mimir Rouva Yninä
Silloin, kun siitä Lasipalatsin vierestä kaatui se puu [oliko se joku paju, nyt tuli totaalinen blackout?], oli lehdessä otsikko "pajun kannosta nähtävyys". Ihan rehellisesti mietin pitkään, että mihin ne sitä kantaa *tirsk*

Toinen geneettistä blondiuttani todisteleva tapaus sattui tuossa pari viikkoa takaperin. Kaveri tuli kylään ja toi mukanaan jäätelöä, jonka vei pakastimeen. Katseli sitten mun pakastinta ja siellä olleita jääpaloja ja kysyi, että "Paljon tollaset jääpalajutut maksaa?". Ihan pokkana kerroin, että "siis en mä ole niitä jääpaloja valmiina ostanut, oon ostanut ne pussit ja laittanu niihin kotona vettä". Tälle on tullu nyt repeiltyä aika huolella, voiski mennä joku päivä ämpärin kanssa kauppaan ja kysyä, että jos ne vaikka myiskin ihan valmiita jääpaloja *lmao*

Jotenkin musta tuntuu, että mitä tummemmaks mun hiukset muuttuu, sitä blondimmaks oikeesti muutun *hih*

--
[Wings are growing on her.]

sapeli

Posts: 11,768

#119 • • sapeli jokukukamikä?

Mimir, 22.11.2006 12:42:
Toinen geneettistä blondiuttani todisteleva tapaus sattui tuossa pari viikkoa takaperin. Kaveri tuli kylään ja toi mukanaan jäätelöä, jonka vei pakastimeen. Katseli sitten mun pakastinta ja siellä olleita jääpaloja ja kysyi, että "Paljon tollaset jääpalajutut maksaa?". Ihan pokkana kerroin, että "siis en mä ole niitä jääpaloja valmiina ostanut, oon ostanut ne pussit ja laittanu niihin kotona vettä". Tälle on tullu nyt repeiltyä aika huolella, voiski mennä joku päivä ämpärin kanssa kauppaan ja kysyä, että jos ne vaikka myiskin ihan valmiita jääpaloja *lmao*



Ei sinänsä niin kaukaa haettu juttu - USAssahan monesta paikkaa voi ostaa jääpaloja säkeissä...

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Mimir

Posts: 1,366

#120 • • Mimir Rouva Yninä

sapeli, 22.11.2006 13:42:
Ei sinänsä niin kaukaa haettu juttu - USAssahan monesta paikkaa voi ostaa jääpaloja säkeissä...



Oho, tää oliki mulle ihan uus juttu. Vetoan tohon jatkossa jos (kun) vielä blondeilen *nauru*

--
[Wings are growing on her.]