Silloin tunsin itseni blondiksi

309 posts, 16 pages, 195,566 views

vergio

Posts: 218

#141 • • vergio barbaari
No tossa viime viikolla yks poika poras mun luona hyllyä seinään kiinni ja pyysi mua seisoon imurin kanssa siinä alla valmiudessa... no seisoin sitten siinä tärkeänä, kunnes herra poraaja ilmoitti mulle et "hyödyttäis varmaan jos se imuri olis päällä kans"... *nauru* Eikä mulle juolahtanut mieleenkään sillon et imuri ei edes ollut päällä, voi luoja... no kerranhan sitä *tirsk*

--
Anna mun bailaa...

dncr

Posts: 249

#142 • • dncr aika notkee
Soitin Welhon asiakastukeen yks päivä, kun netti ei ollut toiminut ollenkaan. Alotin sitten puhelun jotenkin tähän tyyliin, et "No moi, mulla on vähän mun nettiyhteyden kanssa ongelmia ja ajattelin et pystyisitteköhän te auttaa... Mulla on tämmönen wlan-boksi ja toi wlan-yhteys ei oo toiminu koko päivänä..." Se jätkä hikeenty ihan täysin muhun ja kysyi kiukkuisena et "onko se ongelma nyt siinä wlan-yhteydessä vai nettiyhteydessä?" "Siis, ööö... mä en oo kauheen tekninen ihminen..." Se jätkä alkoi sitten vääntää rautalangasta mulle naurettavan hitaasti, että ne on kaksi ihan eri asiaa.... *justjoo*

--
The love we give away is the only love we keep.

sensuroitu

Posts: 32

#143 • • sensuroitu K-18

vergio, 18.12.2006 14:36:
No tossa viime viikolla yks poika poras mun luona hyllyä seinään kiinni ja pyysi mua seisoon imurin kanssa siinä alla valmiudessa... no seisoin sitten siinä tärkeänä, kunnes herra poraaja ilmoitti mulle et "hyödyttäis varmaan jos se imuri olis päällä kans"... *nauru* Eikä mulle juolahtanut mieleenkään sillon et imuri ei edes ollut päällä, voi luoja... no kerranhan sitä *tirsk*



*Repeil..*tirsk**piis*
kamomilla

Posts: 31

#144 • • kamomilla
Ihan kevyt "olen idiootti"-fiilis tuli viimeksi eilen. Kävi nimittäin lauantaina niin etten saanut autoa käyntiin. Ajateltiin jo silloin että josko olin unohtanut jotain päälle, akku tyhjentynyt, ja yritettiin jo silloin kaapeleilla käynnistää. Ei lähtenyt kunnolla käyntiin, ja sen pienen hetken kun kävi, ei reagoinut kaasuun mitenkään, josta sitten siis päättelin että jotain on rikki niinkun oikeasti. Eilen sitten kurvasin appiukon autolla tutun autokorjaajan luokse joka tulikin paikan päälle katsomaan että mikä voisi olla vikana. Ajatteli sitten kuitenkin vielä kokeilla niitä kaapeleita ja kuinka ollakaan, ekalla yrittämällä käyntiin! Selitä siinä sitten että juu, mekin tota jo kokeiltiin mutta silloin ei onnistunut...
Freja

Posts: 8,775

#145 • • Freja Sihteeri
Eilen tunsin työkaverini blondiksi:

Meistä huolehtiva tyyppi kutsui meidät neljä uutta ihmistä työhuoneeseensa. Oltiin saatu omat sähköpostiosoitteet ja kaikenmaailman tunnukset. Siinä sitten oltiin et "jee" sun muuta, kunnes tämä mies sitten sanoi että "teidän sähköpostiinne alkaa nyt tippua niitä tunnuksia ja salasanoja, ja mä voisin laittaa loppuviikosta teille meiliä et mitkä on ens viikon suunnitelmat", jostä työkaverini häkeltyi hetkeksi, ja sai lopulta sanottua "öö..eli.. siis.. niiku mihin sähköpostiin..?"

NO VITTU SUN HOTMAILIN TYTTÖ86-OSOTTEESEEN DAA!?

Ei sais nauraa *tirsk*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

MiMoSa

Posts: 1,664

#146 • • MiMoSa

Freja, 25.4.2007 06:38:
Ei sais nauraa *tirsk*


Saapas nauraa! *nauru* Vahingonilo on paras ilo.*pahis* *pepsodent*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Karvinen

Posts: 699

#147 • • Karvinen SekaiSin MariSta
Töissä tuli ulkomaalainen kassalle ja makso ostoksensa, sit sen jälkeen kysy että voinko vaihtaa ulkomaalaisen 2 kolikon suomen kolikoksi, sit avasin kassa laatikon, selasin kaks euroset läpi (niit oli ihan sikana) ja sit sanoin että ei oo, se katto tyhmänä että "ei oo" jep, ei oo. sit se lähti ja jatkoin töitä... pari päivää myöhemmin mietin tapausta ja tajusin että vähäks oon tyhmä, ne kaikki oli suomen kolikoita... *grr* etin varmaan suomen lippuu niistä .

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

Euphoria

Posts: 542

#148 • • Euphoria 4 everyone

Karvinen, 25.4.2007 07:48:
Töissä tuli ulkomaalainen kassalle ja makso ostoksensa, sit sen jälkeen kysy että voinko vaihtaa ulkomaalaisen 2 kolikon suomen kolikoksi, sit avasin kassa laatikon, selasin kaks euroset läpi (niit oli ihan sikana) ja sit sanoin että ei oo, se katto tyhmänä että "ei oo" jep, ei oo. sit se lähti ja jatkoin töitä... pari päivää myöhemmin mietin tapausta ja tajusin että vähäks oon tyhmä, ne kaikki oli suomen kolikoita... *grr* etin varmaan suomen lippuu niistä .



*nauru* Sähän ihan pösilö oot*hih*
Kriss G

Posts: 1,492

#149 • • Kriss G Wir brauchen bass
Kerran ku puhuin puhelimessa ja pihalla joku veti sellasella siimaleikkurilla nurtsia sileeks kuulosti hetken siltä et mun puhelin oli soinu jossain pöydällä. Tuli pikkasen retardi fiilis ku sanoin et "oota hetki mun puhelin soi pitää mennä vastaamaan." Ja sit joskus aamukoomassa yritin tosissaa avaa duuniovea bussilippua näyttämällä. Ei paljoa auennu ilman avainta :D

--
DESTROY ALL HIPPIES

hannah

Posts: 739

#150 • • hannah taskuvenus
No onhan näitä...Tässä yksi esimerkki:

Eräs talvi oltiin kavereiden kanssa autolla liikenteessä, minä kuskina. Parkkeerattiin sitten yhden kaverin talon eteen kadun varteen, tiehen oli tähän kohtaan pakkautunut paljon vanhaa lunta ja jäätä. No, kun oli aika taas lähteä liikenteeseen, auto ei tehnyt elettäkään lähteäkseen tästä "kuopasta" pois. Minä sitten viisaana tyttönä kavereille ehdottamaan, että ei kun työntämään, jos meinataan liikkeelle lähteä. Kaverit siinä jonkun aikaa ehti hiki hatussa työntää ja auto ei liiku mihinkään. Tässä kohtaa tajuan, että käsijarru on päällä! Että näin. Terveisiä kavereille!!
KooKie

Posts: 4,338

#151 • • KooKie aka. Petress Pan

hannah, 25.4.2007 09:52:
No onhan näitä...Tässä yksi esimerkki:

Eräs talvi oltiin kavereiden kanssa autolla liikenteessä, minä kuskina. Parkkeerattiin sitten yhden kaverin talon eteen kadun varteen, tiehen oli tähän kohtaan pakkautunut paljon vanhaa lunta ja jäätä. No, kun oli aika taas lähteä liikenteeseen, auto ei tehnyt elettäkään lähteäkseen tästä "kuopasta" pois. Minä sitten viisaana tyttönä kavereille ehdottamaan, että ei kun työntämään, jos meinataan liikkeelle lähteä. Kaverit siinä jonkun aikaa ehti hiki hatussa työntää ja auto ei liiku mihinkään. Tässä kohtaa tajuan, että käsijarru on päällä! Että näin. Terveisiä kavereille!!



Meidän luonnonblondi. <3

Mun on varmaan paljastettava tämä sitten suurellekin yleisölle:

Mä pidän aina kännykkää äänettömällä, koska en halua olla "saavutettavissa 24/7". Mä myös rikon puhelimeni hyvin usein (mä en ole vielä oppinut, ettei puhelin osuessaan riko betoniseinää tai kivilattiaa) ja joudun sen mukaan vaihtamaan kännykkää jatkuvasti.

Oltiin edustuspoikaystävän kanssa elokuvissa muutama vuosi takaperin ja siellä joku tampio oli unohtanut pistää puhelimestaan äänet pois. Hetken hampaita kiristeltyäni kuiskasin jätkäkaverilleni, että helvetin idiootit, ei osaa edes vastata siihen puhelimeen... No, vaikea arvatakaan, että hiljalleen (siis TODELLA pitkän ajan päästä) tajusin, että se soiva puhelin on MUN jaloissani, MUN oma puhelin. Olin taas hetkeä aiemmin vaihtanut kännykkää ja unohtanut säätää profiileista sen äänettömälle.

Kun tän kundin kanssa meillä oli muutenkin aina ihan hirrrrrveät kuittailusessiot, niin luonnollisesti kuulin tästä ja PITKÄÄN.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

PieceOfMind

Posts: 628

#152 • • PieceOfMind Omnea mea mecum porto.
Yritin duunipaikan ruokalassa halkaista kovakuorista ruisleipää sahateräisellä leipäveitsellä. Ensin meinasi lipsahtaa, mutta sain sormen pois alta. Uusi yritys... ja suoraan sormeen. Keittiöhenkilökunta totesi haavaa paikatessaan, että tää oli ihan vastahankittu _turva_veitsi, jonka pitäisi estää tällaiset vahingot.

Äh, pitikö sekin nyt kertoa :D Saahan sitä itseään teloa, mutta turvaveitsellä... noloo!

Onneks oltiin sairaalassa, oli laastarit lähellä :)
Heli

Posts: 1,489

#153 • • Heli vai kuka se oli
mun auto levis motarille ja olin jo soittanu äitille, joka oli hoitamassa meille kuskia et päästäis pois sieltä tien päältä.
Noh, mul oli hätävilkut päällä (autokoulus opetettiin et näin kuuluu tehdä) ja kaverin kanssa nökötettiin siel autossa.
Kunnes..
Joku työmiesten auto pysähtyi taakse ja ne äijät astu autostaan, mä rullaan ikkunaa alas..
Toinen niistä miehistä kysyy: "teille on apua tulos?"
Mä en käsittänyt niissä oloissa, et se oli oikeesti kysymys, eikä toteamus, ja niin sit fiksuna likkana kiljaisin: "ai jaa! no hyvä!!"
Kaveri vieressä alko hymyilemään ihan hillittömästi, ja mä aattelin et sekin on onnellinen, et me saadaanki kyyti pois jo aiemmin ennen ku se mutsin hommaama kyyditys tulee xD

Sit se kaveri kokos ittensä ja sanoi mun olan yli niille hämmästyneille hemmoille,et :
"niin siis se yritti sanoa, että joo, on meille apua jo tulossa".
Sit mullaki välähti ja alko vähä hävettää.
Ne tyypit sit lähti naureskellen menemään, onneks.

*ding*

näitä tarinoita ois miljoona, mut mä oon onneks unohtanu niit sitä mukaa ku niit on tullu.

--
ei se väärin ole.

Sand3

Posts: 1,157

#154 • • Sand3 satuolento
Ja taas lähtee *nauru*

Tuossa viikonloppuna olin kaverini kanssa lähdössä syömään. Lainattiin sitten kaverin isin autoa ja kaveri hyppäsi rattiin. Aluksi kaveri valitteli et onpas jäykkä ratti,kun peruutteli alaspäin loivassa alamäessä. No sitten kun auto ei suostunut liikkumaan eteenpäin niin tulimme siihen tulokseen, että käsijarrun on pakko olla päällä. Mersussa on käsijarru piilotettu todella hassuun paikkaan ja tutkimme käsikirjan läpi löytääksemme käsijarrun, siinä rytäkässä avasimme myös konepellin ja kaveri hyppäsi ulos sulkemaan sen. No sisälle tullessaan hän sitten viimein keksi missä meni vikaan. Auto ei ollut käynnissä. *tirsk*

No saunassa istuessamme kaveri kertoi tarinan peffa-alusesta: Hänen silloinen poikaystävänsä oli mennyt joulusaunaan ennen häntä ja ottanut mukaansa pyyhkeet sekä peffa-alusen. Kaveri oli tullut myöhemmin saunaan ja kysynyt poikaystävältään "MINKÄ PÄÄLLÄ SUN TAKAMUS OIKEIN LEPÄÄ?!?" poika siihen oli vastannut "Pefletin" no kaveri siihen sit oli vastanut "Toi on kyllä naapurin joululahjaksi antama pöytäliina eikä mikään persalunen." *tirsk*

Kaveripariskunta istui autossa ja edessä ajoi rekka jostain roiskui kuraa ikkunaan. Tyttöystävä alkoi fiksuna tyttönä sitten pyyhkimään lasia sisäpuolelta. Hänen autoa ajava poikaystävä siihen sitten tokaisi: "Rakas, onhan tuo ihanaa että pyyhit lasia sisäpuolelta, mutta sitä varten meillä on pyyhkimet autossa." *tirsk*

Jatkoa odottelen *hihu*

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

Avatar
#155 • • Annakins Guest

PieceOfMind, 4.5.2007 17:14:
Yritin duunipaikan ruokalassa halkaista kovakuorista ruisleipää sahateräisellä leipäveitsellä. Ensin meinasi lipsahtaa, mutta sain sormen pois alta. Uusi yritys... ja suoraan sormeen. Keittiöhenkilökunta totesi haavaa paikatessaan, että tää oli ihan vastahankittu _turva_veitsi, jonka pitäisi estää tällaiset vahingot.



Mä ostan tollaset leivät ihan suosiolla valmiiks leikattuna, koska en yksinkertaisesti osaa leikata esim. jälkiuunileipää ilman, että teloisin itseäni *justjoo*
PieceOfMind

Posts: 628

#156 • • PieceOfMind Omnea mea mecum porto.

Annakins, 7.5.2007 12:00:
---
Mä ostan tollaset leivät ihan suosiolla valmiiks leikattuna, koska en yksinkertaisesti osaa leikata esim. jälkiuunileipää ilman, että teloisin itseäni *justjoo*



Ehkäpä meidänkin ruokalassa alkaa näkyä noita valmiiksi viipaloituja viimeviikkoisen verisen murhenäytelmän jälkeen ^_^

Lisää blondeiluja: ei ole kauaa, kun tajusin, että usein viinipulloissa/ muissa tuotteissa/ logoissa esiintyvä "est." tarkoittaa "established", eikä esim. est (lat.) = "se on".
pirpeli

Posts: 5,533

#157 • • pirpeli
Äsken suihkussa...
Mietin kovasti, et pitääpä käydä _R-kioskilla_ ostamassa äitienpäiväkortti ja merkki ja sitten mennä _Postiin_ hakemaan paketti.

Hetken kuluttua mieleen hiipi orastava ajatus..."Hetkinen...Posti...Posti...Sieltä saa varmaan kivoja kortteja ja merkkejäkin.." ONHAN SE POSTI :D

Tuli himppasen hassu olo :)

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Syce

Posts: 1,649

#158 • • Syce
Omaa "blondi" hetkeäni en muista, mutta erään oikean blondin letkautuksen kyllä. Oltiin kaveri porukalla maistelemassa "sivistyneesti"*justjoo* alkoholia eräällä kämpillä ja paikalle tuli pari typyä joita en ennestään tuntenut. Istuttiin sitten porukalla pirttipöytään pelailee pelejä niin hetken päästä toinen näistä blondeista heitti "Voi vitsi sentäs...Olen aina lukenu tän lapparipullon kyljestä että -TunturiPorojen raikkautta- mutta tässähän lukeekin -TunturiPurojen raikkautta-.
Ei voinu olla tippumatta...*nauru*
coolcat82

Posts: 771

#159 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Olin tossa toissapäivänä kavereiden kans iltasiiderillä (erään nimeltämainitsemattoman, humalassa hävyttömyyksiä huutelevan ystäväni pyynnöstä). No rouva sitte rupes laukoo niitä rivouksia ihan urakalla, ja kattelin viereisee pöytää.. Sitte koitin sanoo et hei hys, tossa istuu yks meidän kanta-asiakas, jota mä nään duunissa päivittäin. No tämä ei juurikaan auttanut *justjoo* Sitte loppujen lopuks kun tää ystäväni ilmotti "nussivansa seuraavaks noita tuolla" ni se pöytä tyhjeni nopeesti, kun ne oli jonkun aikaa ne jätkät sitä juttuu jo kuunnellu muutenkin. Karu totuus tulikin sitte ilmi eilen... uus työpaikka ni ei heti muistanu.. yks näistä jäbistä olikin mun duunikaveri samasta rakennuksesta, jonka ravintolassa oon töissä *poks* Ja kyllä hävetti mennä kassalle kun se tuli kahvia hakee *eiei* Ja tänään sitte oli ilmeisesti muutkin poitsut töissä kuullu ton jutun ja kun tuli sitte siihen iltapäivällä kahvia hakee, ni miettivät siinä ensin että "tarviskohan täs nyt mitään muuta..? Ei, kyl me täl kertaa tyydytään ihan vaan näihin kahveihin" ja virnisteli härskisti mulle, vaikka en mä mitään ollu huudellu tai ehdotellu. Ja tästä tulen kyllä varmasti kuulemaan vielä jonkun aikaa, sen verran roisia ne jutut oli, vaikka ihan huumorilla, mut eihän ne ressukat siellä baarissa sitä tajunnu... Että jee, riemulla töihin taas huomennakin, ehkä ne tulee seuraavaks ostamaan suoraan persettä *piis*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

Miinapiina

Posts: 3,494

#160 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Syce, 10.5.2007 12:29:
Omaa "blondi" hetkeäni en muista, mutta erään oikean blondin letkautuksen kyllä. Oltiin kaveri porukalla maistelemassa "sivistyneesti"*justjoo* alkoholia eräällä kämpillä ja paikalle tuli pari typyä joita en ennestään tuntenut. Istuttiin sitten porukalla pirttipöytään pelailee pelejä niin hetken päästä toinen näistä blondeista heitti "Voi vitsi sentäs...Olen aina lukenu tän lapparipullon kyljestä että -TunturiPorojen raikkautta- mutta tässähän lukeekin -TunturiPurojen raikkautta-.
Ei voinu olla tippumatta...*nauru*



ahahaha repeilty *lmao*

--
pinkki on pop!!!