309 posts, 16 pages, 198,737 views
vergio, 18.12.2006 14:36:
No tossa viime viikolla yks poika poras mun luona hyllyä seinään kiinni ja pyysi mua seisoon imurin kanssa siinä alla valmiudessa... no seisoin sitten siinä tärkeänä, kunnes herra poraaja ilmoitti mulle et "hyödyttäis varmaan jos se imuri olis päällä kans"... Eikä mulle juolahtanut mieleenkään sillon et imuri ei edes ollut päällä, voi luoja... no kerranhan sitä
Freja, 25.4.2007 06:38:
Ei sais nauraa
Karvinen, 25.4.2007 07:48:
Töissä tuli ulkomaalainen kassalle ja makso ostoksensa, sit sen jälkeen kysy että voinko vaihtaa ulkomaalaisen 2 kolikon suomen kolikoksi, sit avasin kassa laatikon, selasin kaks euroset läpi (niit oli ihan sikana) ja sit sanoin että ei oo, se katto tyhmänä että "ei oo" jep, ei oo. sit se lähti ja jatkoin töitä... pari päivää myöhemmin mietin tapausta ja tajusin että vähäks oon tyhmä, ne kaikki oli suomen kolikoita... etin varmaan suomen lippuu niistä .
hannah, 25.4.2007 09:52:
No onhan näitä...Tässä yksi esimerkki:
Eräs talvi oltiin kavereiden kanssa autolla liikenteessä, minä kuskina. Parkkeerattiin sitten yhden kaverin talon eteen kadun varteen, tiehen oli tähän kohtaan pakkautunut paljon vanhaa lunta ja jäätä. No, kun oli aika taas lähteä liikenteeseen, auto ei tehnyt elettäkään lähteäkseen tästä "kuopasta" pois. Minä sitten viisaana tyttönä kavereille ehdottamaan, että ei kun työntämään, jos meinataan liikkeelle lähteä. Kaverit siinä jonkun aikaa ehti hiki hatussa työntää ja auto ei liiku mihinkään. Tässä kohtaa tajuan, että käsijarru on päällä! Että näin. Terveisiä kavereille!!
PieceOfMind, 4.5.2007 17:14:
Yritin duunipaikan ruokalassa halkaista kovakuorista ruisleipää sahateräisellä leipäveitsellä. Ensin meinasi lipsahtaa, mutta sain sormen pois alta. Uusi yritys... ja suoraan sormeen. Keittiöhenkilökunta totesi haavaa paikatessaan, että tää oli ihan vastahankittu _turva_veitsi, jonka pitäisi estää tällaiset vahingot.
Annakins, 7.5.2007 12:00:
---
Mä ostan tollaset leivät ihan suosiolla valmiiks leikattuna, koska en yksinkertaisesti osaa leikata esim. jälkiuunileipää ilman, että teloisin itseäni
Syce, 10.5.2007 12:29:
Omaa "blondi" hetkeäni en muista, mutta erään oikean blondin letkautuksen kyllä. Oltiin kaveri porukalla maistelemassa "sivistyneesti" alkoholia eräällä kämpillä ja paikalle tuli pari typyä joita en ennestään tuntenut. Istuttiin sitten porukalla pirttipöytään pelailee pelejä niin hetken päästä toinen näistä blondeista heitti "Voi vitsi sentäs...Olen aina lukenu tän lapparipullon kyljestä että -TunturiPorojen raikkautta- mutta tässähän lukeekin -TunturiPurojen raikkautta-.
Ei voinu olla tippumatta...