Silloin tunsin itseni blondiksi

309 posts, 16 pages, 195,564 views

Freja

Posts: 8,775

#161 • • Freja Sihteeri
Ei, mä en oikeesti tienny ennen tätä päivää, että Viron kansallislaulu on meidän laulu ilman kertsin toistoa.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

asdf

Posts: 3,155

#162 • • asdf
Muutama päivä sit mäki osoitin harvinaiset älylahjani puhumalla ääneen ennen ajattelemista. Totesin sillon, että kun muutan omaan kämppään, haluun kaks televisiota; toisen olohuoneeseen ja toisen makuuhuoneeseen. Luovuin kuitenkin tästä ideasta toteamalla "Ai mut, sithän pitäis maksaa kaks TV-lupamaksua!? :O". *justjoo* Jostain syystä toi aiheutti pientä repeilyä seuralaisella.
Kon-tiki

Posts: 1,936

#163 • • Kon-tiki The Unsinkable

Miinapiina, 11.5.2007 16:41:
---
Syce, 10.5.2007 12:29:
Olen aina lukenu tän lapparipullon kyljestä että -TunturiPorojen raikkautta- mutta tässähän lukeekin -TunturiPurojen raikkautta-.
Ei voinu olla tippumatta...*nauru*

---


ahahaha repeilty *lmao*



*nauru* reps täälläkin, vaikka alkuperäinen luenta ei sentään ollu TunturiPorojen Rakkautta (terv. nim. aikoinaan luin sen TunturiPurojen Rakkautta)
onni3mk

Posts: 3,973

#164 • • onni3mk Onni on.

Freja, 11.5.2007 18:05:
Ei, mä en oikeesti tienny ennen tätä päivää, että Viron kansallislaulu on meidän laulu ilman kertsin toistoa.



Oikeesti? *ding**whaat*

--
Onni on.

sare

Posts: 100

#166 • • sare
tää ei oo kyl mikään 'tunsin' koska mä harrastan tätä niin usein, eli en vaan opi:P siis: aina kun kuuntelen jtn musaa netistä (youtube, myspace,...) ja siinä vaiheessa kun tulee tarve keskeyttää se piisi niin mä alan aina hakkaan winampissa neliöö (siin taustalla aina pällä). tätä jatkuu vähintään pari minuuttia ja sitä seuraa ihmettelyä siitä kuinka se piisi ei nyt vaan hiljene:D ja aina yhtä hyvä fiilis kun tajuun mistä sitä musaa taas kuunneltiinkaan. ja tää ei olis niin blondia ees jossen tekis tätä monta kertaa päivässä.

--
Mies seisoo rinnallasi kaikissa niissä vastoinkäymisissä,jotka olisit välttänyt, jos olisit pysynyt sinkkuna.

Porsas04

Posts: 792

#167 • • Porsas04 Team Sika

Saarre, 26.12.2005 23:05:
---
wiwi, 26.12.2005 18:17:
No tätä ei väläyttänyt minä vaan siskoni mutta:

Kaveri: "Tää meijän joulukuusi on sahattu 30-metrisen kuusen latvasta"

-mietteliäs hiljaisuus-

Sisko: "Joo niin varmaan, ei kai kukaan ihan oikeesti kiipee 30:een metriin HAKEMAAN JOULUKUUSTA?!"

---


piti selittää jocularille mikä tos oli vikana *aplodit*


mul kesti ihan vitun kauan tajuta!

--
Team *possu*

pyllyjumala

Posts: 469

#168 • • pyllyjumala Ansku aka Pyllis
Voooi luoja! Oon tuntenu itteni lukemattomia kertoja blondiksi *igor*
Eli turha lähteä edes spekuloimaan noita kertoja.. *tirsk*

--
*känni*hölökyn kölökyn!

pyllyjumala

Posts: 469

#169 • • pyllyjumala Ansku aka Pyllis

dncr, 18.12.2006 17:42:
Soitin Welhon asiakastukeen yks päivä, kun netti ei ollut toiminut ollenkaan. Alotin sitten puhelun jotenkin tähän tyyliin, et "No moi, mulla on vähän mun nettiyhteyden kanssa ongelmia ja ajattelin et pystyisitteköhän te auttaa... Mulla on tämmönen wlan-boksi ja toi wlan-yhteys ei oo toiminu koko päivänä..." Se jätkä hikeenty ihan täysin muhun ja kysyi kiukkuisena et "onko se ongelma nyt siinä wlan-yhteydessä vai nettiyhteydessä?" "Siis, ööö... mä en oo kauheen tekninen ihminen..." Se jätkä alkoi sitten vääntää rautalangasta mulle naurettavan hitaasti, että ne on kaksi ihan eri asiaa.... *justjoo*



*nauru* Toihan on ihan ymmärrettävä moka, en mäkään olis tienny *tirsk* kjehheh.

--
*känni*hölökyn kölökyn!

Sssan*

Posts: 651

#170 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
Öööh...koko ajan tunnen itseni blondiksi *pepsodent*

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

josbe

Posts: 1,982

#171 • • josbe suomalainen juhlakinkku
Itse, en koskaan. *iloinen*

Mutta... Tuli mieleeni myötähäpeän tunne, jota koin tuossa taannoin mennessäni Teatterikorkean opiskelijaravintolaan syömään. Kassalla siellä on eräs nuorimies, jonka olen jo aikaisemmin huomannut olevan varsinainen wanna-be-friend kaikkien näyttelijänalkujen kanssa. Jälleen kerran kassapoika halusi sanoa jotain kaverillista eräälle opiskelijapojalle: "Mihin ihmeen rooli ne on taas sut laittanu? HAHHAHHAH, mitä sul on päällä?". Vastaus oli aika hämmästynyt ja "hieman" närkästynyt: "Miten niin? Nää on mun vaatteet." *nauru*
Freja

Posts: 8,775

#172 • • Freja Sihteeri
Puhelin entisen pomon kaa tos äsken. Se sitten selitti kuinka on töissä tekees jotain kun huomen alkaa si se tupakointikielto. Noh, siihen kyselin että onko niillä jotain koppia, niin hän vastas et menkööt asiakkaat ulos röökille, hän osti juuri iskuporakoneen millä saa tuhkikset ulos kiinni.
Mä sitten tietenkin ajattelin heti niitä perustuhkiksia mitä on, ne mustat ja helposti rikkimenevät.. Joten kysyin hämilläni et "mut eikö ne mee rikki?" ...... Pomo totes, et heille tulee myös uudet tuhkikset, jotku metalliset (tai mitä lie, en muista enää, mut semmoset mihin tarvii iskuporakonetta) seiniin kiinnitettävät :D

Oho.

Mä oikeesti hetken aattelin vaa mielessäni asian niin, että ulkona on pöydät joihin sitten yritetään iskuporakoneella iskeä niitä mustia tuhkiksia *blush*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

katjastina

Posts: 398

#173 • • katjastina magnets and miracles
juteltiin eilen työkaverin kanssa säästä. sanoin et: ihanaa kun ulkona ei oo enää niin kosteeta ja painostavaa, no työkaveri katto mua aika pitkään ja katsoin ikkunasta ulos ja totesin et: joo paitsi et sataa.
hande_R

Posts: 11

#174 • • hande_R
Frendin kanssa mentiin ostamaan mansikoita ja päätin kysyä sitten myyjältä että onko Mansikka Hedelmä vai Vihannes...onnex en sanonut äänet mutta myös juures oli mielessä hyväks vaihtoehdoks...ou gaaad
Fresia

Posts: 764

#175 • • Fresia vähän outo
Mietin tossa taannoin pikkuhumalassa, että kannattaakohan nostaa tolla pankkikortilla rahaa automaatista, koska se ei näy heti tilillä *justjoo* Kiltisti kaivelin automaatilla visa electronin lompakosta, että tietäisin heti, miten paljon rahaa tilille jäi *blush* Oli kavereilla hauskaa... *pepsodent*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Jago

Posts: 4,039

#176 • • Jago un-trained monkee
eilen katottiin startrek voyageria ja siinä tuli jakso jossa jotain tapahtu ja yhtäkkii kaikki oli ennallaan ajassa ennenkun mitään tapahtui(koska ne menneisyydessä muutti tulevaa.. tai jotain..)

Sen jälkeen piti oikeen mainita siitä miten paljon mua ärsyttää tollaset jaksot, missä paljastuukin että oikeesti mitään ei ookkaan tapahtunu, koska sehän on vähän kun mä en ois just kattonu sitä jaksoa*ding**hihu*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Kultakisu

Posts: 145

#177 • • Edited Kultakisu una sambista

Jago, 1.6.2007 12:08:
eilen katottiin startrek voyageria ja siinä tuli jakso jossa jotain tapahtu ja yhtäkkii kaikki oli ennallaan ajassa ennenkun mitään tapahtui(koska ne menneisyydessä muutti tulevaa.. tai jotain..)

Sen jälkeen piti oikeen mainita siitä miten paljon mua ärsyttää tollaset jaksot, missä paljastuukin että oikeesti mitään ei ookkaan tapahtunu, koska sehän on vähän kun mä en ois just kattonu sitä jaksoa*ding**hihu*



...lukiessani tätä viestiä... siis mitä *täh* ei jummarra!! joo, kyl mä taidan ihan oikeesti olla blondi *joo*
Jocular

Posts: 1,359

#178 • • Jocular Janni
Piti hakee kaveri Martinlaaksosta...


Ajoin Myllypuroon ja joo o. Ihan toisessa suunnassa. Jostain syystä en (ihan) kerenny 20 minuutissa sovittuun paikkaan *nauru*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Jago

Posts: 4,039

#179 • • Jago un-trained monkee

Kultakisu, 2.6.2007 18:35:
---
Jago, 1.6.2007 12:08:
eilen katottiin startrek voyageria ja siinä tuli jakso jossa jotain tapahtu ja yhtäkkii kaikki oli ennallaan ajassa ennenkun mitään tapahtui(koska ne menneisyydessä muutti tulevaa.. tai jotain..)

Sen jälkeen piti oikeen mainita siitä miten paljon mua ärsyttää tollaset jaksot, missä paljastuukin että oikeesti mitään ei ookkaan tapahtunu, koska sehän on vähän kun mä en ois just kattonu sitä jaksoa*ding**hihu*

---


...lukiessani tätä viestiä... siis mitä *täh* ei jummarra!! joo, kyl mä taidan ihan oikeesti olla blondi *joo*


no kyl mä taas vaihteeks kirjotin ton aika epäselvästi*blush**hihu*

siis tarkotin että koska jakson lopussa selvisi että kyseisiä tapahtumia ei ollutkaan oikeasti tapahtunut, ajattelin heti että sehän tarkoittaa että oen perjaatteessa nähnyt sitä jaksoa*joo**hihu*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Freja

Posts: 8,775

#180 • • Freja Sihteeri
Poljin kotiin. Korvilla napit, piuhat kännykässä ja kuuntelin radioo. Tuli sit siltä kanavalta just joku surkee biisi, niin päätin vaihtaa kanavaa. Soitin kilikelloa.

Naamalleni tuli typerä,hölmistynyt ilme. Nostin käden tangolta ja painoin kuulokkeiden nappia. Kanava vaihtui.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been