Silloin tunsin itseni blondiksi

309 posts, 16 pages, 196,159 views

aaaaaaaa

Posts: 178

#201 • • aaaaaaaa partyparty/Alfanaaras
Tää on niin poliittinen itsemurha laittaa tätä ees tänne:
Aloin yks päivä ihmetteleen miten faksi toimii. Olin ihan että:" mut siis eihän se paperi voi mennä puhelinlankoja pitkin sinne toiseen paikkaan. Eikä nyt teleporttiakaan oo keksitty..."
Joo ja nyt siis tunnen itseni tosi blondiksi kun laitan tän tänne julkiseks tiedoks.

--
elämän ruuhkavuodet on NYT

MesMeRise

Posts: 667

#202 • • MesMeRise Spinnamon
Katsoimme elokuvaa;

Siinä oli soluttautuva agentti, jolle annettiin rannekellossa oleva hälytys summeri joka ilmoittaa hyviksille, että kaikki ei ole kunnossa, jos soluttautumis tehtävässä jokin menee vikaan. Agentit siinä testasivat kyseistä laitetta ja sellainen hälytysäänihän sieltä pärähti.

Tokaisin siinä sitten ihan ääneen, että mitä se mahtaa hyödyttää tollanen summeriääni siin vaihees jos se agentti paljastuu... Samaista elokuvaa seurannut sai aika hyvät naurut. *justjoo*
Amnesia

Posts: 888

#203 • • Amnesia
Kävelin kauppaan suht reippaassa sateessa kun ei ollut sateenvarjoa. Kaupasta tullessa sade oli vieläkin voimistunut, joten odottelin katoksen alla jotain 5 minuuttia. Sitten tajusin, että mullahan on laukussa ollut koko ajan sateenvarjo *grr* Ja sääkin selkeni lähes samantien...
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#204 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

*Stella, 2.9.2007 20:17:
Tää on niin poliittinen itsemurha laittaa tätä ees tänne:
Aloin yks päivä ihmetteleen miten faksi toimii. Olin ihan että:" mut siis eihän se paperi voi mennä puhelinlankoja pitkin sinne toiseen paikkaan. Eikä nyt teleporttiakaan oo keksitty..."
Joo ja nyt siis tunnen itseni tosi blondiksi kun laitan tän tänne julkiseks tiedoks.



Ei saatana :DDD

Vähän jouduin tippuu *lmao*


Toisaalta mun mielestä tommonen hölmöys ja höppänänä olo on aika söpöö *plur*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Jago

Posts: 4,039

#205 • • Jago un-trained monkee

Jago, 30.9.2007 23:23:
..eli siis päivä :) samalla kun päivä o_O


Tuota kirjoittaessani kulutin paljon aikaa siihen että mietin sormi o nappulan päällä, että "mistäköhän se pikku o saadaan jos iso O tulee tästä"*nauru*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

anniharha

Posts: 1,937

#206 • • anniharha
Kävin tossa tunti pari sitten suihkussa, pesin hiukseni uudella blondeille tarkoitetulla shampoolla. Tulin suihkusta, heitin vaatteet päälle, aloin kuivaamaan hiuksia föönillä. Toisella kädellä avasin hanan ja aloin huuhdella kampaa. Meni hetki ja sit iski pienoinen sähköshokki, onneks vaan ajatuksen voimasta. Miten helvetin monta kertaa sitä onkaan lukenut ne kyltit, ohjeet ja varoitukset, ettei sähkölaitetta käytettäessä saa "olla märkä" ja miten silti tekee niin?

--
and though my words could save the world they never come out right

Amarie

Posts: 261

#207 • • Amarie täysipäiväinen lusmu
Kävin eilen ostamassa tupakkaa är-kioskilta. Kävelin tiskille, myyjä katsoi epäilevästi ja minä sanon automaattisesti "pieni vihreä äl-ämmän maksiaski." Myyjä katsoi hetken hämmästyneenä, pyysi toistamaan, eikä edes kehdannut kysyä papereita vaikka käyttäydyin kuin paniikissa oleva teini. Ikää kuitenkin tupakkaan on.

--
In her eyes I see the sky.

Marjo

Posts: 1,796

#208 • • Marjo pupuTupuna
menin eilen bussilla kampista Espooseen. Voitteko kuvitella, että tämä oli ensimmäinen kerta elämässäni, kun lähdin kyseiseltä bussiasemalta jonnekin...

Noh, siinä on sellaiset aukeavat ovet, joiden takana aina bussi odottaa. Aloin siinä sitten siirtyä muiden ihmisten kanssa ovista bussille. Ovet sulkeutuivat edessäni ja aloin peruutella ja ihmetellä, mikseivät ovet aukea. Katselin ylös päin etsien katseellani, missä kohtaa olisi liiketunnistin, kunnes takanani oleva henkilö painoi oven sivussä olevaa aukaisupainiketta ja ovi aukeni...
Timce

Posts: 5,381

#209 • • Timce

pupuTupuna
Katselin ylös päin etsien katseellani, missä kohtaa olisi liiketunnistin, kunnes takanani oleva henkilö painoi oven sivussä olevaa aukaisupainiketta ja ovi aukeni...



Mä olen ihmetellyt tuota samaa asiaa jo monesti. Minkä takia ne ovet eivät aukene tunnistimen avulla? Mikä onkaan turhauttavampaa, kuin kantaa kahta raskasta matkalaukkua ja tuudittautua siihen hyvänolon tunteeseen, että ovet aukenevat automaattisesti...vain kohdataksesi sen musertavan pettymyksen, kun joudut laskemaan toisen laukun kädestäsi avataksesi tuon oven.
Minä vaan ihmettelen!

:D

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

vaavu

Posts: 1,324

#210 • • vaavu vara-vana
Muutama viikko sitten työmatkalla selitin ulkomaalaisille suomen kielen kirjoittamisen ja ääntämisen eroja ihan tohkeissani. "Suomi on siitä helppo kieli, että kaikki kirjaimet äännetään kuten ne kirjoitetaan. Suomea opettelevilla ulkomaalaisilla on joskus vaikeuksia ääntää kirjaimia oikein." Johon eräs puolalainen totesi: "Niin, puolan kielessäkin kirjaimet äännetään aina samalla tavalla yhdistelmästä riippumatta."

Olin vajota häpeästä pöydän alle. Kyllä nyt sen verran pitää leikata, että tajuaa tietyn kirjoitetun kirjaimen ääntämisasun olevan vain kielikohtainen sopimuskysymys. Vielä pari päivää sen jälkeenkin hävetti.
Jocular

Posts: 1,359

#211 • • Jocular Janni
Mentiin porukalla kaverille viettämään iltaa. Itse olin autolla ja kävin matkalla ostamassa Essolta Redbullin. Pyysin lämpimän juoman kaveriks jäitä. Kaveri laitto jäät pöydälle "sori ei ookku pari jäätä".. Heivasin jäät lasiin ja siinä vaiheessa ku juomaa oli jäljellä pari senttiä, ni tajusin, että ne jäät oli semmosia pussijäitä.. Miten en huomannu? Nojoo. Saatiin taas blondin kustannuksella makosat naurut.. *tirsk*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Timce

Posts: 5,381

#212 • • Timce

Jocular, 28.10.2007 02:50:
Mentiin porukalla kaverille viettämään iltaa. Itse olin autolla ja kävin matkalla ostamassa Essolta Redbullin. Pyysin lämpimän juoman kaveriks jäitä. Kaveri laitto jäät pöydälle "sori ei ookku pari jäätä".. Heivasin jäät lasiin ja siinä vaiheessa ku juomaa oli jäljellä pari senttiä, ni tajusin, että ne jäät oli semmosia pussijäitä.. Miten en huomannu? Nojoo. Saatiin taas blondin kustannuksella makosat naurut.. *tirsk*



Moon lukenu tämän nyt n. 3 kertaa läpi, enkä vieläkään ymmärtäny, mikä tässä oli outoa. :D Okei, se että kaveri laittaa jäät pöydälle, on kyl outoa, mut..noh. Okei..en ihan selvinpäin täs ole ja huomenna tod. näk. nolottaa lukea omia tuotoksia, mut so not. öööörrrrrr.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Jocular

Posts: 1,359

#214 • • Jocular Janni

Timce, 28.10.2007 03:41:
---
Jocular, 28.10.2007 02:50:
Mentiin porukalla kaverille viettämään iltaa. Itse olin autolla ja kävin matkalla ostamassa Essolta Redbullin. Pyysin lämpimän juoman kaveriks jäitä. Kaveri laitto jäät pöydälle "sori ei ookku pari jäätä".. Heivasin jäät lasiin ja siinä vaiheessa ku juomaa oli jäljellä pari senttiä, ni tajusin, että ne jäät oli semmosia pussijäitä.. Miten en huomannu? Nojoo. Saatiin taas blondin kustannuksella makosat naurut.. *tirsk*

---


Moon lukenu tämän nyt n. 3 kertaa läpi, enkä vieläkään ymmärtäny, mikä tässä oli outoa. :D Okei, se että kaveri laittaa jäät pöydälle, on kyl outoa, mut..noh. Okei..en ihan selvinpäin täs ole ja huomenna tod. näk. nolottaa lukea omia tuotoksia, mut so not. öööörrrrrr.



Ne jäät oli semmosessa pussissa. Ne muovit lillu sielä lasissa.. ^^

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

sapeli

Posts: 11,768

#215 • • sapeli jokukukamikä?

vaavu, 26.10.2007 11:54:
Olin vajota häpeästä pöydän alle. Kyllä nyt sen verran pitää leikata, että tajuaa tietyn kirjoitetun kirjaimen ääntämisasun olevan vain kielikohtainen sopimuskysymys. Vielä pari päivää sen jälkeenkin hävetti.



No jaa, kyl mäkin oisin noin sanonut koska kaikissa kielissä mitä osaan suomen lisäksi on kirjaimia jotka lausutaan eri tavalla eri sanoissa, esim. englanti ja ruotsi.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Timce

Posts: 5,381

#216 • • Timce

Jocular
Ne jäät oli semmosessa pussissa. Ne muovit lillu sielä lasissa.. ^^



No nythän mä vasta hokasin. :)

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Takyon

Posts: 2,945

#217 • • Takyon Möwkö

sapeli, 28.10.2007 12:44:
---
vaavu, 26.10.2007 11:54:
Olin vajota häpeästä pöydän alle. Kyllä nyt sen verran pitää leikata, että tajuaa tietyn kirjoitetun kirjaimen ääntämisasun olevan vain kielikohtainen sopimuskysymys. Vielä pari päivää sen jälkeenkin hävetti.

---


No jaa, kyl mäkin oisin noin sanonut koska kaikissa kielissä mitä osaan suomen lisäksi on kirjaimia jotka lausutaan eri tavalla eri sanoissa, esim. englanti ja ruotsi.



Mutta onhan se englantilaisenkin mielestä niin että ne kirjaimet lausutaan juuri niin kuin ne on kirjoitettu ;)

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

sapeli

Posts: 11,768

#218 • • sapeli jokukukamikä?

Takyon, 28.10.2007 12:56:
---
sapeli, 28.10.2007 12:44:
---
vaavu, 26.10.2007 11:54:
Olin vajota häpeästä pöydän alle. Kyllä nyt sen verran pitää leikata, että tajuaa tietyn kirjoitetun kirjaimen ääntämisasun olevan vain kielikohtainen sopimuskysymys. Vielä pari päivää sen jälkeenkin hävetti.
---
No jaa, kyl mäkin oisin noin sanonut koska kaikissa kielissä mitä osaan suomen lisäksi on kirjaimia jotka lausutaan eri tavalla eri sanoissa, esim. englanti ja ruotsi.
---
Mutta onhan se englantilaisenkin mielestä niin että ne kirjaimet lausutaan juuri niin kuin ne on kirjoitettu ;)



Niii, mut kyl tota voi havainnollistaa esimerkillä: esim. se miten "a" lausutaan sanoissa "apple" (ä) ja "tomato" (ei).

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Sand3

Posts: 1,157

#219 • • Sand3 satuolento
Tuossa esimiehelle valitin et miksi meillä ei ole toimivaa radiota täällä (selvennykseksi tuossa pyödällä on radio). no esimiehes tuli tuohon ja väänsi volyyminappulasta ja totesi et hyvinhän tää toimii *blush*

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

sapeli

Posts: 11,768

#220 • • sapeli jokukukamikä?

Sand3, 29.10.2007 15:49:
Tuossa esimiehelle valitin et miksi meillä ei ole toimivaa radiota täällä (selvennykseksi tuossa pyödällä on radio). no esimiehes tuli tuohon ja väänsi volyyminappulasta ja totesi et hyvinhän tää toimii *blush*



Voi eiiii *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.