Silloin tunsin itseni blondiksi

309 posts, 16 pages, 196,199 views

Avatar
#181 • • Norb Guest

Jocular, 2.6.2007 18:38:
Piti hakee kaveri Martinlaaksosta...


Mul kävi samat paitsi ajoin malminkartanoon *lmao*
Funktion

Posts: 1,720

#182 • • Edited Funktion over 9000
Just äsken taas tunsin itseni tosi blondiksi...

Tajusin nimittäin vasta justiinsa äsken että TISSIT on sama toisinpäinkin...

*nauru*

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

pyhimys

Posts: 622

#183 • • pyhimys
Eilen pähkäilin pitkään mikä on Winampissa vikana, kun kappale lähtee normaalisti käyntiin muttei ääntä kuulu. Ekana tietysti tarkistin, että on kauittimet päällä. Seuraavaksi sitten käynnistin koneen uudestaan. Ei vaikutusta. Joskohan virusskannaus auttaisi, jos vaikka joku virus olisi tullut koneelle. Ei auttanut. Seuraava ajatus oli sitten ladata Winamp uudestaan koneelle. Eipä tälläkään ongelma vielä ratkennut. Vähän aikaa katselin siinä, kun musiikki soi muttei mitään kuulu. Sitten tajusin ongelman syyn... Winampista oli volumet nollilla... Tunsi itsensä taas erittäin viisaaksi.
itis

Posts: 2,518

#184 • • itis Morning Star

Saarre, 26.12.2005 23:03:
joskus sitä vaan jää tuijottelemaan tyhjyyteen jotain ja unohtaa mitä funtsii samalla ku tekee..tai toistepäin. Esim suihkuun mennessä sukat pois ottaessa ne on useemman kerran menny vessanpönttöön pyykkikorin sijasta *eikä*



No mä olen menny suihkuun sukat jalassa kun olin ensin meinannut vaan pukea päälle ja mennä ulos. mut päätin viis veisata kiireestä koska suihkussa on mukavaa. -tosin ei sukat jalassa. se tuntuu hassulta. *joo*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

itis

Posts: 2,518

#185 • • itis Morning Star

djmg, 23.3.2006 22:16:
: "meillä ei käy lihakortti" .



ahihii *nauru*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

xandra

Posts: 281

#186 • • xandra bambi
Olin juuri muuttanut nykyiseen asuntooni n. 3v. sitten, ja päätin pestä pyykkiä ensimmäistä kertaa. Meni arviolta 5min, ja lattialla olikin sitten ämpärillinen vettä. Kone pois päältä, tutkailin liitoksia ja johtoja, ja uusi yritys. Taas vedet lattialle. Yritin vielä siirrellä ja väännellä ja käännellä päätäni koneen taakse ja alle, mutta kaikki näytti silti miltä luullakseni pitikin. No, soitin pesukonekorjaajan paikalle, joka ensi töikseen tarkisti nukkasihdin, ja totesi, ettei se tainnut olla ihan loppuun asti loksautettu paikoilleen. Siinä vaiheessa lehahti kasvot vähän punaiseksi.. Korjaaja tosin myötätuntoisesti käytti konetta vielä vähän aikaa, ja tarkisti ettei mikään enää vuoda, mutta ei tietenkään vuotanut, arvasinhan sen itsekin. Tästä riemusta maksoin sitten 70e *toktok*

--
“Imagination is the highest kite one can fly”

Lauren Bacall

anniharha

Posts: 1,937

#187 • • anniharha
Heitin tossa pari tuntia sitten broilerifileesuikalepaketin pöydälle huoneenlämpöön odottamaan, että tiskaisin ensin ja alkaisin laittaa ruokaa sitten. Kanaahan olis hyvä seisottaa huoneenlämmössä puolisen tuntia ennen paistamista, näin olen kuullut. Kukaan ei vaan muistanut kertoa, että homma on melkolailla hyödytön, jos epähuomiossa heittää pakastepaprikat ja -maissit broiskupaketin päälle kylmakalleksi. *igor*

Oli vissiin ihan fiksu veto palata luonnolliseen hiusväriin. Blondi mikä blondi.
Ruoasta sentään tuli oikein hyvää, riisiä ja sinihomejuusto-broileriwokkia<3

--
and though my words could save the world they never come out right

mummoankka

Posts: 369

#188 • • Edited mummoankka
engalannin kielen aavistuksen virheellinen ääntäminen sai kerran aikaan blondi -tilanteen...
Yritin kysyä asiakkaalta (hiusten leikkauksen jälkeen) haluaisiko tämä vahaa hiuksiinsa... jotenkin meni kieli solmuun (maanantai aamun väsymys ja ajatustoiminnan jäykkyys...) päästin suustani jotain sen tapaista: "... Duju vant `fak.."
oli miehen ilme näkemisen arvoinen... siihen sitten koitin vielä korjailla tilannetta "I mean wax.."
ei auttanut. Mies naureskellen totesi että tänne täytyy tulla toistekkin kun suomessa poikkeaa... *justjoo* *nauru* oli duunikaverilla pokassa pitämistä kun oli kuunnellu vieressä... *tirsk*
sapeli

Posts: 11,768

#189 • • sapeli jokukukamikä?
Yleensä mä oon aika hyvä pitämään suuni kiinni tarpeeks kauan että tajuan meinanneeni sanoa jotain tosi typerää, mut aika usein sanon sen silti *nauru* Yks helmi tuli sillon pulpsautettua kun ekaa kertaa näin kännykän missä vilkkui valo kun se soi: "Hmm... mä oon miettiny et miks ihmeessä tossa kännykässä on tommonen valo, mut kai se on siks et kuurot näkee ku niiden puhelin soi." *joo*

*lmao*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

nethr

Posts: 763

#190 • • nethr !!
Just. Varasin äskön autolle huoltoaikaa. Sanoivat "tuo torstaiaamuna se tänne". Vastasin näppäränä "Ai siis 16. päivä - ok".

Niin, siis 16.8. oli EILEN... Että ehkä sit se 23.8. *pepsodent* No, ne kyl tietää siellä että olen blondi muutenkin *nauru*

--
xD

Sari

Posts: 24

#191 • • Sari

sapeli, 25.7.2007 14:02:
Yleensä mä oon aika hyvä pitämään suuni kiinni tarpeeks kauan että tajuan meinanneeni sanoa jotain tosi typerää, mut aika usein sanon sen silti *nauru* Yks helmi tuli sillon pulpsautettua kun ekaa kertaa näin kännykän missä vilkkui valo kun se soi: "Hmm... mä oon miettiny et miks ihmeessä tossa kännykässä on tommonen valo, mut kai se on siks et kuurot näkee ku niiden puhelin soi." *joo*

*lmao*



Nokkelaa!!!!!!*lmao*
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#192 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Siirretääs tää mielummin tänne tuolta "päivän O_o" topikista...

Samalla kun tein töissä inventaarioo töissä kuuntelin mielenkiintoista dokkaria joka tuli youtubista. Siinä puhuttiin tietty englantia, mutta sitten kun siinä haastateltiin jotain venäläistä tiedemiestä istahdin lukemaan käännöstä joka näky dokkarin alareunassa.

Hetken luin mielenkiinnolla mitä herra sanoi.

Sitten nousin, tunsin itseni "hieman" typeräksi ja jatkoin inventaarion tekemistä kuuntelemalla dokkaria.

Sillä tajusin ETTÄ MÄHÄN VITTU PUHUN VENÄJÄÄ JA YMMÄRRÄNKIN SITÄ *toktok*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Takyon

Posts: 2,945

#193 • • Takyon Möwkö
Noniin, sattuipa tänäaamuna. Lentokentältä kun pirssillä hakee asiakkaita (yleensä ulkomaan terminaalista) niin osaa varautua että joutuu puhumaan englanniksi. Tänä aamuna kun sitten pitkästä aikaa tuli käytyä kotimaan terminaalissa jossa hirvittävä jono asiakkaita niin ensimmäisenä alan sille tyypille puhumaan englantia ihan pokkana. Tajusin vasta autossa kun ohjeet tuli suomeksi että hetkinen, nyt nolottaa :D

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Snaggo

Posts: 1,147

#194 • • Edited Snaggo ;__;

Funktion, 18.6.2007 13:55:
Just äsken taas tunsin itseni tosi blondiksi...

Tajusin nimittäin vasta justiinsa äsken että TISSIT on sama toisinpäinkin...

*nauru*



OHO! AHA! TISSIT! TOSI ISOT TISSIT! AHA! OHO!

--
bojoing.

KiimanenKurre

Posts: 791

#195 • • KiimanenKurre **Epileptinenkonttaaja**
kun tajusin että 25-22=3... elikkä mun isäpuoli on mua 3 vuotta vanhempi !!!

--
*toktok*M.I.L.I.N.D.I.N.I*toktok*
Mulkullinen Ihra, Läski Itsari Notaari ja Dopingnuuskija sekä Itsestäänselvä Nopeaälyinen Ilmakitaranräpläri

Janisa

Posts: 2,226

#196 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

MiLindiNi, 31.8.2007 01:09:
kun tajusin että 25-22=3... elikkä mun isäpuoli on mua 3 vuotta vanhempi !!!



*whaat*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

KiimanenKurre

Posts: 791

#198 • • KiimanenKurre **Epileptinenkonttaaja**

remotion, 1.9.2007 18:33:
---
MiLindiNi, 31.8.2007 01:09:
kun tajusin että 25-22=3... elikkä mun isäpuoli on mua 3 vuotta vanhempi !!!

---


äitis lienee melkonen milffi? :D



iällä ei kumminkaan oo mitään väliä kunhan vaan rakkautta ja anarkiaa löytyy suhteesta niin kaikki on ok !! vaikkakin naimisissa on olllu jo 2vuotta....

--
*toktok*M.I.L.I.N.D.I.N.I*toktok*
Mulkullinen Ihra, Läski Itsari Notaari ja Dopingnuuskija sekä Itsestäänselvä Nopeaälyinen Ilmakitaranräpläri

remotion

Posts: 5,283

#199 • • remotion nostatus guru

MiLindiNi, 1.9.2007 19:30:
---
remotion, 1.9.2007 18:33:
---
MiLindiNi, 31.8.2007 01:09:
kun tajusin että 25-22=3... elikkä mun isäpuoli on mua 3 vuotta vanhempi !!!

---


äitis lienee melkonen milffi? :D

---


iällä ei kumminkaan oo mitään väliä kunhan vaan rakkautta ja anarkiaa löytyy suhteesta niin kaikki on ok !! vaikkakin naimisissa on olllu jo 2vuotta....



tossa oon ihan samaa mieltä. kuhan ei oo ihan 18v ja 81v :D
KiimanenKurre

Posts: 791

#200 • • KiimanenKurre **Epileptinenkonttaaja**

tossa oon ihan samaa mieltä. kuhan ei oo ihan 18v ja 81v :D



ei ei.. ei siinä oo kumminkaan kun 20 vuotta eroa...

--
*toktok*M.I.L.I.N.D.I.N.I*toktok*
Mulkullinen Ihra, Läski Itsari Notaari ja Dopingnuuskija sekä Itsestäänselvä Nopeaälyinen Ilmakitaranräpläri