309 posts, 16 pages, 198,655 views
Miinapiina, 11.5.2007 16:41:
---
Syce, 10.5.2007 12:29:
Olen aina lukenu tän lapparipullon kyljestä että -TunturiPorojen raikkautta- mutta tässähän lukeekin -TunturiPurojen raikkautta-.
Ei voinu olla tippumatta...
---
ahahaha repeilty
Freja, 11.5.2007 18:05:
Ei, mä en oikeesti tienny ennen tätä päivää, että Viron kansallislaulu on meidän laulu ilman kertsin toistoa.
onni3mk, 11.5.2007 21:46:
---
Freja, 11.5.2007 18:05:
Ei, mä en oikeesti tienny ennen tätä päivää, että Viron kansallislaulu on meidän laulu ilman kertsin toistoa.
---
Oikeesti?
Saarre, 26.12.2005 23:05:
---
wiwi, 26.12.2005 18:17:
No tätä ei väläyttänyt minä vaan siskoni mutta:
Kaveri: "Tää meijän joulukuusi on sahattu 30-metrisen kuusen latvasta"
-mietteliäs hiljaisuus-
Sisko: "Joo niin varmaan, ei kai kukaan ihan oikeesti kiipee 30:een metriin HAKEMAAN JOULUKUUSTA?!"
---
piti selittää jocularille mikä tos oli vikana
dncr, 18.12.2006 17:42:
Soitin Welhon asiakastukeen yks päivä, kun netti ei ollut toiminut ollenkaan. Alotin sitten puhelun jotenkin tähän tyyliin, et "No moi, mulla on vähän mun nettiyhteyden kanssa ongelmia ja ajattelin et pystyisitteköhän te auttaa... Mulla on tämmönen wlan-boksi ja toi wlan-yhteys ei oo toiminu koko päivänä..." Se jätkä hikeenty ihan täysin muhun ja kysyi kiukkuisena et "onko se ongelma nyt siinä wlan-yhteydessä vai nettiyhteydessä?" "Siis, ööö... mä en oo kauheen tekninen ihminen..." Se jätkä alkoi sitten vääntää rautalangasta mulle naurettavan hitaasti, että ne on kaksi ihan eri asiaa....
Jago, 1.6.2007 12:08:
eilen katottiin startrek voyageria ja siinä tuli jakso jossa jotain tapahtu ja yhtäkkii kaikki oli ennallaan ajassa ennenkun mitään tapahtui(koska ne menneisyydessä muutti tulevaa.. tai jotain..)
Sen jälkeen piti oikeen mainita siitä miten paljon mua ärsyttää tollaset jaksot, missä paljastuukin että oikeesti mitään ei ookkaan tapahtunu, koska sehän on vähän kun mä en ois just kattonu sitä jaksoa*ding*
Kultakisu, 2.6.2007 18:35:
---
Jago, 1.6.2007 12:08:
eilen katottiin startrek voyageria ja siinä tuli jakso jossa jotain tapahtu ja yhtäkkii kaikki oli ennallaan ajassa ennenkun mitään tapahtui(koska ne menneisyydessä muutti tulevaa.. tai jotain..)
Sen jälkeen piti oikeen mainita siitä miten paljon mua ärsyttää tollaset jaksot, missä paljastuukin että oikeesti mitään ei ookkaan tapahtunu, koska sehän on vähän kun mä en ois just kattonu sitä jaksoa*ding*
---
...lukiessani tätä viestiä... siis mitä ei jummarra!! joo, kyl mä taidan ihan oikeesti olla blondi