Mun huoneen patterin olin kyl laittanut päälle, en tajua, miksen keittiöön osannut katsoa...
309 posts, 16 pages, 198,361 views
kakku111, 29.3.2006 13:11
viikonloppuna tallinnassa käydessä kaveri sai hyvät naurut kun ihmettelin miksei hotelli huoneen ovi aukee.. no se johtu siitä että työnsin siihen visa elektronia, no kaveri sit huomautti siitä ja nolona aloin kaivaan huonekorttia ja sit työnsinkin maihinnousukorttia, no onneks kolmas kerta toden sanoo ja pääsin sisäänkin vihdoista viimein
Jocular, 24.4.2006 08:35:
Siirsin sähkösopimuksen uuteen osotteeseen alkavaks 1.5. Muutan kuitenki 28.4.. Enkä tosiaan tiiä onko edellisellä asukkaalla sähkösopparia vielä sillon siellä voimassa, koska mun tietojen mukaan se on muuttanu sieltä jo viikkoja sitte pois.. Hmmph. Entäs ku tarviin sähköä kummassaki kämpässä ens viikonloppuna.. Nooh, sähköyhtiön vastausta odotellen
Siirsin sähkösopimuksen uuteen osotteeseen alkavaks 1.5. Muutan kuitenki 28.4.. Enkä tosiaan tiiä onko edellisellä asukkaalla sähkösopparia vielä sillon siellä voimassa, koska mun tietojen mukaan se on muuttanu sieltä jo viikkoja sitte pois.. Hmmph. Entäs ku tarviin sähköä kummassaki kämpässä ens viikonloppuna.. Nooh, sähköyhtiön vastausta odotellen