Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

2,945 posts, 148 pages, 326,415 views

Mark

Posts: 7,311

#1241 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

Rantapallo:
---
Mark:
käytetääks laseria ollenkaan uudessa järjestelyssä?

-M

---

Ei*eiei**eiei**eiei**eiei*



WAMMASTA! mikä järki tossa sit on olevinaan? se laseri on yberhieno..

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Avatar
#1242 • • yana Guest

Mark:
WAMMASTA! mikä järki tossa sit on olevinaan? se laseri on yberhieno..



illan ja aamun valilla on vaan niin vahan aikaa etta sita jarjestysta on hemmetin nihkee alkaa siina vaiheessa vaihtamaan..

btw laseri tais olla kaapelilla ;)
Mark

Posts: 7,311

#1243 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

Disco Stu:
illan ja aamun valilla on vaan niin vahan aikaa etta sita jarjestysta on hemmetin nihkee alkaa siina vaiheessa vaihtamaan..

btw laseri tais olla kaapelilla ;)



jup, ymmärrän hyvin ettei kerkee siin välissä, mut ihmettelinki miks ylipäätään laseria ei ollu siel, mut kappas joo, nytpä oon taas vähä viisaampi =)

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

terraluna

Posts: 1,270

#1244 • • terraluna Agentti
Lisää kuvia, lisää kuvia! *hymy*
Mustakin paikalla oli paljon valokuuvajia, olis kiva tietää mihin nekin kuvat päätyy+tietenkin nähdä niitä.

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

hrdkvr

Posts: 3,929

#1245 • • hrdkvr KURGO
niin siellä oli journalisteja 10 eri maasta... et alappa metsästää

--
-keep it hard-

terraluna

Posts: 1,270

#1246 • • terraluna Agentti
No toi olikin sellainen suomalaisittain suora tapa sanoo kiitos kuvalinkistä ja toive et niitä tulis muutama lisää. *vink*

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

hrdkvr

Posts: 3,929

#1247 • • hrdkvr KURGO
*nyyh* meillä duunissa on niin hiras netti et ei oo saumoja lähtee metsästää*nyyh* muuten kyllä ettisin sulle linkit

--
-keep it hard-

powder

Posts: 136

#1248 • • powder

Jone:
---
powder:
Ei mitään väliä vaikka jotkut täällä ”periaatedissailee” tapahtumaa.

---


Dissailetko nyt periaatteesta näitä dissailijoita vai oletko vain sitä mieltä että ihmisillä ei pitäisi olla minkään asteen periaatteita ja asetat itsesi sen yläpuolelle? *nauru**justjoo* IMO on vitun typerää että Suomessa oikeasti bileiden järjestäjä saisi varmaan tappaa koiria backstagella ja jengin asenne olisi silti että ”ei mitään väliä kunhan mun bilekokemukseni on hyvä.”

Toisen suuhun sanojen pistäminen taitaa olla pahemman luokan virheargumentointia, väärien tulkintojen mielivaltaista pohjanoteerausta. Sanoin ”Ei mitään väliä”.

p.s. Jos provosoidaan, ei pidä provosoitua*vink*

hallucinogen

Posts: 8,190

#1249 • • hallucinogen Edain
Jotkut dissaa koneistoa siitä ,että se on kaupallinen tapahtuma ja lipun hinta on tuhottoman korkea. Mun mielestä sillä ,että joku saa siitä hivenen rahaa taskunpohjalle ei oo mitään pahaa jos se ei muuten vaikuta tapahtuman luonteeseen kovinkaan paljon kuten artisteihin ja muuhun sälään.

--
pikku-*possu*

hrdkvr

Posts: 3,929

#1250 • • hrdkvr KURGO
niin mutta esim tänä vuonna ei saanu yhtää rahaa taskunpohjalle ...jäi pahasti yleisötavoitteesta..
ei ne artistit oo ilmasii eikä tilavuokra oo ihan makasiinin tasoo...

yleensä suomessa isot bileet on n. 20e ja mukana on n 2 kovaa nimee +suomalaiset..
nyt nimii oli n 100.. ja varsinkaan moloko, pettersson, hybrid, pappa, kittin, don jonsson ym ”ns isot nimet” maksaa ihan vitusti...en tiiä koko konseptin kulkua, mutta maksaako eri organisaatiot jotin vuokraa huonetilasta...maksaako he omat artistinsa.. vai tukeeko koneisto jottenkin näitä...koneisto vissiin ainakin vastaa päälavan touhusta..

kertokaapa te viisaammat

--
-keep it hard-

Avatar
#1251 • • yana Guest

powder:
---
Jone:
---
powder:
Ei mitään väliä vaikka jotkut täällä ”periaatedissailee” tapahtumaa.

---


Dissailetko nyt periaatteesta näitä dissailijoita vai oletko vain sitä mieltä että ihmisillä ei pitäisi olla minkään asteen periaatteita ja asetat itsesi sen yläpuolelle? *nauru**justjoo* IMO on vitun typerää että Suomessa oikeasti bileiden järjestäjä saisi varmaan tappaa koiria backstagella ja jengin asenne olisi silti että ”ei mitään väliä kunhan mun bilekokemukseni on hyvä.”

Toisen suuhun sanojen pistäminen taitaa olla pahemman luokan virheargumentointia, väärien tulkintojen mielivaltaista pohjanoteerausta. Sanoin ”Ei mitään väliä”.

p.s. Jos provosoidaan, ei pidä provosoitua*vink*



opettelisitko quoten kayton please.
hallucinogen

Posts: 8,190

#1252 • • hallucinogen Edain
Luin kanssa et jäi tavoitteesta vaikka yhteensä käviöitä oli 14000.
Sitä voi varmaan osin selittää sillä, et viime vuonna ei järjestelyis oikeen onnistuttu ja porukka otti nokkiinsa tai mistä minä tiedän :D
Mietin vaan mitä ne oli laskenu et sitä porukkaa mahtuu koska mun mielestä sitä oli ihan hyvin, välillä liikaakin, varsinkin harddance puoli ois voinu olla isommassa salissa, moni kävi ovella ja sisään ois halunnu mut ei mahtunu, tosin me rynnitiin aina läpi sinne toiselle seinustalle jossa oli hivenen tilaa.
Noista pääartisteista en sano mitään, moloko kyllä keräs porukkaa paljon mutta itse en pidä yhtään...
Ensi vuonna uudestaan jos hommaavat linjasta tiesto,corsten, armin van buuren, tinrib, tai jonkun kovan psykenimen... *joo*

--
pikku-*possu*

breakaholic

Posts: 469

#1253 • • breakaholic kapa :: djshop
Mä olin nyt ensimmäistä kertaa koneistossa ja aika hyvä mieli jäi. Molempina iltoina tuli tanssittua 4-5 tuntia (kroppa kohtalaisen paskana su - pitäs alkaa kai kuntoilla enemmän *hymy* )

Törkeen kuumahan siellä oli, mut juomista sai useimmiten erittäin nopeasti. La Hybridin setin aikana meinas lähteä taju, en tiedä oliko syynä hapenpuute vai nestevajaus. Missään välissä ei kuitenkaan tullut vastaan totaalinen tilanpuute vaan tanssimaan mahtui hyvin, siitä olen erittäin tyytyväinen. Olis ehkä voinut vaivautua paikalle aikaisemmin, kun molempina iltoina olin kaapelilla yhdentoista maissa. Ois ehkä ehtinyt katsahtaa enemmänkin esiintyjiä, mut turha tuota on enää murehtia.
Huvitus

Posts: 164

#1254 • • Huvitus
*pahis* Pitihän nyt illuihin tulla piruilemaan koneiston jälkeen.
Tuli nähtyä vihdoinkin Nosturin katto auki.
Kiki *sydän*
Miika Kuisma *sydän*
powder

Posts: 136

#1255 • • powder

Disco Stu:
---
powder:
---
Jone:
---
powder:
Ei mitään väliä vaikka jotkut täällä ”periaatedissailee” tapahtumaa.

---


Dissailetko nyt periaatteesta näitä dissailijoita vai oletko vain sitä mieltä että ihmisillä ei pitäisi olla minkään asteen periaatteita ja asetat itsesi sen yläpuolelle? *nauru**justjoo* IMO on vitun typerää että Suomessa oikeasti bileiden järjestäjä saisi varmaan tappaa koiria backstagella ja jengin asenne olisi silti että ”ei mitään väliä kunhan mun bilekokemukseni on hyvä.”

Toisen suuhun sanojen pistäminen taitaa olla pahemman luokan virheargumentointia, väärien tulkintojen mielivaltaista pohjanoteerausta. Sanoin ”Ei mitään väliä”.

p.s. Jos provosoidaan, ei pidä provosoitua*vink*

---


opettelisitko quoten kayton please.



Täytyy yrittää. Olisi kuitenkin mukavampaa, jos ottaisit kantaa asioihin asianmukaisesti, etkä olisi noin selvästi lapsellisen piiloärsyyntynyt pyrkiessäsi epätoivoisesti peittämään agendan mukanaan tuoman kognitiivisen dissonanssin.*pelle*
Jone

Posts: 8,258

#1256 • • Jone Archibald Haddock

powder:
Toisen suuhun sanojen pistäminen taitaa olla pahemman luokan virheargumentointia, väärien tulkintojen mielivaltaista pohjanoteerausta. Sanoin ”Ei mitään väliä”.

p.s. Jos provosoidaan, ei pidä provosoitua*vink*



Missä kohtaa kirjoituksessani pistin sanoja sun suuhusi? En käsittääkseni esittänyt ainoatakaan väitteeksi ymmärrettävää asiaa, joten WTF?

...jos silloin ei pidä provosoitua kun provosoidaan niin koska sitten, silloinko kun ei provosoida?

*justjoo*
powder

Posts: 136

#1257 • • powder

Jone:
---
powder:
Toisen suuhun sanojen pistäminen taitaa olla pahemman luokan virheargumentointia, väärien tulkintojen mielivaltaista pohjanoteerausta. Sanoin ”Ei mitään väliä”.

p.s. Jos provosoidaan, ei pidä provosoitua*vink*

---


Missä kohtaa kirjoituksessani pistin sanoja sun suuhusi? En käsittääkseni esittänyt ainoatakaan väitteeksi ymmärrettävää asiaa, joten WTF?

...jos silloin ei pidä provosoitua kun provosoidaan niin koska sitten, silloinko kun ei provosoida?

*justjoo*



Ei koskaan. Provosoituessa tunne menee järjen edelle.*joo*
sune

Posts: 2,096

#1258 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Miss Kittin oli LOISTAVA*plur*

--
ei kovin ihku eikä plur

Avatar
#1259 • • polve Guest
Olin paikanpäällä (ensimmäistä kertaa tosin) ja totesin että festari oli erittäin onnistunut, ja mitä olen noita kommenteja lukenut viimevuoden koneistosta on otettu paljonkin opikseen. *iloinen*

- Porukkaa tosin oli muttei mielestäni liikaa, saleissa oli aina tilaa kyllä sen verran että mahtui tanssimaan, tää on nyt tosin vain mun mielipide.
- Ruoka maistui paremmin kuin hyvin.
- Juomapuolessa tosin oli se panttihässäkkä vähän nihkeä mutta kyllä mä sain juomani aina
minuuttien sisällä käteeni.
- Saleista, valoista, savusta, sisustuksesta ja musiikin lujuudesta ei sen kummempaa valittamista, päinvastoin.
- Ihmiset erittäin mukavia.

Sitten siihen pääaiheeseen eli itse musiikkiin. Monia artisteja tuli tarkistettua, en edes muista kaikkia tältä istumalta.

+ Elwira!! : alusta loppuun tuli hypittyä, vaikka vähän neula hyppikin niin se ei tunnelmaa latistanut, missään tapauksessa.. ja sekin oli osittain sinihousuisen
tampparin ”vika” *hih*
+ Accu : toimi aivan niinkuin odotinkin, ainut artisti jonka takia vaivauduin sunnuntaina kaapelille, ja tunnelma oli mahtava. Osasivat hyvin nostattaa yleisöä.
+ Koko FinNRG posse : Yhdyn täysin edellisiin (positiivisiin) mielipiteisiin
+ Zodiak sali kokonaisuudessaan, kiitos hyvistä torkuista.

Tuossa nyt nuo positiivisimmat.. olisihan noita vielä.
Ja ainut floppi:
- Moloko : no, mitään huikeata en odottanutkaan mutta olisin toivonut vähän enemmän koneita.

Koneisto oli rahansa väärti, tulen palaamaan kaapelille ensikin vuonna.
Kiitos kaikille jotka teitte koneistosta kesän parhaimman vkonlopun.
Avatar
#1260 • • yana Guest

powder:
Täytyy yrittää. Olisi kuitenkin mukavampaa, jos ottaisit kantaa asioihin asianmukaisesti, etkä olisi noin selvästi lapsellisen piiloärsyyntynyt pyrkiessäsi epätoivoisesti peittämään agendan mukanaan tuoman kognitiivisen dissonanssin.*pelle*



tässäkö kohtaa pitää nauraa. en ole piiloärsyyntynyt vaan ihan oikeasti ärsyyntynyt. vituilleen menneitä quoteja _on_ inhottava lukea, ja harmillisen montaa henkiloa ei taalla tunnu kiinnostavan korjata quotejaan vaikka huomaisi sen menneen vituilleen.
tasta taas on useasti seurannut tulkintavirheita.


ja mista ihmeesta paattelet tuosta lauseesta etta yritan peitella tuota kognitiivista dissonanssia. olen taysin painvastaisella kannalla, mutta minulla ei ollut talla hetkella intresseja kommentoida asiaan yhtaan mitaan. jatkossa saattaisi olla mikali osaat(te) pitaa keskustelun luettavassa muodossa mm. tekemalla selvaksi kenen postauksiin milloinkin vastaat, ja mika postauksessasi on omaa tekstiasi.

[muokattu 29.7.2003 17:35]