Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

2,945 posts, 148 pages, 325,546 views

powder

Posts: 136

#1221 • • powder
Parhaat bileet EVER. Ei mitään väliä vaikka jotkut täällä ”periaatedissailee” tapahtumaa. Aika vaikeaa mennä sanomaan jotain kämäsiä KermaVoodoohässäkkäbileitä mielenkiintoisemmiksi, tai millään muotoa samalla tasolla oleviksi bileiksi.

I LOVE IT!!!!!!!!!!!!*joo*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#1222 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
hmm... itse pidin pietarista ja kikistä paljon, vaikka moni näkyy täällä haukkuvankin. Mutta myös tab oli hyvä, ja Kuisma. Kaikkien aikana tanssin *plur*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

insejn

Posts: 689

#1223 • • insejn

Disco Stu:
keväällä 02 tais olla illuja pelkällä juustolla vain toukokuun 2 ja kesakuun alku jos nyt en ihan vaarin tsekannut menneita kekkereitä.



no olin kyl aika monessa useammassa, eihän klubituskaan ole kaikkitietäväinen *täh*

--
*aplodit*

Avatar
#1224 • • yana Guest

insejn:
no olin kyl aika monessa useammassa, eihän klubituskaan ole kaikkitietäväinen *täh*


olin jokaisessa, enka tod tarkista tietojani mistaan hevosmiestentietotoimistosta
Jone

Posts: 8,258

#1225 • • Jone Archibald Haddock

powder:
Ei mitään väliä vaikka jotkut täällä ”periaatedissailee” tapahtumaa.



Dissailetko nyt periaatteesta näitä dissailijoita vai oletko vain sitä mieltä että ihmisillä ei pitäisi olla minkään asteen periaatteita ja asetat itsesi sen yläpuolelle? *nauru**justjoo* IMO on vitun typerää että Suomessa oikeasti bileiden järjestäjä saisi varmaan tappaa koiria backstagella ja jengin asenne olisi silti että ”ei mitään väliä kunhan mun bilekokemukseni on hyvä.”

Mut joo, ihmiset ovat antaneet sen verran hyvää palautetta että katsotaan josko minäkin innostuisin ensi vuonna tulemaan paikalle tarkastamaan menon. Tämä ei silti todellakaan tarkoita sitä että en edelleen kaipaisi vastauksia esittämiini kysymyksiin, joiden pohjalta olen kolme viimeistä vuotta ko. tapahtumaa boikotoinut.
-P

Posts: 4,972

#1226 • • -P

-x-:
Ekat aamuillut oli hauska kokemus, tietysti Tabi *sydän* oli taas loistava *plur*
Edes lämpöhalvaus ei iskenyt, kun jäähdyttäytyi märällä paidalla *iloinen*
Oli kyllä kivempaa kuin illalla *joo*

[muokattu 28.7.2003 17:41]



heh, oli kyllä kieltämättä aika märkä olo illujen päätteeks. kiitos Kikin, Tabin ja Kuisman. jalat oli kyllä niin tundralla että huhuh. vieläkin kun kuulee esim. Scott Bond vs. Solarstone - the 3rd Earth niin on melkein ”pakko” tanssailla *iloinen*

[muokattu 28.7.2003 21:17]

[muokattu 28.7.2003 21:17]

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

super-enkuli

Posts: 1,521

#1227 • • super-enkuli
Aivan loistavat jälleen kerran. *hymy* Pietarin setti oli vähän pettymys, mut kyl sekin meni. Vähän kuumahan siel oli, mutta kuumuuteen bileissä on kerkinyt jo tottua niin ei sekään vähentänyt fiilistä. Jalat ja kädet ei oikein toimineet, mutta parhaani yritin ja kivaa oli. Itse pidin Kikin-setistä, vähän vaihtelua. *iloinen* *hymy*

Kiitos taas kaikille kavereille loisto seurasta ja toivottavast nähdään taas pian.

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

UnityF

Posts: 15,721

#1228 • • UnityF joo just se
niiiiiiih... mä unohin kehua pietarin settii... se oli aivan mahtava.. mä tykkäsin todella paljon vaikka en uskaltanu koko settii tanssii jotta ei tullu uudestaan lämppärii.... mut joo.. pietari rulez!!!!*sydän*
Jammailija

Posts: 3,224

#1229 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Yeah, oli hubaa ja lujaa kiidettiin whiuuuuuuuuuuuuuuu!.-)

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Jammailija

Posts: 3,224

#1230 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Kyl mun mielestä ennen oli parempi, ku DJ-lava oli päädyssä - paikka tuntui tilavammalta.

Katon aukaiseminen oli luxusta.

Musa oli hyvää - vaihtelevaa - välil rentoa, välil tylyn rapeeta, rouskis;-)

[muokattu 28.7.2003 22:44]

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

moksu

Posts: 1,386

#1231 • • moksu [Dimension]
Kyll vaan pitää sanoa, että vaikka väsyneenä paikalle rämistelikin niin oli kivaaaa*nauru* Kuisma aloitti vasta musiikin soiton..ainakin menevämpää alko tulla ja fiilis kummasti nousta (eikä anniskelun alkamisella tietystikään ollut mitään osallisuutta*vink*).. ja sitten Tab..Oli sitten niiiiin pirtsakalla tuulella että oikein hehku siellä..musiikki oli kans hyvää, ois vaan saanut jatkua paaaljon pitempään, mutta tuhmat järkkärit tuli ja hääti Tabin pois*igor**nauru*..tai jotain*hih* noh, *plur*

[muokattu 29.7.2003 00:08]
pr0ton

Posts: 588

#1232 • • pr0ton mörökölli

Jammailija:
Kyl mun mielestä ennen oli parempi, ku DJ-lava oli päädyssä - paikka tuntui tilavammalta.



mun mielestä lava oli just hyvässä paikassa. tuli tunne että olis ollu jotenki porukka enemmän ”yhdessä”. Ainaki sillä puoliskolla tilaa jossa olin. Kai toiki on makuasia *hymy*

--
onks kaikki oke? oooookke.

Jil

Posts: 682

#1233 • • Jil
Musta toi on mainio ratkasu... Kaikki halukkaat pääsee lähelle Dj:tä ja syntyy parempi fiilis...
UnityF

Posts: 15,721

#1234 • • UnityF joo just se

Jil:
Musta toi on mainio ratkasu... Kaikki halukkaat pääsee lähelle Dj:tä ja syntyy parempi fiilis...



nimenomaa ja dj on lähempänä meitä niin se saa enemmän irti meijän fiiliksistä mun mielestä... ainakin mä oon tykänny kans tästä uudesta ratkaisusta kun dj on tuotu yleisön ääreen eikä se oo siel ylhäässä yksinäisyydessä yksin... nyt on just se ihana fiilis et kaikki ollaan yhtä.*plur*
DiamonDie

Posts: 676

#1235 • • DiamonDie mediahippi
Resulle kommentoisin, että minusta volyymi oli vähintään sopiva (monissa paikoissa ihan liiallinen) ja jonkinasteisesta valoisuudestakin tykkään, on kiva että näkee vähän eteensä ja huomaa, jos kaveri tanssii metrin päässä. Savusta taas... jos sitä on liikaa se pilaa koko tunnelman IMO (ja lisäksi se pilaa salamalla otetut kuvat ja pimeässä huoneessa on inha kuvata ilman salamaa ja ilman superluksuskameraa, valivali). Ottamiani kuvia on muuten osoitteessa http://maija.irtie.org/koneisto03/

Minäkin olisin kyllä kiinnostunut mitä kaikkea mediaa siellä oli edustettuna. Yhdessä vaiheessa lauantaina Valssaamo tuntui olevan täysin toimittajien kansoittama ja räpsivät ahkerasti kuvia ja myös videota. Googlen uutishaku ei ainakaan löytänyt mitään Koneisto-juttuja.
Chatte

Posts: 4,085

#1236 • • Chatte Team Teknolipat :)
Hej på dig DiamonDie! Kiva kun laitoit Koneisto-kuvia nettiin! Isot kiitokset, niitä on mageeta kattella ja muistella viikonlopun hienoja bileitä...*nauru*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Roger Roger

Posts: 3,372

#1237 • • Roger Roger Kentti
Ei ei ei! Vanha järjestely pois ja kunnon aamuillu meininki takaisin!

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Mark

Posts: 7,311

#1238 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
käytetääks laseria ollenkaan uudessa järjestelyssä?

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Roger Roger

Posts: 3,372

#1239 • • Roger Roger Kentti

Mark:
käytetääks laseria ollenkaan uudessa järjestelyssä?

-M


Ei*eiei**eiei**eiei**eiei*

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

SuttiS

Posts: 3,111

#1240 • • SuttiS Drama Queen

tonppa:
Kiitokset vielä minnylle kiksukaraoke-seurasta *nauru*



Kixukaraoke oli kivaa ja kivat kemut muutenkin! Tosin hikoilla olisin voinut ees vähän vähemmän... Ens kerral ravetuuletin mukaan! *iloinen*

--
Suoritus tekee mestarin.