Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

2,945 posts, 148 pages, 325,697 views

Avatar
#1201 • • yana Guest

Dorka:
No en nyt tuota ”paskaksi” luokittelisi, vaikka itse siitä en pidäkkään. Mut jos tanssimaan haluaa tulla niin onko niin vaikeata tulla sitten vasta siinä 9 aikoihin tai tietysti jos on joku himo tanssija joka vetää putkeen 5-12 niin minä vaikenen *blush*



kiki soitti niin munakasta meininkiä ettei sitä pysty vertaamaan lopun amistranseen. ;)

itse ainakin diggailin kun katto oli valilla auki, eika pelkastaan siksi etta lammin ilma paastettiin samalla pihalle, mutta siin tuli pikkiriikkinen kesaterassimainen fiilis kanssa :)
Mark

Posts: 7,311

#1202 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

cyanid:
---
Iso-D:
---
hardikaveri:
ai ei naksuminen haitannu.. olitko kuuntelemassa stealttia..
se ei ollu enää naksumista vaan noin 3 kertaa musaa kovemmalla tapahtunutta pauketta.. ei ollu kiva alkaa suojaa korvii aina joka 4 tahti ku se loppupuolella oli vakio, kunnes ne laitto valot pois niin se väheni....weird..

---


Eikös Stealthilta Unitilta pamahtanut mikseri kesken keikan? (tällaista ainakin kuulin) Johka se olis ollu syy naksumiseen...

---


Näin kuulin myös itse, mikseri ei pitänyt siitä ilmankosteudesta mitä siinä huoneessa oli.. =) Ja valojen sulakkeet pamahti. Alunperinhän epäilivät että valopöytäkin olisi ottanut itseensä kosteudesta. SU Sound Collective kylläs rokkas kympillä, ei se paukkuminenkaan enää voinu laskea fiilistä..



miksköhän tällasta tapahtuu koneistossa joka kerta, mut esim. isois labyis en muista et ois käyny kertaakaan.. eiks viime vuonna terassilla kosahtanu kans PA / mikseri tai joku kesken rinneradiooko se nyt oli *täh*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Avatar
#1203 • • wxw Guest
Kiki soitti kyl ihan loistavaa musaa. Sellast menoo et oksat pois*joo* Muutenki oli ihan hyvät kemut....TAB iski taas meitsilt fiilarit kattoon. *joo**joo**nauru*

Pelkkää däänssinkii

[muokattu 28.7.2003 13:11]
-P

Posts: 4,972

#1204 • • -P

Dorka:
---
hallucinogen:
En ole aamuissa koskaan käynyt mutta jos jaksaisin viideltä mennä niin kyllä haluaisin et kunnon kiksu tai jokin muu hyvä alkaisi heti eikä tulisi sitten jotain hmmm.... paskaa, tosin en tiedä mitä se monien puhuma paska on ollut *nauru*

---

No en nyt tuota ”paskaksi” luokittelisi, vaikka itse siitä en pidäkkään. Mut jos tanssimaan haluaa tulla niin onko niin vaikeata tulla sitten vasta siinä 9 aikoihin tai tietysti jos on joku himo tanssija joka vetää putkeen 5-12 niin minä vaikenen *blush*



heh, mulla oli ilta-illut vielä alla *vink*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Chainboy

Posts: 363

#1205 • • Chainboy
koneisto oli ekaksi kerraksi ihan kiva tapahtuma... paitsi et meikäläinen oli vaan polttanut itseni pahasti niin ei oikein jaksanut tampata niin paljon kuin olisi halunut..... =( PS. TIETÄÄKÖ KUKAAN KETÄ MEDIAN IHMISIÄ SIEL OLI KUVAAMASSA ?? KUN MIELESTÄNI TAISIN PÄÄSTÄ MUUTAMAAN KUVAAN.. ET JOS JOKU TIETÄÄ MISSÄ NÄITÄ KUVIA MAHD. JULKAISTAAN NIIN ILMOITTLEHAN MULLE ??? TNX!!!

*enkeli*

--
I am gay, so what ? = makunsa kullakin, sanoi koira munia nuollessaan

Nefertete

Posts: 665

#1206 • • Nefertete pile-eläin

Angelus:


heh, mulla oli ilta-illut vielä alla *vink*




Kuin myös *iloinen*
Tosin aamuissa ei oikein napannu toi pilettäminen ennen Kuisman settiä, mut siitä eteenpäin...*plur*
Ja molemmat kantapäät +toinen päkiä olivat jo aika ”hyvässä” kunnossa ennen iltapileisiin tuloa..Edelleenkään se ei menoa haitannut *hymy*

Ja iltaillujen jälkeen käytiin nukkumassa jonkun aikaa ja tultiin sit aamuihin seitsemän maissa..ihan hyvin jaksoi *joo*

--
Toiset tykkää muhkummasta.

Avatar
#1207 • • greenie Guest

Mark:
miksköhän tällasta tapahtuu koneistossa joka kerta, mut esim. isois labyis en muista et ois käyny kertaakaan.. eiks viime vuonna terassilla kosahtanu kans PA / mikseri tai joku kesken rinneradiooko se nyt oli *täh*



Varmaan, koska Koneisto on kaupallinen :(
Iso-D

Posts: 489

#1208 • • Iso-D Team Sika

Chainboy:
PS. TIETÄÄKÖ KUKAAN KETÄ MEDIAN IHMISIÄ SIEL OLI KUVAAMASSA ?? KUN MIELESTÄNI TAISIN PÄÄSTÄ MUUTAMAAN KUVAAN.. ET JOS JOKU TIETÄÄ MISSÄ NÄITÄ KUVIA MAHD. JULKAISTAAN NIIN ILMOITTLEHAN MULLE ??? TNX!!!



Ainakin YLE:n kameramiehet siellä pyöri, tiedä sitten minkälaiseen dokkariin nekin pätkät menee *plur*

--
I think we agree, the past is over.
- George W. Bush ~

hrdkvr

Posts: 3,929

#1209 • • hrdkvr KURGO
just sen takia....no ei vittu

se mixeri oli vissiin poikien oma....


sekin oli koneiston vika ku mä paloin merellä matkalla hietsuu ja seki oli koneiston vika ku en ollu tarpeex kännissä ku oli vähä liikahappoisuuta

--
-keep it hard-

UnityF

Posts: 15,721

#1210 • • UnityF joo just se
Mä olin sekä ilta että aamuilluissa ja hauskaa oli vaikka en tanssinu sit niin paljoo kun otin rauhallisesti kun iltailluissa sain lämpöhalvauksen ja pyörryin 2 kertaa...*uuh* mut sit juomalla paljon ja lepäämällä paha olo meni ohi... ja kiitos ihku wertille kun sain mennä sen luo sen ”välitunnin” ajax...*plur*

i *sydän* illut
milla

Posts: 3,699

#1211 • • milla
mä en todellakaa tykänny siitä uudesta tila/sisustus toteutuksesta :(

muuten oli kait iha kivaa :)
Amma

Posts: 2,383

#1212 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Zombailin ensimmäistä kertaa Koneistossa perjantaina.
Ainoa todellinen ongelma mulle oli hapenpuute varsinkin Molokon aikaan - oli pakko mennä ulos hengittämään ja yrittää kuunnella siellä keikkaa. *uuh*
Toinen ongelma oli se, että olis pitäny pystyä repeemään noin 10 paikkaan yhtä aikaa, kun oikeestaan kaikki paikat oli hyviä... *iloinen*
Yleisesti lisäplussana iloiset ja hyvännäköiset ihmiset.
Kaiken kaikkiaan positiivinen kokemus, tosin 3 päivää putkeen ois varmaankin vieny hengen...

--
*etsiskel*

insejn

Posts: 689

#1213 • • insejn

Dorka:
---
hallucinogen:
En ole aamuissa koskaan käynyt mutta jos jaksaisin viideltä mennä niin kyllä haluaisin et kunnon kiksu tai jokin muu hyvä alkaisi heti eikä tulisi sitten jotain hmmm.... paskaa, tosin en tiedä mitä se monien puhuma paska on ollut *nauru*

---

No en nyt tuota ”paskaksi” luokittelisi, vaikka itse siitä en pidäkkään. Mut jos tanssimaan haluaa tulla niin onko niin vaikeata tulla sitten vasta siinä 9 aikoihin tai tietysti jos on joku himo tanssija joka vetää putkeen 5-12 niin minä vaikenen *blush*



viime vuonna kun olin ni joka ikinen kerta 5-12 ja sit siitä jonnekki.... en henkilökohtaisesti näe mitään järkeä maksaa melkein sataa mummonmarkkaa parin tunnin tanssahtelusta

[muokattu 28.7.2003 14:55]

--
*aplodit*

Nadifa

Posts: 326

#1214 • • Nadifa
Viihdyin erittäin hyvin *sydän*
TonySt

Posts: 4,166

#1215 • • TonySt mediamoguli
Bileet oli kyl yhdet parhaimmista illuista, joissa olen käynyt *joo*. Kiki soitti niin maistuvaa settiä, jotta hymyä oli vaikea estää. 5h:n tanssimisesta jäi hyvä mieli...ja kipeät jalat *iloinen*. Kiitokset vielä minnylle kiksukaraoke-seurasta *nauru*

--
*** Wiiskulman Wanksta ***

Avatar
#1216 • • Dorka Guest

insejn:viime vuonna kun olin ni joka ikinen kerta 5-12 ja sit siitä jonnekki.... en henkilökohtaisesti näe mitään järkeä maksaa melkein sataa mummonmarkkaa parin tunnin tanssahtelusta


No itse vain olen todennu et jos tulee jo 5 aikaan niin yleensä se musiikki ei heti nappaa ja se menee vain yleiseks hengaamiseks siellä... välillä tylsimystymiseen saakka. Et tulen vain skarppina 9 pintaan ja tanssin putkeen sen 3 tuntia ja iloisin mielin takaisin himppeen *hymy* Tämän vain olen todennut minulle nappaavan kaikista parhaiten... (eikä muuten oo pelkästään sata mummonmarkkaa, kun vielä lisää tulomatkan taxi hinnan *nauru*).
insejn

Posts: 689

#1217 • • insejn

Dorka:
---
insejn:viime vuonna kun olin ni joka ikinen kerta 5-12 ja sit siitä jonnekki.... en henkilökohtaisesti näe mitään järkeä maksaa melkein sataa mummonmarkkaa parin tunnin tanssahtelusta
---

No itse vain olen todennu et jos tulee jo 5 aikaan niin yleensä se musiikki ei heti nappaa ja se menee vain yleiseks hengaamiseks siellä... välillä tylsimystymiseen saakka. Et tulen vain skarppina 9 pintaan ja tanssin putkeen sen 3 tuntia ja iloisin mielin takaisin himppeen *hymy* Tämän vain olen todennut minulle nappaavan kaikista parhaiten... (eikä muuten oo pelkästään sata mummonmarkkaa, kun vielä lisää tulomatkan taxi hinnan *nauru*).



joono näemma musa on muuttunu siellä aika hirveään suuntaan, ku silloin ku kävin illuissa ni se oli ennen inttiä, eli keväällä 2002 ja aikasemmin.... silloin oli kyl niin pelkkää kixua että jakso kyllä ihan helposti jonku sädetyksen jälkee viel sen 7 tuntii ihan pelkäl fiiliksel (ikinä en oo mitään käyttäny, ja se on fakta.)

--
*aplodit*

Chatte

Posts: 4,085

#1218 • • Chatte Team Teknolipat :)
Totta turiset; hillittömän hyvät bileet koko vlopun ajan, paitsi että happi loppui... eikä ainoastaan Molokon keikan aikana, vaan jokaikisessä salissa viimeistään loppuyöstä *pelle* Selvisin kuitenkin hengissä - juuri ja juuri - koko kolmen päivän setin... jihaa!!! Nyt on taas iskenyt päälle festarien jälkeinen ahdistus, tahtois takas...

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

-xx-

Posts: 5,001

#1219 • • -xx- Dr. -xx-, PhD
Ekat aamuillut oli hauska kokemus, tietysti Tabi *sydän* oli taas loistava *plur*
Edes lämpöhalvaus ei iskenyt, kun jäähdyttäytyi märällä paidalla *iloinen*
Oli kyllä kivempaa kuin illalla *joo*

[muokattu 28.7.2003 17:41]

--
kiitos ja anteeksi ^^

Avatar
#1220 • • yana Guest

insejn:

joono näemma musa on muuttunu siellä aika hirveään suuntaan, ku silloin ku kävin illuissa ni se oli ennen inttiä, eli keväällä 2002 ja aikasemmin.... silloin oli kyl niin pelkkää kixua että jakso kyllä ihan helposti jonku sädetyksen jälkee viel sen 7 tuntii ihan pelkäl fiiliksel (ikinä en oo mitään käyttäny, ja se on fakta.)



keväällä 02 tais olla illuja pelkällä juustolla vain toukokuun 2 ja kesakuun alku jos nyt en ihan vaarin tsekannut menneita kekkereitä.


btw jos miikakuismalive osui ja upposi niin http://www.subtraxx.com/mkuisma/gio.html tuolla on pari livea mp3na.