Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

2,945 posts, 148 pages, 324,701 views

OCS

Posts: 1,828

#1161 • • OCS
Vähän myöhässä meitsikin tätä kommenttii heittää mut parempi myöhään kun eilen *hih*

Siis jumalishte että Slusnik Luna ja Cor potki ihan kympillä. Viime daiveihin verrattuna tämä oli aivan toiselta planeetalta. Hiki lensi niin että edessä olleet äänentoistolaitteet meinas saada vähän vesivauriota ja Timcen kanssa naureskeltiin vaan kun tuopit hyppi kajareiden päällä. Kiitoksia kaikille niille jotka huolehtivat meidän nestetasapainosta sillä hetkeksikään ei voinut poistua paikalta *piis*

Volasta sen verran että korvat todellakin soi ainakin 2 päivää bileiden jälkeen, mutta muuten ei mitään valittamista *joo* Täytyy kantaa täst\' edes eareja messissä tai muuten käy hassusti.

Propsit, kiitokset ja lärveiset tutuil hyvästä fiiliksestä ja seurasta. Etkot meni ihan nappiin ja kosken rannassa pussikaljat maistu kuudelta aamulla *heiii* Timcen kanssa ei päästy kunnon B2B vauhtiin, mutta ehkä sitten Tranzexperiencen etkoilla? *hih*

Seuraavaan kertaan.
Avatar
#1162 • • ALIEN Guest
ranneke oli mutta annoin sen jollekin... *ding*
lumen

Posts: 2,398

#1163 • • lumen lumelääke
Yhdyn täysin topicin aloittajan mielipiteisiin! Kyllä koneistossa vaan on sitä jotain! Koneiston ehkä paras juttu on siinä, että siellä kuulee/kokee/näkee/tanssii joka kerta jotain uutta *joo* tälläkin kertaa tuli paljon uusia mielenkiintoisia tuttavuuksia *plur* tänään viel kuuntelee accua (joka on bongattu viime koneistosta ja on tosi ihq) ja reuna/koneveljiä *plur* nam! *heiii*

*sydän* koneisto *sydän*

[muokattu 27.7.2003 13:21]

--
älä tule tänne kertomaan faktoja, minulla on jo täysin vakiintuneet mielipiteet asioista! *pepsodent*

Dacey

Posts: 671

#1164 • • Dacey Hän joka saa sinut ..
minä tykkäsin, näin ensikertailaisena koneistossa.
Pahin moka joka siellä sattui oli oma moka.. liian vähä juominen ja syöminen menneellä viikolla kostautui armottomalla päänsäryllä puoli kahden aikaan, ja oli pakko luovuttaa *nyyh*
mutta mieltä lämmittää mukavat ihmiset, jumputus,valot ja vaatteet.. koko fiilis ja tunnelma
Joka kerralta oppii jotain, ja mä opin että vaikkei kesäkuumalla syöminen/juominen kiinnostais ni se on pakko jos haluaa jaksaa *joo*
Late

Posts: 3,441

#1165 • • Late team Lasse
No niin, nyt ylitin itseni ja kuvat on paraikaa lähdössä mun koneelta anqalle. Ja siinä samalla siirtyy myös uunituoreet (aamu)illu kuvat tännepäin. *plur*

Jos joku kaipaa jotain erityisiä kuvia jostain bileistä niin privaa vaan. *uros**piis*
Late

Posts: 3,441

#1166 • • Late team Lasse
Hihii... kivaa oli ja sain jotain kuviakin otettua.
(Uskokaa tai älkää ne on jo matkalla anqalle)

Tosi jees bileet mutta liian vähän unta ja ruokaa vei meitsin voimat aika totaalisesti. Mutta kyllä mä jaksoin kummikin nostaa koipeakin... vaikken ihan niin paljon kun ois tehny mieli.

**ttu sittenhän toi sähköpostiohjelma kyrvähti.. *poks*
-Tänään mä ne meinaan saada kumminkin lähetettyä.
hallucinogen

Posts: 8,190

#1167 • • hallucinogen Edain
Joo no..Olihan nää paremmat koneistot järjestelyiden osalta kuin viime vuonna.
Perjantaina en tanssinut yhtään ja olin paikalla joku 4,5 tuntia, lähinnä sumopainia, chillausta ja hirveetä kännäämistä sekä safkans syöntiä mut ihan kivaa silti oli *hymy* Tosin musiikki ei perjantaina oikeen missään ollut mun mieleen. Lauantaina sitten tulikin tanssittua mutta alkoi väsyttää siinä kahen jälkeen sen verran paljon et parempi kävellä kotiin kun oli vielä kivaa.
Lauantaina musiikki sopi edemmän mulle kun oli psyke ja harddance huone, tosin niissä ois voinu välillä ollaan enempi tilaa mutta ihan hyvä näinkin.
Launantaista kiitoksen erityisesti Pinjalle ja Antille, teidän kanssa oli mukavaa *plur*

--
pikku-*possu*

trolli

Posts: 744

#1168 • • trolli
ihkua oli, todella!
a pappa ei pettänyt perjantaina, moloko olis saanu sovittaa biisejä,
nyt ne oli ku suoraa levyltä.
lauantain parasta antia oli ehdottomasti turbiini-salissa.
nam*hih*
DiamonDie

Posts: 676

#1169 • • DiamonDie mediahippi
Hmm. Mitähän sitä nyt sanoisi. Perjantaina oli vähän vaisua, vaikka Rinneradion keikka kiva olikin (IMO kivempi kuin viime vuonna) ja tuli lähinnä vain hengailtua paikasta toiseen. Erlend Oyen laulusetti oli kyllä mahtava.

Lauantaina oli sitten paljon kivempaa. Don Johnson Big Band yllätti, Gilles Pettersonin setin loppupuoli oli tosi kiva (ja siinä ruohomatolla oli tosi jees tanssia paljain jaloin) ja ennen kaikkea Valssaamossa oli mahtavaa. Decot olivat hienoja, mutta ennen kaikkea se musa. Torakan setti oli tosi jees ja Tripteaser ja Elwira heittivät ihan mahtavaa settiä, harmi etteivät jalat jaksaneet ihan koko aikaa. Texas Faggottin keikka oli melkoisen hupaisa. Show'hun kuului, että erään tanssijan rintaan kaadettiin siirappia ja siihen päälle pöllyteltiin pussillinen hieno untuvaa. Tämän jälkeen yleisön joukkoon ammuttiiin vesipistoolilla. Muuten vinkeää, mutta untuva + vesi muodostivat inhaa limaa tanssilattialle. Chillikin oli jees, mutta Miss Kittinin ja Elliot Nessin settejä ei oikein jaksanut.

Plussaa siitä, että tällä kertaa ei ollut ihan samanlaista ratsiamenoa kuin viimeksi. Siviilipoliiseita kuulemma oli ja kuulin securityjen käyneen vessoissakin (!) tarkastamassa, mutta viimevuotista natsimenoa ei ollut (tai jos oli niin missasin sen). Ulkona olisi kyllä voinut olla musiikkia pidempäänkin kun ilma oli niin lämmin ja sisällä paikoitellen vain saunavihta puuttui. Mitäs vielä. Ruokatarjonta oli ihan jees, kasvisruokaa oli monenlaista ja lakuakin sai. Tänä vuonna ei tosin näyttänyt saavan mehujäitä joita viime vuonna vedin urakalla helpottaakseni kuumuutta. Alkaa kyllä mennä turhan tylsäksi tällainen analyysi, joten sanotaan vain, että kivaa oli ja ensi vuonna uudestaan, ellei ihmeempiä tule. Tänään menisi vielä Kaapelille, elleivät jalat olisi kertakaikkiaan särkipoikkipinossa.
Elsa F

Posts: 2,763

#1170 • • Elsa F Koululainen :)
En sit tullut tänne, vaikka olis ollut kyyti ja kaikki*justjoo* Himajatkot ja uni jymähdytti kotiin. Oliks tääl kivaa?

--
On parempi sytyttää kynttilä kuin kiroilla pimeyttä.

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#1171 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
musta oli ainakin kivaa, että katto oli välillä auki ja välillä kiinni...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Avatar
#1172 • • Dorka Guest
Bileet oli *pop*, tulin tosin vasta 9 aikoihin, mutta siitä loppuun asti tuli tunnollisesti tampattua juomabreikkejä lukuunottamatta *vink* Oli kyllä pitkästä aikaan todella hyvää settiä *plur*
Avatar
#1173 • • CryOniC Guest
kaikkien vastoinkäymisten jälkee päästiin vihdoin ja viimein paikalle puolen ysin aikaan ja kannattihan sitä sitte tulla jatkamaan *plur* tosin tuli oltua illallakin samaisessa paikassa...ja kroppa oli vähän eri mieltä tulemisesta..mit minkäs teet kun mieli vie... *iloinen*
insejn

Posts: 689

#1174 • • insejn
mihin oi mihin on se trance-musiikki kadonnu illuista?

SO NOT mun bileet, voi kiesus mitä musaa...

edit: lähettiin ennen tabii menee, ku tultii jo kuudelta, ja parin tunnin kuuntelun jälkee tuli päänsärkyä siitä musiikista

[muokattu 27.7.2003 21:01]

--
*aplodit*

Hanz

Posts: 929

#1175 • • Hanz Team Lasse
Oo kun oli taas hauskaa
Tuo kun katto oli välillä auki oli kyllä hyvä juttu. Huomasi kyllä heti kun katto meni kiinni heti tuli kuumaa.
*plur*
Nefertete

Posts: 665

#1176 • • Nefertete pile-eläin
Alkuaamusta musiikki ei oikein iskenyt, kun käytiin iltaillujen jälkeen nukkumassa ½-1½h..Mut Kuisman setti toimi hyvänä lämmittelynä, ja Tabin setti menikin sitten kokonaisuudessaan tanssilattian puolella..Vähän oli jo illan kiksutteluista väsyneet/kipeät jalat, mut ei se pilettämistä estänyt *iloinen*
Laseria vähän jäin kaipaamaan, ja dj pöytä ois voinut olla siel päädyssä ja ne mustat kankaat ois ainakin osittain voinut poistaa sieltä ylhäältä, et ois nähnyt, mitä tanssilattialla tapahtuu..Ilmakin oli hyvin paksua ajoittain, katon aukaiseminen helpotti kummasti, myös siihen kuumuuteen..*hih*
Nämäkin on varmaan makuasioita..mut miuta ne hieman häiritsi..*hmph*
niin, ja joitain klubbarinaamojakin tuli tunnistettua *iloinen*
Mutta hyvä maku jäi suuhun, saatanpa joskus toistekin eksyä Nosturiin täältä Itärajalta.

--
Toiset tykkää muhkummasta.

-P

Posts: 4,972

#1177 • • -P
alusta musiikki oli sitä mitä oli, omaa korvaani ei ainakaan mielyttänyt, mutta onneks sitten jäin Kuisman ja Tabiin asti. Tabin setti oli todella kiva *plur*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

ezzy

Posts: 8,060

#1178 • • ezzy Droid-pappa

insejn:
mihin oi mihin on se trance-musiikki kadonnu illuista?
SO NOT mun bileet, voi kiesus mitä musaa...
edit: lähettiin ennen tabii menee, ku tultii jo kuudelta, ja parin tunnin kuuntelun jälkee tuli päänsärkyä siitä musiikista



siellä ei ole kyllä ikinä soinut trancea KOKO bileen ajan. ihan oma moka, jos lähtee pois ennen kuin kiksauttajat aloittavat...
FreeFall

Posts: 2,256

#1179 • • FreeFall music addict
Oli kyl tosi magee häppening! *plur*

koneisto on mun mielestä kova juttu (vaikka onkin vähän kallis), musaa löytyy koko ajan joka makuun...
Ens vuonna mukana taas *joo*

--
Lintuperspektiivi

Avatar
#1180 • • Dorka Guest

ezzy:siellä ei ole kyllä ikinä soinut trancea KOKO bileen ajan. ihan oma moka, jos lähtee pois ennen kuin kiksauttajat aloittavat...


Jep, sen takia itse aina tulen aamuilluihin siinä 9 aikoihin milloin kiksuttelu on parhammillaan *plur*