Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

2,945 posts, 148 pages, 324,581 views

PsyTranceFormer

Posts: 752

#541 • • PsyTranceFormer suriseva sähköjänis
Joo oli kyllä ihan hyvät pippalot... Musa ihan OK! Porukkaa sopivasti ja paikkahan on ihan hyvä...*vink**vink*
super-enkuli

Posts: 1,521

#542 • • super-enkuli
Aivan loistavaa! Ei pysty selittää, eikä erittelemään, mut aivan loistavat bileet!

Turvatarkastus nyt oli vähän nihkee, mut ymmärrettävä.

Carl Cox *sydän**sydän**sydän*!!! aivan ihana... vihdoinkin pääs livenä kuulemaan..iik!

*super**enkeli*

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

anqqa

Posts: 4,034

#543 • • anqqa tirehtööri
*sydän**sydän**sydän*

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Mark

Posts: 7,311

#544 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Jooh, ei kai tässä nyt tarvi vikistä mistään, yhet vuoden parhaista bileistä ja piste. Ei jäänyt mikään asia vaivaamaan, kaikki oli hoidettu niinku pitääki, ja oikeesti välillä sai keräillä päätään ja jalkojaan läjään ettei ne ois hajonnu ku tajus et lavalla _oikeesti_ on carl cox! tää hymiö tulee myös täältä: *sydän*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

ATD

Posts: 271

#545 • • ATD
oli kyl aika mielettömät bileet.. mua noi turvatarkastuksetkaan ei sinänsä oo mitenkää häirinnyt et en koe niitäkään niin suurena miinuksena.. setti oli loistava ja muutenki oli mahtava meininki.. *piis**plur**sydän*ROK

--
"se on vaan hengausta ja chillausta.. mennään ajan mukana"

Roger Roger

Posts: 3,372

#546 • • Roger Roger Kentti
Olihan bileet, upeat sellaiset. Kaapeli paikkana on aivan loistava, harmittaa kun siellä ei ole useammin tuollaisia tapahtumia. Tarkastukset ei muuten haitannut, paitsi se koira (ei sekään muuten, mutta pelkään niitä niin perkeleesti). No ei se onneksi syöny minua ja pääsin kiltisti sisälle häröilemään. Ja super kiitos muille bilettäjille, kerrankin porukka käyttäytyi asiallisesti (ei tönimisiä ja muutenkin iloista väkeä).

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Roger Roger

Posts: 3,372

#547 • • Roger Roger Kentti
Mulla ainakin oli hauskaa täällä. Musiikista en viitsi edes alkaa kommentoimaan mitään...

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Leppis

Posts: 77

#548 • • Leppis

RR-:
Mulla ainakin oli hauskaa täällä. Musiikista en viitsi edes alkaa kommentoimaan mitään...



Joo mut mul oli paljon hauskempaa :P

Mitä tulee ihmismäärään ni mieluummin vähän ja mukavia tyypejä ku paljon ööö ei niin mukavia ;)

--
... Period.

UnityF

Posts: 15,721

#549 • • UnityF joo just se
Mulla oli ihan hauskaa illuissa mut alussa en tykänny musiikista mut sit ysin aikaan alkoi tulla musaa mun makuun enemmän. Oli ihanaa nähdä taas paljon tuttuja *plur*

Tänään sit säteeseen...*iloinen*
Hanz

Posts: 929

#550 • • Hanz Team Lasse
Täällä oli kyllä taas todella kivaa*plur*
Avatar
#551 • • Dorka Guest
ainahan täällä kivaa on *plur* se on mukavaa tosiaan, kun tilaakin on enemmän kuin tarpeeks. *hymy* onneks tälläkertaan ei satanu tihkua, kun tuli paikalle rulliksilla... viimekerralla, kun rullien laakerit sit ruostu kiinni ja tuli ”hippasen” kalliiks illut kaikkien sivukulujen kera *ding*
aste

Posts: 102

#552 • • aste Nu-who?
loppupeleissä jäi näistä illuista ihan hyvä maku - kiitos sen että omasta mielestä musiikkiosasto kääntyi Pervertin johdattamana juuri oikeille raiteille, jolloin oli jo aivan pakko vääntäytyä tanssilattian puolelle *vink*
puhumattakaan sitten Joken setistä, jota parempaa trancea ei siihen hetkeen olis voinut enää toivoakaan *plur*
bueno *iloinen*

--
Aito on just se real thing.

keijukainen

Posts: 1,599

#553 • • keijukainen kiksumurmeli
Olipahan bileet *plur* Kalle soitti hyvin setin ja muutenkin fiilikset oli tosi hyvät itelläki *hymy*
Kiitos terolle kyydistä ja miun kahelle tyttöselle seurasta vaik hyydyittekii aikasee (vanhukset *iloinen*)! *hymy*

--
*seepla*

ezzy

Posts: 8,060

#554 • • ezzy Droid-pappa
päin v*ttua säädetty PA, mutta meno oli kuitenkin ok.

jokke veti klasaria klasarin perään :)
Avatar
#555 • • yana Guest

J-Tone:

Kyllähän noita hajuja tarttuu mistä vaan ja niitä löytää tarkkanenäinen Musti esimerkiksi seteleistä *ding*



joten miksi kouluttaa koira reagoimaan niin heikkoihin hajuihin kun about jokainen vastaantulija tuoksuu tolla tasolla.

hajuaistikin turtuu.


nimim joskus toiminut mm ammattihaistelijana ;)
Late

Posts: 3,441

#556 • • Late team Lasse
Juu kivaa oli, nyt tuli pitkästä aikaa tanssituakkin vähän enemmän. *hymy*

Proge taikka mitä se nyt oli, puri muhun 10:llä.
Kiitoksia taas kaikille. *pihkassa**piis*
nocturnal animal

Posts: 81

#557 • • nocturnal animal
Ihanat bileet*sydän**sydän**sydän*
vitun hyvä show....lavan tytöt olivat mahtavia.varsinki se loppuosa tulen kanssa...
cox yllätti musallaan.....ei ollu niin hard ku kuvittelin ja se oli tosi jees*pihkassa*
PARHAAT BILEET AIKOIHIN[/b]*joo*

--
nocturnal animal

Nadifa

Posts: 326

#558 • • Nadifa
Harmittaa aika törkeesti, että oli pakko jättää tällä kertaa väliin..*uuh*, mutta aina ei voi voittaa. Oon miettinyt usein mun pikkupikku tärykalvoja ja pitäs varmaan oikeesti ruveta käyttämään korvatulppia, nimittäin tulis varmasti tarpeeseen.. mutta Illut on parhaat aamut jejee eikä mikään niitä voita *plur*
keisha

Posts: 1,394

#559 • • keisha bullet with butterfly wings

anqqa:
*sydän**sydän**sydän*


Tämä oli nähtävä omin silmin; anqqa tanssimassa kuin perkeleen riivaama lapsi koko coxin ajan! *nauru*

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)