Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

2,945 posts, 148 pages, 324,321 views

ezzy

Posts: 8,060

#581 • • ezzy Droid-pappa
Olipas todella mainiot kemut.
Cosmicmanin setin missaaminen harmitti kyllä hieman, mutta ehdittiin kuulemaan pari vikaa biisiä.Miika rokkas, kuten aina(vaikkei soittanutkaan droidnoisea) ja Phaze imi viimeisetkin mehut mainiolla setilllä. FIJI*sydän*

Martiniille kiitos isännöinnistä, Akir0lle lisäsalamasta ja Tapsulille autosta *sydän*

kuvia tulee tässä hetkisen kuluttua, kunhan säädän ensin.

KIITOS LAHTI! (rokk city)
ezzy

Posts: 8,060

#582 • • ezzy Droid-pappa

mokkeri:
ja illuista viel sai ilmatteeks tulppii..



ei vahatulpilla kannata nautintoaan pilata. ostakaa apteekista kuusitulppia (3-5] tai kunnollisia musaliikkeistä. (20)
00000

Posts: 176

#583 • • 00000
Hauskaa oli mut alkoholin käyttö meni aika överiksi*blush* hyvää musikkii oli niin paljon kuin muistan tosta yöstä*iloinen*
UnityF

Posts: 15,721

#584 • • UnityF joo just se
OLI IHAN SIKA HAUSKAA!!!!

Kiitos kaikille! Oli tosi mukava nähdä teitä vaikka mä välillä liikuin kuin joku pingispallo paikasta toiseen.. tai kun joku selitti jotain niin kesken lauseen lähinki tanssimaan kun tuli joku hyvä biisi...*blush*

Friction`darz et sä oo nolannu itteesi...*super hug*
Hallulle *super hug*
Ja kaikille muillekkin *super hug*

Mä ostin sen Harrin uuden setin ja täytyy sanoo että mun mielestä se on TODELLA hyvä setti.. Muhun se uppoo ihan kympillä.*plur*




Griotte lisää kuvia on tulossa spanig ainakin on lähettämässä tänne jotain...*joo*


Mä olin premissä jatkoilla mut vaikka jaoin ihan sikana niit flaikkuja niin paikalla oli todella vähän porukkaa vaikka musiikki oli hyvää... Nooh vois sanoo että kun Neon tuli soittaa niin paikalla ei ollu oikeastaan enää ketään muuta kuin meijän porukka ja niin satiin kunnon priva show.*plur* Meillä oli ainakin tosi hauskaa jatkoillakin*sydän**sydän**sydän*
moksu

Posts: 1,386

#585 • • moksu [Dimension]

ezzy:
---
mokkeri:
ja illuista viel sai ilmatteeks tulppii..

---


ei vahatulpilla kannata nautintoaan pilata. ostakaa apteekista kuusitulppia (3-5] tai kunnollisia musaliikkeistä. (20)


joo no ei kannata juu.. mut kun onnistuin jättää omat kotiin niin oli sit pakko käyttää niitä...:)
ite saan niitä ”kuusitulppia” töistä ja kun modifoi vähän niin juuretkaan ei törrötä..:)
ezzy

Posts: 8,060

#587 • • ezzy Droid-pappa

mokkeri:

joo no ei kannata juu.. mut kun onnistuin jättää omat kotiin niin oli sit pakko käyttää niitä...:)
ite saan niitä ”kuusitulppia” töistä ja kun modifoi vähän niin juuretkaan ei törrötä..:)



riippuen kuusitulpan tyypistä, niillä juurillakin on tehtävänsä eli toisissa on siellä putken sisällä keraaminen vaimennuspala. jos leikkaat sen pois, on aika yhdentekevää mitä sulle sinne korvaan jää...
UnityF

Posts: 15,721

#589 • • UnityF joo just se
Onx muuten mitään tietoo milloin olis taas seuraavat Säde bileet?*täh*
Avatar
#590 • • Taika Guest
*sydän*
hallucinogen

Posts: 8,190

#591 • • hallucinogen Edain
Unity, missäs vaihees muuten naamiasjuhlan kuvat? *heiii*

--
pikku-*possu*

Wintermute

Posts: 170

#592 • • Wintermute peacemaker
Jeh, mainiot bileet!

Varsinkin silloin joskus yöllä kun yht'äkkiä tajusin, että kaikki tanssivat. Hämmentävää. *iloinen*

Ja vaikka ilmeisesti muutkin ovat alkaneet mieltää Sädettä kledjufasistien temmellyskentäksi niiden muutamien urpojen takia silloin ammoin, niin eipä ole heitä sen jälkeen näkynyt. *hymy*

May they rest in shit.

Ai niin, löysin yleissivistyksestäni juuri aukon. Mikä se kolmosbiisi tuossa Proteuksen levyllä on?

--
"The Tragedy of our times is that we may get exactly what we wanted."

display23

Posts: 3,069

#593 • • display23
Carbon Based - Kraateri???...en oo kuullu viel settii mut niin on mulle sanottu
anonymous

Posts: 48

#594 • • anonymous
Kuvia bileistä lisätty Screenin sivuille :)
Tonyw

Posts: 197

#595 • • Tonyw Manufackture
MUNAA
*justjoo*
Setti
*sydän*
Fiilis
*plur*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#597 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
joo, kiitos vaan järjestäjille, oli aivan loistavaa! *plur* seuraaviin ykkösiin tulen aivan varmasti, kunhan sellaiset vaan järjestetään *hymy*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Wintermute

Posts: 170

#598 • • Wintermute peacemaker
Tänks! *hymy*

--
"The Tragedy of our times is that we may get exactly what we wanted."

UnityF

Posts: 15,721

#599 • • UnityF joo just se

SiSu:
Carbon Based - Kraateri???...en oo kuullu viel settii mut niin on mulle sanottu


sisu sun on pakko kuulla se setti pian se on huippu hyvä!!!!!*plur*
UnityF

Posts: 15,721

#600 • • UnityF joo just se

hallucinogen:
Unity, missäs vaihees muuten naamiasjuhlan kuvat? *heiii*



kuvia laitan kehitykseen nyt ens viikolla.. et kyllä niitä tulee mut kestää vähän.. mä ilmoittelen sitten...*joo*