Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

2,945 posts, 148 pages, 323,244 views

illusion

Posts: 1,061

#601 • • illusion team-sauna :D
ISO KIITOS HARRILLE ! et jaksoi meille musiikkia soittaa*hymy* Harri kyllä osaa soittaa tyylillä, kiitokset myös yks1 järjestäjille.
Kannatti ajaa 800km säteen ja yks1 bileiden takia
Vähän pieni paikkahan se oli, mutta ei se menoo haitannu, ja kylmäkään ei ollu :D

Se vika biisi lopetti illan ihanasti.
*sydän*

semmonen proteus back2back neon 6h ois kiva
*plur*

[muokattu 1.6.2003 22:10]
avb

Posts: 1,003

#602 • • avb - Sylvester -
Mukavat bileet oli....paikkana vähä pieni mut tunnelmaa riitti ja proteus pisti parastaan party-smiley-048.gif
illusion

Posts: 1,061

#603 • • illusion team-sauna :D
Säteen laatu piti jälleen!*hymy* Hyvää musiikkia ja hyvin järjestetyt bileet! tanssittuakin tuli semmonen 4h. Ioni,Triton,Friik,Proteus,Neon kun oli soittamas, ei lavalta voinu lähtee pois*hih*
Tuttujakin paikalla ihan kivasti, se alakerran pikku kioski ansaitsee kans kiitokset hyvistä munkkikahveista.
Proteuksen levynkin sain ostettuu, kun ensimmäisten joukos sisään tulin, ja hyvä mixlevy se on
*pihkassa*

[muokattu 1.6.2003 22:33]
darz

Posts: 1,127

#604 • • darz
Mua harmittaa vieläkin ku ei tullu lähhdettyä vaikka vieressä onkin.. edellisen päivän säde vei voimat heh mutta ens kerralla sitte *plur**joo*
UnityF

Posts: 15,721

#606 • • UnityF joo just se
Harmittaa että heräsin vasta siinä klo23 aikoihin niin en viittiny enää lähtee sinne... mut mä uskon että sielä oli super ihana fiilis...*sydän*
nokua

Posts: 305

#607 • • nokua viidakko vekara
olipas kerranki erillaiset illut,, itselläni alko vast joken aikana jalkavipattaa.. ja kivaa oli
nokua

Posts: 305

#608 • • nokua viidakko vekara
coxi maistu niin hyvälle vaikka kuulin siit ” olipas huono” eipä kaikkii voi tyydyttää*nauru*
nokua

Posts: 305

#609 • • nokua viidakko vekara
harri oli hyvä *plur* ja 6h musaa minkäs sen parempaa.. paikka oli kyl pieni,, mut eipäs se haitannu sieltä sai kans kivoja leluja *nauru*
display23

Posts: 3,069

#610 • • display23

Unity(f):
---
SiSu:
Carbon Based - Kraateri???...en oo kuullu viel settii mut niin on mulle sanottu

---

sisu sun on pakko kuulla se setti pian se on huippu hyvä!!!!!*plur*



joo kohta pitäis se saada kaverilta lainaks....Ei millään jaksais venaa*plur*
Howdy

Posts: 7,955

#613 • • Howdy Oldie
Nukahdin jossain vaiheessa .... kertoo varmaan jotain bileistä ...

--
Käpy vailla vertaa

Howdy

Posts: 7,955

#614 • • Howdy Oldie
Mesta olis voinu tosiaan olla ees hiukan isompi mutta musa oli *plur*
Tulihan polkattua niin että jalat vieläkin solmussa *piru*

--
Käpy vailla vertaa

Howdy

Posts: 7,955

#615 • • Howdy Oldie
Ottaa pannuun kun piti lähteä liian aikasin pois ... musa oli todella hyvää *plur*
Mutta mihin ihmiset on kadonnu *ding**ding**ding*

--
Käpy vailla vertaa

sasu

Posts: 192

#616 • • sasu

Avernian:
Mitä sitten jos on ”tavalliset” vaatteet? *täh* *ymmällään*



Mun mielestä se on ainakin kivempi jos jengi on panostanut vaatetukseen ja käyttänyt mielikuvitusta. Se kun mukavasti lisää sitä tunnelmaa bileissä ja onhan se mukavaa silmäniloa kun pääsee kattelemaan mitä porukka on keksinyt *nauru*

Harmi vaan et toi panostaminen tohon pukeutumiseen on koko ajan vähentynyt viimeisen kolmen vuoden aikana *uuh*

--
- Silmäsi ymmärtävät minua, ne eivät
katso sormeani kun osoitan kuuta -

akir0

Posts: 2,554

#617 • • akir0 idleRPG champion 2009
Olin sopivassa kuume- ja flunssatilassa ja vedin kunnon pleksit. Oli superious-kiksua koko illan :) kiitos tutuille ja tytöille!
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#618 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
musta oli ihan hyvä juttu, että paikka oli niin pieni *nauru* tollasia lisää!

ja tietysti kävin ostoksilla myös lelukaupassa, mutta sitten olin ihan *nyyh* siellä käytävällä kun en saanut sitä vilkkuvaa nappia kiinni paitaani...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Winde

Posts: 336

#619 • • Winde Tuuli
Oli tosi kivat bileet ja proteus oli mahtava*plur* Paikan pienuus tosissaan aluksi ihmetytti, mutta lopulta se oli ehkä kivempi. Oli ainakin tiivis tunnelma.

Tottakai kävin ostamassa myös sellaisen vilkkuvan tutin..*vink*
Mikcore

Posts: 914

#620 • • Mikcore Eternity has passed
Sanalla sanoen hyvät bileet oli.
Proteus ja Industrial DJ:t soittivat illan parhaimmistoa.Neon sekä Friik olivat myös ihan hyviä mutta olen kuullut parempaakin settiä k.o herroilta.Tritonin setin missasin joka sinänsä harmittaa pikkusen.

Olisin voinut pukeutua vähän enemmän
noihin bileisiin kun vaatteeni olivat pikkusen liian arkiset :I, mutta ehkäpä
ensi kerralla sit panostan enemmän :)

Seuraavia Säteen bileitä odottaen...
*pahis*