Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

2,945 posts, 148 pages, 324,306 views

tomppelin

Posts: 168

#1781 • • tomppelin Lauma
Onnistuneet pippalot kaikin puolin. Uusi paikka ja uudet kujeet toimivat mainiosti. Viime aikoina on tullu opeteltua tykkäämään teknosta ja psykestä, joten tarjoiltu setti toimi hyvin! Päätapahtumassa tuli tosin vietettyä vähän liikaakin aikaa terassilla, jossa oli kiva jutskailla tuttujen kanssa. Aamut *sydän* !! Ite en ainakaan ole ollut yli kahteen vuoteen Turussa jatkoilla, jossa ihmiset jaksaa tanssia näin hyvin ja tunnelma on katossa. Eli näitä lisää!! *joo*

--
It is not easy to live with Spiderman.

Nega

Posts: 851

#1782 • • Nega Mental, Progress
Kiitos kaikille bilettäjille ja varsinkin muille järkkäreille!
Kivaa oli, vaikka porukkaa tosin oli aika nihkeesti.

Pikkuhuoneessa oli kyllä mahtava meininki.
Pääareenan valot oli tosiaan liian alhaalla, mutta siihen oli myös syy;
yksi "hisseistä" oli rikki.

Kiitos palautteista, joiden avulla seuraavista bileistä saadaan tehtyä entistä
paremmat.

Järjestyshäiriöitä ei pahemmin ollut (paitsi kun joku otti tuolin, missä projektori oli ja heitti samalla vahingossa projektorin n.3m korkeuteen, onneksi ei mennyt rikki).
Porukka käyttäytyi todella fiksusti = ihmiset tuli kuuntelemaan hyvää musiikkia eikä vain pelkästään dokaamaan. Siitä suuret kiitokset!

Perjantaina 17.9. sitten sankoin joukoin teknoilemaan!
kaaputin

Posts: 610

#1783 • • kaaputin pällikääliö
kyl oli taas niin hupaisaa kemuilla turkusessa. Ihania ihmisiä joka puolella ja kemuilu aika täydellistä. harmi ettei pääsaliin päässy juoman kera sisään nimim. siiderikädessä tanssahtelu on kivintä ikinä!
Sisäpiha oli oikeen mukava juttu. sinne tosin vähän musaa ois voinu puskee mut muuten kyl roxor!
niin ja järkkäreiden tagit oli ihan parhaita !!! *nauru*

--
elämä on <3

Karski

Posts: 6,049

#1784 • • Karski Pomon kätyri
tuli ihan vanhat hyvät ajat mieleen, järjestävä taho oli
selkeesti oikealla asenteella liikkeellä *joo* Pieniä
teknisiä hankaluuksia oli oman settini aikana
ikävän bassohuminan kanssa, mutta
tekevälle sattuu ja virheistä opitaan. Toivottavasti
intoa riittää tällaisiin ponnistuksiin jatkossakin,
vaikkei tapahtuma tällä kertaa mikään yleisömenestys
ollutkaan. *piis*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

hemuz

Posts: 2,178

#1785 • • hemuz kätevä emäntä
no hyvä sitte, ettei tultukkaa tänne, jos oli kerran ihan kökköö...
Jii-75

Posts: 459

#1786 • • Jii-75 öööh moon mä *wirn*
hmm tota näistä bileistä niin jooh *ding*
vois mun osalta kiteyttää näin *känni* no mut iso kiitos ihmisille jotka jaksoi silti mun seuraa:) *sydän*
ja anteeksi huono käytökseni *blush* mä koitan taas olla ilman alkomaholia seuraavissa bileissä;) *wirn* sillä kukaan ei varmaan enää haluu nähä *känni* jiitä;)

--
dodiih

~caro~

Posts: 184

#1787 • • ~caro~
hauskaa oli ne pari tuntia mitä kerettiin siellä olemaan *nauru*
mut ei se ollu yhtää huonompi vaihtoehto lähtee sieltä aikasinkaa pois, ku oli niin ihanaa seuraa... *vink* *slurps*
MaSari

Posts: 1,986

#1788 • • MaSari space jammer

Jii-75:
hmm tota näistä bileistä niin jooh *ding*
vois mun osalta kiteyttää näin *känni* no mut iso kiitos ihmisille jotka jaksoi silti mun seuraa:) *sydän*
ja anteeksi huono käytökseni *blush* mä koitan taas olla ilman alkomaholia seuraavissa bileissä;) *wirn* sillä kukaan ei varmaan enää haluu nähä *känni* jiitä;)



Hihihi, olit ihan hassu *plur*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

gerry

Posts: 979

#1789 • • gerry
Juuh, olivat hyvät pippalot... Aivan loistomusaa alkuillasta;) Saas nähdä koska impulse palaa taas kehiin.

--
by B.C.S

cout

Posts: 47

#1790 • • cout

Jazmine:
---
cout:
Kovat oli kekkerit! Pahoittelen liikaa kännisyyttäni *nauru*

---


Pääsit sit ainakin himaan asti *vink* *nauru* Känni päälle *joo*



*muhaha**muhaha* Ojan kautta joo *nauru*

Mut ens kerralla sit vähän varovaisemmin ja aikuismaisemmin *nauru*
ja LISÄÄ SELLASTA SETTIÄ DIFFAS!!! *jiihaa*

--
-----
cout
-- *jiihaa*-- Let's have a party!! -- *jiihaa*--
-----

domi

Posts: 7,069

#1791 • • domi Työn sankari.

Jii-75:
hmm tota näistä bileistä niin jooh *ding*
vois mun osalta kiteyttää näin *känni* no mut iso kiitos ihmisille jotka jaksoi silti mun seuraa:) *sydän*
ja anteeksi huono käytökseni *blush* mä koitan taas olla ilman alkomaholia seuraavissa bileissä;) *wirn* sillä kukaan ei varmaan enää haluu nähä *känni* jiitä;)



Kännissä olet symppis *hali*

(mutta älä kaadu päälle)
paya^

Posts: 44

#1792 • • paya^
JJOOOHO! pääsalista tuli mieleen ala-asteen jumppasali, eli ihan hauskaa*jiihaa* ...kiitos bussikyydin järjestäjille, teitte matkasta mahdollisen. turussa oli ihan kivoja tyttöjä, musiikki oli hyvää myös! kiitos niille jotka tarjos mulle viinaa.
kativa

Posts: 28

#1793 • • kativa

Saara:
---
kativa:
Joo muuten bileet ihan okei, tosin Espoon poliisilla ei tunnu olevan perjantaiyönä muutakaan tekemistä kuin lätkiä parkkisakkoja.

---


Parkkipirkot ne niitä lätkii ;)





Ihan pakko vielä korjata, että kyllä se oli vanhempi konstaapeli Joutsen joka lätkäisi.
Kinli

Posts: 782

#1794 • • Kinli
Jepa, kiitos kaikille minunkin puolesta. *hihu*

Oli kivaa taas soittaa pitkästä aikaa kun populaakin oli eksynyt tanssilattialle. *hih*

airbasen setti oli ihan ok, mutta varsinkin jäbän viimeset biisit olivat kyl sellasta tykitystä että jalat poikki ja pinoon.


allut kiittää ja kumartaa. *hymy*
Miika

Posts: 893

#1795 • • Miika
Niin oli! :)
Avatar
#1796 • • HRDance Guest
Kuvia löytyy muutama linkki

Ihan kohtuu hyvät bileet.. jotain olisin kuitenki kaivannu sinne *uuh*
Sasha F soitti taas uskomattoman upeeta settiä kuten Proteus myöskin *joo*
Kiitos järjestäjille ja jatkakaa hyvää työtänne *aplodit*
Jussi Soro

Posts: 6,385

#1797 • • Jussi Soro choon!
Kivaa oli :)

Pääsali oli kokonaisuudessaan hiukka keskeneräinen, mut ei paljon menoo haitannu. "Chillissä" oli hyvä meno, ja ulkoalue oli loisto (eipä tarvinnu jonottaa vessaan ;)

Kiitsa etkoista ja jatkoista Juselle, ja muillekin.
Spiik

Posts: 41

#1798 • • Spiik SonicSpikes
Kiitokset kaikille.

Oli hyvät bileet. Pidin ateenasta, oli mukavasti tilaa huitoa ja hyppiä. Sai taas kerran päästää parit höyryt ulos, onhan tanssi taidetta. Musiikki oli eriomaista, juurikin minun makuuni.

Oli myös kiva nähdä vanhoja tuttuja parin vuoden takaa, olen elvyttämässä teknoharrastustani ja myös uudet tutut olivat kivoja. Myös hauska nähdä vähän sakin vaihtuneen kun uusisukupolvi jo nostelee päätään. =)
Maihku

Posts: 1,186

#1799 • • Edited Maihku neiti hankala

HRDance:
Kuvia löytyy muutama linkki


joopajoo,nyt mulla on ainakin todistusaineistoa että mua aina riepotellaan siellä*joo*
kiinni jäit*muhaha*
Piiuzki

Posts: 870

#1800 • • Piiuzki
Mul tais jäädä bileet vähä ohi vaik olinki mukana *nauru* mut kivaa oli jos oikein muistan *iihhih*