Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

2,945 posts, 148 pages, 324,975 views

Silphid

Posts: 219

#2381 • • Silphid

RiD:
Ps. Känniääliöt ärsytti kyllä hieman, ykskin siinä levitteli käsiään ja 5min välein tökkäs mua aina sormellaan nenää tai silmää vahingossa. Vei varmaan sellaset 5m x 5m tilat.


tosiaan muakin vitutti ihmeen suuri *hmph* määrä noita ääliöitä.. *grr*

muuten oli tosi jees pippalot *hih*
etenkin Rx ja Carbon Based rokkas *pihkassa*

--
:)

ParodY

Posts: 2,483

#2382 • • Edited ParodY käsittämättömyyden huippu
paikka oli aivan liian pieni tai sitten ihmisii oli aivan liian paljon... kummin vaa, jokatapauksessa ihmismäärä ja sen aiheuttama tungos*dissaa**eiei* ja sitten kuumuus*eiei*, nooh tulipahan käytyy ”saunassa”*hahjust**eiei*
ainoo + oli ihku ihmiset*hali* musiikin kovuus*joo* se oli just sopiva ja korvia ei särkeny jälkeenpäin*aplodit*
Marjo

Posts: 1,796

#2383 • • Marjo pupuTupuna
oonko mä ollut jossain ihan omissa bileissä?*ding* mulla oli kivaa väen paljoudesta huolimatta ja kohdassa jossa tanssin puhalsi oikein kunnolla ja alkuillasta totesinkin kanssatanssijoille, että onpas hyvä ilmastointi tässä. *nauru* musta vähän tuntuu, että se on vähän ihmisten omistakin asenteista kiinni, että onko ilta/bileet onnistuneet vai ei. Ehkä kaikilla oli odotukset korkealla maestron jälkeen. Voin tietysti olla väärässäkin.*hihu*
Howdy

Posts: 7,955

#2384 • • Howdy Oldie

ville:
---
1ncarnation:
tietenkin on poikkeuksia,joten en sano et kaikki ´´scenettajat´´ tanssivat koko illan eivät juo ja pitävät UV sensitive housuja.. :)

---


Öh, eiks se mee just niin että pidempään skenessä liikkuneet tanssivat ja pukeutuvat muita vähemmän .... (ja tää ei oikeesti oo läppä)



Jep kyllä se niin on .. itsekkin jo vuosia mestoilla pyörineenä niin en pahemmin jaksa mitään ihmeellistä niskaan laittaa kun vain harvoin, ja tanssiminen on kyllä vähentynyt *nauru*

--
Käpy vailla vertaa

Coon--

Posts: 640

#2385 • • Coon-- 5,2 mmol/l
Oli mulla kaiken kaikkiaan ihan hauska lauantai - sunnuntai. La Tour oli kivoilla pikku yksitysikohdilla koristettu ravintola, mutta aivan liian pieni.. ainakin tanssilattian osalta (tätä ei varmaan oo kukaan täällä aiemmin maininnu *nauru*) Liikaa väkeä tai sitten vain liian vähän neliöitä. Mut eipä tuo menoa pahemmin haitannu kun mukavaa ihmistä siinä ympärillä pörräs... ja hoituihan tuo tanssiannoksen saanti aamubileissä *hymy*
sapeli

Posts: 11,768

#2386 • • sapeli jokukukamikä?

pupuTupuna:
mulla oli kivaa väen paljoudesta huolimatta ja kohdassa jossa tanssin puhalsi oikein kunnolla ja alkuillasta totesinkin kanssatanssijoille, että onpas hyvä ilmastointi tässä. *nauru*



Jossain vaiheessa kun mä kävelin sen DJ-lavan edestä niin huomasin että siinä oli sellanen about metri kertaa metri alue missä tuuletus toimi _todella_ hyvin, mutta heti vieressä oli taas saunameininki... *uuh* Ehkä siellä oli enemmänkin tälläisiä "sweet spotteja" mutta ei tarpeeksi, ja meikä ei niitä onnistunut enempää löytämään *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

^pate

Posts: 47

#2387 • • ^pate team spoon
Oli kiva nukkua aamuissa or NOT!! no juu ihan jees aluks mutta väsymys tuli ja yllätti... onneks tajusin lähtee himaan *nauru* ja päivän pakollisista "suorituksista" selvittiin.

--
häplähaplalalapala

UnityF

Posts: 15,721

#2388 • • UnityF joo just se

ville:
---
Pelimies:
Tietääkö kukaan, kuinka paljon ihmisiä tuolla eilen oli??

---


Tämä ei ole mikään fakta, mutta veikkaisin (ja huhujen perustella sanoisin) että asiakkaita oli hieman yli 1000. Käytännössä siis sama määrä mitä colors on ajatellut ottaa laturiin sisälle.

Tuo 1000 ei oikeesti olisi liikaa jos alakerta otettaisiin kunnolla käyttöön, parvelta siirrettäisiin pöydät sivuun ja ihmiset ei pysähtelisi keskelle kulkukäytäviä.



yhdyn villeen... siis mä mietin sitä kun myin aamuihin lippuja siel alhalla että täällä olisi erinnomainen paikka järkkää joku lounge ym.. sinne pääsisi sitten chillamaan ja juttelemaa ja niin ruuhkat vähentyisi kertaheitolla yläkerrasta.. *joo*

Joku valitti pokeista niin mun mielestä ne oli mitä parhaimmat poket.. no ok.. jokke puuttu mut aika losto tiimi paikalla.. *joo* ja henkilökunta oli asiallista eikä mun silmiin / korviin tullu mitään huonoo palautetta.. ja se että oli 2 narikka paikkaa niin ISO plussa koska poislähtiessä ei joutu yhteen paikkaan jonottamaan vaan ruuhka saatiin aika hyvin purettua...

Tonne saa tolle 1000 ihmisellekkin tosi hyvän ja toimivan illan pienillä muutoksilla.. *joo*
Mie aijon olla ens kerralla ihan varmasti paikalla ja mielenkiintoista nähä kuinka moni joka on sanonnu "en varmaan tule" niin loppupeleissä siellä sitten again on... *hih*
Mikcore

Posts: 914

#2389 • • Mikcore Eternity has passed
Erittäin onnistuneet bileet :) :)

Kiitokset järjestävälle taholle :)

Harmi kun ei pääse Tampereelle tai Turkuun kun ne on perjaina eikä lauantaina.


P.S Olihan siel ihan kivan näkösii polkkatyttöi *pihkassa**plur**aplodit**sydän*
Marjo

Posts: 1,796

#2390 • • Marjo pupuTupuna
peilipallosta heijastuvat valot oli tosi kauniit! paikan kokokin oli ihanteellinen tuolle väkimäärälle. Mutta on se vaan niin, että tuossa vaiheessa alkaa olla aika rikki. *poks**nauru*
DenisV

Posts: 1,048

#2391 • • Edited DenisV I Love Kiksu
olen sanoton...

Ollis ja Beliar --> hyvät setit *joo*


Aamun paras biisi ---> FAITHLESS : I Want More - Filterheadz remix

Aamun ATOMIC PLUR ---> Hippa-Hartzan saapuminen sen biisin kohokohtan aikana *plur*


Iso kiitos bilekansalle!!!! *kiitoskiitos*

p:s jammailija olit liekeissä!! *hali*
UnityF

Posts: 15,721

#2392 • • UnityF joo just se
heeeeei... herra dj:t niitä soittolistoja.. ja olli vinkkaa mulle mikä se biisi oli jota hehkutin... *hih*
vanhus

Posts: 889

#2393 • • vanhus
oli ihan *super**super*aamut *joo*hyvää musaa tuli koko aamun ja vanhakin jakso bilettää*jiihaa**jiihaa*
sts

Posts: 7,969

#2394 • • Edited sts Sama pyynti aitta!

ville:
---
1ncarnation:
tietenkin on poikkeuksia,joten en sano et kaikki ´´scenettajat´´ tanssivat koko illan eivät juo ja pitävät UV sensitive housuja.. :)

---


Öh, eiks se mee just niin että pidempään skenessä liikkuneet tanssivat ja pukeutuvat muita vähemmän .... (ja tää ei oikeesti oo läppä)



Jep kalja/siideri/insert_your_drink_here kädessä pousaaminen ja kavereiden tapaaminen bileissä on se juttu ”vanhoille” parroille. Imo on ihmisillä tähänkin oikeus jos maksavat. Ja kuuluu tämäkin "klubikulttuuriin"
artturi

Posts: 446

#2395 • • artturi
meni isolla kädellä huti.
OlliS

Posts: 3,999

#2396 • • OlliS Further

UnityF:
heeeeei... herra dj:t niitä soittolistoja.. ja olli vinkkaa mulle mikä se biisi oli jota hehkutin... *hih*



OlliS @ Hallmark After Party, Acapulco 05092004

05.00 - 07.00:

Accadia – Into The Dawn (Accadia ambient mix) [lost language]
Björk – Violently Happy (Mercurio remix) [white label]
Private Taste – First [automatic]
PQM – You Are Sleeping (PQM meets Luke Chable vocal pass) [yoshitoshi]
Pinkbox Special – Simple [electronic elements]
Özgür Can – Over Nothing At All [precint]
Probspot – Midnight [lost language]
Brian Eno – An Ending (Ascent) (Leama & Moor remix) [white label]
Benz & MD – Wonder [hope]
Jimpy – Talkin´ (original mix) [whoop!]
Way Out West – Domination [deconstrucition]
Daphne – Change (B.I.R remix) [stress]
Horse – Careful (B.I.R. remix) [stress]
Tocayo – Live In Peace (Guitar mix) [limbo]
Shiloh vs. Marc Mitchell – Run 2 The light [method]
Solid Globe - Sahara (Markus Schulz coldharbour mix) [electronic elements]
Accadia – Into The Dawn (James Holden remix) [lost language]
Dumonde – Tomorrow (Moogwai remix) [:vc:]
Above & Beyond – No One On Earth (Above & Beyond San Francisco remix) [anjunabeats]


ja se biisi mistä diggailit erityisesti oli tää:
Solid Globe - Sahara (Markus Schulz coldharbour mix) [electronic elements]
Henna

Posts: 4,965

#2397 • • Edited Henna RaittiusYhdistyksen jäsen
Jooo-oh, aivan mahtavat aamut. Musa vei mukanaan, uv-valot *pihkassa*, hymy ei vaa lähteny naamalta ja patterit ei hyytyny jaloista...TÄYSIII!!! Tätä Lisää!!

Tehikset, Jammailija, Eugen, Joanna, Ohscary + Jocke....Kiitos, moltiin liekeis. *jiihaa**plur*
mehukatti

Posts: 335

#2398 • • Edited mehukatti dude
kannattaisko hallmarkin laittaa seuraaviin bileisiin myyntiin x määrä lippuja, joka ois suhteutettu paikan kokoon. ovelle vois jättää vähän lippuja niille, jotka tulee ajoissa ja oikeesti haluu bileisiin. ite sanoin jo etukäteen, että toi laturi kun on keskellä keskustaa, niin sinne tulee paljon porukkaa vaan tyyliin ”hei mitä tuol tapahtuu, mennää sinne dokaa” ja sisällä sitte ”vittu ku o paskaa musaa” jne. toisaalta oli maestrokin highlightin vieressä ja varmaan sielläkin tapahtui vastaavaa, mutta kun se oli isompi mesta, niin ei ollu samalla tavalla ongelmia ryysiksen kanssa?
onni3mk

Posts: 3,973

#2399 • • onni3mk Onni on.
Sit siel oli se yks keski-ikänen känniääliö, joka yritti hiplata mua koko ajan ja kähmi ja ja YÖK!! Vaikka yritin eka hienotunteisesti ja sitten ihan suoraan jo sanoin että ei menen pois, niin ei tajunnut...Seuraavasta kerrasta olisin kutsunut poket ja heitätyttänyt sen ulos *igor*

--
Onni on.

anthocyan

Posts: 1,511

#2400 • • anthocyan Kohti valoa...
Eli heti ensimmäiseksi pyydän anteeksi pientä humalatilaani! *blush* Toivottavasti kukaan ei kamalasti ärsyyntynyt. *hih*

Ja sitten: Paikalla oli IHAN LIIKAA IHMISIÄ!!! *hmph* Eli jos ens kerralla vähemmän jengiä, niin tanssimaankin mahtuvat kaikki. *joo* Mutta paikkana tykkäsin todella paljon! *plur* Ja musiikki oli ihan jees. Sellaista aika tyypillistä kuitenkin (tai sitten yksinkertaisesti johtuu vaan siitä, et oon kuunnellu nyt lähiaikoina liikaa kiksua *nauru*) Tanssimassa viihdyin kuitenkin todella hyvin eli musiikki kuitenkin sai hyvän fiiliksen päälle *iloinen*

Ja sit haluun kiittää kaikkia ihania ystäviä ja vanhoja sekä uusia tuttuja *kiitoskiitos* Teitte illasta/ yöstä/ aamusta todella mahtavan jälleen kerran *plur*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-