Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

2,945 posts, 148 pages, 324,716 views

Jole

Posts: 51

#1141 • • Jole konelevyseppä
Yap oli kahdet tosi jees bailut vaikka rupeskin Divessä jo vähän väsyttään aikasemmat polkkailut viikolla *plur*
UzU

Posts: 2,361

#1142 • • UzU [33100]
Jeah. Kivaa oli kyllä todellakin. Lämmintä riitti mutta onneks meillä oli vesipyssyt mukana. niistä riitti paljon hubaa :D

Volat oli kyllä todellakin liian kovalla.... Oli mukava nähdä taas tuttuja. Ja on kiva huomata miten mm. stadin jengi alkaa löytää itsensä taas pikkuhiljaa Tampereen bileistä :)

(ps. UUSI KORVATULPPATILAUS http://www.platinum.ac/forums/showthread.php?s=&postid=133050#post133050)
peepe

Posts: 904

#1143 • • peepe
Meininki oli kyllä eri jees,mutta kuumuus oli vähän liikaa...Ja todellakin,ihana nähdä bileissä paljon ihmisiä myös Tampereen ulkopuolelta :)
DESPE

Posts: 4,580

#1144 • • DESPE
olihan se zilli tuskaa kun odotti siinä kahdentoista maissa jo tosissaan että se loppuis , mutta sitten asteli tabi ja hymy levis korviin .. bileet vierähti ehkä tän zillin takia yllättävän nopeesti..
Pumis

Posts: 816

#1145 • • Pumis Kike / Fab4
Aivan sikapossu hauskaa oli.. En ees huomannut kameraa :D:D
nooh känni miehen tiellä pitää, ja Kymppi-Snifferi.. eikun siis Twisteri tiputtaa tieltä pois...
kiits fotoista :)
RhonaN

Posts: 122

#1146 • • RhonaN Lapa

ohscary:
En ees huomannut kameraa :D:D



Humala miehen tiellä pitää =) tää o jonku ufon töitä koska ei siellä mitää kameraa ollu*iloinen*
Kivaa oli, ehkä ens kerralla ei olla iha noi lärvit, vois muistaakki kaiken mitä pölhöä o taas tullu tehtyy*pahis**iloinen**pahis*

--
Pitää tanssii lujempaa et saadaa muut kiinni!

övr

Posts: 189

#1147 • • övr Everything is övr
Joo snifferii tuli pelattuu =)
Kiitos puolueettomista pyörityksistä ;)
no huomen uudestaan twisterii, pitää vaan ottaa jotain mikä tekee olon notkeeksi ;9

--
Time is never time at all

UnityF

Posts: 15,721

#1148 • • UnityF joo just se

öövee:
Joo snifferii tuli pelattuu =)
Kiitos puolueettomista pyörityksistä ;)
no huomen uudestaan twisterii, pitää vaan ottaa jotain mikä tekee olon notkeeksi ;9



niin ja vähän vahaa jotta hiukset ei mee....*vink*
voisitte ihkut jo heräillä niin tulisin potkimaan teitä hietsuun... tai no toi aurinkokin voisi tehä yhteistyötä nyt... noi pilvet vois mennä pois niin päästäis pelamaan esim twisterii...*iloinen*
-P

Posts: 4,972

#1151 • • -P
kixukarvat olivat edustettuina *blush*. ihan hieno oli, vaikka zzompp latisti tunnelmaa chillillään, mutta kiitos Tabin ja Orkidrean ilta oli pelastettu *hih*.

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

TemeZ

Posts: 486

#1152 • • TemeZ

mokkeri:
kuva 16...huhhhhh..tulipas kuuma..*hih* *plur*



hehe *vink* ristolla on varmaa samasta kuvii omassa priva galleriassaan enemmänki mut ei kehannu pistää nettiin *iloinen**iloinen*
-P

Posts: 4,972

#1153 • • -P
hehe, and this was the trip I will remember. I was wet for 95% of the time *iloinen*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

muksu

Posts: 563

#1154 • • muksu LAPANEN
siitä zillistä jäi ihan härö olo koko illujen ajaks.. kummaa soitella tollasta just kun pitäis saada fiiliksiä kasattua..

Muuten oli kyllä mainio meno!!*vink*

--
*..ota löysin rantein, älä jännitä!!!!*

Ozma

Posts: 867

#1155 • • Ozma Eurobeat maniac! IKE IKE! Harder.fi
tarvitsen KUVIA! löytyiskö joltain?
Hanz

Posts: 929

#1156 • • Hanz Team Lasse
Hauskaa oli kyllä taas. Hyvä että katto oli välillä auki ei tullut niin hirveän kuuma
Late

Posts: 3,441

#1157 • • Late team Lasse
Kuvia tulossa. *joo*

Kunhan saan lähetettyä ne tänne.. *ding*
Ozma

Posts: 867

#1159 • • Ozma Eurobeat maniac! IKE IKE! Harder.fi

Late:
Kuvia tulossa. *joo*

Kunhan saan lähetettyä ne tänne.. *ding*



Jumalavita Late ... odotellu niitä ku kuutanousevaa ... voit muuten lähettää ne mun ultimate poseerauskuvat [email protected] osotteeseen suoraan josset tänne julkee laittaa xD
Avatar
#1160 • • greenie Guest
En tiedä, että mitä voisin sanoa. Koneisto oli mulle non-stop orgasmi. Saleissa tunnelma oli kuumaa, kuten musta pitääkin olla. Tytötkin olivat kauniita, kuten olin aiemmassa viestissä toivonut. Kaikinpuolin Koneisto ylitti kaikki ennakkoluulot, joita olen tässä vuosien varrella kerinnyt Koneistosta haalimaan, mutta en itse kokemaan. Voi olla, että Kupittaa oli Koneistolle kuin Mekka muslimeille, mutta Helsinki on vähintäänkin Ateena niille, jotka nauttivat kuumasta, märästä ja hikisestä klubbailusta, joka on musta parasta koko kulttuurissa.

Ainoat merkittävät miinukset tulee mulle itselleni, kun olin a) lähtenyt \”pakosta\” (en halunnut ottaa taksia) iikkeelle omalla autolla ja b) kun olin laittanut jalkaan Conversen All-Starsit, joissa oli kyllä pitoa vaikka seinillä hyppimistä varten, mutta jotka siinä sivussa rikkoivat hieman toista jalkaa. Noh, noi oli pieniä juttuja - ja oli itseasiassa aika upeeta bileistä palatessa kuunnella Kula Shakerin Tattvaa ikkuna auki ja huutaa Kulosaaren sillalla täyttä kurkkua siitä riemusta, jonka Koneisto herätti mussa. Toivottavasti ensi kerralla on Koneistossa mukana ihan oma kaunis tyttö, jonka kanssa voisi huutaa vaikka yhdessä ilosta *plur*

Kiitos kaikille,

P.S. Kirjoitin ehkä vähän koherentimman kuvauksen Koneistosta Platinum.ac:n, sen voi lukea tästä; http://www.platinum.ac/forums/showthread.php?s=2b6d17790f893fa0e014f93c9ddc5b45&postid=133855